Dit! en dan ben ik pas 26quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:42 schreef cinnamongirl het volgende:
En het herstel na een avondje doorzakken duurt echt veel langer.
Ik 33, en het verschil met 10 jaar geleden is groot. Wat wel 'verbeterd' is, is dat er geen koppijn en kotsen meer bij komt kijken, maar wel een langdurig gevoel van brakheid.quote:
Over tien jaar lach je erom.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:17 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb een paar grijze haren ontdekt laatst.
Verder zit ik denk ik nog vlak voor het grote omslagpunt van verval voor vrouwen, nl. het moment waarop je haar op je kin krijgt en je borsten en billen in zuidelijke richting gaan zakken en je opeens een craquelé-netwerk van rimpels op je gezicht ontwaart.
En dat die jonkies al zoveel hebben bereikt. Voorbeeldje, Lady GaGa is uit 1986 en is al een wereldster. Ze is nog jonger dan mijn jongste zusje! En dat kleine zusje heeft ook niet stil gezeten. Die is al jaren afgestudeerd en woont samen. Tja, die kleine zusjes/broertjes/neefjes/nichtjes/buurmeisjes- en jongetjes blijven natuurlijk niet stilstaanquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:26 schreef Frollo het volgende:
Ook vind het verbijsterend om me te realiseren dat sommige kinderen uit de jaren 90 al mogen stemmen.
Ik weet nog steeds niks.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:29 schreef Lienekien het volgende:
Ik betrap me wel eens op meewarig glimlachen om de zekerheid die iemand van 20 kan uitstralen. En dan denk ik: "Jongen, je weet nog níks!"
Maar nu wéét je dat. Toen dacht je dat je alles wist.quote:
Scherp!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar nu wéét je dat. Toen dacht je dat je alles wist.
Überhaupt de krant lezen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:39 schreef Frollo het volgende:
• Ik heb mijn eigen leeftijd niet meer paraat. Lees ik bijvoorbeeld in de krant...
Dat inderdaad.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:48 schreef edraket31 het volgende:
Kan er nog steeds niets mee als ze mijnheer tegen me zeggen.
Ja, zo weiger ik het woord 'vet' te gebruiken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:48 schreef Karina het volgende:
Ik hoor/lees af en toe woorden waarvan ik denk: wat betekent dat? Ik gebruik nog steeds het woord hip...
jij bent coolquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:18 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja, zo weiger ik het woord 'vet' te gebruiken.
Ik merk dat ik de laatste tijd het woord Tof ook aan het gebruiken ben, geen idee waar dat nou weer vandaan komt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:18 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja, zo weiger ik het woord 'vet' te gebruiken.
Ik had ooit een sollicitatiegesprek waarbij ze gewoon vroegen of ik een sigaret wilde! En toen ik rijles had, rookte de instructrice ook tijdens de les.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:43 schreef Kingstown het volgende:
Dat je opeens nergens meer mag roken, terwijl als je vroeger bij de dokter kwam die vrolijk stond te paffen, net zoals de leraar voor de klas. De generatie die nu dus zo oud wordt dat de zorgkosten onbeheersbaar worden.
Inderdaad, mijn biologieleraar rookte gewoon een pijp in de klasquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:43 schreef Kingstown het volgende:
Dat je opeens nergens meer mag roken, terwijl als je vroeger bij de dokter kwam die vrolijk stond te paffen, net zoals de leraar voor de klas. De generatie die nu dus zo oud wordt dat de zorgkosten onbeheersbaar worden.
Namen willen we, namen!quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:44 schreef Berkery het volgende:
• Presentatrices/omroepsters waarvan je hart vroeger een beetje sneller ging kloppen duiken ineens op bij omroep MAX
Ik heb een beetje het omgekeerde: zie ik een leuke vent, is hij 25 of zo, kan ik zijn moeder wel wezenquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:44 schreef Berkery het volgende:
• Presentatrices/omroepsters waarvan je hart vroeger een beetje sneller ging kloppen duiken ineens op bij omroep MAX
Ik denk dat, dat een beetje een sprookje is, de meeste mannen krijgen toch wel een bierbuik en worden kaal. Ik ken niet veel mannen van mijn leeftijd waarvan ik denk "nou, die ziet er goed uit". Nu ik erover nadenk, niet veel, eigenlijk maar heel weinig.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:53 schreef Apotheose het volgende:
Wat betreft uiterlijk.. dan kun je denk ik beter een man zijn. Die blijven langer mooi dan vrouwen. Vind ik.
Whut 8 jaar alweer?? demquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:57 schreef Karina het volgende:
OK net dus, Idols 2 toen Boris won, is al weer 8 jaar geleden
Ja!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:48 schreef Sjeen het volgende:
Als ik scholieren/studenten hun mening hoor verkondigen over hoe de wereld in elkaar zit en hoe bijvoorlbeeld relaties behoren te zijn... dan merk ik dat ik ouder wordt. Minder zwart/wit, minder idealistisch, rationeler
nou ja zelfs al ben je 20 dan kun je dat misschien ook nog wel voor de geest halen. Ik kan me de bijlmerramp ook wel gedeeltelijk herinneren. Dat was (niet uit mn hoofd) 1992. Ik was 10... Kan me herinneren dat ik de beelden zag op tv. NIet alles in detail maar er staat me wel wat van bijquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:32 schreef Sjeen het volgende:
In dat rijtje, maar dan iets minder positief... De vuurwerkramp in Enschede is 11 jaar geleden. En dat kan ik me nog levendig voor de geest halen.
'k zou maar uitkijken voor prostaatvergroting anders loop je straks met een catheter in je pipiquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:09 schreef PietjePrecies het volgende:
Het duurt langer voor ik uitgeplast ben!
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:43 schreef Kingstown het volgende:
Dat je opeens nergens meer mag roken, terwijl als je vroeger bij de dokter kwam die vrolijk stond te paffen, net zoals de leraar voor de klas.
Ja, de mijne ook. Ik voel me ineens een oude lul (en dat te bedenken dat ik nog maar 30 jaar jong ben).quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:01 schreef Sjeen het volgende:
Inderdaad, mijn biologieleraar rookte gewoon een pijp in de klas
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:23 schreef Felixa het volgende:
Dat nu, met de commotie rond Sinterklaas, veel mensen alleen maar Bram v.d. Vlugt als Sint hebben gekend. En ik nog wel weet dat Mies Bouwman vroeger op de kade stond om de Sint in te halen.
maar dat geeft me wel een goed gevoel van ouder worden...zo van, he, er zijn nog wel jongeren die manieren zijn bijgebrachtquote:
Dat ik het tegenwoordig helemaal niet meer erg vind om eens een weekend (of maand) NIET naar de kroeg te gaan.quote:Waaraan merk je dat je ouder bent/wordt?
eerste tekenen....quote:Op zondag 22 mei 2011 08:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat ik het tegenwoordig helemaal niet meer erg vind om eens een weekend (of maand) NIET naar de kroeg te gaan.
same here, omslagpunt lag rond de 30quote:Op zondag 22 mei 2011 08:20 schreef vosss het volgende:
Schei uit, ik ben 34 inmiddels.
Overigens is dit voorbeeld pas iets van de laatste 2 jaar ofzo hoor; daarvoor zat ik steevast elk weekend gezellig in de kroeg
Nu voel ik me pas ECHT oudquote:Op maandag 23 mei 2011 21:44 schreef Apotheose het volgende:
dat ik me er lichtelijk een beetje 'druk' om ga maken dat straks mn leeftijd begint met een 3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou daar hoef je tegenwoordig niet meer oud (ok, wat is 'oud'?quote:
Gut. Ik zou me maar voorbereiden dan, want er komen nog genoeg momenten van spijt of berouw waar je je druk over kan maken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:16 schreef Tetouanie het volgende:
Ik ben 18 jaar maar ik voel me eigenlijk ook best oud. Zoveel dingen die ik anders had willen doen in me leven. Niet dat ik een rot leven heb, maar alles kan altijd beter.
Soms voel ik me 18 (op een feestje) de volgende dag voel ik me 80.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:16 schreef Tetouanie het volgende:
Ik ben 18 jaar maar ik voel me eigenlijk ook best oud. Zoveel dingen die ik anders had willen doen in me leven. Niet dat ik een rot leven heb, maar alles kan altijd beter.
Je hebt nog tijd genoeg hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:16 schreef Tetouanie het volgende:
Of dat er nu pubers zijn die niet weten wat guldens zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:26 schreef Frollo het volgende:
Ook vind het verbijsterend om me te realiseren dat sommige kinderen uit de jaren 90 al mogen stemmen.
Dat heb ik ook wel heel erg, en ik ben pas 29quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:37 schreef Resistor het volgende:
Alles wat na 2002 gemaakt is, is nog 'nieuw' voor mij, en Windows XP voldoet nog prima op de computers (en dat kwam uit in 2001)
zelfkennis die me aanstaat, want niets vind ik erger dan "mutton dressed as lamb"quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:22 schreef Karina het volgende:
Dat korte rokjes nu ECHT niet meer kunnenop mijn leeftijd.
borderlinequote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:29 schreef missyB het volgende:
Nog 1, mensen treffen die niet weten wie chris de burgh is! dan voel je je echt oud!
Héél herkenbaarquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:30 schreef missyB het volgende:
oja en de overbuurmeisjes die ik gisteren nog zag huppelen op k3 op straat rijden nu auto!
Hold Onquote:
album footsteps al in huis????quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:52 schreef cafca het volgende:
[..]
Héél herkenbaar
[..]
Hold On, Spanish Train
Tja, ik ben een man van 40+, vroeger was alles beterquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:05 schreef missyB het volgende:
[..]
album footsteps al in huis????
het nummer footsteps is ook weer een subliem mooi nummer.
september 2010 naar oosterpoort groningen geweest voor t eerst naar een concert.
wat een beleving!
En geen tiener te zien ofcourse hahahahaha
ja 1 jong meisje wat mee mocht drummen!
quote:Op zondag 22 mei 2011 08:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat ik het tegenwoordig helemaal niet meer erg vind om eens een weekend (of maand) NIET naar de kroeg te gaan.
zucht.................................ben opeens at ease met mn agequote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:11 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, ik ben een man van 40+, vroeger was alles beter
Far Beyond These Castles Walls blijft mijn favoriet
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:15 schreef Bluezz het volgende:
Dubbelfocus.
Oma geworden.
Artrose.
Dutjes.
De laatste Minister presidenten zijn stukken jonger dan ik.
Dat ik 3,5 jaar geleden aan het solliciteren was en ik te oud werd bevonden.
Op tv sommige BNN series kinderseries noem
etc etc etcCheckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Ik 34, maar ik kan er helemaal niet meer tegen. NIet alleen brakheid maar ook koppijn en kotsen. De laatste keer dat ik echt doorzakte is dan ook al meer dan een half jaar geleden.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:06 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik 33, en het verschil met 10 jaar geleden is groot. Wat wel 'verbeterd' is, is dat er geen koppijn en kotsen meer bij komt kijken, maar wel een langdurig gevoel van brakheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |