Schandalig hoe hij zich wederom heeft gedragen met zijn uitspraken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, Theo heeft een transfer verdient, nog een jaar of twee in Duitsland trappen en dan mag hij me pensioen. Het is wel een held, dat wel. Gisteren kwam hij op allerlei interviews wel echt superchagerijnig over.Hij is volgens mij nog steeds pissed dat zn ploeggenoten zo hebben zitten kutten zondag. Het was gewoon Ajax tegen FC Theo Janssen.
Na tien bier houdt goed kunnen tellen ook ongeveer op ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Inmiddels een keer of zeven beklommen denk ik.Ik ga niet tellen.
Ik kan toch niet verder tellen dan tien.
"Het is een bijzonder kind en dat is 't. "quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Schandalig hoe hij zich wederom heeft gedragen met zijn uitspraken.
Dat was niks sjago. Elk tv station dat maar wilde luisteren moest weer zijn toesprak aanhoren hoe hij weg wel. Echt niet netjes.
Alvast een fijne verjaardag danquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:52 schreef stbabylon het volgende:
Regen
Vet lekker weer dit verjaardagsweekend
BBQ?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:52 schreef stbabylon het volgende:
Regen
Bijna-bejaarde!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:52 schreef stbabylon het volgende:
Regen
dit dusquote:
Het was een mooie tijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn kwaliteiten... bierdrinken en auto's in de prak rijden?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:59 schreef rival het volgende:
Theo naar Ajax.. eindelijk een club die past bij zijn kwaliteiten
Geen wonder dat Danny Blind hem zo graag wilt binnenhalenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Zijn kwaliteiten... bierdrinken en auto's in de prak rijden?
Q en ik waren bezig het topic te redden, ga je weer over voetbal lullenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:59 schreef rival het volgende:
Theo naar Ajax.. eindelijk een club die past bij zijn kwaliteiten
Oh dan zou ik ook bij Ajax kunnen spelen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Zijn kwaliteiten... bierdrinken en auto's in de prak rijden?
Ik ben al halverwegequote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dan zou ik ook bij Ajax kunnen spelen.
Apple!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Q en ik waren bezig het topic te redden, ga je weer over voetbal lullen
Bier!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Q en ik waren bezig het topic te redden, ga je weer over voetbal lullen
Mijn baas vond ze ook mooiquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:22 schreef Spijker83 het volgende:
haha ja daar leeft het topic weer erg van op
Ik drink nooit bierquote:
Why?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:23 schreef Spirit82 het volgende:
En weer single, voor zover ik dat niet meer was
drama in 3..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:23 schreef Spirit82 het volgende:
En weer single, voor zover ik dat niet meer was
Ssst!!quote:
quote:
Hij wilde het rustig aan doen etc. Prima wat mij betreft, hij geeft ook toe dat zijn intenties echt serieus waren, maar hij is een dikke week geleden in contact gekomen met een oud collega die hij 10 jaar terug al probeerde te versieren. Dat is nooit wat geworden omdat ze om en om in relaties zaten. Nou nam zij vorige week contact met hem op. Naja, 10 jaar, daar kan ik natuurlijk niet tegenop...quote:
Ik zou op auto's in de prak rijden, niet echt je bestgaan doen..quote:
Wat een sukkelquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hij wilde het rustig aan doen etc. Prima wat mij betreft, hij geeft ook toe dat zijn intenties echt serieus waren, maar hij is een dikke week geleden in contact gekomen met een oud collega die hij 10 jaar terug al probeerde te versieren. Dat is nooit wat geworden omdat ze om en om in relaties zaten. Nou nam zij vorige week contact met hem op. Naja, 10 jaar, daar kan ik natuurlijk niet tegenop...
De 2 en de 1 hoor je alleen te 'gebaren' niet te zeggenquote:
quote:
Ja, maar dat heeft niet zo heel veel nut op een forum, of welquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De 2 en de 1 hoor je alleen te 'gebaren' niet te zeggen
Ik denk ook niet dat je dat moet willen en klinkt alsof hij al op zoek was naar iets om het af te kappenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:26 schreef Spirit82 het volgende:
Hij wilde het rustig aan doen etc. Prima wat mij betreft, hij geeft ook toe dat zijn intenties echt serieus waren, maar hij is een dikke week geleden in contact gekomen met een oud collega die hij 10 jaar terug al probeerde te versieren. Dat is nooit wat geworden omdat ze om en om in relaties zaten. Nou nam zij vorige week contact met hem op. Naja, 10 jaar, daar kan ik natuurlijk niet tegenop...
Dat hoeft niet perse!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:27 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Zou op auto's in de prak rijden, niet echt je best op gaan doen..
Is toch best duur denk ik..
Ervaringsdeskundigequote:
Nee, dat denk ik niet. We hebben best lang aan de telefoon gezeten gisteravond en hij heeft al mijn vragen beantwoord. Als hij het af had willen kappen, had hij dat al lang en breed gedaan kunnen hebben. Hij wil juist wel contact met me houden (:') ) maar dat ga ik mezelf echt niet aan doen. Dus... nuja... baal nu even flink, maarja, shit happensquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat je dat moet willen en klinkt alsof hij al op zoek was naar iets om het af te kappen
Als je het niet probeert.... Ik las het wel zo, trouwensquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:28 schreef stbabylon het volgende:
Ja, maar dat heeft niet zo heel veel nut op een forum, of wel
Zorgen dat er nog een partij betrokken is, uiteraard 1 waar je de schuld kan neerleggen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:29 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Hoe denk je dat te gaan doen dan? Explain yourself
Ja maar nu zijn we oud, wijs en gecompliceerdquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:31 schreef HeatWave het volgende:
Ik verlang naar vroegere tijden, geen gezeik met dat soort spelletjes, vage onduidelijkheden, je kwam elkaar tegen, ging bekken en daarna zie je wel verder.
ja, en wat hebben we eraan, geen sodemieterquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar nu zijn we oud, wijs en gecompliceerd
SARCASMEquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, en wat hebben we eraan, geen sodemieter.
spelletjes en bagagequote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:31 schreef HeatWave het volgende:
Ik verlang naar vroegere tijden, geen gezeik met dat soort spelletjes, vage onduidelijkheden, je kwam elkaar tegen, ging bekken en daarna zie je wel verder.
Er verandert hier ook nooit iets he?quote:
We bevestigen het keer op keer he?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er verandert hier ook nooit iets he?.
Yaaay!!! Wat maakt me nog meer onaantrekkelijk? Fix ik dat meteen ook evenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nog een reden om niet achter jou aan te gaan
Ik bevestig helemaal nooit iets hier hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
We bevestigen het keer op keer he?![]()
Wat erg eigenlijk
[..]
Heb je grote tieten?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
We bevestigen het keer op keer he?![]()
Wat erg eigenlijk
[..]
Yaaay!!! Wat maakt me nog meer onaantrekkelijk? Fix ik dat meteen ook even
Die meeste mensen zijn dom.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:51 schreef Grijsmuisje het volgende:
ja, maar de meeste mensen zeggen dat volgens mij niet.
Natuurlijk!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |