abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97399662
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 21:11 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Daar ben ik niet zo bang voor, maar ik ben sowieso niet bang om iemand de waarheid te vertellen, kan prima een flink betoog afsteken als puntje bij paaltje komt. Maar wees reëel, er gebeurt niets vervelends hoor. Iedereen is wat gematigder als het erop aankomt.
Dat zal ook wel meevallen. Er is nog een ander probleem. Mensen die heerlijk foto's gaan schieten en ze vervolgens hier gaan publiceren. Daar pas ik dus voor. :)
  vrijdag 27 mei 2011 @ 21:18:58 #182
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_97399851
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 21:15 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Dat zal ook wel meevallen. Er is nog een ander probleem. Mensen die heerlijk foto's gaan schieten en ze vervolgens hier gaan publiceren. Daar pas ik dus voor. :)
Je kent mij, ik vind iedereen op internet, dus als ze een foto van mij posten die mij niet welgevallig is dan hebben ze een probleem :)
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  vrijdag 27 mei 2011 @ 22:25:42 #183
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_97403270
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 20:45 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Niets van aan trekken, ik ga voornamelijk naar die meet om eens te ontdekken wat voor figuren dat nu zijn. Maar VP/VS/Erik mogen inderdaad wel eens een toontje lager zingen.
Jij mag wel eens een toontje lager zingen jongeman, want als je tot het verspreiden van leugens moet resorteren (ook wel beter bekend onder de term "laster") om bij "de mods" je gelijk te halen dan stoot je echt onder de gordel.

En je bent al helemaal een held als je datzelfde kunstje herhaaldelijk flikt.
pi_97403519
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 22:25 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Jij mag wel eens een toontje lager zingen jongeman, want als je tot het verspreiden van leugens moet resorteren (ook wel beter bekend onder de term "laster") om bij "de mods" je gelijk te halen dan stoot je echt onder de gordel.

En je bent al helemaal een held als je datzelfde kunstje herhaaldelijk flikt.
Probeer alsjeblieft dit topic schoon te houden van dit soort discussies.

Niemand wordt er beter van :)
  vrijdag 27 mei 2011 @ 22:33:56 #185
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_97403642
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 22:31 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Probeer alsjeblieft dit topic schoon te houden van dit soort discussies.

Niemand wordt er beter van :)
Lijkt me strak plan.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zaterdag 28 mei 2011 @ 10:13:13 #186
322645 Voorschrift
See if I care
pi_97413172
EchtGaaf je moet 't je niet zo persoonlijk aantrekken joh, je bent een goede gozer en een leuke vent waarschijnlijk, maar je standpunten zijn vaak voor anderen een rode doek omdat (laten we eerlijk wezen) dergelijk conservatisme al ietwat is uitgestorven. Ik denk niet dat je 't te persoonlijk moet opvatten, en al helemaal niet moet meegaan in php z'n redeneringen want daar word 't al helemaal niet beter van.

Anyhow, hopelijk blijf je wel posten maar het is aan jou uiteraard.

Oh en php, kap eens met die kinderachtige dreigingen. :')
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  zaterdag 28 mei 2011 @ 10:20:54 #187
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_97413294
Dreigingen ? :')
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_97416113
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 10:13 schreef Voorschrift het volgende:
EchtGaaf je moet 't je niet zo persoonlijk aantrekken joh, je bent een goede gozer en een leuke vent waarschijnlijk, maar je standpunten zijn vaak voor anderen een rode doek omdat (laten we eerlijk wezen) dergelijk conservatisme al ietwat is uitgestorven. Ik denk niet dat je 't te persoonlijk moet opvatten, en al helemaal niet moet meegaan in php z'n redeneringen want daar word 't al helemaal niet beter van.

Anyhow, hopelijk blijf je wel posten maar het is aan jou uiteraard.

Oh en php, kap eens met die kinderachtige dreigingen. :')
Dank voor je reactie. :)

Je hebt gelijk hoor, bepaalde onderwerpen had ik beter kunnen mijden of had ik wellicht beter moeten brengen. Dergelijk onderwerpen wekken nu eenmaal meer weerstand bij sommigen op, dat had ik anders moeten inschatten.

Gisteren had ik weer gepost ;) Het is ook wel lastig om dat te laten :')

Ik heb geen probleem met php.
  zaterdag 28 mei 2011 @ 14:57:15 #189
297051 schaal_9
Caissière B
pi_97420241
En ineens heb je het... je bent blut!

Een vrolijke kassière en de boodschappen zijn gescand... en wat blijkt: de magneetstrip van mijn bankpas is kapot! Dus een file achter mij die op de A10 niet zou misstaan. Ze heeft boodschappen even apart gezet en in huis had ik nog net genoeg geld om te betalen.

Banken dicht, en geld lenen van ouders wordt hem ook niet, die zijn op vakantie. Relatief kleine ongemakken kunnen het leven compleet lam heggen. Over 7 dagen ben ik weg, dus een der dezer dagen maar even 500 euro regelen bij de bank. Dit weekend zit ik dus helemaal zonder geld :N

Tip voor wie een zeer relaxed baantje zoekt: de bank is op werkdagen tussen 10.00 en 16.00 uur geopend! Daarnaast doet mijn toetsenbord heel raar (de computer doet alsof de F9-toets ingedrukt blijft).
Andere tip: zorg dat je altijd 100 euro contant geld in huis heb, voor uiterste noodgevallen.

Al met al heb ik alvast een verlanglijstje voor de Heer: 2% CAO loonsverhoging en de rest stuur ik hem later wel!
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
pi_97420396
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 14:57 schreef schaal_9 het volgende:

Een vrolijke kassière en de boodschappen zijn gescand... en wat blijkt: de magneetstrip van mijn bankpas is kapot! Dus een file achter mij die op de A10 niet zou misstaan. Ze heeft boodschappen even apart gezet en in huis had ik nog net genoeg geld om te betalen.

Banken dicht, en geld lenen van ouders wordt hem ook niet, die zijn op vakantie. Relatief kleine ongemakken kunnen het leven compleet lam hebben. Over 7 dagen ben ik weg, dus een der dezer dagen maar even 500 euro regelen bij de bank. Dit weekend zit ik dus helemaal zonder geld :N

Tip voor wie een zeer relaxed baantje zoekt: de bank is op werkdagen tussen 10.00 en 16.00 uur geopend! Daarnaast doet mijn toetsenbord heel raar (de computer doet alsof de F9-toets ingedrukt blijft).

Al met al heb ik alvast een verlanglijstje voor de Heer: 2% CAO loonsverhoging en de rest stuur ik hem later wel!
Zijn dat nog oude betaalautomaten dan? Bij het nieuwe pinnen kan je ook pinnen met je chip.
http://www.hetnieuwepinnen.nl/
Heel veel automaten zijn al vervangen, ze hebben ook nog een gleuf voor de magneetstrip maar bij de nieuwe kan je dus ook via de chip pinnen. Je steekt hem dan bovenin het aparaat en vervolgens kan je kiezen om te pinnen (maestro).
-weg-
pi_97420490
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 14:57 schreef schaal_9 het volgende:

Banken dicht, en geld lenen van ouders wordt hem ook niet, die zijn op vakantie. Relatief kleine ongemakken kunnen het leven compleet lam heggen. Over 7 dagen ben ik weg, dus een der dezer dagen maar even 500 euro regelen bij de bank. Dit weekend zit ik dus helemaal zonder geld :N

Andere tip: zorg dat je altijd 100 euro contant geld in huis heb, voor uiterste noodgevallen.

Dat is balen! Soms zit ook alles tegen. :N

Blijven bidden ;)
  zaterdag 28 mei 2011 @ 15:39:32 #192
297051 schaal_9
Caissière B
pi_97421401
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 15:02 schreef Auti het volgende:

[..]

Zijn dat nog oude betaalautomaten dan? Bij het nieuwe pinnen kan je ook pinnen met je chip.
Heel veel automaten zijn al vervangen, ze hebben ook nog een gleuf voor de magneetstrip maar bij de nieuwe kan je dus ook via de chip pinnen. Je steekt hem dan bovenin het aparaat en vervolgens kan je kiezen om te pinnen (maestro).
Chipknip heeft-ie ook moeite mee. Dat wordt dus (weer) een nieuwe pas.

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 15:05 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Dat is balen! Soms zit ook alles tegen. :N

Blijven bidden ;)
Ineens ben je gewoon alles kwijt!
Het gaat nog moeilijk worden om op een legale manier aan geld te komen.

Toetsenbord heb ik definitief de dood in gejaagd :P
Ik was toch al op zoek naar een andere, heb er alleen het geld niet voor.

Wet van Murphy: als je mensen nodig hebt, zijn ze onbereikbaar.
  zaterdag 28 mei 2011 @ 15:50:19 #193
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_97421763
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 15:02 schreef Auti het volgende:

[..]

Cash is king, ik betaal het grootste deel van mijn aankopen nog gewoon cash, ik vind het een onprettig idee dat bijv. De overheid mijn bestedingspatroon zou kunnen inzien.

En gisteren kreeg ik van mijn werkgever de vraag of ik niet voor een nieuwe opdrachtgever als financieel analist aan de slag zou willen, waarop ik uiteraard bevestigend heb geantwoord. Heb echt plezier in het werk en ik ga nu van 1 naar 2 dagen in de week. Niet slecht voor een bijbaantje denk ik zo. :)
pi_97422376
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 15:50 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Cash is king, ik betaal het grootste deel van mijn aankopen nog gewoon cash, ik vind het een onprettig idee dat bijv. De overheid mijn bestedingspatroon zou kunnen inzien.

En gisteren kreeg ik van mijn werkgever de vraag of ik niet voor een nieuwe opdrachtgever als financieel analist aan de slag zou willen, waarop ik uiteraard bevestigend heb geantwoord. Heb echt plezier in het werk en ik ga nu van 1 naar 2 dagen in de week. Niet slecht voor een bijbaantje denk ik zo. :)
Gefeliciteerd!

Ik doe ook bijna alles cash, alleen soms koop ik wat via internet en dat gaat dan via Ideal. Maar in de winkel betaal ik altijd cash.
-weg-
  zaterdag 28 mei 2011 @ 16:19:56 #195
297051 schaal_9
Caissière B
pi_97422645
quote:

[..]

Ergens is dat het ook. OV chipkaart en bedrijfspasjes om een lunch te kunnen betalen is het gewoon net niet. Wat als je bijvoorbeeld je portemonnee kwijtraakt? Aan de andere kant vind ik pinnen heel handig; je hoeft geen contant geld op zak te hebben.

Mooi dat je een extra dag gaat werken! Financieel analist klinkt goed :)
Wat studeer je eigenlijk?

Tenslotte... ik neem wel een middag vrij, dan heb ik maandag in ieder geval weer (voldoende) geld. Het blijkt dat ik alleen bij mijn plaatselijke bank geld via de balie kan opnemen. Het pasje komt later wel. Ik zit net in Frankrijk als die arriveert.
pi_97423388
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 15:39 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

Ineens ben je gewoon alles kwijt!
Het gaat nog moeilijk worden om op een legale manier aan geld te komen.

Toetsenbord heb ik definitief de dood in gejaagd :P
Ik was toch al op zoek naar een andere, heb er alleen het geld niet voor.

Wet van Murphy: als je mensen nodig hebt, zijn ze onbereikbaar.
Ja, heel frustrerend is dat, ik kan mij daar alles bij voorstellen. En ja, ergerlijk is dat de service van de banken ook niet best is. Van 10-16.00 is inderdaad te gek voor woorden. :N

En dan moet je ook nog eens snipperen. Ik vind het raar dat een bank niet op zaterdag gewoon open is.

Toetsenborden zijn niet zo duur, maar ja ik geloof dat je eten even belangrijker is.... Ik hoop dat je geen woede-aanval hebt gehad op dat ding :{ Al kan ik mij voorstellen dat het even een druppeltje was na het gedoe in de supermarkt... Wij zijn tenslotte ook mensen. :)

Tja, zul je net als een dag van vandaag zien dat je ouders ook nog eens dit weekend weg zijn...

En dan geldt inderdaad de Wet van Murphy. Gaat het fout, dan gaat alles fout.

Ik herken heel veel wat je zegt over het bereiken van mensen als het perse nodig is: geheid onbereikbaar en niemand thuis... :{ En al helemaal als je eenzaam bent.

[ Bericht 1% gewijzigd door EchtGaaf op 28-05-2011 16:54:31 ]
pi_97423475
Over dat laatste gesproken merk ik steeds weer: dat bij sociaal kontakt met mensen alles of niks is. In het begin lopen ze de deur nog net niet plat en ....ineens... is het helemaal niks meer. Terwijl er niks is voorgevallen.

Ik vraag me af in hoeverre niet de gehele maatschappij zwaar autistisch is. Iedereen is druk met zichzelf bezig. Druk met het druk hebben?
pi_97423846
quote:

[..]

Hoe krijg je zoiets voor elkaar zonder afgeronde opleiding. :?

Maar gefeliciteerd. :Y
pi_97423980
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 16:45 schreef EchtGaaf het volgende:
Iedereen is druk met zichzelf bezig. Druk met het druk hebben?
:Y Dat denk ik wel ja.
-weg-
pi_97424057
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 17:02 schreef Auti het volgende:

[..]

:Y Dat denk ik wel ja.
Het is ook hip om te zeggen hoe druk ze het allemaal hebben. :')
  zaterdag 28 mei 2011 @ 17:19:06 #201
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_97424533
Dank allen voor de felicitatie's.

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 16:57 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Hoe krijg je zoiets voor elkaar zonder afgeronde opleiding. :?
Het is een baan voor studenten he, de betaling is er ook na, hoewel die natuurlijk we'll boven het loon voor een normale studentenbaan ligt. Maar ik kan gewoon goed met mijn werkgever opschieten (vrouw van 30) en ben erg enthousiast over het werk, ik zie de financiele analyse als een puzzel en vind het heerlijk om naar oorzaken van een bepaalde gebeurtenis te zoeken en er vervolgens een oplossing voor te bedenken.

Ook zonder afgeronde opleiding zit het met mijn analytisch denkvermogel we'll goed. ;)
pi_97424644
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 17:19 schreef von_Preussen het volgende:
Dank allen voor de felicitatie's.

[..]

Het is een baan voor studenten he, de betaling is er ook na, hoewel die natuurlijk we'll boven het loon voor een normale studentenbaan ligt. Maar ik kan gewoon goed met mijn werkgever opschieten (vrouw van 30) en ben erg enthousiast over het werk, ik zie de financiele analyse als een puzzel en vind het heerlijk om naar oorzaken van een bepaalde gebeurtenis te zoeken en er vervolgens een oplossing voor te bedenken.

Ook zonder afgeronde opleiding zit het met mijn analytisch denkvermogel we'll goed. ;)
Over dat laatste geen twijfel ;)

Nou ik vind het toch knap. En leerzaam en goed voor je c.v. :Y
  zaterdag 28 mei 2011 @ 17:37:43 #203
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_97425203
Pfff net de begrafenis van een oom achter de rug, zodadelijk naar een verjaardag en morgen zelf jarig. Dat wordt de rest van de week weer bijkomen :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_97425265
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 17:37 schreef Ceased2Be het volgende:
Pfff net de begrafenis van een oom achter de rug, zodadelijk naar een verjaardag en morgen zelf jarig. Dat wordt de rest van de week weer bijkomen :')
Gecondoleerd met het verlies met je oom. Heftig allemaal en zo wisseld. :{

Ik hoop toch dat je morgen een mooie dag mag hebben. :)
  zaterdag 28 mei 2011 @ 17:47:55 #205
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_97425569
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 16:19 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

Mooi dat je een extra dag gaat werken! Financieel analist klinkt goed :)
Wat studeer je eigenlijk?
Iets economisch, dus het zit helemaal in de lijn der verwachting.
pi_97426547
Hallo, wou gezellig mee kletsen in dit topic. Verder ben ik 16 jaar oud heb een diagnose (PDD-NOS) en woon beschermd met 24 uurs begeleiding. Zo kan ik wel verder gaan haha.

Maar in ieder geval hoihoi :W
  zaterdag 28 mei 2011 @ 18:26:41 #207
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_97427008
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 17:37 schreef Ceased2Be het volgende:
Wat een nare situatie, mij zou het erg moeilijk lijken om op commando weer vrolijk te moeten doen. Toch wens ik je een fijne dag toe.

Mijn eigen verjaardag vier ik al sinds jaren niet meer, voor mijn gevoel heb ik niets te vieren omdat het mij steeds weer herinnert aan het falen in mijn studie.:(
pi_97429094
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 18:26 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Wat een nare situatie, mij zou het erg moeilijk lijken om op commando weer vrolijk te moeten doen. Toch wens ik je een fijne dag toe.

Mijn eigen verjaardag vier ik al sinds jaren niet meer, voor mijn gevoel heb ik niets te vieren omdat het mij steeds weer herinnert aan het falen in mijn studie.:(
Dat laatste moet je je echt overheen gaan zetten! Je doet nu toch een mooie opleiding? Ik zou i.i.g. heel trots zijn als ik jouw traject zo heb bekeken :)

Daarnaast is je verjaardag juist een dag waar je je ei in kwijt hoort te kunnen, gezelligheid hebt en natuurlijk jezelf mag verwennen. Zonde om je verjaardag daarom niet meer te vieren.
  zaterdag 28 mei 2011 @ 19:36:42 #209
297051 schaal_9
Caissière B
pi_97429432
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 19:27 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Dat laatste moet je je echt overheen gaan zetten! Je doet nu toch een mooie opleiding? Ik zou i.i.g. heel trots zijn als ik jouw traject zo heb bekeken :)

Daarnaast is je verjaardag juist een dag waar je je ei in kwijt hoort te kunnen, gezelligheid hebt en natuurlijk jezelf mag verwennen. Zonde om je verjaardag daarom niet meer te vieren.
Als het nu goed gaat, is dat wel een pré. Een economische studie is heel wat waard, op de arbeidsmarkt veel kansrijker dan letterkunde of geschiedenis.

Verjaardag vieren... iets waar je van moet houden. Ik vier het zelf ook niet, ben niet zo van grootschalig bezoek.
  zondag 29 mei 2011 @ 10:26:01 #210
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_97449378
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 17:39 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Gecondoleerd met het verlies met je oom. Heftig allemaal en zo wisseld. :{

Ik hoop toch dat je morgen een mooie dag mag hebben. :)
Had helemaal geen verjaardaggevoel maar mocht van m'n vriendin m'n bed nog niet uit voordat ze kwam roepen. Die kwam anderhalf uur later zingend de kamer binnen met een lief kaartje een boek van Schopenhauer 'Er is geen vrouw die deugt' :D
Woonkamer is versierd met slingers en ze is broodjes aan het bakken *;
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')