Inmiddels zijn de rubbers vervangen. De bouten van 2 inch lengte pasten het best, dus die zitten er in.
Afgelopen week heb ik de Zwalker een anti-roest behandeling met RX5 en RX10 gegeven. Er zaten wat roestplekjes op en die zijn nu niet meer te zien.
Vandaag heb ik de Zwalker eindelijk weer eens uitgelaten. Helaas staat het stuur scheef en trekt hij wat naar links. Waarschijnlijk is door het terug vast lassen van de voorwielophanging de uitlijning niet meer goed. Het leuke is dat je dat bij de Saab (aan de voorkant tenminste) allemaal bij- en af kan stellen. Het minder leuke is dat dat moet gebeuren met stelplaten. Weet iemand een bedrijf die de uitlijning kan meten en met de juiste stelplaten ook kan corrigeren ?
Als dat gedaan is kunnen er ook nieuwe banden onder. En kan ik de olielekkage oplossen. En het voorruit vervangen (begint wit uit te slaan). En iets doen aan het rechter portierraam. En een radio monteren. En weet-ik-veel-wat-ik-allemaal-nog-tegen-kom

Oveigens viel het me op dat hij in de 5e versnelling maximaal 141km/u gaat en in de 4e versnelling maximaal 151km/u. Beide getallen komen uit de TomTom. Heeft iemand daar een verklaring voor ? De compressie moet ik (nog steeds) meten.
Enneh, het motortje draait prima op euro 95
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/