Ik weet niet of dat positief of negatief is.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:30 schreef sharr het volgende:
[..]
Henkie is het met me eens, mijn dag kan niet meer kapot
kquote:
Opkankerenquote:
Waarom scheld je mijn auto uit? Ik ga het zeggen in FB.quote:
Geen idee, wij doen er meestal ruim een half uur over (al is het daarvan wel minstens 10 minuten op mijn moeder wachten die door haar kunstgebit niet snel kan etenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom doen wij 10 min over het avondeten?
Wij ook altijd zoiets.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom doen wij 10 min over het avondeten?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:51 schreef Patje1987 het volgende:
Eten is enkel om te overleven, niet om 'gezellig' te doen.
Ik had vandaag zin in een 2.5kg zak friet. Niet gedaan.quote:
Niet meer op kunnen dan 2.5 kilo patatquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik had vandaag zin in een 2.5kg zak friet. Niet gedaan.
Jammer.
Frituurpanquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:52 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
In een frituurding geval iets of in een koekenpan?
Geen friet etenquote:
Whehehe.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:50 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Geen idee, wij doen er meestal ruim een half uur over (al is het daarvan wel minstens 10 minuten op mijn moeder wachten die door haar kunstgebit niet snel kan eten)
Zo ongezellig wel.quote:
Dayum. Das echt kort.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:51 schreef Patje1987 het volgende:
Rivieren en daarboven wonenquote:
Dit. Geforceerd gesprekken voerenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:51 schreef Patje1987 het volgende:
Die had ik daarvoor maar had de freezepops van mij zuur verdiende centen gekocht dus lekker zelf bepaald dat ik die wel mag. Een gele.quote:
Kaassouffléquote:
Graag een licht seksueel getinte lijfstraf, juffrouw botsing.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je maakt veel spellingsfouten in dit topic.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:00 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Graag een licht seksueel getinte lijfstraf, juffrouw botsing.
Open een topic over hoe Fok je leven verrijkt heeft.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wil een topic openen, maar ik heb geen inspiratie. Ik loop al dagen met jeukende vingers maar ik kan en weet gewoon niks om een topic over te openen.
Je kanquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wil een topic openen, maar ik heb geen inspiratie. Ik loop al dagen met jeukende vingers maar ik kan en weet gewoon niks om een topic over te openen.
Ik doe ze toch in een spoiler, de plaatjes waren klein genoeg om zo te postenquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Open een topic over hoe Fok je leven verrijkt heeft.
Het gaat niet om die spoiler helder licht, het gaat om de inhoud.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:03 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Je kan
[..]
Ik doe ze toch in een spoiler, de plaatjes waren klein genoeg om zo te posten
Nja, was niet zo erg toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het gaat niet om die spoiler helder licht, het gaat om de inhoud.
Ik vond het ook nogal onpasselijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat eerste plaatje niet?quote:
Een Jan adoratie topic makenquote:
Ik was niet degene die begon over kankerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mjah hij gaf het alleen aan als voorbeeld,quote:
Het stond ine en spoiler en aangegeven met kanker. Dus uh?quote:
Dus dan mag je alles maar posten?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mjah hij gaf het alleen aan als voorbeeld,.
[..]
Het stond ine en spoiler en aangegeven met kanker. Dus uh?
Ja, want het gaat over het beginnen over kankerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:06 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Een Jan adoratie topic maken
[..]
Ik was niet degene die begon over kanker
Jammer weer.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe je niks aan, gebeurd is gebeurd.
Open er een?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:22 schreef Beach het volgende:
Ik ga je niet helpen
Tijd voor M&B Warband doei.
hoe heet dat plastic dingetje aan het uiteinde van een veter dan eigenlijk ?quote:
Lees het topic dan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:29 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hoe heet dat plastic dingetje aan het uiteinde van een veter dan eigenlijk ?
Beter. Je bent een man naar mn hart.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik had nog nergens op geklikt sorry ik ga nu kijken ja
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Beter. Je bent een man naar mn hart.
shit nu is iedereen weer weggejaagd...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omg en hartje en 14.gif omg omg.
Nou en, hier is niks ergs aan enzo.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
shit nu is iedereen weer weggejaagd...
Ik haat je ik haat je grrrr![]()
enzo....
geintje tochquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou en, hier is niks ergs aan enzo.
SPOILER: liefdeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:44 schreef sharr het volgende:
Ik wil zaterdag picknicken kan dat met 21-24 graden zoja wat moet ik meenemen
Koop allemaal dingen en ga niks eten danquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:44 schreef sharr het volgende:
kan makkelijkquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:44 schreef sharr het volgende:
Ervaring?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Koop allemaal dingen en ga niks eten dan
hey herkenbaarquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Koop allemaal dingen en ga niks eten dan
Jaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kan makkelijk
ik heb een lijstjewil je lijstje?
Nice!quote:
broerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:56 schreef Ragboer het volgende:
Wie wilt mij masseren? Ben helemaal gesloopt. Ik weet nu al dat ik morgen spierpijn krijg.
Broer, ik ben gesloopt. Heulemaal kapot, ik heb echt geen conditie meer. Echt zo'n junkenlichaam man, wil ik echt van af.quote:
Ga sporten dan, ban alle drank uit je leven en stop met roken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:01 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Broer, ik ben gesloopt. Heulemaal kapot, ik heb echt geen conditie meer. Echt zo'n junkenlichaam man, wil ik echt van af.
Heb vandaag voor het eerst gesport in lange tijd, sinds vrijdag niks gedronken en sinds zondagmiddag niks gerookt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Ga sporten dan, ban alle drank uit je leven en stop met roken.
Netjes. En nu volhouden.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:03 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Heb vandaag voor het eerst gesport in lange tijd, sinds vrijdag niks gedronken en sinds zondagmiddag niks gerookt.
12 kilometer op de hometrainer met een gemiddelde van 31/32 km/uur. Ik heb gewoon spierpijn in mijn onderbenen, tering zeg. Vroeger kon ik veel beter. Daarnaast weer ff de dumbells opgepakt, 12,5 kg op de biceps 40 x per arm in setjes van 4. Gaat nog nergens over, maar ja, je moet ergens beginnen.quote:
Boh goed idee.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ok lijstje sharr:
Fruit
Broodjes
Kleine hagelslagjes
Kleine potjes jam
Messenbordjesbekertjes
Verse sap
Kauwgom oid
Cupcakes
Gaat toch goed zo.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:06 schreef Ragboer het volgende:
[..]
12 kilometer op de hometrainer met een gemiddelde van 31/32 km/uur. Ik heb gewoon spierpijn in mijn onderbenen, tering zeg. Vroeger kon ik veel beter. Daarnaast weer ff de dumbells opgepakt, 12,5 kg op de biceps 40 x per arm in setjes van 4. Gaat nog nergens over, maar ja, je moet ergens beginnen.
Ik ga binnenkort weer eens een abbotje nemen op de sportschool. Thuis is al snel te weinig enzo. En voedingspatroon aanpassen. Dat is de lastigste denk ik.quote:
Vergeet niet de extra supplementen danquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:08 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort weer eens een abbotje nemen op de sportschool. Thuis is al snel te weinig enzo. En voedingspatroon aanpassen. Dat is de lastigste denk ik.
Wheyquote:
Ik heb hier nog iets van 2.5kilo banaan voor jequote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
WheyDie chocoladesmaak is lekker
Moet ik maar weer eens kopen. ShakesZe zijn zelfs lekker.
Die is ranzig man. Die whey chocola.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb hier nog iets van 2.5kilo banaan voor je
Wattes?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
WheyDie chocoladesmaak is lekker
Moet ik maar weer eens kopen. ShakesZe zijn zelfs lekker.
Die at ik altijd zo uit t vuistje.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die zijn best lekker op zn tijd.
Jaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:13 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Die is ranzig man. Die whey chocola.
Gekocht bij XXL Nutrition?
Woar kende da kopequote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:17 schreef Ragboer het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Weiprote%C3%AFne-concentraat
Your a mother loverquote:
Justinquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan wil ik de moeder van sharr hosselen
Niet meezingen gekquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:26 schreef HappyBob het volgende:
Oké..er zitten dus heel veel fouten in die lyrics van dat filmpjeWaarom kopieer je dan niet gewoon de lyrics ergens van internet
Zo kan ik natuurlijk niet voluit meezingen
O?quote:
Prachtige teksten gewoonquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:27 schreef sharr het volgende:
[..]
Niet meezingen gekDan ben je eng.
We should fuck eachothers mothers lalala
Bij appeltaart heb je ook iets van kaneel ofzo.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:29 schreef Ragboer het volgende:
Wat is het verschil tussen appelsmaak en appeltaartsmaak?http://www.xxlnutrition.nl/whey-delicious/xxl-nutrition
That's not my daddddd It's a phoooone i'm not a part of your systemquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Prachtige teksten gewoon
Van deze kan ik ook altijd wel genieten
quote:
Happy birthday to the ground!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
That's not my daddddd It's a phoooone i'm not a part of your system![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Spankerttt
Hoe gaat het met je vandaag?
Mja, zou wel kunnen. Ik ga denk ik voor de chocola, die beviel me wel. Banaan vond ik helemaal niks.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:29 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Bij appeltaart heb je ook iets van kaneel ofzo.
Oh.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:43 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Hurr, beetje hetzelfde als altijd eigenlijk.Met jou? :3
Spierpijn?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh.Schiet niet op!
Met mij gaat het wel. Net een poosje gewerkt, op de één of andere manier doet mijn been nu pijn.
Heette hij toevallig Gino? Dan ken ik hem.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:46 schreef Henkie94 het volgende:
Tevens, vandaag kwam er een neger naast me zitten toen ik zat te wachten op de bus.Hij luistert Muse en Slipknot en Papa Roach enzo.
En hij vroeg muziekjes aan mij.
Lief dagboek[ afbeelding ]
Nee, geen spierpijn, dit voelt anders.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:46 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Spierpijn?Ik had nog een leuke update over mijn been etc in je fobo gedumpt, al gezien? :3
Nee mang.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:47 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Heette hij toevallig Gino? Dan ken ik hem.
Stiekem heb je een biertje achterover gekiept tijdens het werk. Toen ben je halfbezopen in je stoel gaan hangen en is dat bierflesje kapot gevallen. Nu heb je een scherf in je been.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:47 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, geen spierpijn, dit voelt anders.
Bohh, ja, tof dat het verband er al af is enzo.
Flikker nou eens op.quote:
Steroiden.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:49 schreef Ragboer het volgende:
Zo, heb er zin in zeg. Morgen lekker triceps trainen en supplementen bestellen.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh god waarom ben ik ingelogd op habbo
Ze zeggen dat het shit is dat goed is voor je lichaam. Stiekem is het afgekookte cocaine.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee, http://www.xxlnutrition.nl/crack-v3/revolutions
Ik ben nu wel benieuwd zeg, legale shizzle is het gewoon. Maar is wel prijzig zeg.quote:
Ja maar je doet er wel vet lang mee.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:51 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ben nu wel benieuwd zeg, legale shizzle is het gewoon. Maar is wel prijzig zeg.
Ik ben net weggegaan, pc werd een beetje traagquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh god waarom ben ik ingelogd op habbo
Heul niet. Bij de AH drink ik nooi hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:48 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Stiekem heb je een biertje achterover gekiept tijdens het werk. Toen ben je halfbezopen in je stoel gaan hangen en is dat bierflesje kapot gevallen. Nu heb je een scherf in je been.
Ja.Kutpleisters blijven voor geen fuck zitten though.
Ja hier ookquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:52 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ben net weggegaan, pc werd een beetje traag![]()
Oh. Nou, dan weet ik t niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Heul niet. Bij de AH drink ik nooi hoor.
Hmm, gewoon vasttapen alles.
Bij je andere werk wel tan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Heul niet. Bij de AH drink ik nooi hoor.
Hmm, gewoon vasttapen alles.
Ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:55 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Bij je andere werk wel tan? [ afbeelding ]
Bij een callcenter is t een vereiste dat je bezopen bent, of niet dan Appel?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:55 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Bij je andere werk wel tan? [ afbeelding ]
Gewoon allemaal plakband rondom, om je hele been.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:53 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Oh. Nou, dan weet ik t niet.
Al gedaan, is ook losgekomen.Nu van die hansaplast zooi erover geplakt.
Jean.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:59 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Al namen bedacht?
Ja maar dat doet pijn als ik t eraf moet halen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Gewoon allemaal plakband rondom, om je hele been.
quote:
Mezelf quoten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:57 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Bij een callcenter is t een vereiste dat je bezopen bent, of niet dan Appel?
Misschien ga ik het wel kopenquote:
Gewoon snel doen, nergens last van.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:00 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ja maar dat doet pijn als ik t eraf moet halen.
Dat kan ik toch niet weten?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:00 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar ik was bij de Albert Heiheeeiijnn, daar drink ik niet.
Wrm stotteren dangquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:00 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar ik was bij de Albert Heiheeeiijnn, daar drink ik niet.
Ohja.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:00 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Gewoon snel doen, nergens last van.
Vertel meerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:02 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ohja. [ afbeelding ]
Ik had wel eens een keer voor de grap een beetje mn been onthaard.Ik was bij een vriend en een beeeeeeetje bezopen, dus duct tape over mn been en zo eraf getrokken.
Ok, sry.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:00 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Dat kan ik toch niet weten? [ afbeelding ]
Omdat het kan.quote:
Haha.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:02 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ohja. [ afbeelding ]
Ik had wel eens een keer voor de grap een beetje mn been onthaard.Ik was bij een vriend en een beeeeeeetje bezopen, dus duct tape over mn been en zo eraf getrokken.
ik word er warm vanquote:
geef nie, kan gebeurequote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ok, sry.
[..]
Omdat het kan.
[..]
Haha.
Oh oke.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ok, sry.
[..]
Omdat het kan.
[..]
Haha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik werd er ook warm van.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:04 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
ik word er warm van
[..]
geef nie, kan gebeure [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:04 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Oh oke.
Bezopen jezelf ontharen merk je niks van.Echte mannen behouden hun haren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:04 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Oh oke.
Bezopen jezelf ontharen merk je niks van.Gaan we het hier serieus over hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat peer.
Weet ik niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:05 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Gaan we het hier serieus over hebben?
Klopt.quote:
huh wat wat ?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vraagt wel maar gaat er verder niet op in, wat is dezen dan.
Nou, er werd gevraagd hoe het gaat heten, maarmaar toen ik de naam zei ging hij er niet meer op in.quote:
Zullen we het Doerak noemen ?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou, er werd gevraagd hoe het gaat heten, maarmaar toen ik de naam zei ging hij er niet meer op in.
Vraag maar aan elke jongen/man die je tegenkomt of ze hun konthaar vlechten. Velen zullen volmondig ja antwoorden.quote:
In sommige Afrikaanse stammen drinken 13-jarigen het zaad van hun voorvader om zo als volwassenen gezien te worden.quote:
Ik weet wel dat jongens nooit pyjama's dragen, maar dit had ik nog nooit gehoord.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:09 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Vraag maar aan elke jongen/man die je tegenkomt of ze hun konthaar vlechten. Velen zullen volmondig ja antwoorden.
Oké, nu ga je te ver.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:10 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
In sommige Afrikaanse stammen drinken 13-jarigen het zaad van hun voorvader om zo als volwassenen gezien te worden.
Ik draag een pyjama.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:10 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik weet wel dat jongens nooit pyjama's dragen, maar dit had ik nog nooit gehoord.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:10 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
In sommige Afrikaanse stammen drinken 13-jarigen het zaad van hun voorvader om zo als volwassenen gezien te worden.
Je draagt een pyjama, maar slaapt er niet in. Pyjama als normale kleding, wat?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:11 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik draag een pyjama.Gewoon omdat t makkelijker is dan "normale" kleding.
Ik slaap er niet in though. :3
Die moeten op hun 18e toch hun eigen zaad inbrengen bij hun vrouwen middels hun mond?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:10 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
watquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Je draagt een pyjama, maar slaapt er niet in. Pyjama als normale kleding, wat?
Vrouwen wel dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:10 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik weet wel dat jongens nooit pyjama's dragen, maar dit had ik nog nooit gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |