Dat kan ook door XTC komen hequote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou soms vind ik die gaten wel beangstigend.
Niet de gaten die je wel eens bij routines hebt. Dat je dan ineens denkt "O ik ben al thuis". meer de gaten na drank die je je echt met geen mogelijkheid meer kunt herinnerenGelukkig heb ik die niet zo vaak (meer).
Ik vind vooral de Ohja -quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou soms vind ik die gaten wel beangstigend.
Niet de gaten die je wel eens bij routines hebt. Dat je dan ineens denkt "O ik ben al thuis". meer de gaten na drank die je je echt met geen mogelijkheid meer kunt herinnerenGelukkig heb ik die niet zo vaak (meer).
Ja met een gemiddeld gebruik van 45 pillen per jaar ofzoquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat kan ook door XTC komen he
Stond van de week in de krant, XTC verneukt je hypocampus, waardoor je geheugen bij regelmatig gebruik hard achteruit gaat![]()
Ik ben allang blij dat ik altijd het bed nog haalquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik lig nooit half aangekleed halverwege de trap in coma ofzo. Hell, ik haal zelfs mijn make-up nog van mijn smoel, ongeacht de hoeveelheid drank
Spuit 11quote:
quote:
Dan is het duidelijk merkbaar.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja met een gemiddeld gebruik van 45 pillen per jaar ofzo
oh, 5 feestjesquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja met een gemiddeld gebruik van 45 pillen per jaar ofzo
quote:
Een gozer die in 2011 nog bloemen geeft?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:14 schreef Grijsmuisje het volgende:
Als ik bloemen schuin moet afsnijden, gebruik ik altijd een schaar. Ik knipte alleen gisteren in mijn vinger.
Vrij diep en het bloeden heel erg.
Is dat een teken dat ik niet meer op date moet gaan met die jongen van wie ik ze heb gekregen?
ga jij ook wel eens naar die wasteland feesten ofzo?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:14 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb liever mijn lever naar de klote dan mijn hoofd
Alcohol vernauwt ook bloedvaten in je hersenen, jammer joh.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:14 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb liever mijn lever naar de klote dan mijn hoofd
Nee, maar zou ik nog wel eens willen doenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:15 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ga jij ook wel eens naar die wasteland feesten ofzo?
ik vond het lief.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een gozer die in 2011 nog bloemen geeft?
Daar moet je sowieso niet mee gaan daten.
Het zou een teken voor hem moeten zijn dat in elke soort relatie die jullie gaan hebben hij opdraait voor alle klusjes omdat jij jezelf alleen maar dodelijk zal verwondenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:14 schreef Grijsmuisje het volgende:
Als ik bloemen schuin moet afsnijden, gebruik ik altijd een schaar. Ik knipte alleen gisteren in mijn vinger.
Vrij diep en het bloeden heel erg.
Is dat een teken dat ik niet meer op date moet gaan met die jongen van wie ik ze heb gekregen?
En kost je hersencellen, maar daar had HW gisteren nog een mooi plaatje over. De slechte gaan het eerst er aanquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Alcohol vernauwt ook bloedvaten in je hersenen, jammer joh.
Ennn goedemiddag allen !
een jongen die lekker zijn eigen ding doet.... nee bah zegquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een gozer die in 2011 nog bloemen geeft?
Daar moet je sowieso niet mee gaan daten.
ik ookquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, maar zou ik nog wel eens willen doen
Dat lijkt mij ook gaaf!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:15 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ga jij ook wel eens naar die wasteland feesten ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |