Wat zou je op zo'n moment doen?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:39 schreef Beach het volgende:
De kamer binnenlopen en dan je vriendin met iemand anders zien liggen.
bij mijn deuropening in de buurt hangen een knuppel en een slagersmesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Ja, maar dan krijg je later weer: 'En, was het lekker?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:43 schreef HappyBob het volgende:
Tevens ben ik nog maar 1 keer betrapt door haar vader [ afbeelding ] Gewoon genoeg lawaai maken hielp altijd wel [ afbeelding ]
Ik maak nooit iets mee, sry.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:43 schreef Bloempje. het volgende:
Kom op, nou wil ik ook nare verhalen van anderen horen hoor
Ook saai.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:44 schreef n8n het volgende:
ik voelde me nooit opgelaten omdat ik geen noemenswaardig lawaai produceer
een keer heel hard haar tweede naam geroepen -clazinaquote:
Ik woonde al redelijk vroeg op mezelf..dus dat viel nog wel mee. Tevens waren haar ouders er niet zo open over had ik het ideequote:Op maandag 16 mei 2011 22:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, maar dan krijg je later weer: 'En, was het lekker?'
Ja, maar, maarquote:Op maandag 16 mei 2011 22:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Laat die kerel eens in zijn waarde.
Dat bed gaat vanzelf een keer krakenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:44 schreef n8n het volgende:
ik voelde me nooit opgelaten omdat ik geen noemenswaardig lawaai produceer
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:46 schreef n8n het volgende:
[ afbeelding ]
zo lag ik toen broerje binnen kwam
helemaal niks nee maar niet dat het door muren gaat ofzoquote:Op maandag 16 mei 2011 22:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, maar, maardat is toch saai gewoon. Mijn ex maakte serieus gewoon geen geluid. Niets. Nada. Noppes. Ik zit me nu af te vragen of ie het wel leuk vond
ik ben geen bedquote:Op maandag 16 mei 2011 22:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat bed gaat vanzelf een keer kraken [ afbeelding ]
Oh, dat is wel prettig ja. Mijn broertje is ondertussen maar opgehouden met vragenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik woonde al redelijk vroeg op mezelf..dus dat viel nog wel mee. Tevens waren haar ouders er niet zo open over had ik het idee
Oh, okequote:Op maandag 16 mei 2011 22:46 schreef n8n het volgende:
[..]
helemaal niks nee maar niet dat het door muren gaat ofzo
Misschien is dat de oplossingquote:
Je bent een vrouw?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:46 schreef n8n het volgende:
[ afbeelding ]
zo lag ik toen broerje binnen kwam
Vertel.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:47 schreef n8n het volgende:
heb wel een ervaring waar een keukentafel en huisgenoot van nichtje in voorkomen
ik bedoel dat ik dat geluid niet maak, het komt niet uit mij ofzoquote:Op maandag 16 mei 2011 22:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Misschien is dat de oplossing [ afbeelding ] En bedoel je dan gewoon geen ledikant? Of ook geen matras?
Ik las heb in plaats van benquote:Op maandag 16 mei 2011 22:48 schreef n8n het volgende:
[..]
ik bedoel dat ik dat geluid niet maak, het komt niet uit mij ofzo
woonde tijdelijk in mn nichtjes kamer te overbrugging en zij was in buitenland dus helemaal prima. D'r huisgenoot was bijna nooit thuis dus ik en mijn ex deden het midden op de dag in de woonkamer op de eettafel. Horen we opeens de voordeur open gaan, wij de slaapkamer in deur dicht alles. Is ze weg wij weer de kamer in staat de tafel scheef een meter verderop met haar bilafdrukken nog op het hoogglans bladquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik las heb in plaats van benHeel veel geluid maak ik ook niet..af en toe beetje de dag bespreken enzo..en wat voor eten ze straks voor mij klaar gaat maken [ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik las heb in plaats van benHeel veel geluid maak ik ook niet..af en toe beetje de dag bespreken enzo..en wat voor eten ze straks voor mij klaar gaat maken [ afbeelding ]
Hahahahahaquote:Op maandag 16 mei 2011 22:50 schreef n8n het volgende:
[..]
woonde tijdelijk in mn nichtjes kamer te overbrugging en zij was in buitenland dus helemaal prima. D'r huisgenoot was bijna nooit thuis dus ik en mijn ex deden het midden op de dag in de woonkamer op de eettafel. Horen we opeens de voordeur open gaan, wij de slaapkamer in deur dicht alles. Is ze weg wij weer de kamer in staat de tafel scheef een meter verderop met haar bilafdrukken nog op het hoogglans blad
Ik hou gewoon van efficiėntiequote:Op maandag 16 mei 2011 22:51 schreef n8n het volgende:
[..]
Dat bespreken is wel handig als je de hele dag niks anders doet
Och, dat maakt ook niet meer uit dan. En euh. Misschien heeft ze het wel niet gemerkt johhhquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En zoenen tijdens de seks kost tegenwoordig extra..
Totally worth itquote:Op maandag 16 mei 2011 22:53 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Och, dat maakt ook niet meer uit dan. En euh. Misschien heeft ze het wel niet gemerkt johhhHoewel dat me sterk lijkt
ik ook een keer, maar dat was omdat ik dronken thuis kwam en over het blad heen zwalkte terwijl ik mijn tanden poetste waarna alle potjes op de vloer kletterde en niet veel later een schreeuwende pa waarbij alles 'bewoog' in de deuropening stondquote:Op maandag 16 mei 2011 22:52 schreef Bloempje. het volgende:
Wel een keer een grote ravage achtergelaten in de badkamer, gelukkig toch nog maar even opgeruimd voordat we gingen slapen, anders waren daar ook wat nare vragen van gekomen vrees ik
Oh. Ook vrij lulligquote:Op maandag 16 mei 2011 22:56 schreef n8n het volgende:
[..]
ik ook een keer, maar dat was omdat ik dronken thuis kwam en over het blad heen zwalkte terwijl ik mijn tanden poetste waarna alle potjes op de vloer kletterde en niet veel later een schreeuwende pa waarbij alles 'bewoog' in de deuropening stond
Geeft niet hoorquote:Op maandag 16 mei 2011 22:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik had dat achterwege moeten laten geloof ik
ik zal dit topic even doormailen naar mama klipsquote:Op maandag 16 mei 2011 22:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh. Ook vrij lulligNeuh, wij dachten het daar wel te kunnen, maar onhandig, dus alles wat op de grond kon vallen, viel op de grond
kan de beste overkomenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik had dat achterwege moeten laten geloof ik
Op die andere zit nu een slot. Mooi zo, ik kan niet zo goed tegen verandering.quote:
Oh, die kan dat in het geheel niets schelen, als we de boel maar weer opruimen en ze niet letterlijk mee kan genietenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:58 schreef n8n het volgende:
[..]
ik zal dit topic even doormailen naar mama klips
Die arme Myraela, wordt volledig overspannen van ons.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:59 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Op die andere zit nu een slot. Mooi zo, ik kan niet zo goed tegen verandering.
dat is er een om te houdenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, die kan dat in het geheel niets schelen, als we de boel maar weer opruimen en ze niet letterlijk mee kan genieten
Uhuhquote:Op maandag 16 mei 2011 23:00 schreef n8n het volgende:
[..]
dat is er een om te houden
#moetnogavondetenomg
neuh heb wel soort van trek, makkelijk pastatje fixenquote:Op maandag 16 mei 2011 23:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Uhuh
Oh grutjes, kan je het dan beter laten voor vandaag en morgen opnieuw proberen te avondeten?
Oeh, pastaquote:Op maandag 16 mei 2011 23:01 schreef n8n het volgende:
[..]
neuh heb wel soort van trek, makkelijk pastatje fixen
Toen ze de baan aannam wist ze ook nog niet van de piraten. Ik voel toch wel medelijden.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Die arme Myraela, wordt volledig overspannen van ons.
Ja ik ook wel een beetjequote:Op maandag 16 mei 2011 23:01 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Toen ze de baan aannam wist ze ook nog niet van de piraten. Ik voel toch wel medelijden.
slaap lekker lekkerquote:Op maandag 16 mei 2011 23:05 schreef Bloempje. het volgende:
Hmm, ik ga mij maar eens naar bed begeven denk ik.
Slaaplekker allen![]()
Hee kuzco, heb je al een berenklauw gevonden?quote:Op maandag 16 mei 2011 23:01 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Toen ze de baan aannam wist ze ook nog niet van de piraten. Ik voel toch wel medelijden.
Nee, ik wacht nog steeds op coördinaten. Maar in dit kutweer ben ik wosiewo niet van plan om op zoek te gaan naar deze prachtplant. De berenklauwen zitten in hun holen verscholen totdat de wolken breken en de zonnestralen hun territorium weer verwarmen.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:08 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Hee kuzco, heb je al een berenklauw gevonden?
Slaap lekker Bloempjequote:Op maandag 16 mei 2011 23:05 schreef Bloempje. het volgende:
Hmm, ik ga mij maar eens naar bed begeven denk ik.
Slaaplekker allen![]()
Godverquote:
53.23855,6.616894 is mogelijk een goede locatiequote:Op maandag 16 mei 2011 23:10 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Nee, ik wacht nog steeds op coördinaten. Maar in dit kutweer ben ik wosiewo niet van plan om op zoek te gaan naar deze prachtplant. De berenklauwen zitten in hun holen verscholen totdat de wolken breken en de zonnestralen hun territorium weer verwarmen.
watquote:Op maandag 16 mei 2011 23:30 schreef dralion13 het volgende:
Ik heb net trouwens een sneeuwbeer of een witte tijger gevangen
Een witte tijger of een sneeuwbeer (ik moet nog even kijken welke van de 2 het is)quote:
Ik had laatst dus een olifant in m'n muizenval. Dat ding past dus niet in 1 keer in de vuilnisbakquote:Op maandag 16 mei 2011 23:32 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Een witte tijger of een sneeuwbeer (ik moet nog even kijken welke van de 2 het is)
2 druppels waterquote:Op maandag 16 mei 2011 23:34 schreef dralion13 het volgende:
Volgens mij is het een witte tijger
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
quote:Op maandag 16 mei 2011 23:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
2 druppels water [ afbeelding ]ZekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Binnenkort ga ik denk ik stropen, zitten er genoeg hier
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Edit snel je post..WNF leest meequote:Op maandag 16 mei 2011 23:39 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Zeker
Binnenkort ga ik denk ik stropen, zitten er genoeg hier
Geeft niet joh, met stopen bedoel ik een mengsel van stoop, limonadesiroop en een scheutje kruidenbitter/bruinbier op een boom smeren zodat er nachtvlinders op af komenquote:Op maandag 16 mei 2011 23:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Edit snel je post..WNF leest mee [ afbeelding ]
Kijk jou je tijd verdoen in 'kuttopics' danquote:
Banaanvragen, geef deze user dan even gauw zelf een banquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kijk jou je tijd verdoen in 'kuttopics' danBan voor deze user graag.
Vragen om slotjes..ban.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Banaanvragen, geef deze user dan even gauw zelf een ban
Hoor ik daar banaanvragen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Banaanvragen, geef deze user dan even gauw zelf een ban
Jij vraagt om een slotje en een ban. Lijkt mij dus meer banwaardig. Tevensquote:
Ik had wel de grap banaanaanvragen willen maken maar jaquote:
Ik kots ook op jouw hoofd hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij vraagt om een slotje en een ban. Lijkt mij dus meer banwaardig. Tevens
Blijf je ook de nacht in Utrecht?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vrijdag, kan ik kom die avond toch langs Utrecht
Nachttrein + bus kom je wel weer thuis. Moet je alleen wel al om 2 uur naar huis.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil wel. maar geen slaapplek, geen vrienden die er zijn. Dus helaas Bobje
Ah natuurlijk, dan moet jij dus al voor 2 uur aanwezig zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nachttrein + bus kom je wel weer thuis. Moet je alleen wel al om 2 uur naar huis.
Ik zal er om 12 uur al wel zijn..misschien zelfs al om 11 uur.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah natuurlijk, dan moet jij dus al voor 2 uur aanwezig zijn.
Zozo dat is vroeg welquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zal er om 12 uur al wel zijn..misschien zelfs al om 11 uur.
Ja wij hier ook hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zo doen wij dat in Utrecht [ afbeelding ]
Om wat voor redenen dan wel? En om wat voor redenen denk je dat het hier gaat?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja wij hier ook hoorMaar om andere redenen.
Bij twijfel altijd fokken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:01 schreef Omdatappel het volgende:
Eigenlijk is het wel tijd om te slapen, denk ik.
slaapplek nodig?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil wel. maar geen slaapplek, geen vrienden die er zijn. Dus helaas Bobje
Dan kunnen we de portiers mindfucken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Om wat voor redenen dan wel? En om wat voor redenen denk je dat het hier gaat?
Omdat het dan al feest is in Utrecht. Om 12 uur staat iedereen al wel los te gaan op de dansvloerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan kunnen we de portiers mindfucken.
Gezelligheid? De rijen voor zijn? Alvast rustig drinken voor de party begint?
Spreek voor jezelfquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zo doen wij dat in Utrecht [ afbeelding ]
gewoon doorgaan tot de volgende nachtquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Omdat het dan al feest is in Utrecht. Om 12 uur staat iedereen al wel los te gaan op de dansvloer [ afbeelding ] Tevens..hoe later je gaat des te korter de nacht.
True to thattt, bij ons komt het pas op gang rond half 1quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Omdat het dan al feest is in Utrecht. Om 12 uur staat iedereen al wel los te gaan op de dansvloer [ afbeelding ] Tevens..hoe later je gaat des te korter de nacht.
top, ik onthoud jequote:
Ik spreek voor mij en al de anderen die om 12 uur uitgaanquote:
Ik begrijp eigenlijk nog steeds niet waarom het allemaal pas zo laat begint. Als iedereen nou gewoon om 10 uur uitgaat..kan je ook weer wat langer uitgaanquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
True to thattt, bij ons komt het pas op gang rond half 1
en dan om 4 uur al leegloop.
Ja kan niet he, komende maandag tentamensquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:12 schreef n8n het volgende:
Als ik jullie meeneem begint het 20:00 met borrelen en eten, 00:00 met de fiets vertrekken en 2 dagen later 'sochtends weer thuis
Tis niet stoer denk ikquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik begrijp eigenlijk nog steeds niet waarom het allemaal pas zo laat begint. Als iedereen nou gewoon om 10 uur uitgaat..kan je ook weer wat langer uitgaan
Begint ook op vrijdagquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja kan niet he, komende maandag tentamens
Gekke jeugd ook tegenwoordigquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:14 schreef Flippiee het volgende:http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/18.gif
[..]
Tis niet stoer denk ik
O grapje, mijn fout, kusje.quote:
Kan er ook niets aandoen, ik zou ze aanpakken, de jeugd van tegenwoordig.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gekke jeugd ook tegenwoordig [ afbeelding ]
Ik bedoel als jullie uit gaan in Utrechtquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er langs reizen, 2 x. Waarvan ik op het eind denk een korte stop omdat eten.
van je scherm? wat werkt niet meer dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:31 schreef Breezerslet17 het volgende:
backlight laptop soort van overleden
Ah oké ik dacht dat jij en breezer het er over hadden vandaarquote:
Je haalt nu Bobje en Cosje door elkaar, wat een grote foutquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:40 schreef n8n het volgende:
[..]
Ah oké ik dacht dat jij en breezer het er over hadden vandaar
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je haalt nu Bobje en Cosje door elkaar, wat een grote fout
was ook voor cosmo en bob, ik ging ook niet van verkeerds uit als dat zo is vraag ik het welquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet tegen mij, ik bedoel ik doe niets verkeerds
handig wel hoef je alleen een poloshirt mee te nemenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:46 schreef HappyBob het volgende:
Bij de hockeyclub waar ik volgend jaar ga hockeyen zit ook een golfbaan
En wat doe ik dan aan in de fitnesszaal?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:47 schreef n8n het volgende:
[..]
handig wel hoef je alleen een poloshirt mee te nemen
Ja ik snap hier dus niets meer van.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:44 schreef n8n het volgende:
[..]
was ook voor cosmo en bob, ik ging ook niet van verkeerds uit als dat zo is vraag ik het wel![]()
of ik reageer als een bitch terug![]()
/ ugh begrijpend lezen is niet mijn sterke kant vandaag![]()
Ik ga mijn GVB halenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:46 schreef HappyBob het volgende:
Bij de hockeyclub waar ik volgend jaar ga hockeyen zit ook een golfbaan
quote:
Zal ik 'm dan ook halen?quote:* Unieke mogelijkheid om tegen minimale kosten je GVB te halen (i.c.m. hockey-lidmaatschap)
Dat zou wel gezellig zijn, en daarna een kopje thee doenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
Zal ik 'm dan ook halen?Dan gaan we daarna samen golfen
Biertje ook goed?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zou wel gezellig zijn, en daarna een kopje thee doen
torso om te imponerenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En wat doe ik dan aan in de fitnesszaal?
Ok ok ik ben overtuigd, snapte mezelf ook niet meer omdat ik zinnen anders las dan bedoeldquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik snap hier dus niets meer van.
Maar bitchen niet doen, want ik ben lief. Dat mag ik zeggen omdat veel mensen het tegen mij herhaaldelijk zeggen en nee het zijn geen scharrels.
Dus ik heb eerst ook nog eens een imponerende torso nodig?quote:
wat kan ik zeggen om het goed te makenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dus ik heb eerst ook nog eens een imponerende torso nodig?
Sorry..ik ben slecht met subtiliteitquote:
Mag ik dan een wijntje?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Biertje ook goed?Moet al die spanning van het golfen wegdrinken
Oquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:52 schreef n8n het volgende:
[..]
torso om te imponeren![]()
[..]
Ok ok ik ben overtuigd, snapte mezelf ook niet meer omdat ik zinnen anders las dan bedoeld
Vrouwen schijnen in dit land een eigen mening te mogen hebbenquote:
kan de beste torso overkomenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sorry..ik ben slecht met subtiliteitMaar bedankt
schijn bedriegtquote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vrouwen schijnen in dit land een eigen mening te mogen hebben [ afbeelding ]
Schijnen, fijn. Dan neem ik een rose.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vrouwen schijnen in dit land een eigen mening te mogen hebben [ afbeelding ]
hockeymeisjesquote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:03 schreef HappyBob het volgende:
14 dames teams en 8 heren teamsIk heb zin in de hockeyfeesten
Jammer voor de damesquote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:03 schreef HappyBob het volgende:
14 dames teams en 8 heren teamsIk heb zin in de hockeyfeesten
Meisjes zijn er ook genoeg..maar ik ga toch voor de damesquote:
Ik heb 16 jaar op voetbal gezeten..nu is het mijn beurtquote:
Maar die hockeychicks weten dat nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb 16 jaar op voetbal gezeten..nu is het mijn beurt
Hockey kent alleen maar meisjesquote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Meisjes zijn er ook genoeg..maar ik ga toch voor de damesMoet toch een keer die stap maken he [ afbeelding ]
Als die dames voor de jongens op hockey gaan hebben ze zelf de verkeerde sport of club gekozenquote:
Hockeysletjes was het toch?quote:
Club danquote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als die dames voor de jongens op hockey gaan hebben ze zelf de verkeerde sport of club gekozen
Doen ze alsnog toch echt zelf.quote:
Ik ga zo ook maar richting bedquote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:12 schreef Flippiee het volgende:
Slapen, tot ziens nachtbrakers en goedemorgen aan de rest.
Kusje
Wellicht een beetjequote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu suggereer je dat de hockeymannen ook meisjes zijn.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:12 schreef Flippiee het volgende:
Slapen, tot ziens nachtbrakers en goedemorgen aan de rest.
Kusje
slaap lekkerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Doen ze alsnog toch echt zelf.
[..]
Ik ga zo ook maar richting bedSlaap zacht flipsje
![]()
Eentje met accu en een oplader die niet teveel kostquote:
ook dan lange accuduur, groot touchpad, licht allesquote:
Gewoon een muisquote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:19 schreef n8n het volgende:
[..]
ook dan lange accuduur, groot touchpad, licht alles
dat dacht ik ook altijd tot ik het multi touch trackpad ontdektequote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon een muisEn numpad vind ik persoonlijk ook altijd wel fijn [ afbeelding ]
Toch liever de vertrouwde muisquote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:20 schreef n8n het volgende:
[..]
dat dacht ik ook altijd tot ik het multi touch trackpad ontdekte
bestaan die nog?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:21 schreef Breezerslet17 het volgende:
gewoon zo'n ouderwets bolletje in het midden van het toetsenbord
BOB WAT DOE JE NOUquote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:28 schreef HappyBob het volgende:
Onbeantwoorde vragen vlak voor het slapen gaan zijn zo vervelend
Die is onder de gordel hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Pak ik zo even die lapo voor je neus weg [ afbeelding ]
Dankquote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:35 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel, het zij je vergeven.
Welterusten
hihihih omg ik pakte net mobiel erbij om je te smsenquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:29 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hihihih omg ik pakte net mobiel erbij om je te smsenhaaaaaiiii lieve klinkertje
lekker geslapen ?
Jah voel me wel lekker uitgerust nu op zich en kan nog heerlijk chillen want moet pas weg over een uur en een kwartierquote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ja lekker geslapen, lang ook! Heb alleen wel verkeerd gelegen ofzo, rugpijn alles. En jij?
![]()
![]()
![]()
Aw fijn. Nee moet de bus van 8:12 hebben dus kon een beetje uitslapen ook omg ;Dquote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jah voel me wel lekker uitgerust nu op zich en kan nog heerlijk chillen want moet pas weg over een uur en een kwartier
En heb er stiekem nog een beetje zin in ook![]()
![]()
Ben je al onderweg ?
Samen in de bus zitten ?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Aw fijn. Nee moet de bus van 8:12 hebben dus kon een beetje uitslapen ook omg ;D
SPOILER: PRRRRRRRRRRRRRRRROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Samen in de bus zitten ?Wups, dat kan toch niet suffie.SPOILER: PRRRRRRRRRRRRRRRROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil mn bed niet uit![]()
aawwwwwwwquote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wups, dat kan toch niet suffie.
Ik wil mn bed niet uit
Ik spring even onder de douche nuquote:
Dankjequote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik spring even onder de douche nugoede reis zometeen met de bus die je gaat halen
en hele fijne dag op school he met de workshops
![]()
was het maar al morge..quote:
Wat is er dan?quote:
dag dichter bij het weekend,quote:
Niet slapen is nooit fijn nee, ik ben gisteren redelijk vroeg naar bed gegaan en heb geslapen van half 1 tot 8 ofzoquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dag dichter bij het weekend,
's avonds oefenwedstrijd
en smorgens misschien wat beter uitgeslapen
ik lag er half 11 in, maar kwam niet in slaap.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Niet slapen is nooit fijn nee, ik ben gisteren redelijk vroeg naar bed gegaan en heb geslapen van half 1 tot 8 ofzo
das examenvreesquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
![]()
Ik begin ziek te worden[ afbeelding ]
aah, relaxt dagje dus.quote:
Goed denk ik, heb snel door de antwoorden heen gekeken, heb sowieso de eerste 5 MP vragen goedquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
aah, relaxt dagje dus.
beetje leren, beetje fokken
hoe ging nederlands?
dat heb ik gisteravond gedaan (online)quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Goed denk ik, heb snel door de antwoorden heen gekeken, heb sowieso de eerste 5 MP vragen goedIk heb het niet helemaal goed nagekeken hoor, mn eigen antwoorden niet opgeschreven om stress te voorkomen.
Ik ga misschien winkelen
Kunst morgenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat heb ik gisteravond gedaan (online)
wat is het volgende examen dan? te makkelijk om voor te leren?
nooit gehad, welk profiel heb je?quote:
C&M, maar heb alles van E&M maar wiskunde C ipv Aquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nooit gehad, welk profiel heb je?
ik had het laatste jaar vwo oude stijl.
dat was relaxt
C? vroegah bestond alleen a en bquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
C&M, maar heb alles van E&M maar wiskunde C ipv A
nu snap ik het nog minder.quote:
C is meer logisch dan A, dus meer kans en statistiek. Wij hebben geen (shit hoe heet dat nou ookalweer, iets met afgeleide enzo) en A wel.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu snap ik het nog minder.
a was de makkelijke wiskunde, met statistiek enzo
b van de "technische" wiskunde.
heb ze allebei gedaan.
C is heul neit zo makkelijk als je er geen bal van snaptquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:19 schreef dralion13 het volgende:
a is makkelijke wiskunde
b is technische wiskunde
c is hele makkelijke wiskunde
d is een uitbreiding op b (het vroegere B2 volgens mij)
ja differentiėren bedoel ik.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:19 schreef dralion13 het volgende:
a is makkelijke wiskunde
b is technische wiskunde
differentiėren en integreren?
Dat is waar, maar wel makkelijk in vergelijking met de andere wiskundequote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
C is heul neit zo makkelijk als je er geen bal van snapt![]()
Ja, ik had 80 woorden teveel, dus alle jaartallen geschraptquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:22 schreef dralion13 het volgende:
Mooi, bij mij ging de tekstverklaring echt ontzettend goed![]()
Samenvatting kon ik echt niks met die 2e aanwijzing, en je krijgt ook punten voor dingen die bijzaak lijkenZoals het jaartal waarin geschiedenislessen verplicht werden
80 woorden te veelquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, ik had 80 woorden teveel, dus alle jaartallen geschrapt![]()
![]()
ik had uiteindelijk 236quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:23 schreef dralion13 het volgende:
[..]
80 woorden te veel
Dat is dus 16 punten aftrek
Ik zat op rond de 200 woorden
oke. ik heb gewoon alles gehad.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:19 schreef dralion13 het volgende:
a is makkelijke wiskunde
b is technische wiskunde
differentiėren en integreren?
Had je er veel jaartallen instaan zegquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:28 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Had je er veel jaartallen instaan zeg![]()
Ik heb informatica en economie als extra vakquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:28 schreef dralion13 het volgende:
wij moesten kiezen tussen wis A of wis B
Ik heb M&O als makkelijk vak erbij, zonder er ook maar iets voor te hebben gedaan sta ik nu een 7,7 ofzo
Ik kon geen economie kiezen dus daarom maar M&O gedaanquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb informatica en economie als extra vak
Ja preciesquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Daar zijn ook rekenmachines op je telefoon voor toch
Que?quote:
Owww, maar dan krijg je toch verschillende kleuren poeder door elkaarquote:
Nee dat lijkt, dit wordt 1 kleurrrquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:37 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Owww, maar dan krijg je toch verschillende kleuren poeder door elkaar
ahh, zal vast geen goedkope poederdoos zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee dat lijkt, dit wordt 1 kleurrr
Inderdaad, stelletje afzetters. Terwijl goedkopere producten vaak beter van kwaliteit zijn. Maar luxe dingetjes zijn zoquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:38 schreef dralion13 het volgende:
[..]
ahh, zal vast geen goedkope poederdoos zijn
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
I'm going in for the kill
I'm doing it for a thrill
Oh I'm hoping you'll understand
And not let go of my hand
?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:57 schreef Haarklip het volgende:
Mijn seksleven van de afgelopen maanden staat ook gedetailleerd samengevat in arg
Lees posts van Bloempje in dit en vorig topic.quote:
samenvatting?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:01 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Lees posts van Bloempje in dit en vorig topic.
Dat heeft mij al vele uurtjes plezier met mijn rechterhand bezorgd.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:57 schreef Haarklip het volgende:
Mijn seksleven van de afgelopen maanden staat ook gedetailleerd samengevat in arg
Gewoon alle heteroporno verwijderen en hij loopt weer als een treinquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:52 schreef Breezerslet17 het volgende:
te moe om nieuwe laptop te kopen en deze is zo goed als dood
Als je advies nodig hebt, hoor ik het wel.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:52 schreef Breezerslet17 het volgende:
te moe om nieuwe laptop te kopen en deze is zo goed als dood
ok wat voor laptopquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Als je advies nodig hebt, hoor ik het wel.
Ja wat wil je ermee. Crysis voluit draaien? Of beetje internetten en word.quote:
Als ik jou was zal ik de folders gewoon goed in de gaten houden. Of iBood.quote:
In die van de bijlmer? OH nee wacht donderdag ga ik niet naar schoolquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:13 schreef Breezerslet17 het volgende:
Oh geen ideeik huppel gewoon mediamarkt in (donderdag dan wss pas) en koop iets wat leuk lijkt
Fok op je mobiel.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:15 schreef Breezerslet17 het volgende:
ja hallo hoe moet ik zolang zonder computer leven dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |