hmm ik hoorde het, ben benieuwd hoe dat er uit gaat zienquote:
Ik hoop in spelers, maar realistisch gezien gaan ze het wss in schulden stoppen.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:04 schreef Geo3kant het volgende:
Vraag me af waar het geld van de nieuwe shirt sponsor naar toegaat, leningen/schulden aflossen? Of spelers halen?
Dat zou al 2 seizoenen geleden gebeurt moeten zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:54 schreef Einthovuh het volgende:
Tuurlijk moeten ze dat in schulden stoppen. Eerst de club maar weer eens gezond krijgen.
Nijland heeft onder geen enkele trainer kunnen imponeren en als die jongen ooit nog zijn volle potentie wil bereiken zal hij toch echt moeten gaan spelen.quote:
'quote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:44 schreef Morrigun99 het volgende:
Nou ja, als Engelaar vertrekt komt er misschien iemand voor in de plaats die wél met pit kan voetballen.
Hehe. Dat kan hij, neem dat maar van mij aan. De vraag is alleen of de nieuwe trainer van PSV hem zover weet te krijgen dat hij dat weer gaat doen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:07 schreef StijnDa het volgende:
Eerst maar eens kijken of die Ibrahim wel kan voetballen
Dan ben je waarschijnlijk de enige in dit topic die hem al eens heeft zien voetballen denk ikquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:09 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Hehe. Dat kan hij, neem dat maar van mij aan. De vraag is alleen of de nieuwe trainer van PSV hem zover weet te krijgen dat hij dat weer gaat doen.
Ik mag toch hopen dat dat niet waar is in een voetbalforum. WK onder 17? Anybody? Daar heeft hij zijn potentie laten zien. Neemt niet weg dat ik er geen hol van geloof dat hij nu pas 19 is. Waarschijnlijk is hij al richting de 23 ofzo, in Nigeria heel normaal. Maar dat hij KAN voetballen is helder, hij moet het alleen weer gaan doen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:40 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Dan ben je waarschijnlijk de enige in dit topic die hem al eens heeft zien voetballen denk ik
Ik vond hem tegen Groningen de beste van 't veld. Dat ze die jongen nu maar gewoon eens neerzetten en 20 wedstrijden laten staan.quote:
Dat dacht Rutten ook bij Berg.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vond hem tegen Groningen de beste van 't veld. Dat ze die jongen nu maar gewoon eens neerzetten en 20 wedstrijden laten staan.
Nijland liet als invaller tegen Feyenoord en Groningen meer zien dan Berg in de gehele tweede seizoenshelft.quote:
Aan de andere kant: In het tweede laat hij niets zien. Hij heeft talent, altijd gehad, maar ik denk dat Rutten het niet in hem ziet vanwege zijn houding. Ook tijdens zijn verhuur bij Willem 2 was hij nou niet bepaald beslissend.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nijland liet als invaller tegen Feyenoord en Groningen meer zien dan Berg in de gehele tweede seizoenshelft.
Tja. En we zien waar een middenveld met Hutch en Engelaar toe leidt. Statisch oninteressant voetbal.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:46 schreef Xaobotnik het volgende:
Rutte is natuurlijk meer van de sterke jongens. Dit terwijl Nijland oogt als een jongen van 17 in zijn fysieke voorkomen.
Labyad en Tamata zijn ook geen beren. Volgens mij is Nijland dan, fysiek gezien, beter ontwikkeld.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:46 schreef Xaobotnik het volgende:
Rutte is natuurlijk meer van de sterke jongens. Dit terwijl Nijland oogt als een jongen van 17 in zijn fysieke voorkomen.
Maar die zijn jong. Nijland is er natuurlijk al een tijdje, die andere twee komen net kijken. Verder komt Rutten er ook wel iets terug van dit idee.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Labyad en Tamata zijn ook geen beren. Volgens mij is Nijland dan, fysiek gezien, beter ontwikkeld.
Tsja, we hebben het over Rutten he. Die liet Berg ook staan, en kon ook niets beters verinnen dan Koevemnas voor Berg te wisselen. Elke wedstrijd weer. En Afellay in een controlerende rol, meerder zekerheidjes, etc. etc.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:55 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Tja. En we zien waar een middenveld met Hutch en Engelaar toe leidt. Statisch oninteressant voetbal.
Maar dat moet ook, kijk hoeveel wedstrijd PSV 1-0 staat en al op 2 of 3-0 had kunnen/moeten staan voor de 60e minuut. Als je dus die 2/3-0 maakt is de wedstrijd afgelopen kun je de rest op 80/90% doen, maar nu waren we zo slecht/slordig dat het tot de 70e minuut 1-0 bleef.. en dan denkt psv oh die wedstrijd spelen wij wel effe uit..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Komend seizoen gewoon aanvallen. PSV heeft er de capaciteiten voor. Dan win je toch met 5-2 thuis van VVV? Niemand geeft een reet over die tegendoelpunten, als je zelf maar vaker scoort.
Tegen de zwakkere ploegen spelen met 3-3-4PSV kán het!
3-3-4? dan geef ik liever de voorkeur aan 3-4-3 met Ola in de punt naar voren, Wuijtens op links, Labyad op rechts, Hutchinson punt naar achter, Balasz linksbuiten Reis spits en Lens rechts..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Komend seizoen gewoon aanvallen. PSV heeft er de capaciteiten voor. Dan win je toch met 5-2 thuis van VVV? Niemand geeft een reet over die tegendoelpunten, als je zelf maar vaker scoort.
Tegen de zwakkere ploegen spelen met 3-3-4PSV kán het!
Onder Hiddink werd er met aanvalsvoetbal met verstand gespeeld. Gedoseerd aanvallen noemde Hiddink dat. Wat Rutten doet is iets heel anders. Dat is inzakken en hopen op een gaatje zonder aan te dringen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:22 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Maar dat moet ook, kijk hoeveel wedstrijd PSV 1-0 staat en al op 2 of 3-0 had kunnen/moeten staan voor de 60e minuut. Als je dus die 2/3-0 maakt is de wedstrijd afgelopen kun je de rest op 80/90% doen, maar nu waren we zo slecht/slordig dat het tot de 70e minuut 1-0 bleef.. en dan denkt psv oh die wedstrijd spelen wij wel effe uit..
Gaan ze achteruit lopen, tegenstander is niet bang want ze weten toch dat psv inzakt, en dan wordt het nog 20 minuut billen knijpen en dit seizoen regelmatig puntverlies. Onder Hiddink kon dat, onder Rutten niet.
Wat dacht je van het gat in de begroting dichtenquote:Op maandag 16 mei 2011 23:04 schreef Geo3kant het volgende:
Vraag me af waar het geld van de nieuwe shirt sponsor naar toegaat, leningen/schulden aflossen? Of spelers halen?
Onze nieuwe spits...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:19 schreef rubbereend het volgende:
Ik snap niet waarom er hier over Mark Rutte gepraat moet worden trouwens
Rutte... Rutten... allemaal dezelfde zwakke zooi.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:19 schreef rubbereend het volgende:
Ik snap niet waarom er hier over Mark Rutte gepraat moet worden trouwens
Wat een onzin zeg, als het niet goed loopt binnen de spelersgroep, is toch de verantwoordelijkheid van de trainer. En het spelsysteem en de wissels ook.quote:PSV legt schuld bij spelersgroep en houdt vast aan Rutten
Dinsdag, 17 mei 2011 om 16:20
Ondanks een mislukt seizoen blijft Fred Rutten aan als coach van PSV. De directie van PSV legt de schuld voor de slechte prestaties van het afgelopen voetbaljaar bij de spelers en dus niet zozeer bij de hoofdtrainer. Dinsdagmiddag spreekt algemeen directeur Tiny Sanders zijn steun uit richting Rutten; technisch directeur Marcel Brands zei al eerder achter Rutten te blijven staan.
"Wij zijn het met het publiek eens dat er bij de spelers het afgelopen seizoen een gebrek aan beleving en passie was", verklaarde Sanders tegenover De Telegraaf, voordat hij het vertrouwen in coach Rutten uitsprak en zei dat de spelersgroep flink onder de loep wordt genomen: "We gaan dan ook zeker doorselecteren en daarbij komen de prioriteiten te liggen bij scorend vermogen en beleving."
Omroep Brabant weet dat Rutten nog wel even heeft getwijfeld of hij moest opstappen bij PSV, maar de oefenmeester besloot uiteindelijk om hiervan af te zien. PSV eindigde het jaar opnieuw zonder prijs en wist zich bovendien weer niet te plaatsen voor de (voorronde van de) Champions League. Door een 0-0 gelijkspel bij FC Groningen eindigden de Brabanders als derde in de Eredivisie.
Ik ben ook niet echt blij met het feit dat hij blijft maar er stond wel wat (hopelijk) positiefs bij:quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:42 schreef FL_Freak het volgende:
http://www.ed.nl/sport/psv/8712302/Fred-Rutten-blijft-bij-PSV.ece
En jahoor, hij blijft
Van mij mag Mertens naar PSV komen, als je 4 miljoen voor Nijland over hebt en niet gebruikt en 6,9 voor Koevermans.. dan kun je ook Mertens voor 4/5 halen..quote:Wel wil de club op zoek naar spelers die meer passie en meer scorend vermogen in de ploeg kunnen brengen.
Waarom willen ze PSV zo graag kapot maken?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:42 schreef FL_Freak het volgende:
En jahoor, hij blijft
Op dit moment kunnen jullie echt geen spelers van 5-6 miljoen halenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:57 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik ben ook niet echt blij met het feit dat hij blijft maar er stond wel wat (hopelijk) positiefs bij:
[..]
Van mij mag Mertens naar PSV komen, als je 4 miljoen voor Nijland over hebt en niet gebruikt en 6,9 voor Koevermans.. dan kun je ook Mertens voor 4/5 halen..
Jij leeft nog in het tijdperk Reker?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:57 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik ben ook niet echt blij met het feit dat hij blijft maar er stond wel wat (hopelijk) positiefs bij:
[..]
Van mij mag Mertens naar PSV komen, als je 4 miljoen voor Nijland over hebt en niet gebruikt en 6,9 voor Koevermans.. dan kun je ook Mertens voor 4/5 halen..
Ik denk dat hij zelf op gaat stappen. De directie gaat hem niet ontslaan omdat dat simpelweg een hele hoop geld gaat kosten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:42 schreef FL_Freak het volgende:
En jahoor, hij blijft
Voor Mertens vraagt Utrecht 8/9 geloof ik.quote:PSV en talent Dries Wuytens uit elkaar
17 mei 2011
Dries Wuytens vertrekt bij PSV. De Eindhovense club wilde graag verder met de aanvoerder van het beloftenelftal, maar niet onder de voorwaarden die de Belg eiste. PSV heeft daarom besloten de gesprekken met de verdediger stop te zetten.
"Hij had andere eisen dan die wij konden inwilligen. Hij zal zijn heil helaas elders zoeken", zegt technisch manager Marcel Brands op de website van PSV. Dries Wuytens is de broer van middenvelder Stijn Wuytens, die eveneens voor PSV speelt. De 20-jarige verdediger speelde nog geen minuut in de hoofdmacht van de club
Dank je voor de felicitatie kneusje.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:58 schreef voice-over het volgende:
Gefeliciteerd lampjes, Rutten blijft nog een seizoen. Kunnen jullie weer van dat geweldig aansprekende voetbal genieten.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:47 schreef Adames het volgende:
[..]
Voor Mertens vraagt Utrecht 8/9 geloof ik.
Hij heeft wel gelijk, hij brengt het alleen een beetje onsympathiekquote:
Het voegt absoluut helemaal niets toe aan het topic, en bovendien onsympathiekquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, hij brengt het alleen een beetje onsympathiek
Gelukkig kan hij Berg niet meer in de basis zetten volgend seizoenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:46 schreef Sj0rSz het volgende:
Rutten blijft en waarschijnlijk ook nog een selectie, waar nauwelijks wat aan wijzigt.
Tof
Das het enige pluspuntquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gelukkig kan hij Berg niet meer in de basis zetten volgend seizoen
Nou die selectie gaat wel wijzigen, Rodriguez wil weg, dus die zal gaan. Rond Engelaar gingen in de winterstop al veel geruchten, en volgens mij is het wel op tussen hem en PSV. En Berg is al weg. Dus bijna je hele as vertrekt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:46 schreef Sj0rSz het volgende:
Rutten blijft en waarschijnlijk ook nog een selectie, waar nauwelijks wat aan wijzigt.
Tof
Eerst maar eens zien wat er gaat gebeuren. Versterkingen zijn in elk geval wenselijkquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nou die selectie gaat wel wijzigen, Rodriguez wil weg, dus die zal gaan. Rond Engelaar gingen in de winterstop al veel geruchten, en volgens mij is het wel op tussen hem en PSV. En Berg is al weg. Dus bijna je hele as vertrekt.
er moeten sowieso mensen uitquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:06 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien wat er gaat gebeuren. Versterkingen zijn in elk geval wenselijk
Koevermans, Berg, Kromkamp zijn al weg. Engelaar en Maza zullen wel volgen. Is toch al een aardig bedrag denk ik. Misschien Manolev verkopen, ligt nog redelijk in de markt schijnbaar.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er moeten sowieso mensen uit
Koevermans, Berg daar redt je bezuiniging niet mee. Er zal verder in salarissen gesneden moeten worden. En Engelaar verdient volgens mij veruit het meeste in deze selectie.
oja Kromkamp ook nog, dus je zal al een miljoen of 4 kwijt zijn aan salaris. Als je dan ook nog Engelaar en Mazza kan lozen denk ik dat je een heel eind bent qua bezuinigingen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:35 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Koevermans, Berg, Kromkamp zijn al weg. Engelaar en Maza zullen wel volgen. Is toch al een aardig bedrag denk ik. Misschien Manolev verkopen, ligt nog redelijk in de markt schijnbaar.
Rutte?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:59 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Rutte blijft? Als we weer zo’n seizoen spelen,ben ik PSV-af!
Opgedonderd,ik ben meer van van ola en balasz dan van PSV zelf.
Ik kijk dit seizoen nog af,maar niet met veel plezier als het zo blijft gaan,waar is die wil om te winnen man?
Bron?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nu wilt Dzsudzsák ook wegVoor 15+ miljoen mag het...
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat wordt een afgrijslijke leegloop zoquote:
Ah ik zie het.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nemzeti Sport
Op Voetbalzone natuurlijk...
quote:Dinsdag, 17 mei 2011 om 20:19
Balázs Dzsudzsák overweegt serieus weg te gaan bij PSV, deze zomer.
quote:Dzsudzsák blijft PSV gewoon trouw: 'Ik wil lang blijven en succes boeken'
Zondag, 1 mei 2011 om 18:05
http://www.omroepbrabant.(...)k+blijf+bij+PSV.aspxquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja, want jij loopt stage in het financiënkantoor. Pleur toch een eind op, man.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Op dit moment kunnen jullie echt geen spelers van 5-6 miljoen halen.
Jij denkt serieus dat er clubs zijn die 10/15 miljoen geven voor die 2? Doedelzak bakt er werkelijk helemaal niks van in uit wedstrijd en laat het ook niet altijd zien in eigen huis, slap lulletje is het. En Toivenen met zijn gedrag zit echt helemaal niet meer op te wachten. Die had je in het begin van dit jaar moeten verkopen aan Liverpool voor die 12 miljoen wat ze toen wouden geven.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:53 schreef Einthovuh het volgende:
Nieuwe sponsor er bij. Dzsudzsak mooi verkopen voor 15 miljoen. Toivonen ook weg doen voor 10-15 miljoen en we zijn financieel er een stuk gezonder op.
Ik zeg doen. En geef de eigen jeugd maar de kans zoals bij Feyenoord!
True. Hadden ze toendertijd meteen weg moeten doen voor die prijs. Maarja, wat ze er nu voor kunnen pakken gelijk strik er omheen en weg doen. Zit totaal niks meer in die jongen en wat hij zondag tegen Groningen liet zien slaat werkelijk alles. Tijd voor vernieuwing.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat er clubs zijn die 10/15 miljoen geven voor die 2? Doedelzak bakt er werkelijk helemaal niks van in uit wedstrijd en laat het ook niet altijd zien in eigen huis, slap lulletje is het. En Toivenen met zijn gedrag zit echt helemaal niet meer op te wachten. Die had je in het begin van dit jaar moeten verkopen aan Liverpool voor die 12 miljoen wat ze toen wouden geven.
Jawel. Maar Philips is ook niet gek.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:58 schreef Tarado het volgende:
Philips - Jaarverslag 2010
Kerncijfers 2010
Omzet: ¤ 25.419.000.000
Netto Winst: ¤ 1.446.000.000
Hier valt niets meer te halen?
Denk dat ze voor doedel zeker wel 12 miljoen minimaal moeten kunnen krijgen. Beste vrije trap van de eredivisie vind ik.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:58 schreef Rucebo het volgende:
Dzsudzsak schat ik max. 10 miljoen, Toivonen 7-8 miljoen. Vergeet niet dat deze jongens Europees nagenoeg niks hebben laten zien, al seizoenen lang niet.
Clubs scouten en nemen spelers in beslissende wedstrijden. Doedelzak heeft niks laten zien tegen Twente, Ajax of in belangrijke wedstrijden in Europa. Ook internationaal is hij 2x compleet weggespeeld door Van der Wiel of hij moet in de andere duels internationaal zo goed zijn geweest maar dat betwijfel ik. Tegen Oranje of tegen Benfica toen hij had op moeten staan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:59 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
True. Hadden ze toendertijd meteen weg moeten doen voor die prijs. Maarja, wat ze er nu voor kunnen pakken gelijk strik er omheen en weg doen. Zit totaal niks meer in die jongen en wat hij zondag tegen Groningen liet zien slaat werkelijk alles. Tijd voor vernieuwing.
[..]
Jawel. Maar Philips is ook niet gek.
[..]
Denk dat ze voor doedel zeker wel 12 miljoen minimaal moeten kunnen krijgen. Beste vrije trap van de eredivisie vind ik.
nee in 020 is/was het o zó prachtig dit jaarquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:58 schreef voice-over het volgende:
Gefeliciteerd lampjes, Rutten blijft nog een seizoen. Kunnen jullie weer van dat geweldig aansprekende voetbal genieten.
Als ik al die opstellingen en meningen zie heeft de gemiddelde FOK-poster heeft meer under-aged Afrikanen zien voetballen dan Piet de Visser.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:52 schreef de_boswachter het volgende:
Ibrahim al meteen basis?
Heb je die al eens zien ballen dan?
Als PSV al geen 3 miljoen heeft voor Theo Janssen.... dan zie ik het somberder in dan voor ik dat wist.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:48 schreef Koenani het volgende:
[..]
nee in 020 is/was het o zó prachtig dit jaar
ontopic:
toivonen, dzsudszak, engelaar, koef, kromkamp, berg oprotten..
nieuwe opstelling:
-Labyad/Lens----Nijland/Reis/nieuwe spits----Labyad/Lens
----------------------Ibrahim
-Wuijtens-----------------------Hutchinson
-Pieters----Marcelo----Bouma?----Tamata/Manolevje
-----------------------Isak/Cassio
En gewoon flink aanvallen eens een jaar, en pas hangen als je 2-0 of 3-0 staat..
En zorg idd aub voor een beetje beleving in heel dat PSV, want dat was dit jaar om te huilen. Het leek wel of het ze geen moer kon schelen
Dan zijn alle spelers die enige waarde vertegenwoordigen weg. Prima. Maar wat haal je ervoor terug?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:53 schreef Einthovuh het volgende:
Nieuwe sponsor er bij wat aantal miljoenen oplevert. Dzsudzsak mooi verkopen voor 15 miljoen. Toivonen ook weg doen voor 10-15 miljoen en we zijn financieel er een stuk gezonder op.
Ik zeg doen. En geef de eigen jeugd maar de kans zoals bij Feyenoord!
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, want jij loopt stage in het financiënkantoor. Pleur toch een eind op, man.
Maar hoe kom je met deze opstelling op 3-0 voor?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:48 schreef Koenani het volgende:
[..]
nee in 020 is/was het o zó prachtig dit jaar
ontopic:
toivonen, dzsudszak, engelaar, koef, kromkamp, berg oprotten..
nieuwe opstelling:
-Labyad/Lens----Nijland/Reis/nieuwe spits----Labyad/Lens
----------------------Ibrahim
-Wuijtens-----------------------Hutchinson
-Pieters----Marcelo----Bouma?----Tamata/Manolevje
-----------------------Isak/Cassio
En gewoon flink aanvallen eens een jaar, en pas hangen als je 2-0 of 3-0 staat..
En zorg idd aub voor een beetje beleving in heel dat PSV, want dat was dit jaar om te huilen. Het leek wel of het ze geen moer kon schelen
Ah, dit is dus de Firefox van PSVquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:59 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Rutte blijft? Als we weer zo’n seizoen spelen,ben ik PSV-af!
Opgedonderd,ik ben meer van van ola en balasz dan van PSV zelf.
Ik kijk dit seizoen nog af,maar niet met veel plezier als het zo blijft gaan,waar is die wil om te winnen man?
quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ah, dit is dus de Firefox van PSV
Dan zou je echt de absolute hoofdprijs pakken. Wordt moeilijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:59 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Denk dat ze voor doedel zeker wel 12 miljoen minimaal moeten kunnen krijgen. Beste vrije trap van de eredivisie vind ik.
Toch mooi dat mensen dit al weten voor er een paar wedstrijden gespeeld zijnquote:Op woensdag 18 mei 2011 07:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dan zou je echt de absolute hoofdprijs pakken. Wordt moeilijk.
PSV gaat heel zware jaren tegemoet waarbij ze niet eens mee gaan om de titel.
Tja, het ziet er niet goed uit voor PSV, dat geef ik toe.. maar als je een scorende spits haalt en een degelijke/goede (Creative) middenvelder doe je gewoon weer mee in deze prut competitie.quote:Op woensdag 18 mei 2011 07:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dan zou je echt de absolute hoofdprijs pakken. Wordt moeilijk.
PSV gaat heel zware jaren tegemoet waarbij ze niet eens mee gaan om de titel.
Het is alleen wel zo dat Ajax nu door 2 keer CL en de transfer van Suarez ineens een groot gat heeft geslagen met PSV, dat alleen maar verlies lijdt. Dat gat zal echt niet makkelijk gedicht worden, zeker niet met een beperkt transferbudget en het ontbreken van goede lijntjes en het uitblijven van constante doorstroming vanuit de jeugd.quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:37 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Tja, het ziet er niet goed uit voor PSV, dat geef ik toe.. maar als je een scorende spits haalt en een degelijke/goede (Creative) middenvelder doe je gewoon weer mee in deze prut competitie.
Wij laten het alleen steeds liggen in de 2e helft van de competitie (vanwege verkoop of mentaliteit).
Janssen wordt zwaar overschat. Ik ben blij dat hij naar Ajax gaat. Die komt volgend jaar op de bank en gaat dan heel vervelend worden, let maar op.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Als PSV al geen 3 miljoen heeft voor Theo Janssen.... dan zie ik het somberder in dan voor ik dat wist.
En wie gaat dat betalen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:01 schreef Hoppahoppa het volgende:
Wat vinden we van het gerucht 'Elia naar PSV als Doedelzak vertrekt'?
Lijkt me onbetaalbaar..quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:01 schreef Hoppahoppa het volgende:
Wat vinden we van het gerucht 'Elia naar PSV als Doedelzak vertrekt'?
Er moet bezuinigd worden, dat is nou eenmaal zo. Met deze (overbetaalde) selectie hebben we echter geen enkele prijs gepakt. Ploegen als Twente hebben met minder geld meer succes, dus het hoeft geen enorme ramp te zijn. Ajax is met de grootste begroting 1x kampioen in 7 jaar geworden...quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:45 schreef Chewbalhaar het volgende:
Alsof Elia naar PSV wil
Arrogant ventje.
Maar zien we het hier nog een beetje zitten? Ik volg PSV niet dagelijks, maar zoals ik het hoor:
15 miljoen verlies over dit jaar, volgend jaar geen CL dus ook flinke verliezen
Toivonen, Dzsudzak, Manolev en Maza willen weg
Wuytens, Koevermans, Berg, Kromkamp, Bakkal, Engelaar mogen/gaan weg
Iedereen wil Rutte weg maar hij blijft.
Ik denk dat ze bijzonder creatief moeten zullen zijn van de zomer en de absolute hoofdprijs moeten vangen voor vertrekkende spelers, anders is het tijdperk PSV voorlopig misschien wel eens over...
Tja, het ziet er niet goed uit nee.. maar zoals ik al eerder zei met een paar andere spelers kan het ook opeens lopen. Dat zie je nu ook bij Ajax, een hoop jeugd / nietszeggende spelers en je hebt toch een (armoedig) kampioenschap. Nou verwacht ik dat Ajax sowieso volgend jaar kampioen zal worden vanwege het geld..quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:45 schreef Chewbalhaar het volgende:
Alsof Elia naar PSV wil
Arrogant ventje.
Maar zien we het hier nog een beetje zitten? Ik volg PSV niet dagelijks, maar zoals ik het hoor:
15 miljoen verlies over dit jaar, volgend jaar geen CL dus ook flinke verliezen
Toivonen, Dzsudzak, Manolev en Maza willen weg
Wuytens, Koevermans, Berg, Kromkamp, Bakkal, Engelaar mogen/gaan weg
Iedereen wil Rutten weg maar hij blijft.
Ik denk dat ze bijzonder creatief moeten zullen zijn van de zomer en de absolute hoofdprijs moeten vangen voor vertrekkende spelers, anders is het tijdperk PSV voorlopig misschien wel eens over...
Net alsof die mensen ooit de waarheid spreken.. ? Hij zal er niet gaan staan van fuck ja, het is zo kut iedereen moet weg en volgend jaar spelen we met Jong PSV in de eredivisiequote:Op woensdag 18 mei 2011 09:55 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ach, ik hoorde gister Brands op de radio en als hij zo de situatie uitlegt dan valt het allemaal reuze mee. Natuurlijk kan er niet dik geïnvesteerd worden, maar als Doedel vertrekt voor een miljoentje of 8 dan kan de helft daarvan best geïnvesteerd worden.
Of dat dan in Elia moet zijn is de vraag. Ik denk dat PSV meer heeft aan een spits. Matavz ofzo.
Ik denk dat HSV misschien wel meer dan die 8m vraagt.. dus dan moet je Dzsudzsak + extra geld in 1 speler investeren. Lijkt me niet slim..quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:55 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ach, ik hoorde gister Brands op de radio en als hij zo de situatie uitlegt dan valt het allemaal reuze mee. Natuurlijk kan er niet dik geïnvesteerd worden, maar als Doedel vertrekt voor een miljoentje of 8 dan kan de helft daarvan best geïnvesteerd worden.
Of dat dan in Elia moet zijn is de vraag. Ik denk dat PSV meer heeft aan een spits. Matavz ofzo.
Nee hoor, want Elia mag gewoon weg. Dan vragen ze echt geen 10 miljoen voor hem.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:05 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik denk dat HSV misschien wel meer dan die 8m vraagt.. dus dan moet je Dzsudzsak + extra geld in 1 speler investeren. Lijkt me niet slim..
Ok, dat wist ik niet. Als je dan de geruchten mag geloven is dat niet zo slim werk van HSVquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:07 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee hoor, want Elia mag gewoon weg. Dan vragen ze echt geen 10 miljoen voor hem.
Kromkamp vertrekt sowieso alquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:38 schreef Tommeke het volgende:
Kan er sowieso wat geïnvesteerd worden in een cursus logopedie voor Rutte? Die man is echt niet te verstaan.
Manolev moet trouwens blijven, want Rene van der Gijp.
Kromkamp etc eruit kieperen en zoeken naar een paar goede talenten. Ik denk overigens dat Matavz ook te duur is.
ach 5 jaar geleden was het andersom, leed Ajax verlies op verlies.quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:40 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het is alleen wel zo dat Ajax nu door 2 keer CL en de transfer van Suarez ineens een groot gat heeft geslagen met PSV, dat alleen maar verlies lijdt. Dat gat zal echt niet makkelijk gedicht worden, zeker niet met een beperkt transferbudget en het ontbreken van goede lijntjes en het uitblijven van constante doorstroming vanuit de jeugd.
Maar PSV is misschien dood maar nog lang niet begraven
Rutten wil wel aanvallend spelen,je loopt mee met de media en doomdenkers.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:30 schreef StijnDa het volgende:
Onzin, Rutten wil helemaal niet aanvallend spelen.
Dzsudzsak en Toivonen juist liever niet vertrekken, alleen in geval van geldnood. Als je ze verkoopt blijft er helemaal niets meer over wat een aanval op kan bouwen of afmaken.
Maar aan de andere kant. Als al die andere clubs in Europa ruk presteren, raakt Nederland de 2e CL plaats kwijt, wordt je dan een keer 2e, speel je sowieso geen CL. Presteren ze goed, en behoud je de 2CL plaatsen dan kan je als je 2e wordt alsnog CL halen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:46 schreef Zorro het volgende:
Daarom begrijp ik ook nooit die opmerkingen van "ik gun alle Nederlandse clubs in Europa het beste". Men schijnt dan niet te beseffen dat dit financieel (in elk geval ten opzichte van de CL spelende clubs) voor je eigen club een groot gat met diezelfde clubs betekent.
Liverpool heeft weer belangstelling .quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom wilt iedereen Toivonen weg? Denk ook niet dat clubs hem nu willen.
Toivonen
Kijk daar hebben we iemand die denkt wat ik al jaren denkt.psv verkoopt zijn spelers altijd voor een appel en een ei,terwijl andere clubs de hoofdprijs krijgen,dat kwam mede door clausules.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:40 schreef ZuidGrens het volgende:
PSV een keer tandjes laten zien bij de verkoop van Balasz en evt. Toivonen zodat we gewoon 30 miljoen vangen.
Vraag me alleen af of Dzsudzsak naar Rusland wil..quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:44 schreef DonBossie het volgende:
[..]
Kijk daar hebben we iemand die denkt wat ik al jaren denkt.psv verkoopt zijn spelers altijd voor een appel en een ei,terwijl andere clubs de hoofdprijs krijgen,dat kwam mede door clausules.
Maar met Brands komen er geen clausules meer en hij vraagt de hoofdprijs.
Zeker voor Balasz kunnen we de hoofdprijs vragen.
Anzhi Makhachkala een club uit rusland wil hem hebben en heeft geld zat roberto carlos voetbalt daar ook.
Doedel ziet alleen dollar tekens , en wil graag naar rusland,dus ik zeg cashen psvquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:55 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Vraag me alleen af of Dzsudzsak naar Rusland wil..
Misschien voor het geld, maar dan had hij bij Lille waarschijnlijk al meer kunnen verdienen dan bij PSV..
Rutten heeft de selectie mee samengesteldquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:28 schreef DonBossie het volgende:
Ik ben het wel eens dat psv de trainer er niet uitgooid,de selectie was niet goed.
Nu kunnen ze de selectie gaan veranderen en zo krijgt fred een selectie waar hij wat mee kan.
Fred wil aanvallend spelen ,alleen moeten de spelers dat wel uitvoeren.
Van mij mogen de volgende speler vertrekken.
Dszudszak,Manolev,Toivonen,Engelaar,Mazza,Bakkal
Berg,Koevermans , Kromkamp,Vertrekken al.
Je moet een selectie samenstellen met talent en ervaring,dus de nieuwe aankopen moeten passen in dat plaatje.
Ik heb het volste vertrouwen in Brands dat psv komend seizoen een goede selectie heeft die meedoet voor de prijzen.
Psv staat er volgend seizoen gewoon weer dat weet ik 100% zeker.
[ afbeelding ]
Ja we hebben afgelopen weekend weer gezien hoe aanvallend. In een alles of niets wedstrijd bij 0-0 wisselt hij een middenvelder voor een middenvelder en een aanvaller voor een aanvallerquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:33 schreef DonBossie het volgende:
[..]
Rutten wil wel aanvallend spelen,je loopt mee met de media en doomdenkers.
Dszudzsak wil weg en is niet gemotiveerd meer,ola brengt met zijn gedrag alleen problemen en speelt per seizoen 4 goede wedstrijden,zie liever nieuwe in hun plaats.
Het is tijd voor een nieuwe selectie met passie en die zin hebben om voor psv te spelen .
Arrogant omdat hij niet maar PSV wil (wat hij zelf overigens nog niet gezegd heeft, maar inderdaad wel waarschijnlijk is doch om begrijpelijke redenen)? Of omdat hij een neger is? Die link wordt namelijk ook vaak gelegd, niet zelden door PSV supporters. Persoonlijk kan ik weinig tegen Elia hebben als de persoon die zich in de media presenteert. En als voetballer zou het een dikke verbetering zijn tov Dzsudzsak. Maar lijkt me inderdaad onhaalbaar.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:45 schreef Chewbalhaar het volgende:
Alsof Elia naar PSV wil
Arrogant ventje.
De hoofdprijs voor vertrekkende spelers? Welke spelers heb je dan in gedachte? Alleen Dzsuzsak zou interessant zijn voor andere clubs, misschien Toivonen. Andere spelers wordt niet veel voor betaald. Ga je dat eisen, dat hoeven andere clubs ze niet mee. En eigenlijk geldt dat net zo goed voor Dzsuzsak en Toivonen.quote:Ik denk dat ze bijzonder creatief moeten zullen zijn van de zomer en de absolute hoofdprijs moeten vangen voor vertrekkende spelers
Hij heeft Spanje, Engeland en Portugal genoemd. Ik weet niet waar jij je info vandaan haalt? En alleen dollartekens? Hij is akkoord gegaan met een nieuw contract waarmee hij geen gelimiteerde transfersom heeft, en net onder een miljoen verdient. En dat als de meest waardevolle speler van PSV.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:13 schreef DonBossie het volgende:
[..]
Doedel ziet alleen dollar tekens , en wil graag naar rusland,dus ik zeg cashen psv
Volgend seizoen maken Ajax en Twente weer uit wie er kampioen wordt. PSV zal hooguit 4e worden. Ze hebben geen cent meer en gaan Feyenoord achterna .... maar die club is al weer op de weg terug qua financiën. PSV moet de bodem nog bereiken.quote:
Je zou staan te kijken gast,psv doet gewoon mee met de prijzen komend seizoen , er is geld voor versterkingen en er komt meer geld aan.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:31 schreef voice-over het volgende:
[..]
Volgend seizoen maken Ajax en Twente weer uit wie er kampioen wordt. PSV zal hooguit 4e worden. Ze hebben geen cent meer en gaan Feyenoord achterna .... maar die club is al weer op de weg terug qua financiën. PSV moet de bodem nog bereiken.
Tijd voor een 10-0 van Feyenoord tegen de lampjes.
Haha,tegen groningen? Das knap hij deed niet eens mee.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:59 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
True. Hadden ze toendertijd meteen weg moeten doen voor die prijs. Maarja, wat ze er nu voor kunnen pakken gelijk strik er omheen en weg doen. Zit totaal niks meer in die jongen en wat hij zondag tegen Groningen liet zien slaat werkelijk alles. Tijd voor vernieuwing.
[..]
Jawel. Maar Philips is ook niet gek.
[..]
Ach ik denk dat het even afwachten is..quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:31 schreef voice-over het volgende:
[..]
Volgend seizoen maken Ajax en Twente weer uit wie er kampioen wordt. PSV zal hooguit 4e worden. Ze hebben geen cent meer en gaan Feyenoord achterna .... maar die club is al weer op de weg terug qua financiën. PSV moet de bodem nog bereiken.
Dat kan ik echt niet geloven met al zijn CL verhalen, en zowel dan is het wel een extreme geldwolf.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:51 schreef Paul-89 het volgende:
'Anzhi Makhachkala bereikt akkoord met Dzsudzsák'
Als dat dan 20 miljoen oplevert, dan ga ik hem zelf brengen. Anders is het een ordinaire geldwolf.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:51 schreef Paul-89 het volgende:
Als je daar naartoe gaat ben je sowieso een geldwolf.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:56 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Als dat dan 20 miljoen oplevert, dan ga ik hem zelf brengen. Anders is het een ordinaire geldwolf.
quote:Supportersvereniging PSV Fans United heeft het vertrouwen opgezegd in het bestuur van PSV. De directie van de Eindhovenaren besloot gisteren achter trainer Fred Rutten te blijven staan. Volgens voorzitter Frits Bovers van PSV Fans United begaat het bestuur van PSV een grote fout door de falende oefenmeester niet te ontslaan.
© reuters
PSV Fans United, een van de officiële supportersverenigingen van de club, stelt bij monde van Bovers dat Rutten bij een andere topclub al lang ontslagen zou zijn. De voorzitter vindt dat het bestuur van PSV te weinig naar de fans luistert, meldt Omroep Brabant. PSV Fans United vertegenwoordigt bijna 1000 supporters van PSV.
Algemeen directeur Sanders en technisch manager Brands maakten gisteren bekend dat Fred Rutten komend seizoen aan mag blijven als trainer van PSV.
BRON: http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)-op-in-bestuur.dhtml
Gast serieus tyf lekker op, je hebt nog geen zinnig ding gezegd hier. Je komt alleen een beetje cynisch doen, nee met jou club gaat het lekker wou je zeggen? Ga naar dat feyenoord topic van je, Ajacieden voegen hier nog 10x meer toe dan jouw onzin.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:31 schreef voice-over het volgende:
[..]
Is het nog een Feyenoorder, ook? Christusquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:28 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Gast serieus tyf lekker op, je hebt nog geen zinnig ding gezegd hier. Je komt alleen een beetje cynisch doen, nee met jou club gaat het lekker wou je zeggen? Ga naar dat feyenoord topic van je, Ajacieden voegen hier nog 10x mee toe dan jouw onzin.
Maar dan ben je wel de spelers met de meeste drive kwijt..quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:31 schreef Einthovuh het volgende:
Mooi dat Dzsudzsak naar een rijke club verkast. Hopelijk vangen we een hoop geld. Nu nog Toivonen naar Liverpool ofzoAC Milan had toch interesse in Manolev? Gouden strik er omheen en weg doen
Als PSV goed weet te verkopen deze zomer + inkomsten nieuwe sponsor kunnen ze makkelijk 30-35 miljoen bijschrijven. Dan zijn we al een heel groot stuk opweg naar een gezonde club.
Triest.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:51 schreef Paul-89 het volgende:
Assaidi, Mertens, Verhoek.. zijn wel spelers die ik graag zou willen zien in Eindhovenquote:PSV informeert naar Assaidi als opvolger Dzsudzsák
18/05/2011 14:21
Oussama Assaidi moet Balázs Dzsudzsák opvolgen bij PSV. Anzhi Makhachkala heeft verregaande belangstelling voor de Hongaar, waardoor de Eindhovenaren bij SC Heerenveen aanklopten.
Russische media meldden woensdag al dat Dzsudzsák zelf reeds een akkoord heeft bereikt met Anzhi, de huidige nummer vier in Rusland. PSV heeft echter nog geen overeenstemming met de club uit Dagestan, maar zou inzetten op een transfersom van tien miljoen euro.
Een deel van dat bedrag wil PSV gebruiken om Assaidi los te weken bij Heerenveen. De buitenspeler beleefde dit seizoen zijn definitieve doorbraak in Friesland. De Marokkaans international scoorde negen keer in 31 competitiewedstrijden.
bron: http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)volger-Dzsudzsak.htm
Mertens is te duur. Voor die prijs zou het een domme aankoop zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:47 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Assaidi, Mertens, Verhoek.. zijn wel spelers die ik graag zou willen zien in Eindhovenmaar we zullen zien wat het wordt.
Typisch... Waarom zetten ze niet hoger in? Ga voor 20, eindig op 15. Nee meteen gaan ze laag inzetten. Voor de rest wat betreft Aissaidi. Dat was wel redelijk voorspelbaar en naar mijn mening ook een goede zet. Mochten ze daar niet uitkomen lijkt me Tadic gewoon een goede keuze. Maar heb dit al eerder gepostquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:47 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
PSV heeft echter nog geen overeenstemming met de club uit Dagestan, maar zou inzetten op een transfersom van tien miljoen euro
De keuze om steeds maar controlerend te gaan spelen en Berg op te stellen en steevast niets anders te doen dan Berg te wisselen voor Koevermans, Afellay in een controlerende rol wat zijn spel, het algemene spel en zijn marktwaarde niet ten goede kwam, viel toch echt voor Ruttens directe verantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:28 schreef DonBossie het volgende:
Ik ben het wel eens dat psv de trainer er niet uitgooid,de selectie was niet goed.
Nog meer onzin. Inderdaad clausules. Maar die kwamen erin omdat spelers anders niet wilde (bij-)tekenen. Verder is het zo dat een speler van PSV gewoon minder waard is dan van Ajax (puur op basis van de naam) en er in de laatste jaren niet zo best gescout is. Kwa doorselecteren doet PSV het ook nooit geweldig. Spelers die op de bank zitten maken te weinig minuten om zich in de kijker te kunnen spelen. En wanneer ze wel spelen, hebben ze geen ritme.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:44 schreef DonBossie het volgende:
Kijk daar hebben we iemand die denkt wat ik al jaren denkt.psv verkoopt zijn spelers altijd voor een appel en een ei,terwijl andere clubs de hoofdprijs krijgen,dat kwam mede door clausules.
Maar met Brands komen er geen clausules meer en hij vraagt de hoofdprijs.
Zeker voor Balasz kunnen we de hoofdprijs vragen.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:00 schreef Einthovuh het volgende:
Assaidi zou een prima speler voor PSV zijn iddBen benieuwd.
Verhoek zie ik niet komen. Mertens is wel leuk jaquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:47 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Assaidi, Mertens, Verhoek.. zijn wel spelers die ik graag zou willen zien in Eindhovenmaar we zullen zien wat het wordt.
Inderdaad.. Als je ziet dat Suarez voor 27m verkocht wordt, lijkt me dat je dan voor Dzsudzsak meer moet kunnen krijgen dan die 10m..quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Verhoek zie ik niet komen. Mertens is wel leuk ja
10 miljoen voor Balazs is wel weinig. Die club wou toch 140 miljoen uitgeven deze zomer?
Velthuizen kan voor 400.000 opgehaald worden. Verder weet ik niet wat Cillessen of Vorm moeten kosten. Cillessen is echter pas 1 seizoen goed aan het keepen. De vraag is of hij dit vol kan houden. Om hem meteen als 1e keeper bij PSV neer te zetten neemt dus een risico mee. Wat dat betreft heeft Vorm meer ervaring, maar die zal ook wel meer kosten.quote:'Engelaar en Isaksson mogen van PSV uitkijken naar nieuwe club'
Woensdag, 18 mei 2011 om 15:28
PSV legde de schuld van het mislukte seizoen bij de spelersgroep en algemeen directeur Tiny Sanders gaf aan dat de club zou gaan doorselecteren. Volgens het Eindhovens Dagblad zullen Orlando Engelaar en Andreas Isaksson te horen krijgen dat zij mogen uitkijken naar een nieuwe club: de middenvelder en doelman waren in het afgelopen seizoen altijd zeker van een basisplek.
Engelaar en Isaksson drukken echter zwaar op de begroting en zouden daardoor mogen vertrekken. "Of ik blijf?", vroeg Engelaar zich zondag al hardop af in De Telegraaf. "Dat is een heel moeilijke vraag, zo kort na de wedstrijd. Of het al dan niet blijven van de trainer voor mij wat uitmaakt? Dat weet ik niet. Volgens mij heeft hij, net als ik, nog een contract tot volgend jaar."
Ook het contract van Isaksson loopt tot de zomer van 2012 door, maar zowel de 29-jarige keeper als de 31-jarige Engelaar lijkt dus niet te hoeven rekenen op een aanbieding voor een verlenging van de samenwerking. Engelaar heeft er twee seizoenen opzitten in Eindhoven, terwijl Isaksson nu drie jaar tussen de palen heeft gestaan bij PSV.
Ik denk dat je Vorm vrij duur zal zijn. Velthuizen kan je wel halen, en dan ga je er financieel op vooruit. Of het sportief ook een vooruitgang is weet ik niet, want ik heb Isaksson zo'n 40 wedstrijden zien keepen en Velthuizen hooguit 3..quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:44 schreef benniesnugger het volgende:
[..]
Velthuizen kan voor 400.000 opgehaald worden. Verder weet ik niet wat Cillessen of Vorm moeten kosten. Cillessen is echter pas 1 seizoen goed aan het keepen. De vraag is of hij dit vol kan houden. Om hem meteen als 1e keeper bij PSV neer te zetten neemt dus een risico mee. Wat dat betreft heeft Vorm meer ervaring, maar die zal ook wel meer kosten.
Het moet dus afgewogen worden. Neem je het risico met Cillessen, pakt het goed uit, dan heb je gewoon een goede keeper voor een lange tijd. Echter zal NEC ook wel de hoofdprijs hiervoor vragen. Denk dat PSV wat dat betreft voor Velthuizen moet gaan, maar dat is volgens mij ook een echte lijnkeeper. Of je gaat voor beiden en verhuurt Cillessen voor een jaar terug aan NEC, om meer ervaring op te doen
Jan Kromkamp 1.300.000quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, volgens mij 2 hoogste salarissen?
En volgens mij kreeg Berg dit seizoen ook rond het miljoen..quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:10 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Jan Kromkamp 1.300.000
Orlando Engelaar 1.250.000
Isaksson had ook zoiets dacht ik idd. Mooi dat al die grote salarissen er uit gaan
Tja, hij kwam van een topclub destijds hè. Zou de sterkhouder worden enzo..... Pffffff. Wat een leegloop ballon was dat.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:13 schreef Geo3kant het volgende:
Welke mafkees geeft er Kromkamp in godsnaam 1,3 miljoen?
Voorzitter was toen Frits Schuitema.En Ronald Koeman trainer. Dus ik denk dat je daarin je antwoord hebt..quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:13 schreef Geo3kant het volgende:
Welke mafkees geeft er Kromkamp in godsnaam 1,3 miljoen?
Maar die gaat sowieso weg omdat ie huur isquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:12 schreef MMUFC het volgende:
[..]
En volgens mij kreeg Berg dit seizoen ook rond het miljoen..
Ik moet zeggen dat ik nu ook weer wat positiever gestemd ben, ook al baal ik nog dat Rutten er is. Als de resultaten tegen gaan vallen in het begin van de competitie ben ik bang dat de fans heel onvriendelijk worden..quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:19 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Maar die gaat sowieso weg omdat ie huur is
Veel goed nieuws vandaag vanuit het PSV-kamp
Waarschijnlijk onhaalbaar, maar ik blijf hopen op Van Nistelrooijquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:09 schreef Geo3kant het volgende:
Maar, het belangrijkste moet nog komen/over gespeculeerd worden.. de spits, een scorende spits.
Nee, die is echt te blessuregevoelig (geworden) om daar nog een topsalaris aan te spenderen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk onhaalbaar, maar ik blijf hopen op Van Nistelrooij
Las vanmorgen dat zijn geschatte vermogen op 56 miljoen ligt. Zou hij dan echt nog een topsalaris willen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, die is echt te blessuregevoelig (geworden) om daar nog een topsalaris aan te spenderen.
Van de oudjes mag van mij v Bommel nog terugkomen, ook volgend jaar pas, de rest (niet dat dat er veel zijn) heeft wmb zijn kans laten schieten om nog als speler actief te zijn voor PSV.
Alleen zal Reis in 2011 niet spelen. Dus mocht hij op niveau terugkeren zal dat op zijn vroegst 2012 worden..quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:26 schreef Cocu het volgende:
Assaidi - Reis - Lens
Een voorhoede met potentie!
Maar als je in dat jaartje plezier CL haalt, heb je het jaartje daarop geld voor een fatsoenlijke, jonge spitsquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:30 schreef Einthovuh het volgende:
Weetje wat het is met Bommel en Nistelrooij. Heb je misschien een jaartje plezier van en daarna zijn ze afgeschreven. Beter halen ze een speler die ze daarna met winst kunnen doorverkopen.
True. Maar die gaat het verschil echt niet meer maken denk ik. Zo bepalend is hij nou ook weer niet. Als Ruud halverwege het seizoen weer geblesseerd raakt sta je weer met lege handen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar als je in dat jaartje plezier CL haalt, heb je het jaartje daarop geld voor een fatsoenlijke, jonge spits
Hij gaat echt niet voor een veredeld jeugdcontract spelen of een prestatiecontract afsluiten....quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Las vanmorgen dat zijn geschatte vermogen op 56 miljoen ligt. Zou hij dan echt nog een topsalaris willen?
Aangezien beiden gewoon transfervrij waren in principe vind ik dat geen probleem, zeker van Bommel zou van onschatbare waarde zijn voor dit PSV.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:30 schreef Einthovuh het volgende:
Weetje wat het is met Bommel en Nistelrooij. Heb je misschien een jaartje plezier van en daarna zijn ze afgeschreven. Beter halen ze een speler die ze daarna met winst kunnen doorverkopen.
Dat is dus het risico dat je neemt met Ruud ja. Ik denk dat hij er hier nog genoeg in zou tikken maar blijft hij fit? En hij zal vast een meerjarig contract willen... Nee, nogmaals, ik denk niet dat er plek is voor Ruud als speler.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:33 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
True. Maar die gaat het verschil echt niet meer maken denk ik. Zo bepalend is hij nou ook weer niet. Als Ruud halverwege het seizoen weer geblesseerd raakt sta je weer met lege handen.
Precies, ik hoor de afgelopen maanden veel mensen roepen om Bouma als aanvoerder maar die geeft zelf ook al aan geen leider te zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
In ieder geval een geboren leider moet er staan. Niet iemand die de leiding krijgt van de trainer, maar iemand die de leiding NEEMT!
Van Bommel is daar natuurlijk een schoolvoorbeeld van. Net als Mr. PSV; Cocu
Bouma organiseert achterin al voldoende. Als dat is wat hij goed kan en graag doet, mooi laten doen. Je ziet Bouma niet voor niets boos worden op andere verdedigers when they fuck up.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Precies, ik hoor de afgelopen maanden veel mensen roepen om Bouma als aanvoerder maar die geeft zelf ook al aan geen leider te zijn.
En wat doen we dan tot aan de winterstop? Als Reis al ooit terugkomt?quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:26 schreef Cocu het volgende:
Assaidi - Reis - Lens
Een voorhoede met potentie!
Van Wolfswinkel? Junker? nieuwe naam?quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:47 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
En wat doen we dan tot aan de winterstop? Als Reis al ooit terugkomt?
Hij moet eens boos worden op zichzelf als ie er weer eens faliekant naast zitquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bouma organiseert achterin al voldoende. Als dat is wat hij goed kan en graag doet, mooi laten doen. Je ziet Bouma niet voor niets boos worden op andere verdedigers when they fuck up.
Dat riep mijn pa 2 jaar geleden al.. nu zei hij "PSV zijn gewoon een stel schijterds, slechte scouting"quote:
Volgens mij is hij wel de beste verdediger die we hebbenquote:Op woensdag 18 mei 2011 17:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij moet eens boos worden op zichzelf als ie er weer eens faliekant naast zit
Eensquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Volgens mij is hij wel de beste verdediger die we hebben
Helaas ook eens. En dat zegt eigenlijk best veel.quote:
Ik heb vrijwel geen nuttige reactie van jou hand zien komen. Ik vraag me af waarom al die zwakkelingen maar weigeren om dit soort onkruid een tijdelijke ban te geven. Dit snotjong haalt het bloed onder mijn nagels vandaan.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:31 schreef voice-over het volgende:
[..]
Inderdaad, met andere woorden minimaal 2 nieuw verdedigers met potentie halen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:42 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Helaas ook eens. En dat zegt eigenlijk best veel.
Dat zegt heel wat over het trieste niveau van onze verdediging maar je hebt gelijk.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Volgens mij is hij wel de beste verdediger die we hebben
Géén concrete belangstelling voor Engelaar, ik vrees dat we die niet kwijt raken.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:47 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ik heb vrijwel geen nuttige reactie van jou hand zien komen. Ik vraag me af waarom al die zwakkelingen maar weigeren om dit soort onkruid een tijdelijke ban te geven. Dit snotjong haalt het bloed onder mijn nagels vandaan.
[..]
Inderdaad, met andere woorden minimaal 2 nieuw verdedigers met potentie halen.
Aissaidi is trouwens een leuke naam om te horen, ook Velthuizen mag van mij komen als Isakkie vertrekt.
Dat Engelaar vertrekt zal ik als een grote zegen zien.. ALS ie uberhaupt vertrekt. Niks is helaas zeker in het voetbal. Verder nog een spits erbij.. hmm wie ow wie
Bron?quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:17 schreef RijstNatie het volgende:
Jeujjjjj issakson gaat waarshcijnlijk weg
Is er al interesse dan? Er is volgens mij alleen dat als er een leuk bod dat hij weg mag.. Maar dat betekent niet dat er een bod of interesse is..quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:17 schreef RijstNatie het volgende:
Jeujjjjj issakson gaat waarshcijnlijk weg
Twente. Als vervanger voor Janssen....quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Géén concrete belangstelling voor Engelaar, ik vrees dat we die niet kwijt raken.
Die hadden Janssen toch al als vervanger van Janssen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:44 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Twente. Als vervanger voor Janssen....
Denk dat er heus wel een club is die interesse heeft voor de nationale doelman van Zweden. Misschien zelfs in Zweden zelf.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:33 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Is er al interesse dan? Er is volgens mij alleen dat als er een leuk bod dat hij weg mag.. Maar dat betekent niet dat er een bod of interesse is..
De vraag is alleen of hij een club uit Zweden al zou zien zitten..quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:46 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Denk dat er heus wel een club is die interesse heeft voor de nationale doelman van Zweden. Misschien zelfs in Zweden zelf.
PSV heeft een keeper als Gomes nodig die punten voor onze ploeg pakt. Jammer dat hij het zo slecht doet bij Tottenham.
Misschien willen ze wel ruilen
Brands is een baasquote:"Je wint en verliest met z’n allen. We moeten de selectie doorselecteren om een frisse groep neer te zetten. Als PSV moeten we uitstralen dat we een collectief zijn, dat we het samen doen. Je hebt karakter en strijd nodig, van een aantal mensen die anderen wellicht over de drempel kunnen helpen.”
"We zijn nu weer constant op zoek om dat evenwicht een beetje terug te krijgen in de groep. We zoeken naar een selectie waarin je het geloof hebt dat die kan meedoen om de prijzen.”
Maak een youtubefilmpje ter promotie van hemquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:52 schreef HL_Dog43 het volgende:
Er is altijd wel een gek die zo'n voetballer wilt hebben... toch? *gaat op zijn knietjes en start met bidden*
Slim, dan kan je hem versneld laten afspelen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:11 schreef Adames het volgende:
[..]
Maak een youtubefilmpje ter promotie van hem
Echt elk jaar hetzelfde met die kerelquote:'Salcido wil Fulham verlaten voor Mexico'
Het avontuur van Carlos Salcido bij Fulham blijft zeer waarschijnlijk beperkt tot één seizoen. De verdediger zet in op een terugkeer naar zijn vaderland Mexico.
Salcido heeft het bij Fulham niet naar zijn zin en de club is ook niet tevreden over zijn prestaties. Fulham legde de oud-PSV'er vast naar aanleiding van zijn sterke WK, maar in Londen wist de 31-jarige verdediger dat niveau nooit te benaderen.
Volgens Engelse media heeft Salcido zijn wens kenbaar gemaakt aan Fulham. The Cottagers betaalden afgelopen seizoen ongeveer twee miljoen euro voor de verdediger, wiens contract nog doorloopt.
Fulham zou Paul Konchesky willen binnenhalen als vervanger van Salcido. Vorige zomer was Salcido nog de vervanger van Konchesky, die door Liverpool werd gekocht. Op Anfield Road slaagde Konchesky echter niet en daarom mag hij alweer vertrekken.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Slim, dan kan je hem versneld laten afspelen.
Ligt eraan wie er gaat, Assaidi zal Dzudsak vervangenquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:11 schreef henderik_ja het volgende:
Is Matavz eigenlijk al definitief naar Napoli? Die zie ik eerlijk gezegd liever komen dan Assaidi. Een type Kezman kunnen ze in ieder geval zeker gebruiken.
Matthijssen verdient volgens mij een salaris dat je bij PSV vrijwel niet meer kan verdienen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:28 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik hoop dat PSV de prioriteiten legt bij een middenvelder ter vervanging van Engelaar, een nieuwe keeper en een spits. En het liefst een goede verdediger erbij koopt.
Lees op PSV Netwerk dat ze achter Toornstra aan zouden zitten, dat zou nou eens een goede aankoop zijn! Als keeper lijkt Vorm mij het best geschikt, als spits zou ik kijken naar Van Wolfswinkel.
Als verdediger heb ik eigenlijk geen suggesties momenteel, wellicht Matthijssen ophalen bij HSV?
Edit: Zit nu de EL finale te kijken. Hoe kan het dat een geweldenaar als Hulk 3 seizoenen in Japan heeft gespeeld en nooit opgepikt is door bijv, PSV
Het gaat natuurlijk ook om die geweldige secundaire arbeidsvoorwaarden......quote:[b]Op woensdag 18 mei 2011 21:43 schreef rubbereend
Matthijssen verdient volgens mij een salaris dat je bij PSV vrijwel niet meer kan verdienen.
Voor Matavz is er ruimte genoeg, zoveel spitsen hebben we nietquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ligt eraan wie er gaat, Assaidi zal Dzudsak vervangen
[..]
Matthijssen verdient volgens mij een salaris dat je bij PSV vrijwel niet meer kan verdienen.
Maar HSV wilt geloof ik wel van hem af wat ik een tijdje geleden heb gelezen. Dus misschien er is wel een kansje, niet geschoten is altijd misquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ligt eraan wie er gaat, Assaidi zal Dzudsak vervangen
[..]
Kan HSV wel van hem af willen, maar dan wil Mathijsen nog steeds een flink salaris verdienenquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maar HSV wilt geloof ik wel van hem af wat ik een tijdje geleden heb gelezen. Dus misschien er is wel een kansje, niet geschoten is altijd mis
Ja dat lijkt me logisch wat jij verteld, ALS Matthijssen inderdaad een flink salaris verdiend daar. Ik heb daar geen idee van. Als hij laten we zeggen 1 miljoen per jaar verdiend, lijkt me dit een goede investering. Samen met Bouma heb je dan een ervaren centrum.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:46 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Kan HSV wel van hem af willen, maar dan wil Mathijsen nog steeds een flink salaris verdienenScheelt in aankoopsom, maar per wedstrijd hartstikke duur.
Dan had hij moeten beginnen met op de training eens achter een bal aan te rennen...quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:02 schreef de_boswachter het volgende:
Gvd Nijland verhuren. Stomme kutknuppels.
Echt Rutten opsodemieteren. Zeg al het hele seizoen dat Nijland de schakel is die bij PSV het verschil kan maken.
Kuttekopf.
JA ik snap ook niet waarom je Nijland zou verhuren en Assaidi kopen....quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:02 schreef de_boswachter het volgende:
Gvd Nijland verhuren. Stomme kutknuppels.
Echt Rutten opsodemieteren. Zeg al het hele seizoen dat Nijland de schakel is die bij PSV het verschil kan maken.
Kuttekopf.
2,9 mln. Overigens verdienen Van Bommel en Van Nistelrooy nog 2 / 2,5 keer zoveel.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me logisch wat jij verteld, ALS Matthijssen inderdaad een flink salaris verdiend daar. Ik heb daar geen idee van. Als hij laten we zeggen 1 miljoen per jaar verdiend, lijkt me dit een goede investering. Samen met Bouma heb je dan een ervaren centrum.
Mocht hij 3 miljoen per jaar verdienen, wordt het natuurlijk anders.
Assaidi is beter.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
JA ik snap ook niet waarom je Nijland zou verhuren en Assaidi kopen....
Maar bij PSV gaat geen speler meer 2 miljoen plus verdienen hoor. Nieuwe salarishuisquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
2,9 mln. Overigens verdienen Van Bommel en Van Nistelrooy nog 2 / 2,5 keer zoveel.
Ter vergelijking, Afellay verdiende 2,1 mln per jaar bij PSV, dus dat valt nog wel mee als hij bereid zou zijn in salaris wat in te leveren. Kromkamp 1,7 mln![]()
http://www.loonwijzer.nl/(...)s?id=joris-mathijsen
[..]
Assaidi is beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Inderdaad. Dit is niet het PSV waar ik verliefd op geworden ben jaren terug...dit zijn (op een paar na) allemaal lamlendinge flikkers die geen enkele affiniteit met de fans hebben.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:43 schreef abdalfawaz het volgende:
Wat een aparte dag heb ik gister in Someren gehad bij de oefenwedstrijd SV Someren - PSV.
De enige reden dat PSV deze wedstrijden speelt lijkt mij toch het pleasen van de supporters in de regio en het opkrikken van het imago. Nou, in beide doelstelling hebben ze gisteren toch zeer opzichtig gefaald.
De spelers van PSV hadden er overduidelijk totaal geen zin in (waar ik nog wel in kan komen). Dat de wedstrijd inspiratieloos verloopt begrijp ik ook wel (hoewel je dan nog wel even met minimaal 5-0 mag winnen overigens) Maar om je dan tegenover ruim 2000 man, die voor jou zijn gekomen, zo te gedragen vind ik ongehoord. Na de wedstrijd rende Dzudszak werkelijk weg, nog net geen kinderen aan de kant duwende. In de wedstrijd was hij ook al zwaar geïrriteerd en deelde hij al een elleboog uit. Verder had het merendeel van de spelers geen oog voor de opgedraafde supporters een beende zo snel mogelijk naar de kleedkamer (Koevermans en Pieters als uitzondering, die namen uitgebreid de tijd).
Na de wedstrijd had PSV op papier vastgelegd nog even in het clubhuis te verschijnen, waar eten voor ze klaarstond. Maar de heren wisten niet hoe snel ze weg konden komen en waren binnen 10 minuten vertrokken, direct uit de kleedkamer de bus in.
Dan denk ik, waarom speel je zo'n wedstrijd dan? Voor een amateurclub is dit de wedstrijd van het decennium. Neem dan even een kwartiertje (!) de tijd, laat je van je beste kant zien zodat iedereen positief over PSV het sportpark verlaat. Geloof me dat ze nu het omgekeerde bereikt hebben, iedereen walgde gister van het optreden van PSV. Gemiste kans!
Waar lees je dat?quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:23 schreef ZuidGrens het volgende:
Nu lees ik dat PSV El Hamdaoui wil gaan halen![]()
Willen ze per se dat ik mijn seizoenskaart door ga knippen of zeu?
Haha, ik kom niet meer bij.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:12 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
op www.onzingeruchtenovermogelijkepsvversterking.nl
Die kerel toont iig inzet. De rest van het elftal loopt als een dweil over het veld.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Aardige speler die Chuka, ook nog een goede goal
Wel leuk bij zijn opkomst in het stadion iedereen Chucka chuka chuk chuk
Hoe kun je dat nou opmaken uit een samenvatting?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:22 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Die kerel toont iig inzet. De rest van het elftal loopt als een dweil over het veld.
Brands heeft het niet voor niets over dat het elftal wel dichter bij de fans mag staan. En goed dat daar volgend jaar dus werk van gemaakt wordt. Als al die spelers een half uurtje uittrekken voor de fans na zo'n wedstrijd dan straalt dat al heel veel meer uit en het half uurtje lijkt me er toch wel af te kunnen. Uitzonderlijke gevallen daargelaten.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:43 schreef abdalfawaz het volgende:
Wat een aparte dag heb ik gister in Someren gehad bij de oefenwedstrijd SV Someren - PSV.
De enige reden dat PSV deze wedstrijden speelt lijkt mij toch het pleasen van de supporters in de regio en het opkrikken van het imago. Nou, in beide doelstelling hebben ze gisteren toch zeer opzichtig gefaald.
De spelers van PSV hadden er overduidelijk totaal geen zin in (waar ik nog wel in kan komen). Dat de wedstrijd inspiratieloos verloopt begrijp ik ook wel (hoewel je dan nog wel even met minimaal 5-0 mag winnen overigens) Maar om je dan tegenover ruim 2000 man, die voor jou zijn gekomen, zo te gedragen vind ik ongehoord. Na de wedstrijd rende Dzudszak werkelijk weg, nog net geen kinderen aan de kant duwende. In de wedstrijd was hij ook al zwaar geïrriteerd en deelde hij al een elleboog uit. Verder had het merendeel van de spelers geen oog voor de opgedraafde supporters een beende zo snel mogelijk naar de kleedkamer (Koevermans en Pieters als uitzondering, die namen uitgebreid de tijd).
Na de wedstrijd had PSV op papier vastgelegd nog even in het clubhuis te verschijnen, waar eten voor ze klaarstond. Maar de heren wisten niet hoe snel ze weg konden komen en waren binnen 10 minuten vertrokken, direct uit de kleedkamer de bus in.
Dan denk ik, waarom speel je zo'n wedstrijd dan? Voor een amateurclub is dit de wedstrijd van het decennium. Neem dan even een kwartiertje (!) de tijd, laat je van je beste kant zien zodat iedereen positief over PSV het sportpark verlaat. Geloof me dat ze nu het omgekeerde bereikt hebben, iedereen walgde gister van het optreden van PSV. Gemiste kans!
idd een fantastische paas van Nijland.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:34 schreef Geo3kant het volgende:
Ik zag een mooie pass van Nijland en een goede voorzet van Manolev
Door te kijken?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:26 schreef andre347 het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou opmaken uit een samenvatting?
Inderdaad. Stond laatst een stuk op psv.nl dat hij samen met Engelaar naar het kinderziekenhuis ging om kankerpatiëntjes een hart onder de riem te steken en ze PSV cadeautjes te gevenquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:40 schreef de_boswachter het volgende:
Reagerend op dat verhaal hierboven over Someren-PSV;
Denk dat de meeste spelers sowieso al geen zin hebben omdat ze weten dat ze
weg moeten/willen. Volgens mij heerst echt een verdeeldheid en kutsfeer binnen de PSV selectie...
En Pieters is gewoon een held. Goeie kerel en bovendien prima voetballer.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:31 schreef franklop het volgende:
Doedelzak is overigens gespot op het vliegveld van Barcelona..Serieus? Of als grap bedoeld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zag namelijk net dat iemand die ik ken naast hem in de rij stond op Schiphol. Diegene was inderdaad op weg naar Barcelona.
Tja.. als er zo op gelet wordt.. Als hij op vakantie gaat naar Barcelona of van mij part ff bij Afellay op bezoek voor hij door gaat naar Boedapest. kan dat toch..quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:43 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Serieus? Of als grap bedoeld?
Zag namelijk net dat iemand die ik ken naast hem in de rij stond op Schiphol. Diegene was inderdaad op weg naar Barcelona.
In Rotterdam, inderdaad. Waren ook beelden van op dat PSV programma op Omroep Brabant. Pieters nog met een bazenactie tegen zo'n gozertje daar. Beetje zo'n standaard ongemakkelijk gesprekje met zo'n gozertje van een jaar of 11. Hoe het met hem ging enzo. Wilde hij het gesprek afsluiten:quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Inderdaad. Stond laatst een stuk op psv.nl dat hij samen met Engelaar naar het kinderziekenhuis ging om kankerpatiëntjes een hart onder de riem te steken en ze PSV cadeautjes te geven
hoppa nog een verdediger wegquote:
Hij stapte in Barcelona over op een vlucht naar Boedapestquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:43 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Serieus? Of als grap bedoeld?
Jezusquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:00 schreef Kopstoot het volgende:
FREO is dus de nieuwe rugsponsor, voor enkele miljoenen per jaar, is een dochter van Rabobank.
Ditquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:24 schreef Buitendam het volgende:
Voor dat geld interesseert het me niet hoe het logo eruit gaat zien. Kassa.
aha, dus toch de Rabobankquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:00 schreef Kopstoot het volgende:
FREO is dus de nieuwe rugsponsor, voor enkele miljoenen per jaar, is een dochter van Rabobank.
Vind hem wel leukquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:42 schreef Mr.Mackey. het volgende:
iiemand een link ofzo naar die goal van gister?
Goede spitsengoalquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:42 schreef Mr.Mackey. het volgende:
iiemand een link ofzo naar die goal van gister?
quote:
"Is voor jullie alles duidelijk? Nou, dan bouma."quote:
Nog even in de camera kijken om de grap nóg beter te makenquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:57 schreef Heufd het volgende:
[..]
"Is voor jullie alles duidelijk? Nou, dan bouma."
![]()
Niks aan toe te voegenquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:21 schreef Rucebo het volgende:
Filmpje is net zoals die nieuwjaarswens zo slecht dat het toch een beetje leuk is.
Snap niet dat we Nijland en Vukovic verhuren, terwijl we al dun in de spelers zitten...
Waarom in godsnaam verhuren. Als hij zelfs onder het niveau van deze verdediging, dan zit het voor hem niet meer er in om bij PSV te gaan spelen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoppa nog een verdediger wegBouma nog een seizoen op zijn laatste benen, Manolev kan niet verdedigen. Rodriguez wil weg........ nee we gaan middenvelders en aanvallers kopen
Leukquote:
Gomes was destijds jullie Stekelenburg..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:43 schreef Lemming22 het volgende:
Erg grappig filmpje, vooral alle flauwe woordspelingen met spelersnamen. "Jij wil zeker naar Bulagrije?" "Nee, ik wil vliegen"![]()
En nog mooier nieuws is dat PSV Gomes terug wil halen, zelfs als Isaksson niet verkocht wordt (helaas wel Telegraaf als bron, maar toch). Alleen van het idee al word ik blij.
quote:Hiddink gaat PSV helpen
Guus Hiddink wil PSV best een handje helpen door als klankbord te fungeren voor de directie. De Achterhoeker zal af en toe bij de clubleiding aanschuiven om de Eindhovenaren op die manier van dienst te zijn.
De huidig bondscoach van Turkije ambieert geen formele functie bij de nummer drie van het afgelopen eredivisieseizoen, zo deelde hij dinsdag mee aan PSV’s algemeen directeur Tiny Sanders. "Guus heeft duidelijk gemaakt en ook laten merken dat zijn hart nog steeds bij PSV ligt. Hij is nog steeds zeer positief geïnteresseerd in de club", zegt Sanders in het Eindhovens Dagblad. "Dit gesprek is ons zo goed bevallen, dat we hebben afgesproken om het vaker te doen."
Hiddink speelt over twee weken met Turkije een belangrijke interland in de EK-voorronde tegen België. Beide landen lijken te strijden om de tweede plaats in poule A, achter het ongenaakbare Duitsland.
Gomesquote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:43 schreef Lemming22 het volgende:
Erg grappig filmpje, vooral alle flauwe woordspelingen met spelersnamen. "Jij wil zeker naar Bulagrije?" "Nee, ik wil vliegen"![]()
En nog mooier nieuws is dat PSV Gomes terug wil halen, zelfs als Isaksson niet verkocht wordt (helaas wel Telegraaf als bron, maar toch). Alleen van het idee al word ik blij.
Het typische heen en weer rennen in de goal en springen naar de kruisingquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:34 schreef Adames het volgende:
[..]
Gomes, ballen uitgooien tot over de middellijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wouden ze ook met Ruud en Mark proberen, en gefaald.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Woahhhhhhhhhhh, PSV gaat Gomes proberen terug te halen
Heeft Ruud al ergens getekend danquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:59 schreef Type-R het volgende:
[..]
Dat wouden ze ook met Ruud en Mark proberen, en gefaald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu.nl en Voetbalzone melden het ook, vooral die eerste is een redelijk betrouwbare bron....
Dit soort dingen zijn altijd zo gaafquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gomes terug omgEn dan weer voor elke wedstrijd voor zijn goal springen
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:09 schreef .Henk. het volgende:
Gomes gaat ons weer kampioen maken!!Op nu.nl staat in het stukje: Volgens De Telegraaf staat Gomes open voor een tweede periode bij PSV.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu.nl en Voetbalzone melden het ook, vooral die eerste is een redelijk betrouwbare bron....
Die hebben het dus waarschijnlijk(met nadruk op waarschijnlijk) volledig/voor een groot deel gebaseerd op het Telegraaf stukje..![]()
Geloof jij er nog in, dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heeft Ruud al ergens getekend dan
Dit jaar alleen nog en voor een normaal salaris.. en anders niet. Maar zoals jij zegt, eerst zien dan geloven.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:39 schreef rubbereend het volgende:
Het zou geweldig zijn...... maar eerst zien, dan geloven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |