Moer erop, slijpen, vijlen, moer eraf, opnieuw vijlen. Enkel lastig met een zelfborgende, maar je kunt ook proberen een oude moer ervoor te gebruiken.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:01 schreef 2cv het volgende:
En dan verzink jij het uiteinde weer even voor me ?
In een zinkbad hangen?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 03:06 schreef 2cv het volgende:
Ja, en hoe krijg ik daarmee zink op het uiteinde van de moer ?
Niet, tectyl erop?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 03:06 schreef 2cv het volgende:
Ja, en hoe krijg ik daarmee zink op het uiteinde van de moer ?
Soms zijn die er nietquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:25 schreef 2cv het volgende:
De juiste lengte bouten gebruiken zodat ik niets af hoef te zagen ?
quote:Op zondag 17 maart 2013 22:47 schreef 2cv het volgende:
Ik hoef alleen op het uiteinde een moertje te draaien.
En de borst opsnijden heb ik ook wel gedaan. Maar eigenlijk is het dan mooier/sterker als je gewoon een moer op een stuk draadeind (van de juiste lengte) last.
Borst opsnijden klinkt trouwens een beetje gruwelijk![]()
De haken van de stoelen moesten op de borst van de bout klikken, en liever niet op de draad. Dus had lange borst nodig, en korte draad. Bouten die ik vond hadden echter OF een te korte, OF een te lange borst.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:48 schreef 2cv het volgende:
Te korte borst is toch geen probleem als de hele bout maar lang genoeg is ?
kwam dr bij toeval bijna langsquote:
nep motorquote:Op maandag 18 maart 2013 22:07 schreef 2cv het volgende:
Eh ... juist. Met de auto ? Of op de pruttelfiets ?
ah de zomer/winterstandquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:17 schreef 2cv het volgende:
WellichtMaar de vorige eigenaar haalde de topsnelheid in z'n 5 ...
Maar ik heb nu een tip gekregen eens naar de luchttoevoerklep te kijken. Het kan zijn dat de carburateur nu fijn warme lucht krijgt i.p.v. koude.
Ja, dat zou automatisch moeten gaanquote:
Ik heb het gewoon over de roest gesmeerd. Eerst RX5, dat 24 uur laten drogen, dan RX10 er op. Foto's moet ik nog steeds maken ...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:44 schreef TC_Artemis het volgende:
Heb je foto's van de rx5/10? Wij willen dat ook op de keef gaan spuiten.
Heb je het op onbehandeld metaal gedaan?
ow dan kan dat andere hok van je een grotere financiele injectie krijgenquote:Op zaterdag 14 september 2013 03:20 schreef 2cv het volgende:
Saai hok, die Saab. Is in één keer goedgekeurd.
zitten er al relaisjes in een eend dan?quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:52 schreef 2cv het volgende:
Die paar draadjes en relaisjes een financiele injecie ?
dure grap danquote:Op maandag 25 november 2013 18:53 schreef 2cv het volgende:
[ afbeelding ] Zelfs zonder daktent rijdt de Saab onzuiniger dan 1:11.
[ afbeelding ] Saab zuipt gewoon zonder morren euro 95.
quote:Je moet ze aanhalen wanneer ze rammelen![]()
![]()
quote:een kwart slag terug voordat hij knapt
quote:Knettervast
quote:vast=vast!
quote:99???????????
quote:afdraaien, en dan een kwart slag terug.
quote:130Nm + 45deg volgens onze info....
quote:159
De klauwen of een beugels die met m 12 oid vast zitten?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:54 schreef 2cv het volgende:
Shit. Zowel in de Olving als in de Haynes staat niet met hoeveel newtonmeters de remklauwen vast moeten
Luchtsleutel vastquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:14 schreef 2cv het volgende:
Klauwen die met 'iets M12-achtigs' vast zitten. Het is volgens mij niet metrisch.
Prutserquote:
Nee, maar dat vertellen we niet aan Chuckquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |