Moet wel lukken lijkt me.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:32 schreef computerprobleem het volgende:
Goedemorgen.
Zo meteen (over 5 uur) Nederlands examen. Ik moet een 3.4 zien te halen.
Jad het over mijn tentamens op de uni. Waar de te leren.stof veel groter is en.je gewoon een week met een vak.bezig kunt zijn ipv 2 uurtjes:')quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:23 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
opzich zeggen ze dat SE over het algemeen moeilijker is dan CE
Het is morgenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:35 schreef Chai het volgende:
Ik schiet elke keer in de stress als iemand zo vroeg al zegt van 'zo examen Nederlands'. Shiiittt is het dan toch om 9 u?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:35 schreef Chai het volgende:
Ik schiet elke keer in de stress als iemand zo vroeg al zegt van 'zo examen Nederlands'. Shiiittt is het dan toch om 9 u?
Postcounts?quote:
Nee toch niet. Gisteren had leeelll 1000 nog wat posts.quote:
Die jongen toch ook.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee toch niet. Gisteren had leeelll 1000 nog wat posts.Alleen ik keek bij de dag ervoor en toen waren het er 148.
ik een 5.9quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:32 schreef computerprobleem het volgende:
Goedemorgen.
Zo meteen (over 5 uur) Nederlands examen. Ik moet een 3.4 zien te halen.
Ik ben wel eens benieuwd hoe moeilijk jullie teksten/vragen zijn in verhouding met onze dit jaar.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik een 3. Gelukkig maar, want ben niet supergoed in samenvattingen en tekstverklaringen.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:00 schreef Chai het volgende:
Ik had ineens een openbaring, aangezien ik duidelijk degene ben in deze SC met het meeste seks, en op enkelen na, degene ben die al jaren een leuk eigen huis heeft en degene die zich niet hoeft te meten met anderen omdat ik samen met een fatsoenlijk IQ, geen strafblad, een mooie fiets en geen naar verleden, tevens een leuke baan, een mooi dorp om in te wonen en een redelijke woordenschat en een fatsoenlijke algemene kennis, en, dare I say it, een enorm grote penis heeft, waarom is er zoveel over mij geklaagd?
Ik ben benieuwd of de meest uitgesproken FOK!users in real life eigenlijk wel meekomen in deze samenleving, of een heel groot toneelstuk opvoeren op internet ter compensatie van hun beperkingen in het dagelijkse leven.
Food for thought!
quote:penis
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
In voorgaande jaren waren die van ons moeilijker (iig vorig jaar) volgens mijn docenten. En daarnaast is er ook veel discussie geweest over de moeilijkheidsgraad, dus wsl is het dit jaar lekker makkelijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:59 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ik ben wel eens benieuwd hoe moeilijk jullie teksten/vragen zijn in verhouding met onze dit jaar.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:01 schreef Trollface. het volgende:
[..]
[..]
[..]Nee het is thistimemimi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik een 5.9 om een 7 te staan, moet eigelijk wel een 7 hebben...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik een 3. Gelukkig maar, want ben niet supergoed in samenvattingen en tekstverklaringen.
Oh voor mij is een 6 genoeg. Gelukkig.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:03 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
ik een 5.9 om een 7 te staan, moet eigelijk wel een 7 hebben...
watquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:00 schreef Chai het volgende:
Ik had ineens een openbaring, aangezien ik duidelijk degene ben in deze SC met het meeste seks, en op enkelen na, degene ben die al jaren een leuk eigen huis heeft en degene die zich niet hoeft te meten met anderen omdat ik samen met een fatsoenlijk IQ, geen strafblad, een mooie fiets en geen naar verleden, tevens een leuke baan, een mooi dorp om in te wonen en een redelijke woordenschat en een fatsoenlijke algemene kennis, en, dare I say it, een enorm grote penis heeft, waarom is er zoveel over mij geklaagd?
Ik ben benieuwd of de meest uitgesproken FOK!users in real life eigenlijk wel meekomen in deze samenleving, of een heel groot toneelstuk opvoeren op internet ter compensatie van hun beperkingen in het dagelijkse leven.
Food for thought!
De examens worden jaren van tevoren gemaakt. Het moeilijke examen van vorig jaar heeft dus geen invloed.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:01 schreef Chai het volgende:
[..]
In voorgaande jaren waren die van ons moeilijker (iig vorig jaar) volgens mijn docenten. En daarnaast is er ook veel discussie geweest over de moeilijkheidsgraad, dus wsl is het dit jaar lekker makkelijk.
Dat dus, ik dacht 2-3 jaar van tevoren. Iemand zin om nu even in te gaan breken op het CITO?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:08 schreef Dastan het volgende:
[..]
De examens worden jaren van tevoren gemaakt. Het moeilijke examen van vorig jaar heeft dus geen invloed.
Maar wel aangepast als er kritiek op is en bepaalde fouten misschien. Sowieso is die kritiek er ook al een paar jaar.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:08 schreef Dastan het volgende:
[..]
De examens worden jaren van tevoren gemaakt. Het moeilijke examen van vorig jaar heeft dus geen invloed.
Let op: Er is ook een uitwerkbijlage; dus ik DENK dat de 5ts-vraag een blokschema zal zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:13 schreef Trollface. het volgende:
Waar stond die puntenverdeling voor scheikunde nou alweer?
Gefunden: http://www2.cito.nl/vo/ex2011/VW-1028-a-11-1-s.pdf
Aangezien het de afgelopen 3 jaar ook in zat, kunnen we daar op wel vertrouwen denk ik.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:25 schreef Prulez het volgende:
[..]
Let op: Er is ook een uitwerkbijlage; dus ik DENK dat de 5ts-vraag een blokschema zal zijn.
Trouwens; goedemorgen allen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |