Hehehe ik vind ook katten geniaal... vooral als hun crazy vijf minuten hebbenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:04 schreef clevy het volgende:
dat zijn de leukste.. daar kan ik met 'spelvis' (eigenlijk heet ie prestley), een van de honden van m'n ouders ook zo mee lachen.
Arme jij ....* -Engel- schuift wat energieachtig accuzuur jouw kant opquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:25 schreef clevy het volgende:
kheb ff geen fut voor crazy 5 minuten.. niet eens voor 1
ah thanks! ach zo ff chemisch reinigen (douchen) en vroeg gaan snurken dan komt t wel weer goed.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Arme jij ....* -Engel- schuift wat energieachtig accuzuur jouw kant op
Ik vind dat meestal wel leuk.... maar ja meestal loop ik daar als bezoekerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:34 schreef clevy het volgende:
[..]
ah thanks! ach zo ff chemisch reinigen (douchen) en vroeg gaan snurken dan komt t wel weer goed.
opbouw + 2 dagen standbemanning spelen op een beurs was gewoon ff ander werk dan ik gewend was.
goed bezig!quote:
ik als bezoeker ook hoor. en als standcrew ook wel na de eerste 'paniek' over het uit te leggen verhaal en de demo's en last minute falende apparatuurquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik vind dat meestal wel leuk.... maar ja meestal loop ik daar als bezoeker
kei gaafquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |