SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.SPOILER: Voor vrouwen en homo'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En speciaal voor Fallen.
DE OP IS HIER TE VINDEN
[ Bericht 0% gewijzigd door Gamer_V op 17-05-2011 10:53:43 ]Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
Hier ook genoeg slachtoffers die wel een fysio kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Pff iemand nog een stageplek voor een aankomende fysio over? Mijn school zit het een beetje te verzaken!
Natuurlijk!quote:
Ik werk in een verpleeghuis in Rotterdam dat altijd graag stagaires heeft, ook voor Fysioquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:49 schreef Solique het volgende:
[..]
Hier ook genoeg slachtoffers die wel een fysio kunnen gebruiken.
Incidenteelquote:
Oh, even weg-edittenquote:
Nog steeds bedoel jequote:
Ik gok dat de mannen hier je vaaaaaaast wel willen beoordelenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik moet gewoon een busje huren en rond gaan rijden!! En dan langs gaan bij iedereen hier die klachten heeft!
dan moet ik alleen nog een stagebegeleider en beoordelaar hebben![]()
Dat zouden wij zeer op prijs stellenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik moet gewoon een busje huren en rond gaan rijden!! En dan langs gaan bij iedereen hier die klachten heeft!
Mijn fysio heeft misschien nog wel een plekje, moet je alleen wel naar Den Haag rijdenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik ook niet... wil weer op de bank liggen net zoals gisteren alleen dan zonder de pijn... Heb een nekwervel die vervelend doet en wat zenuwen aan het beknellen isquote:
Dat klinkt niet fijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik ook niet... wil weer op de bank liggen net zoals gisteren alleen dan zonder de pijn... Heb een nekwervel die vervelend doet en wat zenuwen aan het beknellen is
Vanochtend eerste afspraak gehad voor mijn nekquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:33 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dat klinkt niet fijn.
Heb je daar dan ook nog fysio / chiro voor?
Jeetje man.. Da's niet goedquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:36 schreef Tain het volgende:
[..]
Vanochtend eerste afspraak gehad voor mijn nek
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik ook niet... wil weer op de bank liggen net zoals gisteren alleen dan zonder de pijn... Heb een nekwervel die vervelend doet en wat zenuwen aan het beknellen is
Dat klinkt niet bepaald lekker, beterschap Tainquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Voelt ook niet bepaald lekker. Hoofd draaien doet pijn en gisteren straalde het bijv uit naar mijn rechterschouder waardoor ik mijn rechterarm moeilijk kon gebruiken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:45 schreef Solique het volgende:
Lunchtijd
[..]
Dat klinkt niet bepaald lekker, beterschap Tain
Word je een beetje oud broeder?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:36 schreef Tain het volgende:
Dank allen!
[..]
Voelt ook niet bepaald lekker. Hoofd draaien doet pijn en gisteren straalde het bijv uit naar mijn rechterschouder waardoor ik mijn rechterarm moeilijk kon gebruiken.
Vast wel. Zit in de familie toch?quote:
IM RICH BITCH!quote:Dear Gmail user
Your email emerged a w i n n e r of £ 500,000.00GBP. (C G P
N):7-22-71-00-66-12, T i c k e t n u m b er: 00869575733664, S e r i a l n
u m b e r s:/BTD/8070447706/06, L u c k y n u m b e r s:
12-12-23-35-40-41(12). Contact Mr. B e r n a r d G r a h a m for more
details: E-mail: bernard.w.graham1@gmail.com
Sincerely,
Ms. Juliet Thompson.
Vet!quote:
Lekkerquote:
Nee kan me voorstellen dat het totaal niet lekker aanvoelt, wat heeft de fysio/manueel therapeut gedaan? Of was dit alleen het kennismakingsgesprek + onderzoek?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:36 schreef Tain het volgende:
Dank allen!
[..]
Voelt ook niet bepaald lekker. Hoofd draaien doet pijn en gisteren straalde het bijv uit naar mijn rechterschouder waardoor ik mijn rechterarm moeilijk kon gebruiken.
Het was het eerste onderzoek voor mijn nek. Loop nu bijna 2 jaar bij deze fysio voor mijn knie.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee kan me voorstellen dat het totaal niet lekker aanvoelt, wat heeft de fysio/manueel therapeut gedaan? Of was dit alleen het kennismakingsgesprek + onderzoek?
Lekker he!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:38 schreef Tain het volgende:
[..]
Het was het eerste onderzoek voor mijn nek. Loop nu bijna 2 jaar bij deze fysio voor mijn knie.
Vooral veel mijn hoofd draaien in verschillende houdingen om te kijken wat wel en niet kon/pijnlijk was. Ook heeft hij mijn nek/ruggenwervels gecontroleerd door op de wervels te drukken.
Potje headbangen op grindcore zit er niet in?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:38 schreef Tain het volgende:
[..]
Het was het eerste onderzoek voor mijn nek. Loop nu bijna 2 jaar bij deze fysio voor mijn knie.
Vooral veel mijn hoofd draaien in verschillende houdingen om te kijken wat wel en niet kon/pijnlijk was. Ook heeft hij mijn nek/ruggenwervels gecontroleerd door op de wervels te drukken.
Het doet al pijn als ik stil zitquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Potje headbangen op grindcore zit er niet in?
wut?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:06 schreef Poit het volgende:
Ahw.. Hoe moet dat dan als Sharana en ik gaan trouwen? We wilde Fallen en jou als bruidsmeisjes hebben...
quote:
QFT!quote:
* Solique haalt reep chocola uit zijn tas.quote:
*pruillipje*quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:23 schreef Solique het volgende:
[..]
* Solique haalt reep chocola uit zijn tas.![]()
oh lord ....quote:
quote:
Dit is dan toch gewoon de hele film. Dinohaai terroriseert strand, strandwachten gooien granaat in zijn muil en verslaan hem. Einde film. En meisjes met mooie kontjes mag je heul niet doodbijtenquote:
Beter dan 7.5GBP voor 1080pquote:
quote:
Feestje vanavondquote:
Zit al thuisquote:
ik wil oko thuis werkenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:22 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zit al thuismaar wel gewoon aan het werk aan de scriptie
puntjes op de i zetten
quote:
Natuurlijk welquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ben je verloofde en mag niet eens mee ..?
Fijne avond!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:27 schreef Solique het volgende:
Ik ga nu naar huis![]()
Vanavond de ps3 aanslingeren
Red je het om over 20 minuten hier te zijn?quote:
Nice, goed bezig kerel!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:35 schreef Morthill het volgende:
Goed, kan thuis niet meer doen aan mijn scriptie, heb programma nodig dat ik hier niet heb, maar dat gaat echt om ergens een tijdmeting toevoegen, dus dat stelt minder dan niks voor.
Verder klaartwee dagen voor de deadline.
Ehmz ... zit nog in amsterdamquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Red je het om over 20 minuten hier te zijn?
Een van mijn medestudenten gaat mij wel hatenquote:
Hard fietsen dusquote:
Wij hebben een maximum aantal pagina's. Daar overheen is aftrek, daar ver overheen wordt er niet eens naar gekeken en moet je een nieuwe versie inleveren. Veel woorden gebruiken kan iedereen, iets compact beschrijven is veel lastiger. Als je mij als peerreviewer had gehad had je hier aftrek voor gekregen, ook al was het volgens jou 'noodzakelijk'. Als het voor alle anderen niet noodzakelijk was dan doe je toch iets fout... Of je ben te politiek actief en nu al gewend om enorme boekwerken te schrijven over dingen die ook makkelijk in enkele pagina's kunnenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:43 schreef Morthill het volgende:
[..]
Een van mijn medestudenten gaat mij wel hatenwe moeten een scriptie van een andere student peerreviewen en ik heb 11.000 woorden en het minimum is 4.500... Ik gok dat ik met een paar duizend woorden verschil de langste scriptie heb en voor je denkt, allemaal noodzakelijk, ja. Elk punt in mijn analyse is nu belicht op hooguit 1 A4 incl. voorbeeld. Gewoon grote bachelorscriptie
i heb ze gedownload moet alleen nog beginnen met kijken!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:19 schreef Nebo het volgende:
De tering, hoe belachelijk slecht kan een seizoen van HIMYM eindigen.
Waar heb je het overquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:23 schreef koei het volgende:
[..]
Wij hebben een maximum aantal pagina's. Daar overheen is aftrek, daar ver overheen wordt er niet eens naar gekeken en moet je een nieuwe versie inleveren. Veel woorden gebruiken kan iedereen, iets compact beschrijven is veel lastiger. Als je mij als peerreviewer had gehad had je hier aftrek voor gekregen, ook al was het volgens jou 'noodzakelijk'. Als het voor alle anderen niet noodzakelijk was dan doe je toch iets fout... Of je ben te politiek actief en nu al gewend om enorme boekwerken te schrijven over dingen die ook makkelijk in enkele pagina's kunnen
bizar kut idd! vond heel het ltste seizoen eigenlijk maar matig, in tegenstelling tot Community die echt briljant eindigt en gedurende het seizoen ook awesome was!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:19 schreef Nebo het volgende:
De tering, hoe belachelijk slecht kan een seizoen van HIMYM eindigen.
Thanksquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Fijne avond!
Ik moet mijn ps3 ook weer eens aangooien!
Hele seizoen was kut op een enkele aflevering na. Ik ben best jaloers op mijn vriendin die nu bij seizoen 2 is en nog al die awesomeheid voor haar heeft. Misschien dat ik Community ook maar een kans ga geven danquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
bizar kut idd! vond heel het ltste seizoen eigenlijk maar matig, in tegenstelling tot Community die echt briljant eindigt en gedurende het seizoen ook awesome was!
Bizar kut? Zag ik een andere aflevering dan jullie? Of ben ik te dom om ironie te begrijpen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
bizar kut idd! vond heel het ltste seizoen eigenlijk maar matig, in tegenstelling tot Community die echt briljant eindigt en gedurende het seizoen ook awesome was!
Nee, hij was gewoon kutquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:11 schreef Morthill het volgende:
[..]
Bizar kut? Zag ik een andere aflevering dan jullie? Of ben ik te dom om ironie te begrijpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:15 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nee, hij was gewoon kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, duidelijk, jullie hebben gewoon geen verstand
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:16 schreef Morthill het volgende:
[..]Anders vertel jij even wat je er wel goed aan vond!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, duidelijk, jullie hebben gewoon geen verstand
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Anders lees je mijn post nog een keer, want het staat er gewoon inquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:17 schreef Nebo het volgende:
[..]
Anders vertel jij even wat je er wel goed aan vond!
Dus dat maakt de aflevering goed? Er zaten nauwelijks lach-momenten in en een beetje overdreven hoeveelheid open deuren naar het volgende seizoen. Tevens zaten er in dit seizoen vrijwel geen aanwijzingen naar het ontmoeten van 'de moeder'quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:18 schreef Morthill het volgende:
[..]
Anders lees je mijn post nog een keer, want het staat er gewoon in
Ah, natuurlijk, ik zeg dat dat de hele aflevering goed maaktquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:20 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dus dat maakt de aflevering goed? Er zaten nauwelijks lach-momenten in en een beetje overdreven hoeveelheid open deuren naar het volgende seizoen. Tevens zaten er in dit seizoen vrijwel geen aanwijzingen naar het ontmoeten van 'de moeder'
Ik wil jou wel eens zien na tien blikjes Red Bullquote:
Hier schaam ik me als Schiedammer echt voor...quote:
Vroeger, ik weet nog goed, toen waren doodverwensingen verboden op FOK!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:04 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Hier schaam ik me als Schiedammer echt voor...
Kunnen ze hem niet afschieten ofzo..
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:16 schreef Morthill het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, duidelijk, jullie hebben gewoon geen verstandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Zo bekend ben ik nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:28 schreef AQuila360 het volgende:
Wat is de volgorder in die Infinity Gaunlet en Crusade en War reeks?
En weet je nog andere van dat soort reeksen wie tof zijn? je hebt ook iets van Civil War toch?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:08 schreef Misan het volgende:
[..]sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tevens, season finale House is wel redelijk geniaal
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Iemand die niet tegen is, is voorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:31 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ah, natuurlijk, ik zeg dat dat de hele aflevering goed maaktknap hoe je mij woorden in de mond legt. En dat terwijl ik alleen heb gezegd dat de aflevering niet bizar kut is en dat ik één aspect heb genoemd wat ik wel goed vond. Duidelijk moet ik hem dan wel goed vinden.
klinkt als karbonadequote:
Vreetbeer!quote:
die is toch de 24ste pas?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:52 schreef Morthill het volgende:
[..]
sorry
tevens, season finale House is wel redelijk geniaal
idd, maar wel superbruut geanimeerdquote:
sjow mie tuh monnie!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:16 schreef SuperFruitig het volgende:
WRONG
De door mij ubergeanimeerde slicke Facebook app![]()
![]()
Hij is bijna af
preview danquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:16 schreef SuperFruitig het volgende:
WRONG
De door mij ubergeanimeerde slicke Facebook app![]()
![]()
Hij is bijna af
Communityquote:
Ahh!!quote:
Knuffel van jouquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ahh!!
* zoekt knuffel-troost-smiley *
quote:
QFT!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:42 schreef wc-eend het volgende:
De hologram-doktor van Star Trek: Voyager is een baas
Robert Picardoquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:42 schreef wc-eend het volgende:
De hologram-doktor van Star Trek: Voyager is een baas
quote:
Ik kan er wel op, kreeg ook geen mail om te wijzigen. Dit werkte op ps3 direct.quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:09 schreef DustPuppy het volgende:
Kan iedereen alweer op PSN? Ik heb dat mailtje nog steeds niet gehad. Vanavond maar eens weer kijken.
en in StarGatequote:Op woensdag 18 mei 2011 00:05 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Robert Picardo
Glansrol ook in Giant Shark vs. Crocosaurus
Je komt in ieder geval niet in de store, tenminste, gisteravond kreeg ik nog steeds hetzelfde berichtje. Voor de rest nog niets geprobeerd.quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:09 schreef DustPuppy het volgende:
Kan iedereen alweer op PSN? Ik heb dat mailtje nog steeds niet gehad. Vanavond maar eens weer kijken.
Dit dus. De klok in mijn woonkamer is kapot, kwam ik gister achter. Ik was Family Guy aan het kijken. Ik keek op de klok en die zei mooi 22.30. Na de aflevering keek ik weer, stond er 22.30. Was het al 01.00quote:
quote:
FAMILY GUYquote:Op woensdag 18 mei 2011 08:42 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Dit dus. De klok in mijn woonkamer is kapot, kwam ik gister achter. Ik was Family Guy aan het kijken. Ik keek op de klok en die zei mooi 22.30. Na de aflevering keek ik weer, stond er 22.30. Was het al 01.00
store werkt nog niet, aanmelden, wachtwoord wijzigen en multiplayer welquote:Op woensdag 18 mei 2011 08:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je komt in ieder geval niet in de store, tenminste, gisteravond kreeg ik nog steeds hetzelfde berichtje. Voor de rest nog niets geprobeerd.
Koppeling met Steam werkt ookquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:01 schreef Misan het volgende:
[..]
store werkt nog niet, aanmelden, wachtwoord wijzigen en multiplayer wel
inFamous... de rest heb ik al...quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:03 schreef Solique het volgende:
Volgens laatste berichten gaat de store op/na 31 mei online.
Al mensen die er uit zijn welke games ze gaan kiezen?
Ik denk infamous en mijn vrouw zag al LBP staanquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:03 schreef Solique het volgende:
Ze zullen het console-id ook wel gekoppeld hebbenquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk infamous en mijn vrouw zag al LBP staanIk ben alleen benieuwd hoe ze dat gaan doen met mensen met meerdere accounts.
Daar hoor ik ook veel mensen over, alleen sony heeft daar nog niet op gereageerdquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben alleen benieuwd hoe ze dat gaan doen met mensen met meerdere accounts.
Jaquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:03 schreef Solique het volgende:
dat denk ik ookquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:08 schreef Tain het volgende:
[..]
Ze zullen het console-id ook wel gekoppeld hebben
Dat had ik ook met inFamous, maar ja als ie dan toch gratis is sla ik het ook niet af.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:09 schreef Misan het volgende:
[..]
JaGeen games.
Ik heb LBP, WipEout en R&C al, Dead Nation lijkt me helemaal niets en Infamous had ik wel gezien na een uurtje spelen via PSN+
eensquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:12 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat had ik ook met inFamous, maar ja als ie dan toch gratis is sla ik het ook niet af.
Samequote:
Store is ook nog niet up helaas, gelukkig mis ik 'pas' mijn eerste en belangrijkste maand aan verkopen in amerikaquote:Op woensdag 18 mei 2011 08:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je komt in ieder geval niet in de store, tenminste, gisteravond kreeg ik nog steeds hetzelfde berichtje. Voor de rest nog niets geprobeerd.
Uhm, my bad, ik bedoelde dat ik ook nog een PSP heb met PSN er op. Dat is een apart account en volgens mij niet te traceren naar de ps3?quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:08 schreef Tain het volgende:
[..]
Ze zullen het console-id ook wel gekoppeld hebben
Hier Kon fruit zijn wachtwoord meteen wijzigen en weer inloggen en toen ik mijn account wilde wijzigen kreeg ik een melding dat ik een email zou krijgen. Heel raar!quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik kan er wel op, kreeg ook geen mail om te wijzigen. Dit werkte op ps3 direct.
Hoor er meer mensen over dat mail niet aankomt, proberen om nogmaals te wijzigen anders sony contacten.
Beiden gefinished (2 zelfs op 100%quote:
Ik wil na het weekend mijn Tomb Raider afmaken en dan beginnen aan AC of POPquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Beiden gefinished (2 zelfs op 100%), ik moet 3 nog
Ik heb nog teveel games liggen waar ik mee verder wiltquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik wil na het weekend mijn Tomb Raider afmaken en dan beginnen aan AC of POP
Je kan nooit teveel games hebben liggenquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik heb nog teveel games liggen waar ik mee verder wilt
Ik ken het, blij als ik straks mijn eigen woning heb! Gamennnquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik heb nog teveel games liggen waar ik mee verder wilt
Mijn kasten zeggen andersquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ken het, blij als ik straks mijn eigen woning heb! Gamennn
Heb geen ruimte meerquote:
Volgens mij was haar 360 dood of niet meer in gebruikquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:43 schreef SpankmasterC het volgende:
Hee Sharana, ik denk: ik voeg je eens toe op Xbox Live, maar dan zegt ie Gamertag not valid!!
Mijn 360 is overleden iddquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Volgens mij was haar 360 dood of niet meer in gebruik
Probeer anders eens op de xbl site in te loggen, dacht niet dat ze zomaar een account weg gooiden.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mijn 360 is overleden iddMaar ik heb al een jaar niet meer online gespeeld op de xbox, zou mijn tag weggemikt zijn?
quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:45 schreef Sharana_LV het volgende:
Misschien als ik nog wat centjes overhou na mijn verhuizing haal ik een nieuwe 360
quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:45 schreef Sharana_LV het volgende:
Misschien als ik nog wat centjes overhou na mijn verhuizing haal ik een nieuwe 360
quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:54 schreef Sharana_LV het volgende:
Eh.. whut?![]()
Je gamertag is FlashiestGravy7
![]()
![]()
Je bent gehackt door GeoHotz en je CC gegevens worden nu voor 3 euro 50 verkocht aan een vuig figuurquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Heulp![]()
Ik heb dus een hele andere gamertag hier, en als ik bij friends kijk is het 0 terwijl toen ik nog online gamede geen mensen meer mocht accepteren omdat mijn friendslist vol was
oe spannendquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Je bent gehackt door GeoHotz en je CC gegevens worden nu voor 3 euro 50 verkocht aan een vuig figuur
Yea t is idd automatish gegaanquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:56 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]wat een toffe automagische tag!
quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:54 schreef Sharana_LV het volgende:
Eh.. whut?![]()
![]()
![]()
Wat heb je gedaan.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Heulp![]()
Ik heb dus een hele andere gamertag hier, en als ik bij friends kijk is het 0 terwijl toen ik nog online gamede geen mensen meer mocht accepteren omdat mijn friendslist vol was
Ja, of MS verwijderd toch accounts (wat mij stug lijkt)quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yea t is idd automatish gegaanwss heb ik mijn xboxding ooit nog met een ander email adres aangemaakt
ik gok dat ik opnieuw kan beginnen :p
Probeer eens The_Guildbabe?quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:59 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, of MS verwijderd toch accounts (wat mij stug lijkt)
Als je zoekt op je tag krijg je: Your request could not be completed at this time. This gamertag is not valid.
Beter dan de meeste tags die ik tegenkomt. FlashiestGravyquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:54 schreef Sharana_LV het volgende:
Eh.. whut?![]()
![]()
![]()
quote:
Sharana ben ik niet die was al ingepiktquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:04 schreef Solique het volgende:
[..]![]()
Kan wel sharana vinden, alleen geen idee of jij dat bent of iemand anders.
Net na gevraagd, MS kan geen accounts verwijderen.
Enige manier is dat je zelf gaat inloggen op de xbl site, geen enkele combinatie werkt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Sharana ben ik niet die was al ingepikt![]()
![]()
Daarom hadden we ook iets met guildbabe erbij geramd want zo noemden mijn WoW guildies mij altijd ..
WoWquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Sharana ben ik niet die was al ingepikt![]()
![]()
Daarom hadden we ook iets met guildbabe erbij geramd want zo noemden mijn WoW guildies mij altijd ..
Vriend van mij gaat inloggen online en bij zijn friends kijken ... want als ik dus met mijn email inlog krijg ik alleen dat gare accountquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:09 schreef Solique het volgende:
[..]
Enige manier is dat je zelf gaat inloggen op de xbl site, geen enkele combinatie werkt.
quote:
Ik heb wel een reden gehoor ddat ik die wil aanschaffen. Must resist!!!quote:
lolquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:11 schreef Sharana_LV het volgende:
Jezus is hij zelf vergeten welk email hij geregistreerd heeft![]()
WoWerquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:11 schreef Sharana_LV het volgende:
Jezus is hij zelf vergeten welk email hij geregistreerd heeft![]()
Kinect Human Tetris?quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb wel een reden gehoor ddat ik die wil aanschaffen. Must resist!!!
Ik heb beide consoles, ben ik nu ergquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij speelt geen wow, hij heeft er een hekel aanquote:
Welnee, ik toch ook! Is alleen maar handigquote:
Tell me!quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:12 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Kinect Human Tetris?
Human Tetris spelen op de Kinect
Heb zelf ook niets met wowquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hij speelt geen wow, hij heeft er een hekel aan
[..]
Welnee, ik toch ook! Is alleen maar handig
Was iddquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:17 schreef Sharana_LV het volgende:
wow was echt tofnu alweer hele tijd gestopt!
Ergerde mij teveel aan de kleine kinderenquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:17 schreef Sharana_LV het volgende:
wow was echt tofnu alweer hele tijd gestopt!
Niet heel boeiend gevonden..quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Niet heel boeiend gevonden..
Ultima Online op een illegale server, dat was pas die hard gamen!
Inloggen op een 360 lijkt mij enige optie (als je het ww nog weet)quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:37 schreef Sharana_LV het volgende:
Oh yeah mijn xbox tag is terechtnou nog weten met welke email ik ermee in moet loggen
Ik gok dat ik een nieuw account moet ... ;p
Kuukquote:
Ik weet nu alleen mijn gamertag, maar geen email en w8w ... ik gok dat met nieuwe xbox ook maar nieuw account moet maken :pquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:41 schreef Solique het volgende:
[..]
Inloggen op een 360 lijkt mij enige optie (als je het ww nog weet)
[..]
Kuuk![]()
Heb je wel gelijk een reden om sommige games weer te spelenquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik weet nu alleen mijn gamertag, maar geen email en w8w ... ik gok dat met nieuwe xbox ook maar nieuw account moet maken :p
Ik was rockstar table tennis verslaafdquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:49 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk een reden om sommige games weer te spelen
Het enige wat ik zou willen hebben op de xbox is Die dance crap voor kinect. Ik moet oefenen voor het geval ik weer een 10 jarig meisje tegenkom die me gruwelijk hard inmaakt..quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik was rockstar table tennis verslaafd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik gamede op de xbox bijna nooit online, alleen op ps3
Bij mij juist andersom, al heb ik wel kz3 online gespeeldquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik was rockstar table tennis verslaafd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik gamede op de xbox bijna nooit online, alleen op ps3
quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Het enige wat ik zou willen hebben op de xbox is Die dance crap voor kinect. Ik moet oefenen voor het geval ik weer een 10 jarig meisje tegenkom die me gruwelijk hard inmaakt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Pas je wel op dat je niks oploopt tijdens het oefenen? Je bent ook niet meer de jongstequote:Op woensdag 18 mei 2011 10:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Het enige wat ik zou willen hebben op de xbox is Die dance crap voor kinect. Ik moet oefenen voor het geval ik weer een 10 jarig meisje tegenkom die me gruwelijk hard inmaakt..
Jij hebt nog belastend videomateriaal als ik me niet vergisquote:
Je had m'n moves moeten zien broeder! Ik rockte als een malle!quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Pas je wel op dat je niks oploopt tijdens het oefenen? Je bent ook niet meer de jongste
Dat lijkt mij ook wel leukquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Ergens wel, denk op de flash card van mijn samsung.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Jij hebt nog belastend videomateriaal als ik me niet vergis
Dan kom ik bij jou gamenquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Oh men dat ik dat gemist heb voor mijn stomme tentamens.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Je had m'n moves moeten zien broeder! Ik rockte als een malle!
Jammer dat je er niet was, hadden wij graag gezienquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dan kom ik bij jou gamen
Ik had op het arcade event iedereen ingemaakt met DDR
Ik heb twee PS3's, dat is pas erg!quote:
Jij mag het als games crew, dan is het minder erg.quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:52 schreef Poit het volgende:
[..]
uh DDC, dat bedoelde ik ja :p dacht dat het dance dance revolution was ;Dquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:59 schreef Solique het volgende:
[..]
Jammer dat je er niet was, hadden wij graag gezien![]()
Poit had dat dance central geprobeerd op het arcade event
Ik heb tweemaal Xbox 360, een PS3 en een Wii. Was ik ten tijde van de N64 maar zo rijkquote:
Damn das veel.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:17 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb alles maar 1x
- Xbox360
- Ps3
- PSP
- DSi
- 3DS
- Wii
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:19 schreef Solique het volgende:
4x pc, 1x psx, 1x ps2, 1x ps3, 1x x360, 1x ds, 1x dsi, 1x C64, 1x N64Ik win met vlag en wimpelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Met DDR OWN ik de shit uit je!quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
uh DDC, dat bedoelde ik ja :p dacht dat het dance dance revolution was ;D
quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:19 schreef Solique het volgende:
4x pc, 1x psx, 1x ps2, 1x ps3, 1x x360, 1x ds, 1x dsi, 1x C64, 1x N64Mijn ps2 zit in een verhuisdoosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.N64 ook, dat kan ik pas in het nieuwe huis weer uitpakken
PC is ook al ingepakt, alleen macbook pro gebruik ik nu![]()
Verbaasd mij nietsquote:
Cameraman presentquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Is goed, filmen we dat ook gelijk weer
Moet ik hem eerst vindenquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:30 schreef SuperFruitig het volgende:
Solique pleur dat filmpje eens online
Hella no!quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:30 schreef SuperFruitig het volgende:
Solique pleur dat filmpje eens online
quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Hella no!
Maar m'n console collecte (ongeveer)
NES - SNES - N64 - Wii
Sega Master System - Sega Mega Drive I + II - Dreamcast - Sega GameGear I + II
Atari 2600 - Atari Jaquar - Atari Lynx
Amiga 32 CD
Neo Geo Pocket + Color
Shitload aan Gameboys
PS1 - PS2 - PS3
Ongeveer..
Grote kans dat hij weg is, staat niet op mijn huidige BB.quote:
Superveel plezier van gehad en een stuk degelijker dan de GameBoyquote:
Saved by the crashing mobilesquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Grote kans dat hij weg is, staat niet op mijn huidige BB.
Als hij op een oudere BB stond dan is dat weg deze zijn gecrashed en onderhand vernietigd.
Mocht hij op mijn samsung staan kan hij nog op de SD kaart staan. (waar ik niet bij kan totdat mijn samsung terug is)
Betekend dus dat er volgende keer gefilmd moet wordenquote:
2x ps3quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:17 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb alles maar 1x
- Xbox360
- Ps3
- PSP
- DSi
- 3DS
- Wii
Ik mocht van m'n ouders nooit een console omdat we al een PC hadden. Op m'n 16e was m'n eerste console een PSX met FF7 en GT1, daarna schade ingehaald door alles te kopen wat los en vast zatquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:57 schreef Fallen het volgende:
Ik heb eigenlijk niet eens zo veel consoles, namelijk ook een aantal weg gedaan:
PlayStation; Verkocht
PlayStation 2: Verkocht
Atari Lynx: Stuk, prullenbak
PS3 - (met PS1 en PS2 compatibiliteit)
PSP
Xbox360
Atari Jaguar
Atari 2600
Nog nooit een console/handheld van Nintendo gehad (met uitzondering van die Game & Watch games) en ook nooit iets van Sega. Hoewel de GameGear hoog op mijn verlanglijstje stond, werd het uiteindelijk de Atari Lynx.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik mocht van m'n ouders nooit een console omdat we al een PC hadden. Op m'n 16e was m'n eerste console een PSX met FF7 en GT1, daarna schade ingehaald door alles te kopen wat los en vast zat
Ja, hehe, we zijn toch broeders of wat!quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:02 schreef Tain het volgende:
[..]!
Mijn eerste console was een PSX met GT1 toen ik een jaar of 16/17 was, omdat ik geen console mocht van mijn ouders
Daarom haal jij dat nu in.quote:
neequote:Op woensdag 18 mei 2011 12:06 schreef AQuila360 het volgende:
Je moet die ouwe console's enz eigenlijk verkopen joh.
Yesh!quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:08 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
AQ heeft een iPad comic reader ontdekt?
Bedanktquote:
Death Note, Dragonball, One Piece.quote:
Aan jou zeker. Heiden.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:06 schreef AQuila360 het volgende:
Neen ik heb ze allemaal verkocht ooitquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Aan jou zeker. Heiden.
iPad oh ja, ook nog eens wat mee doen als ik die uit handen van mijn vrouw kan krijgen. Op vakantie wel 'savonds veel mee aangekloot. NFS is echt wel tof
Comicreader heb ik nog niet geinstalleerd. Nu toch geen tijd voor, onze bestelling van de gehele Harry Potter is binnen, dus ik heb genoeg te lezen. Ik haat wachten op een vervolg, dus nu pas gekocht in box-uitgave voor weinig
Bedankt zal eens kijken!quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Death Note, Dragonball, One Piece.
Ben je wel even mee bezig
Zo heb ik laatst Hollow Field eens gekocht. Ook wel erg grappig. Moet er toch eens meer van halen, maar meestal ben ik te lui. En om in Japan nu met een koffer met gewichtsproblemen te gaan lopenquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Death Note, Dragonball, One Piece.
Ben je wel even mee bezig
NFS vond ik niet zo leukquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Aan jou zeker. Heiden.
iPad oh ja, ook nog eens wat mee doen als ik die uit handen van mijn vrouw kan krijgen. Op vakantie wel 'savonds veel mee aangekloot. NFS is echt wel tof
Comicreader heb ik nog niet geinstalleerd. Nu toch geen tijd voor, onze bestelling van de gehele Harry Potter is binnen, dus ik heb genoeg te lezen. Ik haat wachten op een vervolg, dus nu pas gekocht in box-uitgave voor weinig
Ik lees eigenlijk geen manga, kijk alleen anime.. Toen Glenat de nederlandstalige versie van Dragonball uitgaf ben ik ze gaan kopen. Veel plezier aan gehad alleen is een maand veel te lang voor zo'n kort boekje..quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo heb ik laatst Hollow Field eens gekocht. Ook wel erg grappig. Moet er toch eens meer van halen, maar meestal ben ik te lui. En om in Japan nu met een koffer met gewichtsproblemen te gaan lopen
Comics:quote:
Op de iPad vond ik het zeker te pruimen, een van d ebetere spellen, imho. Dead Space ging ook zeker, maar bv command & conquer had gewoon last van bugs die de zooi liet hangen. Niet vaak, maar vreselijk irritant. Juist omdat de interface wel lekker werkte en dan opeens BAM, zo'n crash jongen!quote:
wat geef je ervoor?quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:06 schreef AQuila360 het volgende:
Same.... zeker voor bij mijn werk....quote:
Ik vind de manier van besturen van NFS op de iPad al helemaal niks. Geef mij maar een echte controller ipv dat ik met een iPad moet bewegen om te sturen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op de iPad vond ik het zeker te pruimen, een van d ebetere spellen, imho. Dead Space ging ook zeker, maar bv command & conquer had gewoon last van bugs die de zooi liet hangen. Niet vaak, maar vreselijk irritant. Juist omdat de interface wel lekker werkte en dan opeens BAM, zo'n crash jongen!
Heb er wat uren mee gespeeld en getest maar nog niet overtuigd waarom ik er 1 zou moeten hebben.quote:
Dat kan. Dat ding wordt bij ons echt heel veel gebruikt, straks in Amerika toch maar kijken of ik een macbook pro of de nieuwe ipad koopquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:22 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik vind de manier van besturen van NFS op de iPad al helemaal niks. Geef mij maar een echte controller ipv dat ik met een iPad moet bewegen om te sturen.
Nederland en hun Dollar -> Pond -> Euro-beleidquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan. Dat ding wordt bij ons echt heel veel gebruikt, straks in Amerika toch maar kijken of ik een macbook pro of de nieuwe ipad koop
Apple en hun dollar = euro-beleid
Nee, Nederland is gewoon: prijs in NL >> anywhere elsequote:Op woensdag 18 mei 2011 13:27 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Nederland en hun Dollar -> Pond -> Euro-beleid
Maar als je dan een nieuwe ontvangt vanuit MSquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:34 schreef Poit het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ructuur-overweg.html
Aardig toch dat ie een nieuwe krijgt? En dat nieuwe formaat zorgt voor ruimte voor een extra gigabyte, dus win-win!quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:34 schreef Poit het volgende:
Hmm dat moet ik toch even gaan testen dan met mijn launch 360quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:34 schreef Poit het volgende:
Ze mogen mij wel een nieuwe gevenquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:34 schreef Poit het volgende:
Dat doen ze al voor je!quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:38 schreef Tain het volgende:
[..]
Hmm dat moet ik toch even gaan testen dan met mijn launch 360
Niet als mijn 360 niet aangesloten is en gewoon in de kast staatquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:46 schreef Fallen het volgende:
Kan je een geflashde Xbox360 ook weer origineel maken?
Ik heb hem zo gekregen!
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:40 schreef Tain het volgende:
[..]
Niet als mijn 360 niet aangesloten is en gewoon in de kast staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |