Eens kijken hoe het weer is Zaterdagquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ohja. Nou daar dusSta ik ook en de rest van de avond ben ik in paradiso te vinden
Ik sta nog steeds pafquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo rustig mogelijk haar kontje in he! Niet de kamer binnen komen.
Ik dacht, die komt binnen en pakt mrs. StBabs gewoon knetterhardquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oi, wat zit jij hier nou weer te twijfelen aan mij?
Als mrs babs al uren ligt te maffen? Dat pakken we toch iets voorzichtiger aan, voor je het weet gaan er dingen fout door de schrik.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht, die komt binnen en pakt mrs. StBabs gewoon knetterhard
Maar je probeert er wel op te klimmenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als mrs babs al uren ligt te maffen? Dat pakken we toch iets voorzichtiger aan, voor je het weet gaan er dingen fout door de schrik.
Ja maar niet vrolijk...quote:
joh, hij is een (dronken) ventquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar je probeert er wel op te klimmenPrecies als ik dacht
Het is maar waar je zin in hebt he..quote:
Lang niet altijdquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar je probeert er wel op te klimmenPrecies als ik dacht
Na een avond stappen met de jongens ben ik al blij als ik uberhaupt in mijn bed terecht kom.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is maar waar je zin in hebt he..
Mijn beeld van jou, wat doe je?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben (helaas?) lang niet altijd geil
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Na een avond stappen met de jongens ben ik al blij als ik uberhaupt in mijn bed terecht kom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |