Mooi nummerquote:
Dat is op geen van mijn stages nooit gelukt, altijd wel een collega die holpquote:Op maandag 16 mei 2011 22:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dan ligt er straks een stapel in mijn bureaula, dat gaat het niet worden
Ik heb ook zulke collega's...quote:Op maandag 16 mei 2011 22:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is op geen van mijn stages nooit gelukt, altijd wel een collega die holp
deze quote ik even voor het nageslachtquote:Op maandag 16 mei 2011 22:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat moeten ze verdomme dan maar gewoon eens leren, dat ze er ook wel eens niet isquote:
Holp?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
* MPG knuffelt je warmquote:Op maandag 16 mei 2011 21:55 schreef Yuki het volgende:
Net gedoucht, t-shirt en een dik vest aan.
Ik zit te rillen van de kou
Sowieso de dijkquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:06 schreef Trevland het volgende:
Ja hoor, maak de lisdect maar weer belagelijk
das toch geen dicletie?!?!quote:Op maandag 16 mei 2011 22:06 schreef Trevland het volgende:
Ja hoor, maak de lisdect maar weer belagelijk
Eigenlijk bedoelde hijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dislectie kan met verschillende dingen met taal te maken hebbenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:07 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
das toch geen dicletie?!?!
jhet is het verneuken van een werkwoordsvervoeging...
hmm.. dus in dat geval is 85% van de nederlandse bevolking dyslectieschquote:Op maandag 16 mei 2011 22:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
dislectie kan met verschillende dingen met taal te maken hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |