Ja doe.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:58 schreef Verras het volgende:
Helpt dat van 'die corrector is een kankerlul' achter je examen echt?!!!!!?!?!?!1
SUcces!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:58 schreef Gideon_92 het volgende:
ik ga naar de winkel en dan door naar school mensen.
wens me succes!
het staat netter, maar is niet verplichtquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:59 schreef Kaasrol het volgende:
havo'ers: moet je nou gegevens van de schrijver en de tekst in je samenvatting zetten of kan je gelijk beginnen met de eerste alinea?
Genoeg die hier met de trein komenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:52 schreef Drawer het volgende:
Sowieso, met de trein naar je middelbare school?
Titel samenvatting = Titel tekst.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:59 schreef Kaasrol het volgende:
havo'ers: moet je nou gegevens van de schrijver en de tekst in je samenvatting zetten of kan je gelijk beginnen met de eerste alinea?
sssjjtquote:
Bij VWO is het niet noodzakelijk (verwacht dus niet dat het op HAVO wel noodzakelijk zou zijn). Mijn docent raadt het wel aan. Dus:quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:59 schreef Kaasrol het volgende:
Zo idd.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:00 schreef Verras het volgende:
Samenvatting van TITEL TEKST door SCHRIJVER TEKST
Ok, mooi. Zal ik het wel doen zoals Prulez aanraadtquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:59 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
het staat netter, maar is niet verplicht
Hoezo? Heb je geen benen ofzo?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:00 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
inmiddels 6 jaar lang met de trein naar school
Hoeft niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:01 schreef AchmedJan het volgende:
Wij moeten ook nog aantal woorden erbij, dus zo:
Titel: TITELVANDETEKSTHIER
Auteur(s): AUTEURSVANDETEKSTHIER
Samengevat door: JENAAMHIER
Aantal woorden:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |