Nooit van gehoord, maar me dunkt van niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, dat merk ik aan de lopende band. Stelletje conservatievelingen
Zelfs Vs durft niet in een gaykroeg à la "The Blue Oyster" te komen
Die dus.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:54 schreef Friek_ het volgende:
Tijd voor een Grolsch Lentebok. 25% korting bij de AH.
Ja, ik dacht ook dat je ouder was, maar je bent van VS, erik's, Koos' en mijn leeftijd.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:55 schreef von_Preussen het volgende:
Ok, dan vallen wij in dezelfde categorie.
Nooit Police Academy gezien?quote:Op maandag 16 mei 2011 23:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, maar me dunkt van niet.
Enige in Nederland waar ik ooit voet in heb gezet is Montmatre in Amsterdam, en dat is gewoon een bruin cafe.
Spaar me de woordspelingen.
Van Erik wist ik dat hij "onze" leeftijd was, maar VS had ik midden 30 en Koos in de 40 geschat.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook dat je ouder was, maar je bent van VS, erik's, Koos' en mijn leeftijd.
Ah, dat herken ik wel inderdaad.quote:
O nee, heb gewoon een enorm goed traject doorlopen en een netwerk opgebouwd van jewelste.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Van Erik wist ik dat hij "onze" leeftijd was, maar VS had ik midden 30 en Koos in de 40 geschat.
Ow ja bedankt, jij mag binnenkortquote:Op maandag 16 mei 2011 23:55 schreef Voorschrift het volgende:
En gefeliciteerd met je geboortejaar SC nummer ouwe rakker.
Dat zijn meestal de ergste.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:04 schreef remlof het volgende:
Ze heeft toch rechten gedaan en geen medicijnen?
Tussen de jouwe en de mijne, gok ik.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat zijn meestal de ergste.
Overigens, tot welke generatie moet ik Whiskers rekenen?
Ja maar dan zien ze hoe belachelijk jong ik ben.quote:
Dan doe je gewoon alsof je uit het jaar van YMCA bentquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar dan zien ze hoe belachelijk jong ik ben.
Ja laten we dat maar doen, bespaart me weer een uitleg van mijn persoontje.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan doe je gewoon alsof je uit het jaar van YMCA bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |