Realm: Al'Akirquote:
Realm: Alonsusquote:SuperKaasNacho
Cordem - H - Blood Elf Paladin (85)
Aiemtren - H - Tauren Warrior(60)
Zerodes - H - Tauren Druid (42)
Epicosaurus - H - Troll Death Knight (62)
Realm: Argent Dawnquote:
quote:
quote:
Realm: Auchindounquote:
quote:
Realm: Azjol-Nerubquote:
quote:
Realm: Azuremystquote:
quote:
Realm: Bloodfeatherquote:
quote:Rolstoelvandaal
Thorvay - (A) - Dwarf Hunter (85)
Triptonite - (A) - Human Paladin (81)
Cesjin - (A) - Gnome Mage (80)
Mistria - (A) - Night Elf Rogue (80)
Loksie - (A) - Gnome Warlock(80)
Realm: Bronze Dragonflightquote:
Realm: Bronzebeardquote:
quote:
Realm: Burning Legionquote:
Realm: Burning Steppesquote:
Realm: Chamber of Aspectsquote:ExperimentalFrentalMental
Ozric - (H) - Blood Elf Death Knight (81)
Zwartepiet - (H) - Undead Rogue (80)
Realm: Darksorrowquote:Asschen_Sukar
Nalar - (A) - Human Warlock (85)
BuddyChrist - (A) - Draenei Priest (85)
Wabbit - (A) - Human Warrior (58)
Realm: Draenorquote:
Realm: Emerald Dreamquote:Nachtraaf
Nachtschaduw - (H) - Undead Warlock (85)
Nachtraaf - (H) - Undead Rogue (80)
Nachtgier - (H) - Undead Warrior (80)
Nachtwinter - (H) - Undead Mage (80)
Nachthavik - (H) - Undead Priest (80)
Nachtarend - (H) - Undead Death Knight (80)
Nachtbuizerd - (H) - Blood Elf Paladin (80)
Nachtvalk - (H) - Undead Hunter (80)
Nachtdier - (H) - Tauren Druid (79)
Nachtwolf - (H) - Tauren Shaman (80)
quote:
quote:
Realm: Grim Batolquote:
Realm: Hellfirequote:
quote:
Realm: Hellscreamquote:Legacythe2nd
Dutch Devils
Icynipplez - (H) - Goblin Mage (85)
Koekwaús - (H) - Goblin Shaman (85)
Fentanyl - (H) - Blood Elf Spriest (85)
Palinator - (H) - Blood Elf Paladin (85)
Ohnoo - (H) - Tauren DK (85)
Taú - (H) - Troll Hunter (81)
Nicebeef - (H) - Tauren Druid (72)
Fearfactory - (H) - Undead Warlock (65)
Thehorror - (H) - Tauren Warrior (62)
Realm: Haomarushquote:
quote:
quote:
quote:
Realm: Kazzakquote:
Realm: Karazhanquote:
quote:anakin24
Anagnatog - (A) - Human Paladin (85)
Anagnorach - (A) - Night Elf Hunter (85)
TraxiSaron - (H) - Death Knight (85)
Realm: Khadgarquote:
Realm: Kor'gallquote:
Realm: Laughing Skullquote:
Realm: Lightning's Bladequote:SpookY22
Pipermaru - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Korsakof - (H) - Blood Elf Death Knight (80)
Coxinator - (H) - Blood Elf Hunter (80)
Slaggathore - (H) - Tauren Druid (32)
Vanillabear - (H) - Bloof Elf Paladin (21)
Realm: Nagrandquote:
Realm: Outlandquote:
quote:
Realm: Quel'Thalasquote:
Realm: Ravenholdtquote:
quote:
quote:
Realm: Runetotemquote:
Realm: Scarshield Legionquote:
Realm: Shattered Hallsquote:
Realm: Shattered Handquote:Skillstorm
Xdude - (H) - Tauren Shaman (85)
Synchrowise - (H) - Blood Elf Priest(85)
Blackiced - (H) - Tauren Death Knight (81)
Shiningmoon - (H) - Blood Elf Rogue (80)
Fieryzst - (H) - Troll Mage (67)
Realm: Silvermoonquote:
Realm: Skullcrusherquote:
Realm: Stormscalequote:
Realm: Sylvanasquote:
Realm: The Maelstromquote:
Realm: The Sha'tarquote:
quote:
Realm: Terenasquote:
Realm: Turalyonquote:
quote:
quote:Jappie
Gualterio - (H) - Tauren Warrior (85)
Ganymedes - (H) - Blood Elf Mage (85)
Tonacatecuht - (H) - Troll Rogue (85)
Rinpoche - (H) - Tauren Druid (85)
quote:
Realm: Twisting Netherquote:
Realm: Wildhammerquote:
quote:
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:
Discussie is zinloos aangezien je het punt van Isabeau en mij niet echt begrijpt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:00 schreef Tijntje83 het volgende:
Je kan beter kijken wat de gear is die mensen dragen en waar het dus vandaan komt.
Ah, ik heb het verkeerd gelezen, maar dan nog mis je mijn punt. Epic gear moet nog steeds het beste voorstellen, maar als ik epic items zie met dezelfde stats als blues denk ik bij mijzelf van wth..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:22 schreef Tijntje83 het volgende:
Vreemd, want ik lees haar post als dat het haar ook niks kan schelen dat het een paars kleurtje heeft en anders begreep ik haar post dus inderdaad verkeerd.
Wou eerst #4 erachter zettenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
Vierde topic met deze naam_!
Moeilijk hè allemaal
Ja, ik snap dat wel.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:32 schreef Chau het volgende:
[..]
Ah, ik heb het verkeerd gelezen, maar dan nog mis je mijn punt. Epic gear moet nog steeds het beste voorstellen, maar als ik epic items zie met dezelfde stats als blues denk ik bij mijzelf van wth..
Ik weet het, maar daar komt het wel op neer. Ik ben in ieder geval blij dat we hier hetzelfde over denken.quote:Tevens is het uiteraard skill > gear, Maar daar ging mijn opmerking niet over.
Omdat het topic steeds wordt gekopieerd en niet de wikipagina wordt gebruikt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:25 schreef Maureentje het volgende:
Waarom staat mijn 2e char niet in de op?Terwijl Sapstengel hem er toch echt voor me bij had gezet
Open nieuw topic is gewoon makkelijker voor iedereen en je volgt automatisch het nieuwe topicquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat het topic steeds wordt gekopieerd en niet de wikipagina wordt gebruikt.
Oh?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:39 schreef Chau het volgende:
[..]
Open nieuw topic is gewoon makkelijker voor iedereen en je volgt automatisch het nieuwe topic
Level jij ook door PVP dan? Ik kan je vertellen dat dat momenteel écht een ramp isquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:35 schreef Chau het volgende:
Btw, geen enkel probleem gehad met BG's de laatste paar dagen. Gister nog leuk potje in WSG gehad. Ben met RMP setup bg's gaan spammen. Frost mage + Timewarp + ToT + Berserker buff + Power Infusion is awesome, 7 horde dood in onder 30 sec. Kwamen gewoon 40k crits af en dat elke seconde
Oja inderdaad, dan moet iemand het eigenlijk even handmatig aanpassen ofzo en opnieuw de OP copy-pasten vanaf de wiki.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat het topic steeds wordt gekopieerd en niet de wikipagina wordt gebruikt.
Ja ok maar da's dus een hogere level zone. Ik zit nu vast met mijn level 25 rogue op de horde kant omdat het wachten zo eindeloos duurt en dan heb ik nog veel tijd om te wachten ook omdat ik maar part-time werk.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:11 schreef Chau het volgende:
Ik level altijd in outlands door PvP omdat ik dat gewoon een bagger gebieden vind. En ik heb altijd het toeval dat ik AV weekends tegen kom rond 60-80ish en dan kun je dat allemaal mooi in 4 dagen afronden
21e ben ik er weer uit.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:05 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ja, 28ste ben ik weer in the game!
ketter!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:30 schreef TwyLight het volgende:
Net m'n warrior van spec veranderd, van fury naar arms. Bevalt me toch wel iets beter moet ik zeggen. Ook maar een aantal glyphs gekocht in AH
http://eu.battle.net/wow/en/character/executus/tethenys/talent/primary
Mooi man. Arms is erg lekker op het moment..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:30 schreef TwyLight het volgende:
Net m'n warrior van spec veranderd, van fury naar arms. Bevalt me toch wel iets beter moet ik zeggen. Ook maar een aantal glyphs gekocht in AH
http://eu.battle.net/wow/en/character/executus/tethenys/talent/primary
Fok! 5-man dungeon groups coming up! (?)quote:Cross-Realm Dungeon Feature Coming Soon
With the continued popularity of the Dungeon Finder, many players have been asking for a way to group up with real-life friends who play on other realms to take on instances together. Today, we wanted to give you a heads up about a new feature currently in development that will allow players to invite Real ID friends of the same faction to a party regardless of the realm they play on, and then queue up for a 5-player regular or Heroic dungeon.
As this is a fairly complex service to develop, we don’t have a release date to share quite yet. It’s important to note that as with some of the other convenience- and connectivity-oriented features we offer, certain elements of the cross-realm Real ID party system will be premium-based, though only the player sending the invitations will need to have access to the premium service. We'll have more details to share with you as development progresses -- in the meantime, you may begin to see elements of the feature appear on the World of Warcraft PTR.
Wat moet dat gaan kosten dan..?quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:06 schreef Metonae het volgende:
[..]
Fok! 5-man dungeon groups coming up! (?)
Weet niet of er add-ons zijn voor het ignoren van specifieke woorden maar in je chat tabs kun je wel instellen welke channels je wilt weergeven.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wat moet dat gaan kosten dan..?
Nog even wat anders.. Heeft iemand een idee hoe ik die /2-spam kan ontwijken in de cities? Dan richt ik me specifiek op die guild-spam. Guild ** is looking for bla bla.. Pleur op. dit is trade. Maar hoe block je dat? (nee, /leave /2 is geen optie)...
Daarnaast ben ik nu lekker met mn lolladin bezig. Gaat opzich best lekker. Ik roll in de instances voor dps / healer en met mijn retri-spec (ben level 25) kan ik het healen goed aan. Straks op level 30 ga ik denk ik holy / retri en dan is het helemaal appeltje - eitje
WTFquote:Op woensdag 18 mei 2011 08:57 schreef Bienelientjee het volgende:
Yeayyy!Heb nu 132 pets! Magic Lamp stond voor een schammele 900 gold op de AH!
![]()
![]()
![]()
Ik wou dat Bloodfeather weer eens wat drukker werd!
Was jullie oude guild uitgestorven oid? En speel je nog met een groot deel van je familie samen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:25 schreef Silmarwen het volgende:
Gisteren voor het eerst in tijden geraid. Cho'gall, maar of de healers waren nog niet klaar voor mij, of mijn gear nog niet voor Cho'gall. Met pijn en moeite kon ik op blijven, en dan liep het ergens anders niet helemaal lekker. Nieuwe guild, nog inspelen op elkaar. Tanken ging overigens verder wel ok, alleen de andere pally is gegeared voor threat. No idea why, maar dat maakt taunten niet makkelijk dus moest ik reforgen naar wat meer hit. -.- Daar gaat mijn prachtige miti van bij 90 op de 102.4 Buh.
Anyways, hard op weg naar de TB trinket en mijn volgende tier item. Dat moet weer wat schelen!
Ik zou echt niet in een guild met veel tieners gaan zittenquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:37 schreef GI het volgende:
Oude guild is ingeslapen. We hebben Rift geprobeerd en toen we terugkwamen zaten we eigenlijk alleen in de guild.
We hebben een willekeurige guild die aan het recruiten was gejoined. Maar ben er nog niet helemaal uit of dat zo fijn is als we hoopten dat het zou zijn. Vooral veel tieners en stresskippen. Vanavond nog een keer een raid proberen, als dat weer hetzelfde is, dan gaan we maar eens verder kijken hoe/wat.
Mja vind het toch wel kut dat ik maar iets van 600 dps heb en de rest al iets van 1400 op het zelfde level. Ook andere warriors.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:49 schreef lifeblind het volgende:
Inderdaad. Ook zit er wat tanking gear op (dingen met dodge), daar heb je in dungeons als DPS niet zoveel aan, aangezien je DPS bent kun je beter wat gear hebben met andere stats die je DPS daadwerkelijk kunnen verhogen ipv damage mitigation e.d.
Maar tijdens het levellen moet je je niet al te druk maken over je DPS nog, pas als je 85 bent heb je ook echt al je abilities en kun je je gear echt goed gaan bekijken en gaan tweaken.
Misschien toch eens goed kijken naar je rotation enzo, misschien zie je wel wat dingen over het hoofd of moet je sommige abilities net even in een andere volgorde doen ofzo. Ik heb verders geen ervaring met (arms) warriors, mijn warrior is lvl 24 en protection spec'dquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:52 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mja vind het toch wel kut dat ik maar iets van 600 dps heb en de rest al iets van 1400 op het zelfde level. Ook andere warriors.
Ook heb ik super vaak rage problemen, "not enough rage"
Moet wel te doen zijn, als je priest shadow gaat specce met disc OS voor dungeons kun je in een dikke week lvl 85 zijnquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:56 schreef TwyLight het volgende:
Ik was eerst fury en ben veranderd naar arms, daardoor kreeg ik al een iets betere dps. Het liefste speel ik sowieso gewoon een andere class, maar ik heb alleen nog een priest van 37 en echt geen zin om weer helemaal op nieuw te beginnen. Ik heb er echt super lang over gedaan om deze op 70 te krijgen
Yep , je items zijn echt crapquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:39 schreef TwyLight het volgende:
Ik ben echt zo'n n00b, in dungeons etc. heb ik altijd het laagste dpsterwijl de anderen gewoon het zelfde level zijn als mij. Ik heb ook helemaal geen verstand van specs etc.
Heb ook geen idee waar het aan ligt
http://eu.battle.net/wow/en/character/executus/tethenys/simple
Ligt het aan m'n items?
Alliance?quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:16 schreef TwyLight het volgende:
bg's is echt kut, ik heb echt 100 keer die vlag maar niemand komt me helpen dus verlies ik hem altijden als ik de vlag heb kan ik zelf ook niks doen
Omdat een socket een kleur heeft betekent niet dat je ook een gem van die kleur er in moet doen dus als je alleen spirit erbij neemt om de socket kleur...quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:18 schreef nightday2011 het volgende:
btw is deze http://eu.battle.net/wow/en/item/58159 beter dan http://www.wowhead.com/item=58153/robes-of-embalmed-darkness voor een mage ?
want ik heb zo het idee dat ik meer heb aan een yellow socket en critical strike rating dan mastery rating en een blue socket.
en die spirit kan ik omzetten in haste of mastery alsnog =D
Gewoon de 2e nemen , 2x 40-int gems erin en knallen maar aangezien de socket bonus op de 2 robes slecht is.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:18 schreef nightday2011 het volgende:
btw is deze http://eu.battle.net/wow/en/item/58159 beter dan http://www.wowhead.com/item=58153/robes-of-embalmed-darkness voor een mage ?
want ik heb zo het idee dat ik meer heb aan een yellow socket en critical strike rating dan mastery rating en een blue socket.
Echt dikke faal als je die eerste item gaat equipen als mage zijnde. Spirit is totaal nutteloos voor mages.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:18 schreef nightday2011 het volgende:
zul aman is echt te makkelijk gewoon, kwamen gister alleen net 2 min te kort voor de tribute chest =(quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:43 schreef Anakin24 het volgende:
Zul Aman nu 2 keer gedaan..
en zolang het een leuke groep is, is het een redelijk makkelijk te runnen instance.
Maar Zul Gurub.. dunno, just hate it.
Kom nooit voorbij de eerste boss, en men loopt alleen maar te kankeren en te zeiken.
meestal leave ik dan maar
Wie heeft dezelfde ervaring als tank zijnde?
Het ligt vaak niet aan de tanks , maar aan de dps die gewoon domweg alles aan het aoe's zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:43 schreef Anakin24 het volgende:
Zul Aman nu 2 keer gedaan..
en zolang het een leuke groep is, is het een redelijk makkelijk te runnen instance.
Maar Zul Gurub.. dunno, just hate it.
Kom nooit voorbij de eerste boss, en men loopt alleen maar te kankeren en te zeiken.
meestal leave ik dan maar
Wie heeft dezelfde ervaring als tank zijnde?
ik weet dat je niets aan spïrit hebt als mage maar je kan toch reforgen? zet ik die spirit om in crit of mastery. maar heb die musk rose robes dus al gekocht.. twijfelde zo... had een goed gevoel bij dezequote:Op woensdag 18 mei 2011 14:31 schreef Tijntje83 het volgende:
[..]
Echt dikke faal als je die eerste item gaat equipen als mage zijnde. Spirit is totaal nutteloos voor mages.
kan helaas niet 2x 40 intellect.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:30 schreef Altron het volgende:
[..]
Gewoon de 2e nemen , 2x 40-int gems erin en knallen maar aangezien de socket bonus op de 2 robes slecht is.
Mastery heb je niets aan als mage , en spirit al helemaal niets uiteraard.
Damn , gratsquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:00 schreef Anakin24 het volgende:
Wel een green proto drake gevangen in zo'n bag met exotic rommel die je als tank of healer kan krijgen bij een random
Niet verkeerd beestje om op te vliegen
Hoezo niet ?quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:02 schreef nightday2011 het volgende:
[..]
kan helaas niet 2x 40 intellect.anders had ik deze wel gekocht.
haha dat wist ik niet eens. xD dankjequote:Op woensdag 18 mei 2011 15:04 schreef Altron het volgende:
[..]
Hoezo niet ?
Je hoeft je niet aan de socket kleuren te houden.
Mastery heb je niets aan , dus gewoon 2x +40 int gems erin stoppen
Dat kan maar dan blijft het een enorme faal. Geen enkele zelfrespecterende mage neemt gear waar spirit op zitquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:00 schreef nightday2011 het volgende:
[..]
ik weet dat je niets aan spïrit hebt als mage maar je kan toch reforgen? zet ik die spirit om in crit of mastery. maar heb die musk rose robes dus al gekocht.. twijfelde zo... had een goed gevoel bij deze
Hehe.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:05 schreef nightday2011 het volgende:
[..]
haha dat wist ik niet eens. xD dankje
Ja ik ken hetquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:05 schreef Anakin24 het volgende:
Thxmeestal heb ik ook alleen die standaard rommel zoals flesjes en steentjes
en natuurlijk wat goud
t'was een welkom beestje.. was m'n blauwe draakje al ernstig beu aan het raken (dat ding uit de oculus)
had geluk kon hem nog omruilen voor die anderquote:
Ja dat is wel relaxt dat je tegenwoordig 2 uur de tijd heb om je gear om te ruilen voor iets anders.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:20 schreef nightday2011 het volgende:
[..]
had geluk kon hem nog omruilen voor die ander31 minuten xD
meot ik wel weer al die intellect kopen![]()
Idd , belachelijk als ze daar geld voor gaan vragen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:20 schreef Reuzelbek het volgende:
Mooie reacties op de aankondiging van 'premium services', wat een afzetterij.
http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/2123552598?page=1
Nee maar ze vragen steeds meer geld voor steeds meer dingen. Straks krijg je wow normaal en wow premium ofzo..quote:
Mensen denken dat alles binnen 5 min maar geprogrammeerd is maar dat is dus niet zo en daarom vind ik het niet gek als ze er wat meer voor vragen. Ikzelf koop niets extra's maja dat is mijn meningquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:34 schreef Selestha het volgende:
[..]
Nee maar ze vragen steeds meer geld voor steeds meer dingen. Straks krijg je wow normaal en wow premium ofzo..
mastery is voor arcane goedquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:30 schreef Altron het volgende:
[..]
Gewoon de 2e nemen , 2x 40-int gems erin en knallen maar aangezien de socket bonus op de 2 robes slecht is.
Mastery heb je niets aan als mage , en spirit al helemaal niets uiteraard.
Stat weight:quote:
Nee maar je betaalt godverdomme al geld voor een abo en alle uitbreidingspakketten. Voor een service die eigenlijk ook al veel te laat komt. Belachelijk. Al die vanity zooi voegt eigenlijk niets toe. Dit wel. En je betaalt er al voor. Ze verdienen honderden miljoenen per maand.quote:
Wat voor tank ben je? Vind namelijk dat plate tanks heel makkelijk kunnen gearen tegenwoordig in ZA en ZG.quote:Op donderdag 19 mei 2011 08:52 schreef Silmarwen het volgende:
Fijn hoor die nieuwe Hallows End en Brewfest loot. Een stam trinket van Brewfest... Wat heb ik daar nou aan tegenwoordig. Ik wou echt dat Blizzard eens tank loot wat makkelijker verkrijgbaar zou maken. Geen wonder dat niemand wil tanken.
Oh wacht, een dodge trinket. Die zou eventueel wel redelijk ok kunnen zijn I suppose.
Al sinds 2005 of zo jaquote:
Ook nog echt, maar kan het wel begrijpen. Eerst moet je kiezen welke Lore je gaat gebruiken en daarna moet je ook nog kiezen welke gedeeltes je echt moet gebruiken in de film. En met warcraft is dat bijna alles aangezien het zo ontiegelijk uitgebreid is.quote:
Daar moet je idd minstens 6 jaar overdoen jaquote:Op donderdag 19 mei 2011 09:34 schreef Chau het volgende:
Ook nog echt, maar kan het wel begrijpen. Eerst moet je kiezen welke Lore je gaat gebruiken en daarna moet je ook nog kiezen welke gedeeltes je echt moet gebruiken in de film. En met warcraft is dat bijna alles aangezien het zo ontiegelijk uitgebreid is.
quote:In a May 9, 2006 press release, Blizzard Entertainment and Legendary Pictures (makers of Batman Begins and 300) announced that they will develop a live-action film set in the Warcraft universe. Legendary Pictures has acquired the movie rights for the game universe, and both companies are now focused on translating the Warcraft experience to the big screen. Read more about it in the press release.[7]
The live-action film was set for release in 2009, but was later rescheduled to 2011.[
Zag er laatst nog een video over op het kanaal van Machinima Realm.quote:
Yup Sami Raimi !quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zag er laatst nog een video over op het kanaal van Machinima Realm.
Het schijnt dat ze destijds ook echt een toffe regisseur hebben aangetrokken voor die film, maar dat (in goede Blizzard traditie) niemand weet wat de status is van de plannen.
Ja ik ben geloof ik de meest ongelukkige tank wat drops beterft. Pallytank.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:01 schreef Chau het volgende:
[..]
Wat voor tank ben je? Vind namelijk dat plate tanks heel makkelijk kunnen gearen tegenwoordig in ZA en ZG.
Ik moet alles uit ZA nogquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:44 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja ik ben geloof ik de meest ongelukkige tank wat drops beterft. Pallytank.
Ik ben zelf ook paladin tank, en qua loot heb ik nergens problemen mee eigenlijk, okee er dropt niet zo heel veel, maar er is een te verkrijgen, ook van reputations enzo. Zolang het maar tanking plate met mastery is ben ik wel tevredenquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:44 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja ik ben geloof ik de meest ongelukkige tank wat drops beterft. Pallytank.
Bij BoE moeten ze dat inderdaad veranderenquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik had gisteren nog een ninjasituatie
Er dropte een boe epic in Stonecore en direct zei iemand: brb.
Eh.....
Dus mijn vriend wacht tot bijna de laatste seconde met need/greed kiezen, maar goed je moet toch een keer kiezen. Dus hij kiest greed, direct kiest die brb-figuur need en verlaat de groep
(eigenlijk moet je dan allemaal need kunnen kiezen, maar ik kon dat al niet eens omdat het mail was)
Ja dat soort dingen blijven zo lame...quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:05 schreef Isabeau het volgende:
Eh.....
Dus mijn vriend wacht tot bijna de laatste seconde met need/greed kiezen, maar goed je moet toch een keer kiezen. Dus hij kiest greed, direct kiest die brb-figuur need en verlaat de groep
(eigenlijk moet je dan allemaal need kunnen kiezen, maar ik kon dat al niet eens omdat het mail was)
Dat gaan ze ook veranderen. Als je in de nieuwe patch need rolled op een BoE item, dan wordt het soulbound of BoA.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Bij BoE moeten ze dat inderdaad veranderen
WTH. Waarom doen ze dat dan ? een mooie epic BOE die je zelf niet kan gebruiken staat altijd erg fijn op de AH.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:43 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Dat gaan ze ook veranderen. Als je in de nieuwe patch need rolled op een BoE item, dan wordt het soulbound of BoA.
Zal nog eens kijken of ik de bluepost hierover kan vinden.
Als anti ninja maatregel, als je het gewoon via greed wint blijft het item wel boe.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:00 schreef GI het volgende:
[..]
WTH. Waarom doen ze dat dan ? een mooie epic BOE die je zelf niet kan gebruiken staat altijd erg fijn op de AH.
Ik wou dat ik wat vaker van dit soort dps'ers in mn random groups kreeg :/quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:43 schreef Altron het volgende:
Heb m'n character in de openingspost erbij gezet , maar zie hem er nog niet bij staan.
Deze moet zeker ge-update worden door chau ?
http://eu.battle.net/wow/en/character/tarren-mill/jehuty/simple
Daarom dus...quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:00 schreef GI het volgende:
[..]
WTH. Waarom doen ze dat dan ? een mooie epic BOE die je zelf niet kan gebruiken staat altijd erg fijn op de AH.
Ik geloof hier niks van, ik ben wel erg benieuwd naar die blue post, ik volg de blue tracker op MMO-champion maar ik heb hier nooit iets over gezien.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:43 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Dat gaan ze ook veranderen. Als je in de nieuwe patch need rolled op een BoE item, dan wordt het soulbound of BoA.
En ik welquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:18 schreef Tijntje83 het volgende:
Ik geloof hier niks van, ik ben wel erg benieuwd naar die blue post, ik volg de blue tracker op MMO-champion maar ik heb hier nooit iets over gezien.
Dat je eventuele vrienden (of fokkersquote:
Je vriend voelde geen nattigheid? Ik had al direct ge-need met zo een opmerking en de rest ook laten needenquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:05 schreef Isabeau het volgende:
Eh.....
Nu je het zegt het ik daar ook iets over gelezenquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:43 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ja, die voelde direct nattigheidquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:41 schreef muhahaha het volgende:
je vriend voelde geen nattigheid? Ik had al direct ge-need met zo een opmerking en de rest ook laten needen.
Linkje naar je armory?quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:29 schreef Silmarwen het volgende:
Net troll hc gedaan als ret. Das nog best leuk. Gister dacht ik nog dacht het aan buffs lag dat mijn dps redelijk was, vandaag 1ste of 2de op de lijst met getallen tussen de 15 en 20k. En mijn gear is echt crap.Ik vind het dus wel meevallen met slechte dps cijfers, of stagneert het hierna? Echt meeste gear zijn blues.
Goh...quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:28 schreef Isabeau het volgende:
En dat moet dan blijkbaar extra geld kosten.
Mwah, je hebt sowieso +15% van de dungeon finder. Nouja, hangt er vanaf met wat voor group ze is gegaanquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zeker een heleboel AOE gevechten en/of icecauldrons in zul'gurub. Lijkt met sterk dat je met die gear 15/20k dps haalt op een single boss.
Inderdaad, combinatie van die dungeon finder buff en een fatsoenlijke rotation kom je al een heel eind mee. Natuurlijk helpt het ook mee als je je enchants enzo ook al een beetje op orde hebt natuurlijk.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:16 schreef Sapstengel het volgende:
Lukt ook prima. Met mijn ilvl 336 hunter doe ik ook 16k single target in heroics (wel met +15% though).
Als je dat niet kan halen met redelijke gear, dan is er iets fout met je skill priority/rotation, talents/glyphs of slack je gewoon.
Jup, de Rusted-proto vind ik het mooiste. Maar ik vind het wel jammer dat er zo veel draken zijn en weinig niet draken. Ik zou best wat nieuwe gryphons of helemaal unieke nieuwe vliegmounts willen zien. Bij ground mounts zie je wel lekker veel variatie in modellen en in wat iedereen gebruikt.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:57 schreef Sapstengel het volgende:
Ja ben ook niet zo'n fan van die drakes met hun rare gebit en staart. Proto drakes zijn een stuk beter.
Ik heb een macro die een random mount pakt uit een paar die ik tof vind. Kiest dan uit een Armored Snowy Gryphon, Argent Hippogryph, Bloodbathed Frostbrood Vanquisher, Cenarion War Hippogryph, Sandstone Drake, Rusted Proto-Drake. en mijn ground doet Grey Riding Camel, Mekgineer's Chopper, Ironforge Ram, Raven Lord, Rivendare's Deathcharger, Swift Zulian Tiger, Swift White Hawkstrider, White Polar Bear, Wooly White Rhinoquote:
Ik ookquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:16 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ik heb een macro die een random mount pakt uit een paar die ik tof vind.
WoW wordt helaas nooit oogverblindend mooi, hoe hoog je de settings ook hebt staanquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde net vragen of wow ook oogverblindend mooi is, maar dat duurt dus nog ff
Het gaat eigenlijk best snel, nu al 8 GB gedownloadquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde net vragen of wow ook oogverblindend mooi is, maar dat duurt dus nog ff
Geloof me, als je 'lowest settings' gewend was dan gaat er plots een wereld voor je openquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:31 schreef TwyLight het volgende:
Waar kan ik de best mogelijke gear krijgen voor een 41 priest (cloth)? Kan een tailor dat maken?
WoW wordt helaas nooit oogverblindend mooi, hoe hoog je de settings ook hebt staan
True, maar als je WoW's "ultra" settings vergelijkt met andere games dan ziet het er echt niet uit. Maargoed, dat zegt verder weinig over het speelplezier. Het is i.m.o. het beste uitgewerkte spel wat er bestaatquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geloof me, als je 'lowest settings' gewend was dan gaat er plots een wereld voor je open
Ik hoop hetquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geloof me, als je 'lowest settings' gewend was dan gaat er plots een wereld voor je open
vind het juist lekker dat het niet super heavy graphics zijn aangezien het zo irritant is dat je een top pc nodig heb enzquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:35 schreef TwyLight het volgende:
[..]
True, maar als je WoW's "ultra" settings vergelijkt met andere games dan ziet het er echt niet uit. Maargoed, dat zegt verder weinig over het speelplezier. Het is i.m.o. het beste uitgewerkte spel wat er bestaat
Was ik er vroeger een van met 2 fps in totgcquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:53 schreef drumstickNL het volgende:
Heb al genoeg problemen met andere spelers die op aardig slechte pc's spelen dus wat mij betreft laten ze het zo.
welke macro's zijn dat en kan je dan ook instellen welke keuze's ?quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ookTwee zelfs, een voor ground en een voor flying
Nou mijn nieuwe pc is in gebruikWat issie snél!
Nu alles nog installeren en patchen etc
Dit is mijn Fly macro:quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:50 schreef Maureentje het volgende:
[..]
welke macro's zijn dat en kan je dan ook instellen welke keuze's ?
Ik zie dat wel vaker, die kritiek op de graphics van WoW. Ik heb een tijd terug Lotro geinstalleerd om eens wat anders uit te proberen en de hele art style beviel me totaal niet. Het zag er misschien op een bepaalde manier mooier uit dan WoW maar veel dingen bevielen me totaal niet.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:35 schreef TwyLight het volgende:
[..]
True, maar als je WoW's "ultra" settings vergelijkt met andere games dan ziet het er echt niet uit. Maargoed, dat zegt verder weinig over het speelplezier. Het is i.m.o. het beste uitgewerkte spel wat er bestaat
Mijn vriend heeft dat nog wel eens voor vrienden gedaan, die is echt megasnel incl gearen met de laatste epicsquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:19 schreef TwyLight het volgende:
Als ik niet zo broke was zou ik echt powerleveling kopenik ben levelen echt zat
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:37 schreef Georges het volgende:
[..]
Ik zie dat wel vaker, die kritiek op de graphics van WoW. Ik heb een tijd terug Lotro geinstalleerd om eens wat anders uit te proberen en de hele art style beviel me totaal niet. Het zag er misschien op een bepaalde manier mooier uit dan WoW maar veel dingen bevielen me totaal niet.
Ik vond bijvoorbeeld alleen al de font keuze helemaal niks, en als games er mooi of realistisch uit willen zien dan vallen dingen die dat niet zijn al sneller meer op (uncanny valley).
Niet dat de graphics of art style van WoW perfect zijn, maar ik heb wel gemerkt dat ik het erg ben gaan waarderen. Ieder zijn ding.
Op low level zijn alle tanks gewoon top dps al ze een beetje kunnen spelen. Helemaal warriors, rend + thunderclap = lollollol. Is geen flikker aan ookquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:03 schreef jagga het volgende:
bah, recount hoeren op lvl 64![]()
Ipv disc healen maar eens shadow gedaan in een dungeon gisteren.
Tank wist wat hij deed, dps was gewoon goed, dus mijn dots konden 1 x tikken en dan legt trash het loodje.
tegen de tijd dat ik mijn mindblast gedaan heb voor de dot buff+ mijn 3 dots is de boss al 50% dood
En maar liggen janken dat ik "maar 600"dps doe. en moet stoppen met slacken
P.S. uitleggen dat dots anders werken dan de instant rommel van meneer de warrior, hielp geen zak > ik was een noob
1 2 3 4 5 | #showtooltip [flyable] Sandstone Drake #showtooltip [noflyable] Armored Razzashi Raptor /use [noflyable,nomounted][button:2,nomounted] Armored Razzashi Raptor /use [flyable,nomounted] Sandstone Drake /dismount [mounted] |
Yepquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:18 schreef TwyLight het volgende:
Voor een shadow priest, waar moet ik op letten bij gear? Haste?
Mooie macro, ik hou hem toch maar bij de twee die ik heb. Wil nog wel eens op een grondmount stappen in flying mount omgevingen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:21 schreef Chau het volgende:
Btw voor de mensen met flight and ground mount macro's
[ code verwijderd ]
Kun je hem aanpassen heb je alles op 1 key
Is makkelijk man, gewoon D&D neer pleuren bloodboil gebruiken en je ziektes verspreiden en je bent klaar.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:46 schreef Friday12 het volgende:
DK trash tanking is dus echt kut ik wil men frost tank spec terug
verkapte reclame?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:58 schreef TwyLight het volgende:
w00t, door www.wow-pro.com ben ik gister 7 levels omhoog gegaan
Niet verkapt.quote:
Van level1 naar level 8 gegaan? Of van 50 naar 57 en de hele dag gespeeld. 7 levels is nogal breedquote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:58 schreef TwyLight het volgende:
Zo blij dat ik geen PvE meer doe.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 08:57 schreef Isabeau het volgende:
Disclaimer: ik vind achievements leuk, ok
Gisteren ging ik door mijn achievements-to-do lijstje en het is irritant dat daar dan van alles tussen zit waarbij je je afvraagt of je het óóit nog krijgtVan die 25-man Naxx (and they would all go down together...dat kan je toch niet met z'n drieën doen) en Ulduar dingen (de achievements die je niet nodig had voor de drakes....die niemand dus ooit deed, scrapbots bijv). Nou ja, wie weet vind ik ooit mensen nog zo gek
En nog even klagen over mensen in heroics:
Gisteren weer een belachelijk slechte groep qua dps. Dus de tank zegt er wat van ('more dps, pls') zegt de druid dat hij toch echt het meeste doet (6-7k hè!!) terwijl hij alleen maar greens heeft.... Zeggen wij: eh, hoe kom je dan in een heroic? Hij had allemaal onbruikbare blue-gear in zijn bags zitten om hoog genoeg ilvl te halenKick geïnitieerd: gefaald. De enige die de kick kon weigeren was de death knight. Begint meneer de druid vervolgens diezelfde deathknight helemaal af te zeiken en redenen aan te geven waarom die zulke slechte dps doet
group
Voor minecraft?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:44 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Zo blij dat ik geen PvE meer doe.
Natuurlijk zitten er ook debielen in battlegrounds, maar dan is het niet zo erg als in dungeons.
Over die Naxx achievements, als je iemand nodig hebt, gewoon even whisperen. Ik heb een lege Naxxramas nodig namelijk. Dus dan ga ik met je mee.
Ik vertrouw sowieso die hele add on niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:58 schreef TwyLight het volgende:
Van level 42 naar 49. Maar hij zegt precies wat je moet doen, en ook wat je ondertussen kan doen. Als ik zonder add-on speel weet ik echt niet precies wat ik waar kan doen dan doe ik quest voor quest. Nu doe ik heel veel tegelijkertijd. Bespaard best veel tijd.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:43 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Van level1 naar level 8 gegaan? Of van 50 naar 57 en de hele dag gespeeld. 7 levels is nogal breedIk snap sowieso de noodzaak voor dat soort addons niet meer. questen in Cata is rete simpel en je wordt continu bij het handje gehouden.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:46 schreef Knoflook het volgende:
[..]
Ik vertrouw sowieso die hele add on niet.
ja want zonder addon kan je niet levelenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:58 schreef TwyLight het volgende:
Dan pak je toch gewoon alle quests die je kan vinden en kijk je op je map. WoW zelf heeft nu ook zon simpele toevoeging.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:00 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Van level 42 naar 49. Maar hij zegt precies wat je moet doen, en ook wat je ondertussen kan doen. Als ik zonder add-on speel weet ik echt niet precies wat ik waar kan doen dan doe ik quest voor quest. Nu doe ik heel veel tegelijkertijd. Bespaard best veel tijd.
[..]
Waarom niet?
Ja kan ook nog.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voor minecraft?Ja, is goed, mocht ik mensen bereid vinden Naxx te doen dan geef ik wel een seintje
En anders kan je mijn save overnemen, toch?
Sylvanasquote:Op zondag 22 mei 2011 13:57 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Hallon, weet iemand wat een goede Horde PvP server is?
Ik speel zelf geen rogue, maar je mist een shoulder en leg enchant.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:12 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
Kan effe mn armory checken, of alles goed is?
http://eu.battle.net/wow/(...)trollfacius/advanced
Klopt, moet even Therazane farmenquote:Op zondag 22 mei 2011 20:13 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ik speel zelf geen rogue, maar je mist een shoulder en leg enchant.
Je had in je legs nog een andere gem kunnen plaatsen aangezien de bonus +20 agilty isquote:Op zondag 22 mei 2011 20:12 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
Kan effe mn armory checken, of alles goed is?
http://eu.battle.net/wow/(...)trollfacius/advanced
Maar alleen wat je wint natuurlijk. Maar dat is voor iedereen gelijk en die hoeven niet hun enchanting te levelen (ook reteduur), dus om het te kunnen levelen heb je wel veel nodig. Alles needen. Zelfde redenering.quote:
Dat was sowieso al van toepassing omdat het voorbeeld sprak over iets needen om te kunnen disenchanten (lees: die persoon is enchanter..)quote:Op maandag 23 mei 2011 09:03 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Moet je wel iemand met enchanting in je groep hebben natuurlijk.
Ik heb als enchanter ook niet ge-need op greens voor het disenchanten. Dat zou toch beetje lullig zijn.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:37 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah ik heb het voor enchanting ook niet nodig gehad om te needen op greens in instances. Eigenlijk alles lukte wel door questrewards en drops van random mobs te disenchanten.
quote:Op maandag 23 mei 2011 10:11 schreef Chau het volgende:
Heb mijn DK weer opgepakt sinds een poosje, en vraag me nu af welke rotation het beste is voor frost spec en waar moet ik op letten bij blood tank. Char gaat uiteindelijk een blood pvp en pve char worden.
op http://deathknightbuilds.com/quote:Frost PVE Builds
7/31/3 - DW - Raid DPS Frost Spec - This is the highest DPS spec for Death Knights, DPS is now done in unholy presence. DW stat priority is now: Strength > Hit to Cap > Expertise to Cap > Haste > Mastery > Crit
7/31/3 - 2-Handed Frost DPS Spec - 2H Frost DPS is the second highest damage spec type. DW frost is the best. You will want to dps in unholy presence. Stat priorities are as follows: Strength > Hit to Cap > Expertise to Cap > Haste > Mastery > Crit
2/32/2 - 2H Diseaseless Leveling Spec - Takes advantage of increased run and mount speed; also Not reliant on diseases, runes or ghoul. This Frost leveling build can get away with casting HB, then casting FS until the mob is dead, with no downtime and while doing similar dps to other builds up to level 80.
Frost PVE Rotations:
Frost Single Target Rotation Priority for level 85 builds(Unholy Presence):
1.Cast Diseases on mob and recast them if they are about to expire(FF apply with Howling Blast)
2.Obliterate - if both Frost/Unholy pairs and/or both Death runes are up, or if KM is procced.
3.Frost Strike - if RP capped.
4.Rime -> cast free Howling Blast
5.Obliterate
6.Frost Strike
7.Horn of Winter (For runic power and to keep buff up)
Frost AoE PVE Rotation Priority (done in Unholy Presence):
1.Howling Blast - if both Frost runes and/or both Death runes are up
2.Death and Decay and Plague Strike - if both Unholy Runes are up
3.Frost Strike - if runic power capped
4.Horn of Winter
5.Death and Decay and Plague Strike
6.Frost Strike
7.Horn of Winter (For runic power and to keep buff up)
*rotation information from elitist jerks post http://elitistjerks.com/f72/t121704-frost_dps_4_1_way_we_get/ for additional information check it out.
quote:Op maandag 23 mei 2011 10:01 schreef Bootje84 het volgende:
Daarnaast kost het powerlevelen van enchanting een godsvermogen. Daar ben je gerust 10K voor kwijt.. Gold dat ik simpelweg niet heb..
daar komt het eigenlijk ook vandaan, staat onderin de quotequote:Op maandag 23 mei 2011 12:04 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou ook even op elitistjerks.com kijken voor nog meer background-info over stat priority, reforging etc.
quote:Op maandag 23 mei 2011 12:26 schreef lipjes het volgende:
yes ik kan vanavond ook weer spelen
heb er nu weer geld voor namelijk
Dit moet grappig zijn?quote:Op maandag 23 mei 2011 13:19 schreef lifeblind het volgende:
Zojuist met mijn paladin een apply gedaan voor een nieuwe guild, bij de laatste vraag (of ik nog iets anders te melden had) kon ik het toch niet laten om dit filmpje te posten in m'n application
hm, de keren dat ik ideal gebruikte bij Blizzard ging het mis. Ja, wel mooi dat geld afgeschreven, maar de pagina waar je daarna op moet komen die bestond niet. Gevolg was dus dat de Blizzard website niet weet dat de transactie voltooid is, en je dus met lege handen staat.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:40 schreef Sapstengel het volgende:
Normaal gebruik ik daarom ook gewoon ideal maar had geen zin om geld over te schrijven naar betaalrekening dus maar ff snel CC gepakt.
Nee, verdrietig, heel verdrietig, ik wil ze aan het huilen makenquote:
Ik heb geen toegang tot de wiki; ooit eens geprobeerd te registreren en dat werkte niet oid. Daarom staat mijn char ook niet in de OPquote:Op maandag 23 mei 2011 14:19 schreef Spiced92 het volgende:
@Isabeau, kun je even mijn Druid in de OP zetten? (Status 85 troll druid op Bladefist EU)
Ik kan dit zelf niet doen, zit op school en daar ben ik gebanned van de wiki
quote:Op maandag 23 mei 2011 08:25 schreef Bootje84 het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van needen op gems als JC..? Is dat ninja'en of is dat normaal? Ik need er namelijk op. Soms doet de party wat lastig, maar over het algemeen niet.
Voor recepten vind ik het iets anders, maar ik vind het helemaal niet logisch om op mats te needen. Ik vind niet dat iemand meer recht op een materiaal heeft als iedereen er voordeel uit kan halen (verkopen of profession levelen). Zo kun je ook wel alle greens needen als je enchanter bent (ik heb zo iemand meegemaakt). Dat je er iets mee kunt is prima, maar anderen kunnen er vaak ook wat mee.quote:Op maandag 23 mei 2011 08:39 schreef Sapstengel het volgende:
Nee gewoon doen. Ik need altijd op alles wat ik kan gebruiken. Als JC op gems/recipes, als blacksmith op ores uit kisten etc. Niet meer dan logisch lijkt me.
Same met mij. En echt, ik vind dat Wiki gedoe maar een gezeik. Geen zin om moeilijk te doen om in de OP te komen.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb geen toegang tot de wiki; ooit eens geprobeerd te registreren en dat werkte niet oid. Daarom staat mijn char ook niet in de OPHeel vaag.
Weet ook niet meer wie er wel toegang hebben,
Daarom vind ik het dus omslachtig en iedereen doet nu toch direct 'maak nieuw topic aan' en dan wordt die hele wiki al niet meegenomen.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:02 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ik heb wel toegang tot de wiki. Je moet een aparte account maken daar he. Niet je Fok! Account.
Sommige mensen willen gewoon alle recepten hebben en als het dan een rare drop is en ze geld genoeg hebben kopen ze het welquote:Op maandag 23 mei 2011 17:49 schreef Junglebeast het volgende:
Hehe net 2k mogen ontvangen voor de purple flare receipt.Zal wel voor iemand zijn die wil aanklooien in SW ofzo. Want ik de raid heb je er niet zoveel meer aan. En de white flare is toch al goedkoper.
heh. Misschien ben ik dat, realm?quote:Op maandag 23 mei 2011 17:49 schreef Junglebeast het volgende:
Hehe net 2k mogen ontvangen voor de purple flare receipt.Zal wel voor iemand zijn die wil aanklooien in SW ofzo. Want ik de raid heb je er niet zoveel meer aan. En de white flare is toch al goedkoper.
Oh ik deed dat niet hoor. Ik kopieerde de wiki toen ik het vorige topic aanmaakte.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daarom vind ik het dus omslachtig en iedereen doet nu toch direct 'maak nieuw topic aan' en dan wordt die hele wiki al niet meegenomen.
Koop een tabletquote:Op maandag 23 mei 2011 17:41 schreef Chau het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom mensen in de OP willen komen, van mensen die in het forum posten kan ik begrijpen (makkelijk armory vinden ect) maar van mensen die sowieso niet posten is het niet echt nodig lijkt mij. En het naar beneden scrollen op mijn telefoon duurt telang!
I'm too pally for your guild, I'm too pally for your guild. /Guild Application declined.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:19 schreef lifeblind het volgende:
Zojuist met mijn paladin een apply gedaan voor een nieuwe guild, bij de laatste vraag (of ik nog iets anders te melden had) kon ik het toch niet laten om dit filmpje te posten in m'n application
Waaromquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:09 schreef ffvoorexamen het volgende:
Zijn er ook mensen die PvPen op FOK of zit het hier helemaal vol met alleen meer PvEers?
Ik ken hier wel een paar die alleen pvp'en.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:18 schreef ffvoorexamen het volgende:
wat. Viel me gewoon op dat ik alleen maar PvEers hier zag, sorry.
Ik PVPde veel, totdat Blizzard 1 1/2e maand geleden besloot dat ze niks hoefden te doen aan de queue problemen op low levelsquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:09 schreef ffvoorexamen het volgende:
Zijn er ook mensen die PvPen op FOK of zit het hier helemaal vol met alleen meer PvEers?
Oh tof dat heb ik nog niet gezien! EINDELIJK!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:10 schreef SuperKaasNacho het volgende:
After a week of investigation, our developers are going to be implementing a couple of changes during this week's maintenance, and possibly a few more in the days afterwards. These changes should significantly improve the waiting time for battlegrounds, particularly for less populated brackets (i.e., those below level 85).
We're really keen to hear whether or not you notice any difference, even if it's minor. Please post your feedback in this thread and we'll make sure the comments are passed on.
Gewoon alles kopen. Heb er maar 3k voor moeten uitgeven, 1-525quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:01 schreef TwyLight het volgende:
damn bijna alle items verzameld voor het power levelen van alchemy 1-525, kan k er een paar niet krijgen waaronder de dingen waar ik mee moet beginnen
[ afbeelding ]
Niet iedereen heeft altijd alles op de AH, ik moest het farmen omdat de belangrijkste dingen niet in de AH warenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gewoon alles kopen. Heb er maar 3k voor moeten uitgeven, 1-525
Ik heb ook alles gekochtquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gewoon alles kopen. Heb er maar 3k voor moeten uitgeven, 1-525
Meeste Cata herbs had ik nog van 80-85 lvlen en de fast respawn bug tijdens release. Vanilla Herbs waren niet te duur, alleen sommige rare herbs waren 140g stack ofzo.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:20 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik heb ook alles gekochtin één dag, had echt geluk dat bijna alles er op stond. Wat ik nog mis is nu iemand voor mij aan het farmen. 3k is bullshit trouwens, heb zo'n 12k uitgegeven.
Waarom doe je het dan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:08 schreef Amnistia het volgende:
Vanavond maar eens kansloos rep gaan grinden voor dat cartel geval
Het bevalt mij prima. De eerste keer naar level 85 questen is ook heerlijk. Je hoeft niet na te denken en de zones zitten prima in elkaar. Dungeons en raids zijn ten opzichte van eind WotLK uiteraard een stuk moeilijker. Je moet je nu bezig houden met crowd control. Al is dat ook al weer een stuk minder met een sterke tank en healer. Ik vermaak me nog opperbest in ieder geval.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:43 schreef Sandos het volgende:
Heb inmiddels sinds ICC niet meer gespeeld. Binnenkort 3 maanden vakantie, hoe bevalt cata jullie? Kan ik mijn druid vredig voortzetten of moet ik me gewoon maar met het echte leven bezig houden?
Ah de Fiery Warhorse. Ik ben er inmiddels van overtuigd dat die niet bestaat. Is een grote hoax die. Hetzelfde als de Blue Proto, die bestaat ook niet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:50 schreef Bienelientjee het volgende:
Zucht, was strontchagerijnig omdat ik een miniem foutje in me scriptie niet meer kon verbeteren. De printshop zou namelijk om 5 uur dichtgaan op school. En zag de fout nadat het geprint en ingebonden was. (Ja, zo iets onbenulligs, de DATUM!)
Dropt Fiery Warhose in Karazhan voor mij helemaal alleen!!
![]()
Maakt mijn avond toch een beetje beter!
Ok dan! Wat ik altijd het vervelendst vond was dat het zo moeilijk was om een PUG voor raids te vinden. Ik heb geen behoefte aan een schema van een guild (tenzij het 1-2 avonden per week is).quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:49 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Het bevalt mij prima. De eerste keer naar level 85 questen is ook heerlijk. Je hoeft niet na te denken en de zones zitten prima in elkaar. Dungeons en raids zijn ten opzichte van eind WotLK uiteraard een stuk moeilijker. Je moet je nu bezig houden met crowd control. Al is dat ook al weer een stuk minder met een sterke tank en healer. Ik vermaak me nog opperbest in ieder geval.
Toen Zul'Gurub nog oud was heb ik Thekal 179 keer solo gedaan en 65 keer met een vriend. 0 keer de tijger gezienquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:55 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ah de Fiery Warhorse. Ik ben er inmiddels van overtuigd dat die niet bestaat. Is een grote hoax die. Hetzelfde als de Blue Proto, die bestaat ook niet.
Derde keer dat ik daar wasquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:55 schreef Sjiznit het volgende:
Ah de Fiery Warhorse. Ik ben er inmiddels van overtuigd dat die niet bestaat. Is een grote hoax die. Hetzelfde als de Blue Proto, die bestaat ook niet.
Tsss, Vial of Sands is puik!quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:25 schreef TwyLight het volgende:
Ik vind hem echt lelijk. Net als Vial of Sands, is wel vet natuurlijk dat je iemand mee kan nemen maar die draak zelf is echt lelijk
Had ik met Swift White Hawkstride. Ik ging voor het eerst even met een guildie mee die het al 150+ had gedaan en toen dropte die en won ik! Maarja maar zo lief geweest en gepassed. Nog grappiger is 4 dagen later had ik hem nog een keer gewonnenquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Derde keer dat ik daar was(de fiery warhorse dus, want die blue proto heb ik ook niet)
Het meest grappige vond ik dat toen hij voor mij dropte een vriend al meer dan 150 runs had gedaan en hem nog niet had
Dat soort dingen gebeuren altijd. Daarom doe ik mount runs ook altijd alleen als dat kan. Zal je net zien als je iemand meeneemt en laat rollen die mount dropt en je em verliest. Ik vermijd ook mount droppende bazen op mijn alts. Maar opzich heb ik wel een aantal leuke drops, zit er nu aan te denken om Aeonaxx te gaan campen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Derde keer dat ik daar was(de fiery warhorse dus, want die blue proto heb ik ook niet)
Het meest grappige vond ik dat toen hij voor mij dropte een vriend al meer dan 150 runs had gedaan en hem nog niet had
Ow, je liefdadigheid werd beloondquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:56 schreef Friday12 het volgende:
Had ik met Swift White Hawkstride. Ik ging voor het eerst even met een guildie mee die het al 150+ had gedaan en toen dropte die en won ik! Maarja maar zo lief geweest en gepassed. Nog grappiger is 4 dagen later had ik hem nog een keer gewonnen
Ik was ook alleen hoor (ik was er voor rep, niet voor de mountquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:26 schreef Sjiznit het volgende:
Dat soort dingen gebeuren altijd. Daarom doe ik mount runs ook altijd alleen als dat kan. Zal je net zien als je iemand meeneemt en laat rollen die mount dropt en je em verliest. Ik vermijd ook mount droppende bazen op mijn alts. Maar opzich heb ik wel een aantal leuke drops, zit er nu aan te denken om Aeonaxx te gaan campen.
Haha, Horde bij Executus is echt bagger. Zijn misschien iets van 10 man die echt kunnen PvPen. Zijn al heel wat horde naar Alliance gegaan en mijn guild gejoinnedquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:51 schreef TwyLight het volgende:
Wat is een goede PvP server? Heb wat vrienden zo ver gekregen een realm transfer te doen binnenkort. Zijn allen Executus nog al zat. 75% Horde en in de piekuren misschien 2 á 300 85's online. Het moet dus sowieso een high population server worden. En geen RP-PvP, RP of PvE
En om welk realm gaat dat dan bijv? Want volgens mij adviseren ze ad random low populated servers aan nieuwkomers. Mijn jaren oude server had ook een keer die tag in de realmlist en was echt niet nieuw. Op MMO champion wordt het toch aangekondigd wanneer er nieuwe servers open gaan en ik heb niets gelezen. Maar ik lees ook wel eens een dagje niet, dus dan heb ik het gemist.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:20 schreef Anakin24 het volgende:
nope.. zijn weer een paar nieuwe erbij gekomen.. namen weet ik niet, maar er staat "new" bij als je de realm aanklikt
Ze kunnen beter is wat (bijna) lege servers samenmergen!quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:19 schreef Isabeau het volgende:
En wanneer heeft blizzard voor het laatst een nieuwe server geopend?Dat is toch al heel lang geleden of heb ik het mis.
Zo'n server zoals die van jou is verloren qua raiden tenzij een topguild besluit daarheen te verhuizen. Want goede raiders die in een goed guild willen zitten vertrekken gewoon allemaal (of stoppen er mee als ze geen geld hebben om te vertrekken). Gevolg: weinig goede raiders op een realm. Jouw guild zal dus moeite hebben met het vinden van goede spelers en de spelers die je kan krijgen zorgen weer voor frustraties bij de al aanwezige raiders die dan stoppen of ook vertrekken. Nog minder spelers. En de spiraal gaat steeds verder omlaag.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:33 schreef Bienelientjee het volgende:
Ze kunnen beter is wat (bijna) lege servers samenmergen!Of een keer een free migrate van Bloodfeather ergens anders heen! Enige wat we ooit hebben gehad is dat mensen hier heen konden. Tjah, alsof iemand dat van plan is!
![]()
Onze guild, beetje de enige alliance 25 man, begint redelijk uit te sterven. Mensen inactive ensow, geen nieuwe mensen die beetje redelijk kunnen raiden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |