Dat zal ook wel meevallen. Er is nog een ander probleem. Mensen die heerlijk foto's gaan schieten en ze vervolgens hier gaan publiceren. Daar pas ik dus voor.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo bang voor, maar ik ben sowieso niet bang om iemand de waarheid te vertellen, kan prima een flink betoog afsteken als puntje bij paaltje komt. Maar wees reëel, er gebeurt niets vervelends hoor. Iedereen is wat gematigder als het erop aankomt.
Je kent mij, ik vind iedereen op internet, dus als ze een foto van mij posten die mij niet welgevallig is dan hebben ze een probleemquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat zal ook wel meevallen. Er is nog een ander probleem. Mensen die heerlijk foto's gaan schieten en ze vervolgens hier gaan publiceren. Daar pas ik dus voor.
Jij mag wel eens een toontje lager zingen jongeman, want als je tot het verspreiden van leugens moet resorteren (ook wel beter bekend onder de term "laster") om bij "de mods" je gelijk te halen dan stoot je echt onder de gordel.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niets van aan trekken, ik ga voornamelijk naar die meet om eens te ontdekken wat voor figuren dat nu zijn. Maar VP/VS/Erik mogen inderdaad wel eens een toontje lager zingen.
Probeer alsjeblieft dit topic schoon te houden van dit soort discussies.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij mag wel eens een toontje lager zingen jongeman, want als je tot het verspreiden van leugens moet resorteren (ook wel beter bekend onder de term "laster") om bij "de mods" je gelijk te halen dan stoot je echt onder de gordel.
En je bent al helemaal een held als je datzelfde kunstje herhaaldelijk flikt.
Lijkt me strak plan.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Probeer alsjeblieft dit topic schoon te houden van dit soort discussies.
Niemand wordt er beter van
Dank voor je reactie.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:13 schreef Voorschrift het volgende:
EchtGaaf je moet 't je niet zo persoonlijk aantrekken joh, je bent een goede gozer en een leuke vent waarschijnlijk, maar je standpunten zijn vaak voor anderen een rode doek omdat (laten we eerlijk wezen) dergelijk conservatisme al ietwat is uitgestorven. Ik denk niet dat je 't te persoonlijk moet opvatten, en al helemaal niet moet meegaan in php z'n redeneringen want daar word 't al helemaal niet beter van.
Anyhow, hopelijk blijf je wel posten maar het is aan jou uiteraard.
Oh en php, kap eens met die kinderachtige dreigingen.
Zijn dat nog oude betaalautomaten dan? Bij het nieuwe pinnen kan je ook pinnen met je chip.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:57 schreef schaal_9 het volgende:
En ineens heb je het... je bent blut!
Een vrolijke kassière en de boodschappen zijn gescand... en wat blijkt: de magneetstrip van mijn bankpas is kapot! Dus een file achter mij die op de A10 niet zou misstaan. Ze heeft boodschappen even apart gezet en in huis had ik nog net genoeg geld om te betalen.
Banken dicht, en geld lenen van ouders wordt hem ook niet, die zijn op vakantie. Relatief kleine ongemakken kunnen het leven compleet lam hebben. Over 7 dagen ben ik weg, dus een der dezer dagen maar even 500 euro regelen bij de bank. Dit weekend zit ik dus helemaal zonder geld
Tip voor wie een zeer relaxed baantje zoekt: de bank is op werkdagen tussen 10.00 en 16.00 uur geopend! Daarnaast doet mijn toetsenbord heel raar (de computer doet alsof de F9-toets ingedrukt blijft).
Al met al heb ik alvast een verlanglijstje voor de Heer: 2% CAO loonsverhoging en de rest stuur ik hem later wel!
Dat is balen! Soms zit ook alles tegen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:57 schreef schaal_9 het volgende:
En ineens heb je het... je bent blut!
Een vrolijke kassière en de boodschappen zijn gescand... en wat blijkt: de magneetstrip van mijn bankpas is kapot! Dus een file achter mij die op de A10 niet zou misstaan. Ze heeft boodschappen even apart gezet en in huis had ik nog net genoeg geld om te betalen.
Banken dicht, en geld lenen van ouders wordt hem ook niet, die zijn op vakantie. Relatief kleine ongemakken kunnen het leven compleet lam heggen. Over 7 dagen ben ik weg, dus een der dezer dagen maar even 500 euro regelen bij de bank. Dit weekend zit ik dus helemaal zonder geld
Tip voor wie een zeer relaxed baantje zoekt: de bank is op werkdagen tussen 10.00 en 16.00 uur geopend! Daarnaast doet mijn toetsenbord heel raar (de computer doet alsof de F9-toets ingedrukt blijft).
Andere tip: zorg dat je altijd 100 euro contant geld in huis heb, voor uiterste noodgevallen.
Al met al heb ik alvast een verlanglijstje voor de Heer: 2% CAO loonsverhoging en de rest stuur ik hem later wel!
Chipknip heeft-ie ook moeite mee. Dat wordt dus (weer) een nieuwe pas.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:02 schreef Auti het volgende:
[..]
Zijn dat nog oude betaalautomaten dan? Bij het nieuwe pinnen kan je ook pinnen met je chip.
http://www.hetnieuwepinnen.nl/
Heel veel automaten zijn al vervangen, ze hebben ook nog een gleuf voor de magneetstrip maar bij de nieuwe kan je dus ook via de chip pinnen. Je steekt hem dan bovenin het aparaat en vervolgens kan je kiezen om te pinnen (maestro).
Ineens ben je gewoon alles kwijt!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is balen! Soms zit ook alles tegen.
Blijven bidden
Cash is king, ik betaal het grootste deel van mijn aankopen nog gewoon cash, ik vind het een onprettig idee dat bijv. De overheid mijn bestedingspatroon zou kunnen inzien.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:02 schreef Auti het volgende:
[..]
Zijn dat nog oude betaalautomaten dan? Bij het nieuwe pinnen kan je ook pinnen met je chip.
http://www.hetnieuwepinnen.nl/
Heel veel automaten zijn al vervangen, ze hebben ook nog een gleuf voor de magneetstrip maar bij de nieuwe kan je dus ook via de chip pinnen. Je steekt hem dan bovenin het aparaat en vervolgens kan je kiezen om te pinnen (maestro).
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Cash is king, ik betaal het grootste deel van mijn aankopen nog gewoon cash, ik vind het een onprettig idee dat bijv. De overheid mijn bestedingspatroon zou kunnen inzien.
En gisteren kreeg ik van mijn werkgever de vraag of ik niet voor een nieuwe opdrachtgever als financieel analist aan de slag zou willen, waarop ik uiteraard bevestigend heb geantwoord. Heb echt plezier in het werk en ik ga nu van 1 naar 2 dagen in de week. Niet slecht voor een bijbaantje denk ik zo.
Ergens is dat het ook. OV chipkaart en bedrijfspasjes om een lunch te kunnen betalen is het gewoon net niet. Wat als je bijvoorbeeld je portemonnee kwijtraakt? Aan de andere kant vind ik pinnen heel handig; je hoeft geen contant geld op zak te hebben.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Cash is king, ik betaal het grootste deel van mijn aankopen nog gewoon cash, ik vind het een onprettig idee dat bijv. De overheid mijn bestedingspatroon zou kunnen inzien.
En gisteren kreeg ik van mijn werkgever de vraag of ik niet voor een nieuwe opdrachtgever als financieel analist aan de slag zou willen, waarop ik uiteraard bevestigend heb geantwoord. Heb echt plezier in het werk en ik ga nu van 1 naar 2 dagen in de week. Niet slecht voor een bijbaantje denk ik zo.
Ja, heel frustrerend is dat, ik kan mij daar alles bij voorstellen. En ja, ergerlijk is dat de service van de banken ook niet best is. Van 10-16.00 is inderdaad te gek voor woorden.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:39 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Ineens ben je gewoon alles kwijt!
Het gaat nog moeilijk worden om op een legale manier aan geld te komen.
Toetsenbord heb ik definitief de dood in gejaagd
Ik was toch al op zoek naar een andere, heb er alleen het geld niet voor.
Wet van Murphy: als je mensen nodig hebt, zijn ze onbereikbaar.
Hoe krijg je zoiets voor elkaar zonder afgeronde opleiding.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:45 schreef EchtGaaf het volgende:
Iedereen is druk met zichzelf bezig. Druk met het druk hebben?
Het is een baan voor studenten he, de betaling is er ook na, hoewel die natuurlijk we'll boven het loon voor een normale studentenbaan ligt. Maar ik kan gewoon goed met mijn werkgever opschieten (vrouw van 30) en ben erg enthousiast over het werk, ik zie de financiele analyse als een puzzel en vind het heerlijk om naar oorzaken van een bepaalde gebeurtenis te zoeken en er vervolgens een oplossing voor te bedenken.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:57 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hoe krijg je zoiets voor elkaar zonder afgeronde opleiding.
Over dat laatste geen twijfelquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:19 schreef von_Preussen het volgende:
Dank allen voor de felicitatie's.
[..]
Het is een baan voor studenten he, de betaling is er ook na, hoewel die natuurlijk we'll boven het loon voor een normale studentenbaan ligt. Maar ik kan gewoon goed met mijn werkgever opschieten (vrouw van 30) en ben erg enthousiast over het werk, ik zie de financiele analyse als een puzzel en vind het heerlijk om naar oorzaken van een bepaalde gebeurtenis te zoeken en er vervolgens een oplossing voor te bedenken.
Ook zonder afgeronde opleiding zit het met mijn analytisch denkvermogel we'll goed.
Gecondoleerd met het verlies met je oom. Heftig allemaal en zo wisseld.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:37 schreef Ceased2Be het volgende:
Pfff net de begrafenis van een oom achter de rug, zodadelijk naar een verjaardag en morgen zelf jarig. Dat wordt de rest van de week weer bijkomen
Iets economisch, dus het zit helemaal in de lijn der verwachting.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:19 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Mooi dat je een extra dag gaat werken! Financieel analist klinkt goed
Wat studeer je eigenlijk?
Wat een nare situatie, mij zou het erg moeilijk lijken om op commando weer vrolijk te moeten doen. Toch wens ik je een fijne dag toe.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:37 schreef Ceased2Be het volgende:
Pfff net de begrafenis van een oom achter de rug, zodadelijk naar een verjaardag en morgen zelf jarig. Dat wordt de rest van de week weer bijkomen
Dat laatste moet je je echt overheen gaan zetten! Je doet nu toch een mooie opleiding? Ik zou i.i.g. heel trots zijn als ik jouw traject zo heb bekekenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat een nare situatie, mij zou het erg moeilijk lijken om op commando weer vrolijk te moeten doen. Toch wens ik je een fijne dag toe.
Mijn eigen verjaardag vier ik al sinds jaren niet meer, voor mijn gevoel heb ik niets te vieren omdat het mij steeds weer herinnert aan het falen in mijn studie.:(
Als het nu goed gaat, is dat wel een pré. Een economische studie is heel wat waard, op de arbeidsmarkt veel kansrijker dan letterkunde of geschiedenis.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat laatste moet je je echt overheen gaan zetten! Je doet nu toch een mooie opleiding? Ik zou i.i.g. heel trots zijn als ik jouw traject zo heb bekeken![]()
Daarnaast is je verjaardag juist een dag waar je je ei in kwijt hoort te kunnen, gezelligheid hebt en natuurlijk jezelf mag verwennen. Zonde om je verjaardag daarom niet meer te vieren.
Had helemaal geen verjaardaggevoel maar mocht van m'n vriendin m'n bed nog niet uit voordat ze kwam roepen. Die kwam anderhalf uur later zingend de kamer binnen met een lief kaartje een boek van Schopenhauer 'Er is geen vrouw die deugt'quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Gecondoleerd met het verlies met je oom. Heftig allemaal en zo wisseld.![]()
Ik hoop toch dat je morgen een mooie dag mag hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |