Vandaag de bouten van de achterste remklauwen geborgd met borgdraad, de wielen er weer op geschroefd en de achterkant laten zakken. Met wat creativiteit, 12 tegels, een dikke houten balk en 2 stempels (die ik tot nog toe als assteunen gebruikt heb onder de BX) heb ik de voorkant van de Saab toch netjes omhoog gekregen (de krik paste er niet onder en die Zweedse Zwalker heeft geen hydropneumatische vering waardoor je het hele ding even makkelijk wat hoger zet

).
Ik heb wat geprutst aan de linker remklauw. Beetje blokjes er uit, aan dingen draaien en schuiven, beetje olie er op, enzovoorts. Resultaat: het linker wiel draait weer lekker vrij maar de handrem aan die kant doet het niet meer. En ja, de kabel is nog gemonteerd. *zucht*
Morgen de remklauw er maar af halen en uit elkaar halen. Eens zien wat ik verprutst heb. Als ik het morgen niet meer in orde krijg, gaat het ding maandag de schorsing in. Want de APK is al verlopen ...
Pluspunt: ik kan nu zo'n beetje geblinddoekt de voorste remblokken vervangen
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/