Wat zou je op zo'n moment doen?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:39 schreef Beach het volgende:
De kamer binnenlopen en dan je vriendin met iemand anders zien liggen.
bij mijn deuropening in de buurt hangen een knuppel en een slagersmesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Ja, maar dan krijg je later weer: 'En, was het lekker?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:43 schreef HappyBob het volgende:
Tevens ben ik nog maar 1 keer betrapt door haar vader [ afbeelding ] Gewoon genoeg lawaai maken hielp altijd wel [ afbeelding ]
Ik maak nooit iets mee, sry.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:43 schreef Bloempje. het volgende:
Kom op, nou wil ik ook nare verhalen van anderen horen hoor
Ook saai.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:44 schreef n8n het volgende:
ik voelde me nooit opgelaten omdat ik geen noemenswaardig lawaai produceer
een keer heel hard haar tweede naam geroepen -clazinaquote:
Ik woonde al redelijk vroeg op mezelf..dus dat viel nog wel mee. Tevens waren haar ouders er niet zo open over had ik het ideequote:Op maandag 16 mei 2011 22:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, maar dan krijg je later weer: 'En, was het lekker?'
Ja, maar, maarquote:Op maandag 16 mei 2011 22:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Laat die kerel eens in zijn waarde.
Dat bed gaat vanzelf een keer krakenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:44 schreef n8n het volgende:
ik voelde me nooit opgelaten omdat ik geen noemenswaardig lawaai produceer
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:46 schreef n8n het volgende:
[ afbeelding ]
zo lag ik toen broerje binnen kwam
helemaal niks nee maar niet dat het door muren gaat ofzoquote:Op maandag 16 mei 2011 22:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, maar, maardat is toch saai gewoon. Mijn ex maakte serieus gewoon geen geluid. Niets. Nada. Noppes. Ik zit me nu af te vragen of ie het wel leuk vond
ik ben geen bedquote:Op maandag 16 mei 2011 22:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat bed gaat vanzelf een keer kraken [ afbeelding ]
Oh, dat is wel prettig ja. Mijn broertje is ondertussen maar opgehouden met vragenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik woonde al redelijk vroeg op mezelf..dus dat viel nog wel mee. Tevens waren haar ouders er niet zo open over had ik het idee
Oh, okequote:Op maandag 16 mei 2011 22:46 schreef n8n het volgende:
[..]
helemaal niks nee maar niet dat het door muren gaat ofzo
Misschien is dat de oplossingquote:
Je bent een vrouw?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:46 schreef n8n het volgende:
[ afbeelding ]
zo lag ik toen broerje binnen kwam
Vertel.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:47 schreef n8n het volgende:
heb wel een ervaring waar een keukentafel en huisgenoot van nichtje in voorkomen
ik bedoel dat ik dat geluid niet maak, het komt niet uit mij ofzoquote:Op maandag 16 mei 2011 22:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Misschien is dat de oplossing [ afbeelding ] En bedoel je dan gewoon geen ledikant? Of ook geen matras?
Ik las heb in plaats van benquote:Op maandag 16 mei 2011 22:48 schreef n8n het volgende:
[..]
ik bedoel dat ik dat geluid niet maak, het komt niet uit mij ofzo
woonde tijdelijk in mn nichtjes kamer te overbrugging en zij was in buitenland dus helemaal prima. D'r huisgenoot was bijna nooit thuis dus ik en mijn ex deden het midden op de dag in de woonkamer op de eettafel. Horen we opeens de voordeur open gaan, wij de slaapkamer in deur dicht alles. Is ze weg wij weer de kamer in staat de tafel scheef een meter verderop met haar bilafdrukken nog op het hoogglans bladquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik las heb in plaats van benHeel veel geluid maak ik ook niet..af en toe beetje de dag bespreken enzo..en wat voor eten ze straks voor mij klaar gaat maken [ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik las heb in plaats van benHeel veel geluid maak ik ook niet..af en toe beetje de dag bespreken enzo..en wat voor eten ze straks voor mij klaar gaat maken [ afbeelding ]
Hahahahahaquote:Op maandag 16 mei 2011 22:50 schreef n8n het volgende:
[..]
woonde tijdelijk in mn nichtjes kamer te overbrugging en zij was in buitenland dus helemaal prima. D'r huisgenoot was bijna nooit thuis dus ik en mijn ex deden het midden op de dag in de woonkamer op de eettafel. Horen we opeens de voordeur open gaan, wij de slaapkamer in deur dicht alles. Is ze weg wij weer de kamer in staat de tafel scheef een meter verderop met haar bilafdrukken nog op het hoogglans blad
Ik hou gewoon van efficiėntiequote:Op maandag 16 mei 2011 22:51 schreef n8n het volgende:
[..]
Dat bespreken is wel handig als je de hele dag niks anders doet
Och, dat maakt ook niet meer uit dan. En euh. Misschien heeft ze het wel niet gemerkt johhhquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En zoenen tijdens de seks kost tegenwoordig extra..
Totally worth itquote:Op maandag 16 mei 2011 22:53 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Och, dat maakt ook niet meer uit dan. En euh. Misschien heeft ze het wel niet gemerkt johhhHoewel dat me sterk lijkt
ik ook een keer, maar dat was omdat ik dronken thuis kwam en over het blad heen zwalkte terwijl ik mijn tanden poetste waarna alle potjes op de vloer kletterde en niet veel later een schreeuwende pa waarbij alles 'bewoog' in de deuropening stondquote:Op maandag 16 mei 2011 22:52 schreef Bloempje. het volgende:
Wel een keer een grote ravage achtergelaten in de badkamer, gelukkig toch nog maar even opgeruimd voordat we gingen slapen, anders waren daar ook wat nare vragen van gekomen vrees ik
Oh. Ook vrij lulligquote:Op maandag 16 mei 2011 22:56 schreef n8n het volgende:
[..]
ik ook een keer, maar dat was omdat ik dronken thuis kwam en over het blad heen zwalkte terwijl ik mijn tanden poetste waarna alle potjes op de vloer kletterde en niet veel later een schreeuwende pa waarbij alles 'bewoog' in de deuropening stond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |