Kweenie, misschien staat mijn vader geregistreerd als onwillend.quote:
Slim, slimquote:Op maandag 16 mei 2011 22:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zeg altijd gewoon dat alle politici tegen de muur moeten, links of rechts.
Dat wil de discussie ook nog wel eens onderdrukken.
Een stroming wordt echter uitgedragen door personenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och het is ook niet constant zo, normaal is hij wel vriendelijk tegen mensen, we zijn geen tokkie-gezin of iets dergelijks, maar als het er op aan komt staat hij gewoon op z'n strepen.
Overigens hebben we hier niet echt een hekel aan specifieke personen, meer een stroming an sich waar we een hekel aan hebben.
Ow dat is jammerquote:Op maandag 16 mei 2011 22:45 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Kweenie, misschien staat mijn vader geregistreerd als onwillend.
Bijvoorbeeld: Waar vader ons leert Fokkenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:46 schreef Tem het volgende:
wat de neuk is dit nu weerhad gvd een goede tt
We zullen het nooit weten...quote:Op maandag 16 mei 2011 22:46 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld: Waar vader ons leert Fokken
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:46 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld: Waar vader ons leert Fokken
Ja, god, alsof ze niets beters te doen hebbenquote:
Mijn pa wel, maar echter alleen op de typische manier zoals vaders dat doen. "Ze moeten al die gasten daar eens flink korten op salaris, dan weten ze eens wat werken is!" en nog meer van die loze kreten. Dan zit ik er meestal maar knikkend naast of gooi ik er een nietszeggende reactie a la 'tsja.' uit.quote:
Die foto komt nog uit het vorige topic, waarin gesteld werd dat mensen zoals VS en ik niet 's nachts zouden kunnen slapen vanwege een slecht geweten.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:49 schreef Tem het volgende:
Dit is trouwens een kut tt en snap de foto er niet bij.
Niet zeuren. Nautulis was net wat eerderquote:Op maandag 16 mei 2011 22:49 schreef Tem het volgende:
Dit is trouwens een kut tt en snap de foto er niet bij.
true.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:50 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Niet zeuren. Nautulis was net wat eerder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |