Schandalig hoe hij zich wederom heeft gedragen met zijn uitspraken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, Theo heeft een transfer verdient, nog een jaar of twee in Duitsland trappen en dan mag hij me pensioen. Het is wel een held, dat wel. Gisteren kwam hij op allerlei interviews wel echt superchagerijnig over.Hij is volgens mij nog steeds pissed dat zn ploeggenoten zo hebben zitten kutten zondag. Het was gewoon Ajax tegen FC Theo Janssen.
Na tien bier houdt goed kunnen tellen ook ongeveer op ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Inmiddels een keer of zeven beklommen denk ik.Ik ga niet tellen.
Ik kan toch niet verder tellen dan tien.
"Het is een bijzonder kind en dat is 't. "quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Schandalig hoe hij zich wederom heeft gedragen met zijn uitspraken.
Dat was niks sjago. Elk tv station dat maar wilde luisteren moest weer zijn toesprak aanhoren hoe hij weg wel. Echt niet netjes.
Alvast een fijne verjaardag danquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:52 schreef stbabylon het volgende:
Regen
Vet lekker weer dit verjaardagsweekend
BBQ?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:52 schreef stbabylon het volgende:
Regen
Bijna-bejaarde!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:52 schreef stbabylon het volgende:
Regen
dit dusquote:
Het was een mooie tijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn kwaliteiten... bierdrinken en auto's in de prak rijden?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:59 schreef rival het volgende:
Theo naar Ajax.. eindelijk een club die past bij zijn kwaliteiten
Geen wonder dat Danny Blind hem zo graag wilt binnenhalenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Zijn kwaliteiten... bierdrinken en auto's in de prak rijden?
Q en ik waren bezig het topic te redden, ga je weer over voetbal lullenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:59 schreef rival het volgende:
Theo naar Ajax.. eindelijk een club die past bij zijn kwaliteiten
Oh dan zou ik ook bij Ajax kunnen spelen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Zijn kwaliteiten... bierdrinken en auto's in de prak rijden?
Ik ben al halverwegequote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dan zou ik ook bij Ajax kunnen spelen.
Apple!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Q en ik waren bezig het topic te redden, ga je weer over voetbal lullen
Bier!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Q en ik waren bezig het topic te redden, ga je weer over voetbal lullen
Mijn baas vond ze ook mooiquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:22 schreef Spijker83 het volgende:
haha ja daar leeft het topic weer erg van op
Ik drink nooit bierquote:
Why?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:23 schreef Spirit82 het volgende:
En weer single, voor zover ik dat niet meer was
drama in 3..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:23 schreef Spirit82 het volgende:
En weer single, voor zover ik dat niet meer was
Ssst!!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |