'Vrouwmensch.'quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:31 schreef MissMSX het volgende:
Hoe heet de vrouw van Noach eigenlijk? Volgens mij wordt die helemaal niet bij naam genoemd
http://www.bibleinfo.com/en/content/what-was-noahs-wifes-namequote:Op woensdag 18 mei 2011 10:31 schreef MissMSX het volgende:
Hoe heet de vrouw van Noach eigenlijk? Volgens mij wordt die helemaal niet bij naam genoemd
(s)He who shall not be named.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:31 schreef MissMSX het volgende:
Da's toch stomquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
http://www.bibleinfo.com/en/content/what-was-noahs-wifes-name
Sir not appearing in this filmquote:
Klopt!quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:42 schreef Nouk84 het volgende:
Als ik zeg 'artikelnummer moet vermeld zijn'(in een zin), waarom blijft autocorrectie dan zeggen dat het 'vermeldt' moet zijn? Volgens mij klopt dat niet.
Nieuwe spellingquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:42 schreef Nouk84 het volgende:
Als ik zeg 'artikelnummer moet vermeld zijn'(in een zin), waarom blijft autocorrectie dan zeggen dat het 'vermeldt' moet zijn? Volgens mij klopt dat niet.
Zet dat stomme autocorrect gewoon uit.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:42 schreef Nouk84 het volgende:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Zedt dat stomme autocorrect gewoon uit.
Ik heb wel eens een muurtje gestuct, maar om dat nu meteen een stucadoor te noemenquote:
Wel een "dochter van" een stucadoorquote:
Neem mij niet kwalijk dat ik jou dat niet toevertrouwquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een muurtje gestuct, maar om dat nu meteen een stucadoor te noemen
ik krijg over 13 dagen de sleutelquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar hoe gaat het met je huisje?
PMquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wel een "dochter van" een stucadoor
Keistomquote:
Toevallig, dan lever ik mijn sleutel inquote:
en dan heb ik meteen 2 weken vrij..... jij ook toevallig?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Toevallig, dan lever ik mijn sleutel in![]()
Toevallig nietquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:06 schreef rival het volgende:
en dan heb ik meteen 2 weken vrij..... jij ook toevallig?
Daar wordt echt nooit over gesproken, heeft ook niks noemenswaardig natuurlijkquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:06 schreef stbabylon het volgende:
Waarschuw me even als we bij Overijssel aankomen
Achumquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:09 schreef rival het volgende:
[..]
Daar wordt echt nooit over gesproken, heeft ook niks noemenswaardig natuurlijk
Omdat het wel dubbel is om de sleutel van 'mijn plekkie' in te leverenquote:
Hoezo zou je dit goed moeten maken dan?quote:
zijn toch een hoop herinneringen gemaakt natuurlijk..quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:12 schreef Nouk84 het volgende:
Omdat het wel dubbel is om de sleutel van 'mijn plekkie' in te leveren
En hele slechte....quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:18 schreef rival het volgende:
[..]
zijn toch een hoop herinneringen gemaakt natuurlijk..
Er staat nergens dat het goede herinneringen zijnquote:
omdat, goedmakenquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo zou je dit goed moeten maken dan?
Ik heb wel een klein ideetje waar hij op doeltquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er staat nergens dat het goede herinneringen zijn
Nee daar ga je maar gewoon vanuitquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb wel een klein ideetje waar hij op doelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |