hmm ik hoorde het, ben benieuwd hoe dat er uit gaat zienquote:
Ik hoop in spelers, maar realistisch gezien gaan ze het wss in schulden stoppen.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:04 schreef Geo3kant het volgende:
Vraag me af waar het geld van de nieuwe shirt sponsor naar toegaat, leningen/schulden aflossen? Of spelers halen?
Dat zou al 2 seizoenen geleden gebeurt moeten zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:54 schreef Einthovuh het volgende:
Tuurlijk moeten ze dat in schulden stoppen. Eerst de club maar weer eens gezond krijgen.
Nijland heeft onder geen enkele trainer kunnen imponeren en als die jongen ooit nog zijn volle potentie wil bereiken zal hij toch echt moeten gaan spelen.quote:
'quote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:44 schreef Morrigun99 het volgende:
Nou ja, als Engelaar vertrekt komt er misschien iemand voor in de plaats die wél met pit kan voetballen.
Hehe. Dat kan hij, neem dat maar van mij aan. De vraag is alleen of de nieuwe trainer van PSV hem zover weet te krijgen dat hij dat weer gaat doen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:07 schreef StijnDa het volgende:
Eerst maar eens kijken of die Ibrahim wel kan voetballen
Dan ben je waarschijnlijk de enige in dit topic die hem al eens heeft zien voetballen denk ikquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:09 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Hehe. Dat kan hij, neem dat maar van mij aan. De vraag is alleen of de nieuwe trainer van PSV hem zover weet te krijgen dat hij dat weer gaat doen.
Ik mag toch hopen dat dat niet waar is in een voetbalforum. WK onder 17? Anybody? Daar heeft hij zijn potentie laten zien. Neemt niet weg dat ik er geen hol van geloof dat hij nu pas 19 is. Waarschijnlijk is hij al richting de 23 ofzo, in Nigeria heel normaal. Maar dat hij KAN voetballen is helder, hij moet het alleen weer gaan doen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:40 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Dan ben je waarschijnlijk de enige in dit topic die hem al eens heeft zien voetballen denk ik
Ik vond hem tegen Groningen de beste van 't veld. Dat ze die jongen nu maar gewoon eens neerzetten en 20 wedstrijden laten staan.quote:
Dat dacht Rutten ook bij Berg.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vond hem tegen Groningen de beste van 't veld. Dat ze die jongen nu maar gewoon eens neerzetten en 20 wedstrijden laten staan.
Nijland liet als invaller tegen Feyenoord en Groningen meer zien dan Berg in de gehele tweede seizoenshelft.quote:
Aan de andere kant: In het tweede laat hij niets zien. Hij heeft talent, altijd gehad, maar ik denk dat Rutten het niet in hem ziet vanwege zijn houding. Ook tijdens zijn verhuur bij Willem 2 was hij nou niet bepaald beslissend.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nijland liet als invaller tegen Feyenoord en Groningen meer zien dan Berg in de gehele tweede seizoenshelft.
Tja. En we zien waar een middenveld met Hutch en Engelaar toe leidt. Statisch oninteressant voetbal.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:46 schreef Xaobotnik het volgende:
Rutte is natuurlijk meer van de sterke jongens. Dit terwijl Nijland oogt als een jongen van 17 in zijn fysieke voorkomen.
Labyad en Tamata zijn ook geen beren. Volgens mij is Nijland dan, fysiek gezien, beter ontwikkeld.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:46 schreef Xaobotnik het volgende:
Rutte is natuurlijk meer van de sterke jongens. Dit terwijl Nijland oogt als een jongen van 17 in zijn fysieke voorkomen.
Maar die zijn jong. Nijland is er natuurlijk al een tijdje, die andere twee komen net kijken. Verder komt Rutten er ook wel iets terug van dit idee.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Labyad en Tamata zijn ook geen beren. Volgens mij is Nijland dan, fysiek gezien, beter ontwikkeld.
Tsja, we hebben het over Rutten he. Die liet Berg ook staan, en kon ook niets beters verinnen dan Koevemnas voor Berg te wisselen. Elke wedstrijd weer. En Afellay in een controlerende rol, meerder zekerheidjes, etc. etc.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:55 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Tja. En we zien waar een middenveld met Hutch en Engelaar toe leidt. Statisch oninteressant voetbal.
Maar dat moet ook, kijk hoeveel wedstrijd PSV 1-0 staat en al op 2 of 3-0 had kunnen/moeten staan voor de 60e minuut. Als je dus die 2/3-0 maakt is de wedstrijd afgelopen kun je de rest op 80/90% doen, maar nu waren we zo slecht/slordig dat het tot de 70e minuut 1-0 bleef.. en dan denkt psv oh die wedstrijd spelen wij wel effe uit..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Komend seizoen gewoon aanvallen. PSV heeft er de capaciteiten voor. Dan win je toch met 5-2 thuis van VVV? Niemand geeft een reet over die tegendoelpunten, als je zelf maar vaker scoort.
Tegen de zwakkere ploegen spelen met 3-3-4PSV kán het!
3-3-4? dan geef ik liever de voorkeur aan 3-4-3 met Ola in de punt naar voren, Wuijtens op links, Labyad op rechts, Hutchinson punt naar achter, Balasz linksbuiten Reis spits en Lens rechts..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Komend seizoen gewoon aanvallen. PSV heeft er de capaciteiten voor. Dan win je toch met 5-2 thuis van VVV? Niemand geeft een reet over die tegendoelpunten, als je zelf maar vaker scoort.
Tegen de zwakkere ploegen spelen met 3-3-4PSV kán het!
Onder Hiddink werd er met aanvalsvoetbal met verstand gespeeld. Gedoseerd aanvallen noemde Hiddink dat. Wat Rutten doet is iets heel anders. Dat is inzakken en hopen op een gaatje zonder aan te dringen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:22 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Maar dat moet ook, kijk hoeveel wedstrijd PSV 1-0 staat en al op 2 of 3-0 had kunnen/moeten staan voor de 60e minuut. Als je dus die 2/3-0 maakt is de wedstrijd afgelopen kun je de rest op 80/90% doen, maar nu waren we zo slecht/slordig dat het tot de 70e minuut 1-0 bleef.. en dan denkt psv oh die wedstrijd spelen wij wel effe uit..
Gaan ze achteruit lopen, tegenstander is niet bang want ze weten toch dat psv inzakt, en dan wordt het nog 20 minuut billen knijpen en dit seizoen regelmatig puntverlies. Onder Hiddink kon dat, onder Rutten niet.
Wat dacht je van het gat in de begroting dichtenquote:Op maandag 16 mei 2011 23:04 schreef Geo3kant het volgende:
Vraag me af waar het geld van de nieuwe shirt sponsor naar toegaat, leningen/schulden aflossen? Of spelers halen?
Onze nieuwe spits...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:19 schreef rubbereend het volgende:
Ik snap niet waarom er hier over Mark Rutte gepraat moet worden trouwens
Rutte... Rutten... allemaal dezelfde zwakke zooi.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:19 schreef rubbereend het volgende:
Ik snap niet waarom er hier over Mark Rutte gepraat moet worden trouwens
Wat een onzin zeg, als het niet goed loopt binnen de spelersgroep, is toch de verantwoordelijkheid van de trainer. En het spelsysteem en de wissels ook.quote:PSV legt schuld bij spelersgroep en houdt vast aan Rutten
Dinsdag, 17 mei 2011 om 16:20
Ondanks een mislukt seizoen blijft Fred Rutten aan als coach van PSV. De directie van PSV legt de schuld voor de slechte prestaties van het afgelopen voetbaljaar bij de spelers en dus niet zozeer bij de hoofdtrainer. Dinsdagmiddag spreekt algemeen directeur Tiny Sanders zijn steun uit richting Rutten; technisch directeur Marcel Brands zei al eerder achter Rutten te blijven staan.
"Wij zijn het met het publiek eens dat er bij de spelers het afgelopen seizoen een gebrek aan beleving en passie was", verklaarde Sanders tegenover De Telegraaf, voordat hij het vertrouwen in coach Rutten uitsprak en zei dat de spelersgroep flink onder de loep wordt genomen: "We gaan dan ook zeker doorselecteren en daarbij komen de prioriteiten te liggen bij scorend vermogen en beleving."
Omroep Brabant weet dat Rutten nog wel even heeft getwijfeld of hij moest opstappen bij PSV, maar de oefenmeester besloot uiteindelijk om hiervan af te zien. PSV eindigde het jaar opnieuw zonder prijs en wist zich bovendien weer niet te plaatsen voor de (voorronde van de) Champions League. Door een 0-0 gelijkspel bij FC Groningen eindigden de Brabanders als derde in de Eredivisie.
Ik ben ook niet echt blij met het feit dat hij blijft maar er stond wel wat (hopelijk) positiefs bij:quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:42 schreef FL_Freak het volgende:
http://www.ed.nl/sport/psv/8712302/Fred-Rutten-blijft-bij-PSV.ece
En jahoor, hij blijft
Van mij mag Mertens naar PSV komen, als je 4 miljoen voor Nijland over hebt en niet gebruikt en 6,9 voor Koevermans.. dan kun je ook Mertens voor 4/5 halen..quote:Wel wil de club op zoek naar spelers die meer passie en meer scorend vermogen in de ploeg kunnen brengen.
Waarom willen ze PSV zo graag kapot maken?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:42 schreef FL_Freak het volgende:
En jahoor, hij blijft
Op dit moment kunnen jullie echt geen spelers van 5-6 miljoen halenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:57 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik ben ook niet echt blij met het feit dat hij blijft maar er stond wel wat (hopelijk) positiefs bij:
[..]
Van mij mag Mertens naar PSV komen, als je 4 miljoen voor Nijland over hebt en niet gebruikt en 6,9 voor Koevermans.. dan kun je ook Mertens voor 4/5 halen..
Jij leeft nog in het tijdperk Reker?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:57 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik ben ook niet echt blij met het feit dat hij blijft maar er stond wel wat (hopelijk) positiefs bij:
[..]
Van mij mag Mertens naar PSV komen, als je 4 miljoen voor Nijland over hebt en niet gebruikt en 6,9 voor Koevermans.. dan kun je ook Mertens voor 4/5 halen..
Ik denk dat hij zelf op gaat stappen. De directie gaat hem niet ontslaan omdat dat simpelweg een hele hoop geld gaat kosten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:42 schreef FL_Freak het volgende:
En jahoor, hij blijft
Voor Mertens vraagt Utrecht 8/9 geloof ik.quote:PSV en talent Dries Wuytens uit elkaar
17 mei 2011
Dries Wuytens vertrekt bij PSV. De Eindhovense club wilde graag verder met de aanvoerder van het beloftenelftal, maar niet onder de voorwaarden die de Belg eiste. PSV heeft daarom besloten de gesprekken met de verdediger stop te zetten.
"Hij had andere eisen dan die wij konden inwilligen. Hij zal zijn heil helaas elders zoeken", zegt technisch manager Marcel Brands op de website van PSV. Dries Wuytens is de broer van middenvelder Stijn Wuytens, die eveneens voor PSV speelt. De 20-jarige verdediger speelde nog geen minuut in de hoofdmacht van de club
Dank je voor de felicitatie kneusje.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:58 schreef voice-over het volgende:
Gefeliciteerd lampjes, Rutten blijft nog een seizoen. Kunnen jullie weer van dat geweldig aansprekende voetbal genieten.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:47 schreef Adames het volgende:
[..]
Voor Mertens vraagt Utrecht 8/9 geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |