Ik maak van iedere kasthomo een echte ventquote:
Dat heb ik (niet dronken) op mijn 15de bij mijn eigen bed gedaan. Twee stappen was in mijn hoofd blijkbaar genoeg zo diep in de nacht.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
![]()
Toen ik een jaar of 15 was deelde ik een slaapkamer met mijn broer die 2 jaar ouder is. Hij kwam bezopen thuis, geen last van. Tot het moment dat hij over het voeteneind van mijn bed stond te pissen omdat hij dacht dat het de WC was
Ik vaak genoeg gewoon met de kleren aan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geniaal![]()
Nah mn (een) bed haal ik altijd wel.
Regelmatig val ik gewoon tijdens het uitkleden in slaap ofzo
Ook met enige regelmaat ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vaak genoeg gewoon met de kleren aan.
Ik heb zondag weer heel goed mijn best gedaanquote:
Ik kan datquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:46 schreef Ang3l het volgende:
Tijdens het uitkleden in slaap vallen?
Da's knap!
O dit is allemaal van de drank?quote:
Ik weet dan alleen niet HOE ik thuis ben gekomen. En dat vind ik soms best beangstigend.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:47 schreef Mystikvm het volgende:
Hoe ver heen ik ook ben, ik slaag er wel altijd in om thuis te raken (tenzij mij een aanbod is gedaan dat ik niet kon weigeren) en uitgekleed in bed te belanden.
Ik niet, ik weet dat het de hele avond prima gegaan is (dat gaat het bijna altijd wel). En op het moment dat ik het genoeg vind ga ik naar huis, dan gaat mijn brein alvast over in slaapmodus, en dat deel vergeet ik dan soms blijkbaar. Dus het duf in de taxi zitten oid..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet dan alleen niet HOE ik thuis ben gekomen. En dat vind ik soms best beangstigend.
Pas één keer meegemaakt. Mijn fiets stond in de kelder, dus blijkbaar op de fiets. Maar ik kan onderweg best verkracht zijn. Geen ideequote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet dan alleen niet HOE ik thuis ben gekomen. En dat vind ik soms best beangstigend.
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat dus. Laatste keer was in Amsterdam na een bezoek aan die cocktailbar op de korte regulier dwars (feora of zoiets?). Werden we ;s ochtends wakker, huis een puinhoop. En dat mijn portemonnee dan leeg is. Zullen wel een taxi of zo hebben genomen? Ik zou het bij god niet weten!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Pas één keer meegemaakt. Mijn fiets stond in de kelder, dus blijkbaar op de fiets. Maar ik kan onderweg best verkracht zijn. Geen idee
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat dus. Laatste keer was in Amsterdam na een bezoek aan die cocktailbar op de korte regulier dwars (feora of zoiets?). Werden we ;s ochtends wakker, huis een puinhoop. En dat mijn portemonnee dan leeg is. Zullen wel een taxi of zo hebben genomen? Ik zou het bij god niet weten!
Ik lig nooit half aangekleed halverwege de trap in coma ofzo. Hell, ik haal zelfs mijn make-up nog van mijn smoel, ongeacht de hoeveelheid drankquote:
Nou soms vind ik die gaten wel beangstigend.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:55 schreef stbabylon het volgende:
Ook herkenbaar, lang niet altijd, en ook niet echt beangstigend, maar het gebeurt wel af en toe.
OK. Danquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik lig nooit half aangekleed halverwege de trap in coma ofzo. Hell, ik haal zelfs mijn make-up nog van mijn smoel, ongeacht de hoeveelheid drank
Tandjes poetsen, make up eraf, steunkousen uit, korset uit, boobie accents uit de bh, tanden in een glaasje water, pruikje af en nog ff doorkammen, been afschroeven en slapen maar!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik lig nooit half aangekleed halverwege de trap in coma ofzo. Hell, ik haal zelfs mijn make-up nog van mijn smoel, ongeacht de hoeveelheid drank
Precies, jij begrijpt mequote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tandjes poetsen, make up eraf, steunkousen uit, korset uit, boobie accents uit de bh, tanden in een glaasje water, pruikje af en nog ff doorkammen, been afschroeven en slapen maar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |