quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:28 schreef Snuf. het volgende:
Ik zie hier 2 bazen in het topic (en ik zit daar NIET bij) dus dit is het goede topic
Feyenoord.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:29 schreef Snuf. het volgende:
Haha ik zit fucking hard te trollen in het Feyenoord topic gek
Linkkiee?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:31 schreef Snuf. het volgende:
KIJK NU ALLEMAAL DWDD DAAR ZIT EEN GAYFAG MET EEN V HALS TOT ZIJN PIEMEL
haha natte krant!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:31 schreef Snuf. het volgende:
KIJK NU ALLEMAAL DWDD DAAR ZIT EEN GAYFAG MET EEN V HALS TOT ZIJN PIEMEL
Super stoerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:33 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik ben nog niet naar bed gegaan ben ik nu stoer?
Ik heb vandaag geen examenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:42 schreef Citizen_Kane het volgende:
Maar ik ga er nu echt vandoor, veel succes nog met je examen vandaag!
Peace
Ik een 5.0, of dat gaat lukken betwijfel ik.quote:
Hoezo dat? Waren de tetamens maar zo makkelijkquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:19 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben zo blij dat de examens al *telt* 7 (en 8..) jaar achter me liggen
![]()
opzich zeggen ze dat SE over het algemeen moeilijker is dan CEquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:22 schreef BaasD het volgende:
[..]
Hoezo dat? Waren de tetamens maar zo makkelijk
ik had geen echte SE's, SE cijfer was gewoon het gemiddelde dat je stond voor dat vak genomen over klas 4,5 en 6quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:23 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
opzich zeggen ze dat SE over het algemeen moeilijker is dan CE
tja, maar dat is nou uit de oertijdquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik had geen echte SE's, SE cijfer was gewoon het gemiddelde dat je stond voor dat vak genomen over klas 4,5 en 6dus ik vond SE makkelijker dan CE
a. ninja edits >.>quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:26 schreef motorbloempje het volgende:
hé, zeg, ik zat al wel in de 'tweede fase' hèmijn man, die is écht uit de oertijd, met z'n vakkenpakket VWO oude stijl!
In hoeveel vakken deed je examen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:27 schreef motorbloempje het volgende:
ik had nog wel graag oude stijl gedaan, maar viel er net buiten
Moet wel lukken lijkt me.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:32 schreef computerprobleem het volgende:
Goedemorgen.
Zo meteen (over 5 uur) Nederlands examen. Ik moet een 3.4 zien te halen.
Jad het over mijn tentamens op de uni. Waar de te leren.stof veel groter is en.je gewoon een week met een vak.bezig kunt zijn ipv 2 uurtjes:')quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:23 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
opzich zeggen ze dat SE over het algemeen moeilijker is dan CE
Het is morgenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:35 schreef Chai het volgende:
Ik schiet elke keer in de stress als iemand zo vroeg al zegt van 'zo examen Nederlands'. Shiiittt is het dan toch om 9 u?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:35 schreef Chai het volgende:
Ik schiet elke keer in de stress als iemand zo vroeg al zegt van 'zo examen Nederlands'. Shiiittt is het dan toch om 9 u?
Postcounts?quote:
Nee toch niet. Gisteren had leeelll 1000 nog wat posts.quote:
Die jongen toch ook.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee toch niet. Gisteren had leeelll 1000 nog wat posts.Alleen ik keek bij de dag ervoor en toen waren het er 148.
ik een 5.9quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:32 schreef computerprobleem het volgende:
Goedemorgen.
Zo meteen (over 5 uur) Nederlands examen. Ik moet een 3.4 zien te halen.
Ik ben wel eens benieuwd hoe moeilijk jullie teksten/vragen zijn in verhouding met onze dit jaar.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik een 3. Gelukkig maar, want ben niet supergoed in samenvattingen en tekstverklaringen.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:00 schreef Chai het volgende:
Ik had ineens een openbaring, aangezien ik duidelijk degene ben in deze SC met het meeste seks, en op enkelen na, degene ben die al jaren een leuk eigen huis heeft en degene die zich niet hoeft te meten met anderen omdat ik samen met een fatsoenlijk IQ, geen strafblad, een mooie fiets en geen naar verleden, tevens een leuke baan, een mooi dorp om in te wonen en een redelijke woordenschat en een fatsoenlijke algemene kennis, en, dare I say it, een enorm grote penis heeft, waarom is er zoveel over mij geklaagd?
Ik ben benieuwd of de meest uitgesproken FOK!users in real life eigenlijk wel meekomen in deze samenleving, of een heel groot toneelstuk opvoeren op internet ter compensatie van hun beperkingen in het dagelijkse leven.
Food for thought!
quote:penis
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
In voorgaande jaren waren die van ons moeilijker (iig vorig jaar) volgens mijn docenten. En daarnaast is er ook veel discussie geweest over de moeilijkheidsgraad, dus wsl is het dit jaar lekker makkelijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:59 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ik ben wel eens benieuwd hoe moeilijk jullie teksten/vragen zijn in verhouding met onze dit jaar.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:01 schreef Trollface. het volgende:
[..]
[..]
[..]Nee het is thistimemimi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik een 5.9 om een 7 te staan, moet eigelijk wel een 7 hebben...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik een 3. Gelukkig maar, want ben niet supergoed in samenvattingen en tekstverklaringen.
Oh voor mij is een 6 genoeg. Gelukkig.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:03 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
ik een 5.9 om een 7 te staan, moet eigelijk wel een 7 hebben...
watquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:00 schreef Chai het volgende:
Ik had ineens een openbaring, aangezien ik duidelijk degene ben in deze SC met het meeste seks, en op enkelen na, degene ben die al jaren een leuk eigen huis heeft en degene die zich niet hoeft te meten met anderen omdat ik samen met een fatsoenlijk IQ, geen strafblad, een mooie fiets en geen naar verleden, tevens een leuke baan, een mooi dorp om in te wonen en een redelijke woordenschat en een fatsoenlijke algemene kennis, en, dare I say it, een enorm grote penis heeft, waarom is er zoveel over mij geklaagd?
Ik ben benieuwd of de meest uitgesproken FOK!users in real life eigenlijk wel meekomen in deze samenleving, of een heel groot toneelstuk opvoeren op internet ter compensatie van hun beperkingen in het dagelijkse leven.
Food for thought!
De examens worden jaren van tevoren gemaakt. Het moeilijke examen van vorig jaar heeft dus geen invloed.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:01 schreef Chai het volgende:
[..]
In voorgaande jaren waren die van ons moeilijker (iig vorig jaar) volgens mijn docenten. En daarnaast is er ook veel discussie geweest over de moeilijkheidsgraad, dus wsl is het dit jaar lekker makkelijk.
Dat dus, ik dacht 2-3 jaar van tevoren. Iemand zin om nu even in te gaan breken op het CITO?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:08 schreef Dastan het volgende:
[..]
De examens worden jaren van tevoren gemaakt. Het moeilijke examen van vorig jaar heeft dus geen invloed.
Maar wel aangepast als er kritiek op is en bepaalde fouten misschien. Sowieso is die kritiek er ook al een paar jaar.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:08 schreef Dastan het volgende:
[..]
De examens worden jaren van tevoren gemaakt. Het moeilijke examen van vorig jaar heeft dus geen invloed.
Let op: Er is ook een uitwerkbijlage; dus ik DENK dat de 5ts-vraag een blokschema zal zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:13 schreef Trollface. het volgende:
Waar stond die puntenverdeling voor scheikunde nou alweer?
Gefunden: http://www2.cito.nl/vo/ex2011/VW-1028-a-11-1-s.pdf
Aangezien het de afgelopen 3 jaar ook in zat, kunnen we daar op wel vertrouwen denk ik.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:25 schreef Prulez het volgende:
[..]
Let op: Er is ook een uitwerkbijlage; dus ik DENK dat de 5ts-vraag een blokschema zal zijn.
Trouwens; goedemorgen allen
ewahquote:
Kwut??!?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:52 schreef Dastan het volgende:
Vergeet niet: de Kw-waarde staat in tabel 50A.
Sorry, heb 'm al gevonden. Algemene gaswet in tabel 35C-3.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:54 schreef Dastan het volgende:
Uit de oriëntatietoets volgt een formule P * v = n * R * T. Volgens de Examenbundel staat deze in tabel 35-5. Ik kan hem echter niet terugvinden. Iemand enig idee waar deze formule staat?
Algemene gaswet. 35C3quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:54 schreef Dastan het volgende:
Uit de oriëntatietoets volgt een formule P * v = n * R * T. Volgens de Examenbundel staat deze in tabel 35-5. Ik kan hem echter niet terugvinden. Iemand enig idee waar deze formule staat?
suuuurequote:
baas!quote:
suppquote:
Ja, jij?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:00 schreef Dastan het volgende:
Weet iemand nog hoe je het verschil tussen een redox- en een zuur-basereactie kunt zien?
Meestal wordt dat erbij gezet, maar goed: bij een redoxreactie vindt er een overdracht van elektronen plaats, bij een zuur-basereactie een overdracht van H.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:00 schreef Dastan het volgende:
Weet iemand nog hoe je het verschil tussen een redox- en een zuur-basereactie kunt zien?
O, op die manier. Dank je.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:03 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Meestal wordt dat erbij gezet, maar goed: bij een redoxreactie vindt er een overdracht van elektronen plaats, bij een zuur-basereactie een overdracht van H.
meant to bequote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:05 schreef leeell het volgende:
mijn allerlaatste post in EXA gisteravond was trouwens precies mn 1500ste in EXA
wat een toeval
vandaag vrij jwzquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:06 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
blijven liggen tot 13.25 en dan te laat komen op examen
Wat is dat nou weer.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:08 schreef Trollface. het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie buffervergelijking. Wat is KA?
Nu alquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:08 schreef leeell het volgende:
maar ik ga ff serie kijk0n, eten en spullen inpakken
moet even in "een nederlands state of mind" komen
pH van een buffer.quote:
serie van uurtje, dan etenquote:
wat jij nu zegt komt totaal niet overeen met je onderste zinquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:10 schreef Dastan het volgende:
Gewoon K = [H3O+] * [Z-] / [HZ]
Niet moeilijk doen.
wacht, watquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:10 schreef Dastan het volgende:
Gewoon K = [H3O+] * [Z-] / [HZ]
pH = - log [H3O+]
Niet moeilijk doen.
Doei, jij ook.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:12 schreef Dastan het volgende:
Maar goed, ik peer 'm. De groeten en succes.
wat te fuck heb ik daar aan....quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:52 schreef Dastan het volgende:
Vergeet niet: de Kw-waarde staat in tabel 50A.
baasquote:
In het examen 2010-I had je die nodig voor vraag 16. Was niet gegeven.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:17 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
wat te fuck heb ik daar aan....
goedemorgen
Oh ik zie het al, dit is gewoon de zuurbase constante maar dan uitgedrukt in PHquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:08 schreef Trollface. het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie buffervergelijking. Wat is KA?
Datr was dan ook een heel makkelijk examen..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:16 schreef Verras het volgende:
Ik heb alle vertrouwen in mijn Nederlands examen, een 8.6 voor 2007-II!
Die vraag had ik overgeslagenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:18 schreef Dastan het volgende:
[..]
In het examen 2010-I had je die nodig voor vraag 16. Was niet gegeven.
Ik vond van niet, er waren heel veel meerkeuzevragen die op elkaar leken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:19 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
Datr was dan ook een heel makkelijk examen..
Biologiequote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:24 schreef Chai het volgende:
Ben ik nu als enige al aan het leren voor biologie (havo)? Iedereen is volgens mij nog bezig met Nederlands.
Ga niet vlak achter of naast een knap meisje zitten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:27 schreef Verras het volgende:
Nog enkele VWO'ers met goede tips voor Nederlands examen voor mij straks?
tekst eerst geheel lezen, dan goed kijken wat ze nou precies vragen bij elke vraag en of ze aangeven waar je moet kijkenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:27 schreef Verras het volgende:
gister last van een supergeile surveillante, de lerares frans van de bovenbouwquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga niet vlak achter of naast een knap meisje zitten.Beter voor je concentratie.
nahquote:
Kan ik niet zelf bepalenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:28 schreef Chai het volgende:
[..]
en bij samenvatting slim om de vraag te herhalen, geven ze meestal ook puntjes voorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:27 schreef Verras het volgende:
wordt bij jullie niet aangegeven waar je moest gaan zitten?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Die strategie ga ik toepassen! Tekstverklaring is mijn zwakste punt, samenvatten mijn sterkste.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:28 schreef ThaTim het volgende:
[..]
tekst eerst geheel lezen, dan goed kijken wat ze nou precies vragen bij elke vraag en of ze aangeven waar je moet kijken
Vast wel.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:29 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
wordt bij jullie niet aangegeven waar je moest gaan zitten?
quote:
hoe is het met die chick van jequote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:30 schreef Joosterd het volgende:
Ik begin vanavond het boekje van samengevat een keer door te nemen en dan heb ik wel genoeg voor biologie geleerd voor een 3,8
Goed.quote:
alleen thuis in beide gevallen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:32 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Goed.![]()
Vrijdag tot en met maandag komt ze weer hierEn gelijk na mijn laatste Maw examen blijf ik daar een 3/4 dagen of zo.
Eerste niet. 2de wel.quote:
nice mattiequote:
Die ouders zijn toch altijd op vakantie wanneer ze vakantie hebben.quote:
Het tekstverklaren veel tijd geven en investeren in het lezen van de tekstquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:37 schreef Kaasrol het volgende:
Heb geen zin in dat trieste kut nederlands straks
Mag je trouwens dingen onderstrepen op het blad met die teksten? Ja toch.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:38 schreef Verras het volgende:
[..]
Het tekstverklaren veel tijd geven en investeren in het lezen van de tekst
nee, dan krijg je een 1quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Mag je trouwens dingen onderstrepen op het blad met die teksten? Ja toch.
jaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, dan is het examen wat je maakt ongeldig.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:39 schreef Chai het volgende:
[..]
.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vraag het daar gewoon nogquote:
Kom er niet in .quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:40 schreef ThaTim het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)cdd501c432640&pass=1
pass is: EXA
Meestal als ik de tekst ga lezen dwalen mijn gedachten na de eerste alinea al af, wat helpt is om een marker gereed te houden oid en de dingen waar van jij denkt die belangrijk zijn te onderstrepen - zo houd jij je aandacht er bij.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:29 schreef Verras het volgende:
[..]
Die strategie ga ik toepassen! Tekstverklaring is mijn zwakste punt, samenvatten mijn sterkste.
Ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Wij wonnen.quote:
Ditquote:
Ik vond de surveillant die struikelde over mijn woordenboek NL tijdens M&O toch leukerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:46 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja.
Zat gisteren die hele tekst voor de samenvatting onder te kalken toen er net een surveillant voorbij liep, hij bleef even staan om te kijken wat ik aan het doen was.
jij was m'n teammate?quote:
Neequote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:48 schreef Verras het volgende:
Mochten jullie trouwens ook pas weg om half 4 vanwege een landelijke treinstoring?
joaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:48 schreef Verras het volgende:
Mochten jullie trouwens ook pas weg om half 4 vanwege een landelijke treinstoring?
Ja.quote:
Ik heb nog geen examen gehad, maar dit snap ik dus niet?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:48 schreef Verras het volgende:
boks ouwequote:
Wut?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:48 schreef Verras het volgende:
door een treinstoring konden een aantal scholen pas een uur later anfangen, dus in het kader van de geheimhouding is er een mail gegaan door de staatspolizei om de leerlingen tot half 4 in het lokaal te houdenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb nog geen examen gehad, maar dit snap ik dus niet?Wtf heeft die treinstoring er mee te maken.
Bullshit. Gewoon die leerlingen een 1 geven. Hadden ze maar op tijd moeten zijn... KAN OOK EERDER WEGGAAN VAN HUIS HE!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:50 schreef Verras het volgende:
[..]
door een treinstoring konden een aantal scholen pas een uur later anfangen, dus in het kader van de geheimhouding is er een mail gegaan door de staatspolizei om de leerlingen tot half 4 in het lokaal te houden
Die leerlingen kunnen ruiken dat er een treinstoring komtquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:50 schreef Drawer het volgende:
[..]
Bullshit. Gewoon die leerlingen een 1 geven. Hadden ze maar op tijd moeten zijn... KAN OOK EERDER WEGGAAN VAN HUIS HE!
Als mijn band lek is hebk ook een 1 hoor? Kank ook nie ruiken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:51 schreef Verras het volgende:
[..]
Die leerlingen kunnen ruiken dat er een treinstoring komt?
Oh zooo. Dan waren ze dus echt al dik een uur te laat.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:50 schreef Verras het volgende:
[..]
door een treinstoring konden een aantal scholen pas een uur later anfangen, dus in het kader van de geheimhouding is er een mail gegaan door de staatspolizei om de leerlingen tot half 4 in het lokaal te houden
Ja?? want NS.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:51 schreef Verras het volgende:
[..]
Die leerlingen kunnen ruiken dat er een treinstoring komt?
Niet gemerkt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:50 schreef Verras het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:52 schreef Drawer het volgende:
Sowieso, met de trein naar je middelbare school?
Ohja.. Ik kom ook maar uit de provincie, ik moet een uur rijden voordat ik uberhaupt een spoor tegenkomquote:
Als je in Öjafölkannen (Friesland) woont kan je ook niet anders hequote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:52 schreef Drawer het volgende:
Ik kom ook uit de provincie en juist daarom neem ik weleens de trein. Dan kom je nog eens ergens.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:52 schreef Verras het volgende:
[..]
Ohja.. Ik kom ook maar uit de provincie, ik moet een uur rijden voordat ik uberhaupt een spoor tegenkom
10 minuten voor een stationquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:53 schreef koekjestrommel1 het volgende:
200 meter voor een willekeurig spoor, 12 kilometer voor een spoor waar op gereden wordt
Vavo kan ook nog .quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:52 schreef Drawer het volgende:
+/- ¤1200/1500 ( volledig pakket en verschilt per school) euro en als je uit word besteedt helemaal niets. Heb je alleen een paar vakken dan betaal je natuurlijk minder.quote:
valt me nog mee, had gedacht dat het wel een euro of 5000 wasquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:56 schreef Joosterd het volgende:
[..]
+/- ¤1200/1500 ( volledig pakket en verschilt per school) euro en als je uit word besteedt helemaal niets. Heb je alleen een paar vakken dan betaal je natuurlijk minder.
Ja doe.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:58 schreef Verras het volgende:
Helpt dat van 'die corrector is een kankerlul' achter je examen echt?!!!!!?!?!?!1
SUcces!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:58 schreef Gideon_92 het volgende:
ik ga naar de winkel en dan door naar school mensen.
wens me succes!
het staat netter, maar is niet verplichtquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:59 schreef Kaasrol het volgende:
havo'ers: moet je nou gegevens van de schrijver en de tekst in je samenvatting zetten of kan je gelijk beginnen met de eerste alinea?
Genoeg die hier met de trein komenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:52 schreef Drawer het volgende:
Titel samenvatting = Titel tekst.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:59 schreef Kaasrol het volgende:
havo'ers: moet je nou gegevens van de schrijver en de tekst in je samenvatting zetten of kan je gelijk beginnen met de eerste alinea?
sssjjtquote:
Bij VWO is het niet noodzakelijk (verwacht dus niet dat het op HAVO wel noodzakelijk zou zijn). Mijn docent raadt het wel aan. Dus:quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:59 schreef Kaasrol het volgende:
Zo idd.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:00 schreef Verras het volgende:
Samenvatting van TITEL TEKST door SCHRIJVER TEKST
Ok, mooi. Zal ik het wel doen zoals Prulez aanraadtquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:59 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
het staat netter, maar is niet verplicht
Hoezo? Heb je geen benen ofzo?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:00 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
inmiddels 6 jaar lang met de trein naar school
Hoeft niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:01 schreef AchmedJan het volgende:
Wij moeten ook nog aantal woorden erbij, dus zo:
Titel: TITELVANDETEKSTHIER
Auteur(s): AUTEURSVANDETEKSTHIER
Samengevat door: JENAAMHIER
Aantal woorden:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |