FFFUUUUUUUUUUUquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:24 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Nou, je gaat niet zo ontzettend lief lachen naar iemand die 1,5 kilo spareribs komt komen (stond bij de slager) en dan de hele tijd enzo
![]()
Ik weet alleen haar naam, vond het zo cheesy om te vragen of ze ook dr nummer op het bonnetje kon zetten
Het is lente!quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:58 schreef robuust89 het volgende:
[..]
FFFUUUUUUUUUUU
typ haar naam in op facebook, eerste hitEven vriendjuhs worden
Ik knijp 'm nu wel een beetje, met 338 vrienden twijfel ik opeens aan de oprechtheid van haar lach.quote:
Ik begrijp je heel goed, ik wou bewust niets zeggen over dat lachen.. Spannend!quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:03 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ik knijp 'm nu wel een beetje, met 338 vrienden twijfel ik opeens aan de oprechtheid van haar lach.![]()
Maargoed, weescht positief!
(ultrakorte samenvatting: ik wil geen herhaling van de vorige keer)
Heb al een berichtje gestuurdquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:08 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik begrijp je heel goed, ik wou bewust niets zeggen over dat lachen.. Spannend!![]()
Gewoon doen!
quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:10 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Heb al een berichtje gestuurdNu even iets anders doen, sportschool!
Goed bezigquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:10 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Heb al een berichtje gestuurdNu even iets anders doen, sportschool!
Cheesy misschien wel, maar nee heb je en ja kan je krijgenquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:24 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Nou, je gaat niet zo ontzettend lief lachen naar iemand die 1,5 kilo spareribs komt komen (stond bij de slager) en dan de hele tijd enzo
![]()
Ik weet alleen haar naam, vond het zo cheesy om te vragen of ze ook dr nummer op het bonnetje kon zetten
Deze man snapt het!quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:04 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Ik denk dat fitness bij uitstek geschikt is voor mensen zoals ons. Je hebt er zelfdiscipline, doorzettingsvermogen en structuur voor nodig. Ik ga al vier jaar non stop. Wij moeten het over het algemeen niet van onze vlotte babbel en sprankelende persoonlijkheid hebben dus een goed uitziend lichaam is denk ik wel een must. Als je maar blijft trainen en op je voeding let kan een ieder dat ook bereiken. Het doet sowieso wonderen voor je zelfvertrouwen dus ik zou het iedereen aanraden.
Zuipen, het is niet anders, want met alcohol relativeer je dingen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:45 schreef Auti het volgende:
Als je hoofd vol zit, hoe maak je dat dan leeg?
Hardlopen, wachten tot het overgaat, huilen, praten..?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:45 schreef Auti het volgende:
Als je hoofd vol zit, hoe maak je dat dan leeg?
Nah, ik vind zuipen geen oplossing. Wel relaxed om een keertje lekker te bieren maar het is geen medicijn of hulpmiddel.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:51 schreef phpmystyle het volgende:
Zuipen, het is niet anders, want met alcohol relativeer je dingen.
Mjah, sommige dingen moet ik inderdaad even afwachten of uitzitten.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 07:36 schreef Sushimonster het volgende:
Hardlopen, wachten tot het overgaat, huilen, praten..?
HOAX! Waarom is je username dan stampertje?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:10 schreef StampertjeX het volgende:
Ik lees hier al een poosje mee, en heb toch maar besloten na lang twijfelen om hier maar mee te posten. Ik ben Bambi (echte naam wil ik liever niet gebruiken ) en heb al 18 jaar PDD-nos en heb hiervoor een jaar bij MEE gelopen daar heb ik geleerd om te accepteren dat ik anders ben en fouten mag maken. Sindsdien gaat het stukken beter met me wel af en toe wat minder maar wie heeft dat niet ?
voor wie geïnteresseerd is in mijn verhaal mag me altijd pm'en want ik wil het liever niet online zetten
Ik snap het best. Pff, als ik soms die dingen leesquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:21 schreef EchtGaaf het volgende:
Jemig, wat een stel trieste figuren in POL. Ik post daar niet meer.
Dat zullen we morgen nog wel eens zien, kijken als sommige dan nog steeds zo goed uit hun woorden komen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik snap het best. Pff, als ik soms die dingen lees![]()
Wederzijds respect is er helaas vaak ver te zoeken..
Oplossing is het zeker niet, maar het helpt soms wel relativeren.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:46 schreef Auti het volgende:
[..]
Nah, ik vind zuipen geen oplossing. Wel relaxed om een keertje lekker te bieren maar het is geen medicijn of hulpmiddel.
[..]
Mjah, sommige dingen moet ik inderdaad even afwachten of uitzitten.
Ja, het is ook wel jammer. Ik vond het o.a. met jou en Dutchnative harstikke leuk om daar te posten.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik snap het best. Pff, als ik soms die dingen lees![]()
Wederzijds respect is er helaas vaak ver te zoeken..
Niets van aan trekken, ik ga voornamelijk naar die meet om eens te ontdekken wat voor figuren dat nu zijn. Maar VP/VS/Erik mogen inderdaad wel eens een toontje lager zingen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:44 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, het is ook wel jammer. Ik vond het o.a. met jou en Dutchnative harstikke leuk om daar te posten.Maar het topic is al een hele tijd gekaapt door een stel randdebielen die ik eigenlijk liever irl had willen ontmoeten. Ik ben dan benieuwd of ze dan de ballen hebben om dezeflde dezeflde woorden zouden gebruiken. Want het is wel veilig hoor om modder naar elkaar te gooien achter het toetsenbord. Stelletje helden daar.
Ik lok graag een discussie uit, en plaats ook stevige replieken. Niks mis mee, en ik heb graag dat anderen mij niet sparen integendeel. Maar als men puur op de man gaat spelen, en kwetsen tot een doel op zich maken, dan haak ik gewoon af.
Ik hoop op enig moment daar weer te gaan posten als de samenstelling met een normaler volk wordt bevolkt....
Ga er gerust van uit dat je een stelletje kneuzen aantreft die een ontmoeting eigenlijk de reiskosten niets een waard is.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat zullen we morgen nog wel eens zien, kijken als sommige dan nog steeds zo goed uit hun woorden komen.
[..]
Aha, dat laatste dat dacht ik al.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niets van aan trekken, ik ga voornamelijk naar die meet om eens te ontdekken wat voor figuren dat nu zijn. Maar VP/VS/Erik mogen inderdaad wel eens een toontje lager zingen.
Ojah, en om te lobbyen bij ome Remlof
Kan, maar GS/Remlof/Bolkestein/etc zijn wel de moeite waard, gewoon sociale vriendelijke mensen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ga er gerust van uit dat je een stelletje kneuzen aantreft die een ontmoeting eigenlijk de reiskosten niets een waard is.
Wat je hier ziet is negatief compensatie gedrag dat wrs voortvloeit uit een minderwaardigheidscomplex. Iets wat Auti hier ook al suggereerde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |