FFFUUUUUUUUUUUquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:24 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Nou, je gaat niet zo ontzettend lief lachen naar iemand die 1,5 kilo spareribs komt komen (stond bij de slager) en dan de hele tijd enzo
![]()
Ik weet alleen haar naam, vond het zo cheesy om te vragen of ze ook dr nummer op het bonnetje kon zetten
Het is lente!quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:58 schreef robuust89 het volgende:
[..]
FFFUUUUUUUUUUU
typ haar naam in op facebook, eerste hitEven vriendjuhs worden
Ik knijp 'm nu wel een beetje, met 338 vrienden twijfel ik opeens aan de oprechtheid van haar lach.quote:
Ik begrijp je heel goed, ik wou bewust niets zeggen over dat lachen.. Spannend!quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:03 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ik knijp 'm nu wel een beetje, met 338 vrienden twijfel ik opeens aan de oprechtheid van haar lach.![]()
Maargoed, weescht positief!
(ultrakorte samenvatting: ik wil geen herhaling van de vorige keer)
Heb al een berichtje gestuurdquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:08 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik begrijp je heel goed, ik wou bewust niets zeggen over dat lachen.. Spannend!![]()
Gewoon doen!
quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:10 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Heb al een berichtje gestuurdNu even iets anders doen, sportschool!
Goed bezigquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:10 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Heb al een berichtje gestuurdNu even iets anders doen, sportschool!
Cheesy misschien wel, maar nee heb je en ja kan je krijgenquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:24 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Nou, je gaat niet zo ontzettend lief lachen naar iemand die 1,5 kilo spareribs komt komen (stond bij de slager) en dan de hele tijd enzo
![]()
Ik weet alleen haar naam, vond het zo cheesy om te vragen of ze ook dr nummer op het bonnetje kon zetten
Deze man snapt het!quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:04 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Ik denk dat fitness bij uitstek geschikt is voor mensen zoals ons. Je hebt er zelfdiscipline, doorzettingsvermogen en structuur voor nodig. Ik ga al vier jaar non stop. Wij moeten het over het algemeen niet van onze vlotte babbel en sprankelende persoonlijkheid hebben dus een goed uitziend lichaam is denk ik wel een must. Als je maar blijft trainen en op je voeding let kan een ieder dat ook bereiken. Het doet sowieso wonderen voor je zelfvertrouwen dus ik zou het iedereen aanraden.
Zuipen, het is niet anders, want met alcohol relativeer je dingen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:45 schreef Auti het volgende:
Als je hoofd vol zit, hoe maak je dat dan leeg?
Hardlopen, wachten tot het overgaat, huilen, praten..?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:45 schreef Auti het volgende:
Als je hoofd vol zit, hoe maak je dat dan leeg?
Nah, ik vind zuipen geen oplossing. Wel relaxed om een keertje lekker te bieren maar het is geen medicijn of hulpmiddel.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:51 schreef phpmystyle het volgende:
Zuipen, het is niet anders, want met alcohol relativeer je dingen.
Mjah, sommige dingen moet ik inderdaad even afwachten of uitzitten.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 07:36 schreef Sushimonster het volgende:
Hardlopen, wachten tot het overgaat, huilen, praten..?
HOAX! Waarom is je username dan stampertje?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:10 schreef StampertjeX het volgende:
Ik lees hier al een poosje mee, en heb toch maar besloten na lang twijfelen om hier maar mee te posten. Ik ben Bambi (echte naam wil ik liever niet gebruiken ) en heb al 18 jaar PDD-nos en heb hiervoor een jaar bij MEE gelopen daar heb ik geleerd om te accepteren dat ik anders ben en fouten mag maken. Sindsdien gaat het stukken beter met me wel af en toe wat minder maar wie heeft dat niet ?
voor wie geïnteresseerd is in mijn verhaal mag me altijd pm'en want ik wil het liever niet online zetten
Ik snap het best. Pff, als ik soms die dingen leesquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:21 schreef EchtGaaf het volgende:
Jemig, wat een stel trieste figuren in POL. Ik post daar niet meer.
Dat zullen we morgen nog wel eens zien, kijken als sommige dan nog steeds zo goed uit hun woorden komen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik snap het best. Pff, als ik soms die dingen lees![]()
Wederzijds respect is er helaas vaak ver te zoeken..
Oplossing is het zeker niet, maar het helpt soms wel relativeren.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:46 schreef Auti het volgende:
[..]
Nah, ik vind zuipen geen oplossing. Wel relaxed om een keertje lekker te bieren maar het is geen medicijn of hulpmiddel.
[..]
Mjah, sommige dingen moet ik inderdaad even afwachten of uitzitten.
Ja, het is ook wel jammer. Ik vond het o.a. met jou en Dutchnative harstikke leuk om daar te posten.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik snap het best. Pff, als ik soms die dingen lees![]()
Wederzijds respect is er helaas vaak ver te zoeken..
Niets van aan trekken, ik ga voornamelijk naar die meet om eens te ontdekken wat voor figuren dat nu zijn. Maar VP/VS/Erik mogen inderdaad wel eens een toontje lager zingen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:44 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, het is ook wel jammer. Ik vond het o.a. met jou en Dutchnative harstikke leuk om daar te posten.Maar het topic is al een hele tijd gekaapt door een stel randdebielen die ik eigenlijk liever irl had willen ontmoeten. Ik ben dan benieuwd of ze dan de ballen hebben om dezeflde dezeflde woorden zouden gebruiken. Want het is wel veilig hoor om modder naar elkaar te gooien achter het toetsenbord. Stelletje helden daar.
Ik lok graag een discussie uit, en plaats ook stevige replieken. Niks mis mee, en ik heb graag dat anderen mij niet sparen integendeel. Maar als men puur op de man gaat spelen, en kwetsen tot een doel op zich maken, dan haak ik gewoon af.
Ik hoop op enig moment daar weer te gaan posten als de samenstelling met een normaler volk wordt bevolkt....
Ga er gerust van uit dat je een stelletje kneuzen aantreft die een ontmoeting eigenlijk de reiskosten niets een waard is.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat zullen we morgen nog wel eens zien, kijken als sommige dan nog steeds zo goed uit hun woorden komen.
[..]
Aha, dat laatste dat dacht ik al.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niets van aan trekken, ik ga voornamelijk naar die meet om eens te ontdekken wat voor figuren dat nu zijn. Maar VP/VS/Erik mogen inderdaad wel eens een toontje lager zingen.
Ojah, en om te lobbyen bij ome Remlof
Kan, maar GS/Remlof/Bolkestein/etc zijn wel de moeite waard, gewoon sociale vriendelijke mensen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ga er gerust van uit dat je een stelletje kneuzen aantreft die een ontmoeting eigenlijk de reiskosten niets een waard is.
Wat je hier ziet is negatief compensatie gedrag dat wrs voortvloeit uit een minderwaardigheidscomplex. Iets wat Auti hier ook al suggereerde.
Eens.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan, maar GS/Remlof/Bolkestein/etc zijn wel de moeite waard, gewoon sociale vriendelijke mensen.
Mogelijk, ja. Ik hoop het. Ik merk dat een boel mensen uit onvrede het topic al hadden verlaten of amper nog bezoeken.quote:Maar het spul wat er nu zit is met 3 maand wel weer vertrokken hoor, dit verschijnsel heeft zich ook voorgedaan in de KLB sc.
Tsjah, ik vind Duke lastig in te schatten. Maar waarom kom jij niet?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:57 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Eens.Maar Du_ke vind ik een hypocriete kwal, maar ik weet niet of die zou komen.
[..]
Mogelijk, ja. Ik hoop het. Ik merk dat een boel mensen uit onvrede het topic al hadden verlaten of amper nog bezoeken.
Ik heb de behoefte niet zo. Teveel crap zit ertussen, en dan heb ik al geen zin meer. Je mag blij zijn als er 5 mensen daadwerkelijk komen opdagen. Meestal zijn dat de lieden die je liever niet wilt zien...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tsjah, ik vind Duke lastig in te schatten. Maar waarom kom jij niet?
Daar ben ik niet zo bang voor, maar ik ben sowieso niet bang om iemand de waarheid te vertellen, kan prima een flink betoog afsteken als puntje bij paaltje komt. Maar wees reëel, er gebeurt niets vervelends hoor. Iedereen is wat gematigder als het erop aankomt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik heb de behoefte niet zo. Teveel crap zit ertussen, en dan heb ik al geen zin meer. Je mag blij zijn als er 5 mensen daadwerkelijk komen opdagen. Meestal zijn dat de lieden die je liever niet wilt zien...
Dat zal ook wel meevallen. Er is nog een ander probleem. Mensen die heerlijk foto's gaan schieten en ze vervolgens hier gaan publiceren. Daar pas ik dus voor.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo bang voor, maar ik ben sowieso niet bang om iemand de waarheid te vertellen, kan prima een flink betoog afsteken als puntje bij paaltje komt. Maar wees reëel, er gebeurt niets vervelends hoor. Iedereen is wat gematigder als het erop aankomt.
Je kent mij, ik vind iedereen op internet, dus als ze een foto van mij posten die mij niet welgevallig is dan hebben ze een probleemquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat zal ook wel meevallen. Er is nog een ander probleem. Mensen die heerlijk foto's gaan schieten en ze vervolgens hier gaan publiceren. Daar pas ik dus voor.
Jij mag wel eens een toontje lager zingen jongeman, want als je tot het verspreiden van leugens moet resorteren (ook wel beter bekend onder de term "laster") om bij "de mods" je gelijk te halen dan stoot je echt onder de gordel.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niets van aan trekken, ik ga voornamelijk naar die meet om eens te ontdekken wat voor figuren dat nu zijn. Maar VP/VS/Erik mogen inderdaad wel eens een toontje lager zingen.
Probeer alsjeblieft dit topic schoon te houden van dit soort discussies.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij mag wel eens een toontje lager zingen jongeman, want als je tot het verspreiden van leugens moet resorteren (ook wel beter bekend onder de term "laster") om bij "de mods" je gelijk te halen dan stoot je echt onder de gordel.
En je bent al helemaal een held als je datzelfde kunstje herhaaldelijk flikt.
Lijkt me strak plan.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Probeer alsjeblieft dit topic schoon te houden van dit soort discussies.
Niemand wordt er beter van
Dank voor je reactie.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:13 schreef Voorschrift het volgende:
EchtGaaf je moet 't je niet zo persoonlijk aantrekken joh, je bent een goede gozer en een leuke vent waarschijnlijk, maar je standpunten zijn vaak voor anderen een rode doek omdat (laten we eerlijk wezen) dergelijk conservatisme al ietwat is uitgestorven. Ik denk niet dat je 't te persoonlijk moet opvatten, en al helemaal niet moet meegaan in php z'n redeneringen want daar word 't al helemaal niet beter van.
Anyhow, hopelijk blijf je wel posten maar het is aan jou uiteraard.
Oh en php, kap eens met die kinderachtige dreigingen.
Zijn dat nog oude betaalautomaten dan? Bij het nieuwe pinnen kan je ook pinnen met je chip.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:57 schreef schaal_9 het volgende:
En ineens heb je het... je bent blut!
Een vrolijke kassière en de boodschappen zijn gescand... en wat blijkt: de magneetstrip van mijn bankpas is kapot! Dus een file achter mij die op de A10 niet zou misstaan. Ze heeft boodschappen even apart gezet en in huis had ik nog net genoeg geld om te betalen.
Banken dicht, en geld lenen van ouders wordt hem ook niet, die zijn op vakantie. Relatief kleine ongemakken kunnen het leven compleet lam hebben. Over 7 dagen ben ik weg, dus een der dezer dagen maar even 500 euro regelen bij de bank. Dit weekend zit ik dus helemaal zonder geld
Tip voor wie een zeer relaxed baantje zoekt: de bank is op werkdagen tussen 10.00 en 16.00 uur geopend! Daarnaast doet mijn toetsenbord heel raar (de computer doet alsof de F9-toets ingedrukt blijft).
Al met al heb ik alvast een verlanglijstje voor de Heer: 2% CAO loonsverhoging en de rest stuur ik hem later wel!
Dat is balen! Soms zit ook alles tegen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:57 schreef schaal_9 het volgende:
En ineens heb je het... je bent blut!
Een vrolijke kassière en de boodschappen zijn gescand... en wat blijkt: de magneetstrip van mijn bankpas is kapot! Dus een file achter mij die op de A10 niet zou misstaan. Ze heeft boodschappen even apart gezet en in huis had ik nog net genoeg geld om te betalen.
Banken dicht, en geld lenen van ouders wordt hem ook niet, die zijn op vakantie. Relatief kleine ongemakken kunnen het leven compleet lam heggen. Over 7 dagen ben ik weg, dus een der dezer dagen maar even 500 euro regelen bij de bank. Dit weekend zit ik dus helemaal zonder geld
Tip voor wie een zeer relaxed baantje zoekt: de bank is op werkdagen tussen 10.00 en 16.00 uur geopend! Daarnaast doet mijn toetsenbord heel raar (de computer doet alsof de F9-toets ingedrukt blijft).
Andere tip: zorg dat je altijd 100 euro contant geld in huis heb, voor uiterste noodgevallen.
Al met al heb ik alvast een verlanglijstje voor de Heer: 2% CAO loonsverhoging en de rest stuur ik hem later wel!
Chipknip heeft-ie ook moeite mee. Dat wordt dus (weer) een nieuwe pas.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:02 schreef Auti het volgende:
[..]
Zijn dat nog oude betaalautomaten dan? Bij het nieuwe pinnen kan je ook pinnen met je chip.
http://www.hetnieuwepinnen.nl/
Heel veel automaten zijn al vervangen, ze hebben ook nog een gleuf voor de magneetstrip maar bij de nieuwe kan je dus ook via de chip pinnen. Je steekt hem dan bovenin het aparaat en vervolgens kan je kiezen om te pinnen (maestro).
Ineens ben je gewoon alles kwijt!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is balen! Soms zit ook alles tegen.
Blijven bidden
Cash is king, ik betaal het grootste deel van mijn aankopen nog gewoon cash, ik vind het een onprettig idee dat bijv. De overheid mijn bestedingspatroon zou kunnen inzien.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:02 schreef Auti het volgende:
[..]
Zijn dat nog oude betaalautomaten dan? Bij het nieuwe pinnen kan je ook pinnen met je chip.
http://www.hetnieuwepinnen.nl/
Heel veel automaten zijn al vervangen, ze hebben ook nog een gleuf voor de magneetstrip maar bij de nieuwe kan je dus ook via de chip pinnen. Je steekt hem dan bovenin het aparaat en vervolgens kan je kiezen om te pinnen (maestro).
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Cash is king, ik betaal het grootste deel van mijn aankopen nog gewoon cash, ik vind het een onprettig idee dat bijv. De overheid mijn bestedingspatroon zou kunnen inzien.
En gisteren kreeg ik van mijn werkgever de vraag of ik niet voor een nieuwe opdrachtgever als financieel analist aan de slag zou willen, waarop ik uiteraard bevestigend heb geantwoord. Heb echt plezier in het werk en ik ga nu van 1 naar 2 dagen in de week. Niet slecht voor een bijbaantje denk ik zo.
Ergens is dat het ook. OV chipkaart en bedrijfspasjes om een lunch te kunnen betalen is het gewoon net niet. Wat als je bijvoorbeeld je portemonnee kwijtraakt? Aan de andere kant vind ik pinnen heel handig; je hoeft geen contant geld op zak te hebben.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Cash is king, ik betaal het grootste deel van mijn aankopen nog gewoon cash, ik vind het een onprettig idee dat bijv. De overheid mijn bestedingspatroon zou kunnen inzien.
En gisteren kreeg ik van mijn werkgever de vraag of ik niet voor een nieuwe opdrachtgever als financieel analist aan de slag zou willen, waarop ik uiteraard bevestigend heb geantwoord. Heb echt plezier in het werk en ik ga nu van 1 naar 2 dagen in de week. Niet slecht voor een bijbaantje denk ik zo.
Ja, heel frustrerend is dat, ik kan mij daar alles bij voorstellen. En ja, ergerlijk is dat de service van de banken ook niet best is. Van 10-16.00 is inderdaad te gek voor woorden.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:39 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Ineens ben je gewoon alles kwijt!
Het gaat nog moeilijk worden om op een legale manier aan geld te komen.
Toetsenbord heb ik definitief de dood in gejaagd
Ik was toch al op zoek naar een andere, heb er alleen het geld niet voor.
Wet van Murphy: als je mensen nodig hebt, zijn ze onbereikbaar.
Hoe krijg je zoiets voor elkaar zonder afgeronde opleiding.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:45 schreef EchtGaaf het volgende:
Iedereen is druk met zichzelf bezig. Druk met het druk hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |