Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

* LovelyLady komt binnenlopen en doet voorzichtig de bh van PG weer vastquote:Op maandag 16 mei 2011 19:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
*PLOING* Oooh... kijk nou...mijn bh is 'plots' ook stuk gegaan..
![]()
![]()
Hoezo dan?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:11 schreef crv het volgende:
blijkt dat waarschijnlijk die passwordmailer geblokkeerd wordt
Eet zequote:Op maandag 16 mei 2011 19:12 schreef crv het volgende:
even wat eten en doen en zo
wellicht tot laters
Jammer dan!quote:
maar dat is toch zonde als hij lekker zit en/of erg mooi isquote:Op maandag 16 mei 2011 19:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik gooi ze dan altijd weg, ik heb geen naaiskills
Ik heb net 2 BH's weggegooidquote:Op maandag 16 mei 2011 19:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar dat is toch zonde als hij lekker zit en/of erg mooi is![]()
die moet je maken
ik kan dat
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar dat is toch zonde als hij lekker zit en/of erg mooi is![]()
die moet je maken
ik kan dat
hij kan datquote:Op maandag 16 mei 2011 19:19 schreef DaMart het volgende:
Wok, nog een naamtopic... heb je al een extra paar handen laten groeien om te tellen?
Hij telt ze door middel van streepjes zetten op de muurquote:Op maandag 16 mei 2011 19:19 schreef DaMart het volgende:
Wok, nog een naamtopic... heb je al een extra paar handen laten groeien om te tellen?
dan zijn ze al weg.quote:
ik ga mezelf klonen denk ikquote:Op maandag 16 mei 2011 19:19 schreef DaMart het volgende:
Hele dag typen + spanning. Ofzo.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd dan?Of voel je je weer heel erg
?
Wauw!quote:Op maandag 16 mei 2011 19:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bijna klaar
[ afbeelding ]
naaien, ik kan dat
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan zijn ze al weg.
of te vies
[..]
ik ga mezelf klonen denk ik
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady komt binnenlopen en doet voorzichtig de bh van PG weer vast
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Dank je LoLa
* PriemGirl gaat weer stilletjes in een hoekje zitten
de eerste keer ging het niet helemaal volgens planquote:Op maandag 16 mei 2011 19:23 schreef RockNijntje het volgende:
Wie is die Wokkloon nou weer
Edit: Oh
Hoeveelste is dit?
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:26 schreef Wurm.o.k het volgende:
[..]
de eerste keer ging het niet helemaal volgens plan
Douche zequote:
* wel.o.k komt de bh halenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Dank je LoLa
* PriemGirl gaat weer stilletjes in een hoekje zitten
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:26 schreef Wurm.o.k het volgende:
[..]
de eerste keer ging het niet helemaal volgens plan
Geen naaiskills?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik gooi ze dan altijd weg, ik heb geen naaiskills
quote:
quote:
Ben jij mijquote:Op maandag 16 mei 2011 19:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
![]()
Oooo topchef met een fransman die engels praatAccentjes
jij hebt ook een man die kan naaienquote:Op maandag 16 mei 2011 19:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tja, sorry
ik ben n nieuwerwetse ideale vrouw he
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
![]()
Oooo topchef met een fransman die engels praatAccentjes
atternoje, wat goan we nau krijguh ?quote:
wie danquote:Op maandag 16 mei 2011 19:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij hebt ook een man die kan naaiennet als symp
ik zi ook te kijkenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:30 schreef PriemGirl het volgende:
"a lieetle biet of papèèr... Et une lieeetle biet of salt"
* PriemGirl puurrrrrrrs![]()
zhe germans ar kommieng!!quote:Op maandag 16 mei 2011 19:30 schreef PriemGirl het volgende:
"a lieetle biet of papèèr... Et une lieeetle biet of salt"
* PriemGirl puurrrrrrrs![]()
is dat dan niet de nieuwerwetse ideaale vrouw, dat haar man kan naaien en koken ?quote:
Wat zeg je me nouw?quote:
koken kan ie welquote:Op maandag 16 mei 2011 19:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
is dat dan niet de nieuwerwetse ideaale vrouw, dat haar man kan naaien en koken ?
tief op man je hoef nie alle chickies te hosseluh die er maar te krijguh sijn joahquote:Op maandag 16 mei 2011 19:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
atternoje, wat goan we nau krijguh ?
blijf van ons spam-konijn.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:33 schreef Rotnijntje het volgende:
Ik kom men hier van een konijn afhelpen.
Moet dit konijn nog gegeten worden of mag de fik er in?
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tief op man je hoef nie alle chickies te hosseluh die er maar te krijguh sijn joah
ben je een man? dan neemt wok je niet.quote:
we kunnen dat stomme konijn ook wokken natuurlijkquote:Op maandag 16 mei 2011 19:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
ben je een man? dan neemt wok je niet.
of jou met een wok slaan.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:35 schreef Rotnijntje het volgende:
[..]
we kunnen dat stomme konijn ook wokken natuurlijk
wat is het dan?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
koken kan ie welmaar naaien...
komt niks van terecht
ach krijg de vinketering wijf, en de vetherrie der bijquote:Op maandag 16 mei 2011 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tief op man je hoef nie alle chickies te hosseluh die er maar te krijguh sijn joah
Jaaaquote:
* PriemGirl schuifelt wat dichter bij LoLa.....quote:
Ik ben een magnetronkokquote:Op maandag 16 mei 2011 19:36 schreef Rotnijntje het volgende:
[..]
nou nou niet zo vriendelijk hoor. Ik ga al. Maar ik kom terug, om alle konijnen te grillen!
* wel.o.k ruimt zijn naaigerei maar opquote:Op maandag 16 mei 2011 19:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
* PriemGirl schuifelt wat dichter bij LoLa.....![]()
Ik grill jou welquote:Op maandag 16 mei 2011 19:36 schreef Rotnijntje het volgende:
[..]
nou nou niet zo vriendelijk hoor. Ik ga al. Maar ik kom terug, om alle konijnen te grillen!
Met kerst?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:36 schreef Rotnijntje het volgende:
[..]
Is de Appie of super niet tot 8 uur los?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:38 schreef PriemGirl het volgende:
Hmm we hebben geen fris meer in huis... En geen vruchtensap....
Dus euh.. Ik kan kiezen tussen water of diverse alcoholische dranken
De plus is tot 20u openquote:Op maandag 16 mei 2011 19:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is de Appie of super niet tot 8 uur los?
Hier in het zuiden hebben supermarkten gewoon een stevige fundering hoorquote:Op maandag 16 mei 2011 19:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mag ik een biertjequote:Op maandag 16 mei 2011 19:38 schreef PriemGirl het volgende:
Hmm we hebben geen fris meer in huis... En geen vruchtensap....
Dus euh.. Ik kan kiezen tussen water of diverse alcoholische dranken
Aha zo, dus water voor jouquote:Op maandag 16 mei 2011 19:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
De plus is tot 20u open
.....Maar ik zit al in mijn huispak en ga echt de deur niet meer uit*luiheid*
Hey WWquote:
Hier zelfs tot 22.00 uurquote:Op maandag 16 mei 2011 19:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Uiteraardquote:
Errrrr...euh....... heb net de wijn open gemaakt....quote:
Ah! Maar daar is de albert.nl voor! Thuisbezorgd tot in de keuken.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
De plus is tot 20u open
.....Maar ik zit al in mijn huispak en ga echt de deur niet meer uit*luiheid*
Dat was dan ook mijn Nederlands. Als ik dialect sprak, had ik wel "waat zaesse mich noow?" gezegdquote:
dan wil ik er al 1 reserverenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan zijn ze al weg.
of te vies
[..]
ik ga mezelf klonen denk ik
Das waar ookquote:
Ohquote:Op maandag 16 mei 2011 19:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Uiteraard
[..]
Errrrr...euh....... heb net de wijn open gemaakt....
Alleen als jij de pijn komt weghalenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat eten we? en breng even een biertje
Hier ook gewoon werkweekquote:Op maandag 16 mei 2011 19:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Das waar ook
[..]
Oh, ik laat hier de wkd maar dicht, iets met geen weekend en zo
Hee Trevquote:Op maandag 16 mei 2011 19:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Das waar ook
[..]
Oh, ik laat hier de wkd maar dicht, iets met geen weekend en zo
symquote:
Ik drink alleen door de weeks met wat bijzondersquote:Op maandag 16 mei 2011 19:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hier ook gewoon werkweekIk euh.. zet de week goed in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey ajaksquote:![]()
Een vriendin van mij zou een keer een drankje doen met een ander kennis van mij. Ze kennen mij en hebben elkaar ook ooit wel eens gezien. In ieder geval, het drankje ging niet door omdat de kennis ziek was.quote:
Zeer zeker. Maar mannen zijn wel duidelijk en concreet.quote:
En zo hoort hetquote:Op maandag 16 mei 2011 19:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hier ook gewoon werkweekIk euh.. zet de week goed in
Ik snap dat jij het niet snaptquote:Op maandag 16 mei 2011 19:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Een vriendin van mij zou een keer een drankje doen met een ander kennis van mij. Ze kennen mij en hebben elkaar ook ooit wel eens gezien. In ieder geval, het drankje ging niet door omdat de kennis ziek was.
Komt ze nu vier weken na dato mij out of the blue vertellen dat het maar goed was dat hij ziek was, omdat hij ooit wel eens met een meid heeft gepraat die zij niet mag en dat dat vast de hele meet had verpest.
Waarom komt ze daar nu opeens weer mee aanzetten? Ze wist het toen niet, dus hoe dat van belang had kunnen zijn? Verder snap ik niet hoe die meid ooit ter sprake gebracht zou zijn (we hebben wel wat beters te doen dan een vage kennis te bespreken dacht ik zo) en waarom het nu relevant is, omdat de reden achter het drankje (namelijk samen een leuke cabaretvoorstelling zien) alweer achter ons ligt.
Ik snap het niet.
[..]
Zeer zeker. Maar mannen zijn wel duidelijk en concreet.
En dat snap ik dus ook niet. Maar WW je weet toch: Vrouwen, je kan beter kippen houdenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En nu is ze boos omdat ik haar niet snap.
Hmm... Zelfs als vrouw zijnde, snap ik dat niet goedquote:Op maandag 16 mei 2011 19:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Een vriendin van mij zou een keer een drankje doen met een ander kennis van mij. Ze kennen mij en hebben elkaar ook ooit wel eens gezien. In ieder geval, het drankje ging niet door omdat de kennis ziek was.
Komt ze nu vier weken na dato mij out of the blue vertellen dat het maar goed was dat hij ziek was, omdat hij ooit wel eens met een meid heeft gepraat die zij niet mag en dat dat vast de hele meet had verpest.
Waarom komt ze daar nu opeens weer mee aanzetten? Ze wist het toen niet, dus hoe dat van belang had kunnen zijn? Verder snap ik niet hoe die meid ooit ter sprake gebracht zou zijn (we hebben wel wat beters te doen dan een vage kennis te bespreken dacht ik zo) en waarom het nu relevant is, omdat de reden achter het drankje (namelijk samen een leuke cabaretvoorstelling zien) alweer achter ons ligt.
Ik snap het niet.
quote:
laat haar maar zeiken, ze is vast ongesteldquote:Op maandag 16 mei 2011 19:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik snap het niet.
[..]
Zeer zeker. Maar mannen zijn wel duidelijk en concreet.
Ha! Dus het ligt niet eens aan het man-zijn, maar gewoon aan haar.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hmm... Zelfs als vrouw zijnde, snap ik dat niet goed
Er was inderdaad weinig rationaliteit aanwezig.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
laat haar maar zeiken, ze is vast ongesteld
Wie zegt dat?quote:
Whut?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:49 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn.. hond... zit me erg vaag aan te staren.... *don't blink!!!*
honden naar buiten sturen met 1 commando, ik kan datquote:Op maandag 16 mei 2011 19:49 schreef PriemGirl het volgende:
Oh nevermind. Hij wil gewoon op mijn schoot komen liggenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:49 schreef PriemGirl het volgende:
Het ging niet over mijquote:Op maandag 16 mei 2011 19:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
Misschien issie wel net gedoucht, hoor.
Ik ook wel, mits de deur los staatquote:Op maandag 16 mei 2011 19:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
honden naar buiten sturen met 1 commando, ik kan dat
vraag maar aan DaMart
laptop op zijn rugquote:Op maandag 16 mei 2011 19:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh nevermind. Hij wil gewoon op mijn schoot komen liggen
Ja.. dit typt erg handig zo
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat iddquote:
Staarwedstrijd! Als je wegkijkt verlies de positie van roedelleider!quote:Op maandag 16 mei 2011 19:49 schreef PriemGirl het volgende:
Klopt, mij lukte het niet toen ik riep 'Eruit De Cock!'quote:Op maandag 16 mei 2011 19:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vraag maar aan DaMart
Wat voor een hond hebben jullie dan?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ook goedquote:
en de meiden lukte het ook nietquote:Op maandag 16 mei 2011 19:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt, mij lukte het niet toen ik riep 'Eruit De Cock!'
quote:
quote:
quote:
quote:
dat dusquote:Op maandag 16 mei 2011 19:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
Misschien issie wel net gedoucht, hoor.
Dat was echt briljantquote:Op maandag 16 mei 2011 19:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vraag maar aan DaMart
Je deed het ook verkeerdquote:Op maandag 16 mei 2011 19:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt, mij lukte het niet toen ik riep 'Eruit De Cock!'
hmm, dat word een op afstand ontspannings oefening denk ikquote:
tja dan kun je ook geen resultaat verwachtenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:52 schreef Toekito het volgende:
klant eist dat ik hem help zonder enige vorm van informatie..............ja natuurlijk!
Welsh Corgi Pembrokequote:
Tofquote:Op maandag 16 mei 2011 19:52 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
[..]
Yvonne heeft me gered
[..]
![]()
[..]
[..]
dat dus
Lekker handigquote:Op maandag 16 mei 2011 19:52 schreef Toekito het volgende:
klant eist dat ik hem help zonder enige vorm van informatie..............ja natuurlijk!
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:52 schreef Toekito het volgende:
ik welquote:Op maandag 16 mei 2011 19:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben ook geen hondenmens, en dat voelde dat beest volgens mij gewoon.
Ik zou echt te weinig geduld hebben voor dat soort werk!quote:Op maandag 16 mei 2011 19:52 schreef Toekito het volgende:
heb hem nu 5x gevraagd om zijn gegevens die relevant zijn maar blijf ze niet krijgen!quote:Op maandag 16 mei 2011 19:53 schreef crv het volgende:
[..]
tja dan kun je ook geen resultaat verwachten
quote:
Gezondheid! Nou weet ik nog niksquote:
heb deze al verteld dat mijn geduld op raakt.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zou echt te weinig geduld hebben voor dat soort werk!
houding doet een hoop bij een hondquote:Op maandag 16 mei 2011 19:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is zo klein, hond moet groot zijn, Jeff Dunham kan dat goed uitleggen wat wel of niet een hond isquote:
Ik ben ook totaal geen hondenmensquote:Op maandag 16 mei 2011 19:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
die oortjesquote:
Je bent een engelquote:Op maandag 16 mei 2011 19:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hmm, dat word een op afstand ontspannings oefening denk ik![]()
ik pm je wel
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is wel iets groter dan ik zo dacht maar als nog wel klein
Ah. Foto's. Nu snap ik tenminste watvoor hond jij hebtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Gelukkig nietquote:Op maandag 16 mei 2011 19:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Is inderdaad nog steeds 'klein'; maar niet mini
Zolang ze maar stil zijn zijn ze niet zo ergquote:Op maandag 16 mei 2011 19:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Mijn dames.De jongste was toen net een weekje bij mijn ouders.
Lol; die kleinequote:Op maandag 16 mei 2011 19:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Mijn dames.De jongste was toen net een weekje bij mijn ouders.
Yodaquote:Op maandag 16 mei 2011 19:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die oortjeshij lijkt op
[ afbeelding ]
Dat zijn leuke honden! Wat voor karakter heeft hij?quote:
Was erg gezelligquote:
wat heeft zij wat ik niet heb ?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hmm, dat word een op afstand ontspannings oefening denk ik![]()
ik pm je wel
En anders had jij het wel laten afsluiten?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:58 schreef Toekito het volgende:
klant is eindelijk achter zijn tel nummer gekomen en die is administratief afgesloten. Lang leven de scheldende medemens!
Dat weet ik, het ging ook meer om hoe je vakantie wasquote:Op maandag 16 mei 2011 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was erg gezelligEn de bordjes waren maar bijzaak deze keer
Die kleine is nog steeds een sloper.quote:
Dank jequote:
En al zijn haar nogquote:Op maandag 16 mei 2011 19:59 schreef Yuki het volgende:
Jezus, wat heeft Matthijs van Nieuwkerk een vreselijke stropdas om
nee hoor. Heb klant geduldig al uitgelegd waarom hij met zijn gedrag nergens komt. Morgen zal die wel weer schreeuwen tegen andere hier. Prima, part of the jobquote:Op maandag 16 mei 2011 19:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
En anders had jij het wel laten afsluiten?
je hebt vandaag nog een foto gekregen van mij in je pmquote:Op maandag 16 mei 2011 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat heeft zij wat ik niet heb ?
ik krijg nooit leuke pm's
Heeeerlijk karakter ! Hij werkt heel graag voor de baas. Kan zich goed aanpassen aan de omgeving. Erg nieuwsgierig en leergierig! En.... Hij is, naar mij toe, ontzettend knuffeligquote:Op maandag 16 mei 2011 19:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat zijn leuke honden! Wat voor karakter heeft hij?
Hoe vroeg van te voren zet je die soap eigenlijk op de site?quote:
quote:
hoorde dattie een ado stropdas draagt. Wel humor.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:59 schreef Yuki het volgende:
Jezus, wat heeft Matthijs van Nieuwkerk een vreselijke stropdas om

quote:Op maandag 16 mei 2011 19:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je hebt vandaag nog een foto gekregen van mij in je pm![]()
nou ja, ik stond er niet op maar hij was wel leuk
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je hebt vandaag nog een foto gekregen van mij in je pm![]()
nou ja, ik stond er niet op maar hij was wel leuk
Maar Ado is ook niet in de top 5 geëindigd.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:00 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
07 De kluis
De volgende ochtend, in alle vroegte, zit Pien85 op een bankje in het park een boek te lezen. Dat de pagina’s wit zijn, ziet niemand behalve Pien zelf, maar het biedt haar de kans om stiekem het park in de gaten te houden.
‘Hoi Pien, wat is er aan de hand dat je me zo vroeg hier wilde spreken?’
Pien kijkt naar de persoon die naast haar is gaan zitten.
‘Weet je nog dat je vorig jaar zei dat je alles wilde doen om me te bedanken voor wat ik heb gedaan?’
‘Natuurlijk. Wat kan ik voor je doen dan?’
‘Om te beginnen mij op de hoogte houden van alle ontwikkelingen in het koffiehuis.’
Pgrferrari staat voor zijn woonkamerraam naar buiten te staren. In zijn blikveld staat zijn mini te glimmen in de voorjaarszon. Tevreden blikt hij terug op de reactie van Rocknijntje, die na de derde herhaling van zijn vraag, zuchtend akkoord was gegaan met Pgrferrari’s datewens, Al wat hij nu moet doen, is zorgen dat hij wat extra geld heeft, om Rocknijntje de dag van haar leven te bezorgen. In zijn ene hand houdt hij de rood met witte blindenstok, met zijn andere hand verstuurt hij de sms.
Wel.o.k. zit op zijn knieën voor de wc-pot, met voorovergebogen bovenlichaam.
´Iets verkeerds gegeten?’ vraagt suikertaartje, die hem vanuit de deuropening bezorgd aankijkt.
‘Nou… die diepvriespizza was gisteren wel een beetje zwart. Ik had het vermogen van de oven opgevoerd, en was vergeten dat ik de pizza dan evenredig korter in de oven moest zetten.’
‘En je hebt hem helemaal opgegeten?’
‘Het zwart was er weer af toen ik hem even in een bak met koud water dompelde…’
‘Je hebt hem veronverbrand?’
‘Ja, ook dat kan ik!’
Muck stopt de wattenstaafjes waarmee ze speeksel uit de mond van Yuki en Toekito heeft geveegd in de glazen buisjes en stopt deze in haar jaszak.
‘Een oud-studiegenoot van me werkt bij het Nederlands Forensisch Instituut. Hij zal jullie DNA vergelijken. Tot straks.’ Muck trekt de deur achter zich dicht. Op dat moment piept de telefoon van Toekito, en even later die van Yuki.
Goldfinger1963 en Pheno staan op het station bij de bagagekluizen.
‘Kluis 112 moeten we hebben, Goldfinger. Code om te openen is 0611.’
‘We kunnen nog terug, ik vind het geen goed idee om…’
‘We kunnen niet terug. Als we het pakketje niet meenemen, dan wordt het ooit gevonden en de afzenders zijn wel zo slim om alle bewijzen naar ons te laten wijzen.’
‘We kunnen alles ontkennen, Pheno. Als onze vingerafdrukken niet bij de kluis gevonden worden…’
Pheno pakt de hand van Goldfinger en drukt die tegen kluis 112.
‘Opgelost. Niet ophalen is dodelijk, of lijkt het je leuk als die Japanners een kogelvis op je afschieten?’
Pheno opent de kluis, haalt diep adem en haalt het bruine pakje met de Japanse adressticker eruit. Onopgemerkt worden ze gadegeslagen door OA, die verderop een Metro staat te lezen.
MPG staat bij de koffiemachine, en kijkt tevreden toe hoe zijn zesde pot van het kwartier gevuld wordt. Het gepiep van zijn telefoon hoort hij niet.
‘Wel.o.k. heeft dat ding prima afgesteld zo.’
‘Er is meer dan alleen koffie,’ MarijkeZwolle kijkt MPG zuchtend aan, ‘morgen moet de zaak open, als we nog iets willen. Wat is je plan?’
‘Mijn plan is nu eerst om die pot leeg te krijgen voordat de nieuwe gevuld is. En de tijd gaat nu in!’
‘Ik heb wel een plan.’ DaMart staat voor de bar. Barretje80 staat naast hem.
‘Vertel op, want van de aanstichter van dit alles hoeven we weinig te verwachten.’
‘Dit is Barretje80. Zij heeft een droom… en geld.’
‘Maar dat heb ik alleen vandaag nog te besteden. Morgen ga ik winkelen in de P.C. Hooftstraat.’
‘En wat willen jullie dan?’
‘Nou,’ zegt DaMart, ‘Een deel van de overname kan Barretje financieren.
‘Ja, ik heb altijd al een eigen theehuis willen hebben.’
Van achter de bar klinkt glasgerinkel van de koffiepot die op de grond is gevallen. Stuiterend van de schrikn, en uiteraard niet van de 10 liter koffie die hij al op heeft, kijkt MPG hen aan. ‘Een th… theehuis? M.mma.. maar dit is een koffiehuis.’
Barretje kijkt MPG glimlachend aan. ‘Dan moet het roer hier drastisch worden omgegooid.’
Oké. Ik heb altijd zo'n gevoel bij dat soort honden dat ze je heel kort moet houden, omdat ze anders erg snel wild en te speels kunnen worden. Maar als je ze opvoed en de energie er een beetje uithaalt zijn het geweldige honden.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heeeerlijk karakter ! Hij werkt heel graag voor de baas. Kan zich goed aanpassen aan de omgeving. Erg nieuwsgierig en leergierig! En.... Hij is, naar mij toe, ontzettend knuffelig
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:57 schreef RockNijntje het volgende:
Leuke soap weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:02 schreef DaMart het volgende:
[..]Doe ik altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Ik ookquote:Op maandag 16 mei 2011 20:00 schreef littledrummergirl het volgende:
ik hou van grote beren qua honden
[ afbeelding ][ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch niet overquote:Op maandag 16 mei 2011 20:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Iets met een weddenschap die hij had afgesloten.
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:03 schreef Yuki het volgende:
Leuk weer DMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:03 schreef DaMart het volgende:
Maar zeg eens eerlijk...Ik had de verborgen grap meteen door deze keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Maar zeg eens eerlijk...goede vraag, nog 'ns doorlezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zeg eens eerlijk...kluis 112, code 0611SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:04 schreef DaMart het volgende:
[..]Stuiterend van schriknSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Maar zeg eens eerlijk...Ik zag hem alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is geen jack russelquote:Op maandag 16 mei 2011 20:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Oké. Ik heb altijd zo'n gevoel bij dat soort honden dat ze je heel kort moet houden, omdat ze anders erg snel wild en te speels kunnen worden. Maar als je ze opvoed en de energie er een beetje uithaalt zijn het geweldige honden.
Hoe is hij met andere honden?
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het was een foto van mij en marijke
Mart je soap is weer
oude lijn duitsers met n rechte rugquote:
Ja, nou. Ik zou van schrik ook typfouten maken als mijn koffiehuis ineens een theehuis moet worden, hoorquote:
Das de onze, hij is ook nog eens te grootquote:Op maandag 16 mei 2011 20:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oude lijn duitsers met n rechte rug
Prachtige hond !quote:
Vorige week al?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik had de verborgen grap meteen door deze keer
Whehehe. Zaterdag niet meer gezien, toch?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:06 schreef Joysa het volgende:
Soap![]()
![]()
![]()
![]()
Stukje over energietoyboy blijft ook tof
Ik ben ook helemaal fan van herdersquote:Op maandag 16 mei 2011 20:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Prachtige hond !Ik hou van herders... En Samsons beste vriendin is een herder hihi ! Stiekem denkt ie ook dat ie een giga grote stoere herder is
![]()
Hier werkt iequote:Op maandag 16 mei 2011 20:07 schreef Bos81 het volgende:
Mart, ik krijg bij deel 4 een melding dat het bestand is beschadigd en niet geopend kan worden, is dit probleem al bekend/bij iedereen zo?
Ik kan hem gewoon openenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:07 schreef Bos81 het volgende:
Mart, ik krijg bij deel 4 een melding dat het bestand is beschadigd en niet geopend kan worden, is dit probleem al bekend/bij iedereen zo?
TFMquote:Op maandag 16 mei 2011 20:08 schreef TheFamousMan het volgende:
Kan Wok dat?
Goedenavond, lieve mensen!![]()
Hey TFMquote:Op maandag 16 mei 2011 20:08 schreef TheFamousMan het volgende:
Kan Wok dat?
Hey TFMquote:Op maandag 16 mei 2011 20:08 schreef TheFamousMan het volgende:
Kan Wok dat?
Dat heb je mij ook niet horen zeggen!quote:Op maandag 16 mei 2011 20:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Het is geen jack russel! Hij is wel overenthousiast in zijn spel en gaat daarbij dus blaffen. Het is wel een blafgraag ras ! Maar hier in huis kunnen we het erg goed 'stoppen'. Maar bij een groep honden blaft ie graag (door enthousiasme).
Hij is verder erg goed gesocialiseerd en vindt elke hond leuk/aardig (en stiekem ook alle mensen)
Lol DM !! 112.. tsssss![]()
je rug pijn, is dat laag of hoog tussen de schouders?quote:
Summer dusquote:Op maandag 16 mei 2011 20:09 schreef DaMart het volgende:
En donderdag is er weer een nieuw personage.
uit de KSC of helemaal verzonnen?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:09 schreef DaMart het volgende:
En vandaag al een onbekendquote:Op maandag 16 mei 2011 20:09 schreef DaMart het volgende:
Hoezo ik niet?quote:
ben benieuwd hoorquote:Op maandag 16 mei 2011 20:09 schreef DaMart het volgende:
Naja samson is nu ook nog jong (anderhalf jaar) en het overenthousiasme zal wel minder worden. Maar ik ben zelf ook niet zo fan van die hyper honden zoals jacksquote:Op maandag 16 mei 2011 20:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat heb je mij ook niet horen zeggen!Jack Russels vind ik zelf geen leuke honden, omdat dat echt doorslaat. Ik merk dat ik honden qua energie al snel te druk vind, dus dan zit zo'n soort voor mij ook aan de drukke kant.
![]()
Heerlijk! De hondjes van mijn ouders zijn een beetje ying en yang, wat ik altijd heel leuk vind. De oudste (shandy) is heel rustig ingesteld, niet echt bang en vind het allemaal wel goed.
De jongste (wisky) is echt enorm enthousiast, wil alles verkennen en gelijk spelen en slopen. Maar zodra er een hond aankomt die zij nog niet helemaal kent, dan is toch wel weer gelijk even achter de rug van de oudste verstoppen.
Ik heb met mijn ouders afgesproken als ik ooit een praktijk ga beginnen dat ik dan shandy als therapeutenhond ga inzetten. Het heeft echt zo'n karaktertje ervoor.
Summer heeft het nu al 213123123x gevraagdquote:Op maandag 16 mei 2011 20:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
En vandaag al een onbekend
[..]
Hoezo ik niet?
Ik dus niet, ook niet in IE en ook niet als ik de virusbescherming uitzetquote:
Die zeurt er anders wel genoeg overquote:
Je weet wat ze zeggen over kindertjes die vragen hequote:Op maandag 16 mei 2011 20:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Summer heeft het nu al 213123123x gevraagd
Aha zoquote:Op maandag 16 mei 2011 20:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Of Joysa, of PriemBabe, of ...quote:
quote:
Dat stuk stuiterbal van bij Joysa thuisquote:Op maandag 16 mei 2011 20:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Naja samson is nu ook nog jong (anderhalf jaar) en het overenthousiasme zal wel minder worden. Maar ik ben zelf ook niet zo fan van die hyper honden zoals jacks
Joysa heeft d'r eigen soap alquote:
Kindertjes die vragen, komen in de soapquote:Op maandag 16 mei 2011 20:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over kindertjes die vragen he.
Over die toyboy die je met mam moet delenquote:
Ik ga in elk geval in op zn werk aanbodquote:Op maandag 16 mei 2011 20:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ik wil er ook nog wel een vervolg op lezen
![]()
![]()
Het was toch verontverbranden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Ongetwijfeld. Met het ouder worden gaan de scherpe en extreme kantjes van het karakter er vaak af. Zo kwam ik er laatst tot mijn verbazing achter dat Wisky nu gerust bij iedereen van de familie op schoot slaapt. Vroeger wou ze dat alleen bij mij en mijn moeder, bij anderen werd te snel nerveus en wou ze eraf.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Naja samson is nu ook nog jong (anderhalf jaar) en het overenthousiasme zal wel minder worden. Maar ik ben zelf ook niet zo fan van die hyper honden zoals jacks
LittleDrummerGirlquote:
'Help mijn toyboy is de vader van mijn aankomend broertje of zusje!'quote:Op maandag 16 mei 2011 20:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Over die toyboy die je met mam moet delen?
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
'Help mijn toyboy is de vader van mijn aankomend broertje of zusje!'
Pahahha zo klinkt het wel heel erg foutquote:Op maandag 16 mei 2011 20:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Over die toyboy die je met mam moet delen?
Achter je rug? Volgens mij post ik het open en blootquote:Op maandag 16 mei 2011 20:14 schreef summer2bird het volgende:
Zitten jullie achter mijn rug om over mij te praten?
[..]
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het was toch verontverbranden?o ja, maar die ander klinkt beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Hoog.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je rug pijn, is dat laag of hoog tussen de schouders?
mijn bloot rss ging afquote:Op maandag 16 mei 2011 20:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pahahha zo klinkt het wel heel erg fout
[..]
Achter je rug? Volgens mij post ik het open en bloot
Goeie soap welquote:Op maandag 16 mei 2011 20:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
'Help mijn toyboy is de vader van mijn aankomend broertje of zusje!'
Jah, maar voor de lol en grap.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het was toch verontverbranden?Ik wilde juist een beetje raar werkwoord bedenkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ah daar, dan weet ik precies welk gedeelte je bedoeldquote:Op maandag 16 mei 2011 20:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hoog.
Het hele deel van mijn rug boven mijn bh-rugbandje doet zeer.
* PriemGirl puts on bunny suitquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:15 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jah, maar voor de lol.
Ik verwacht er nu echt niet meer in te komen
(kindjes die vragen...)
Maar het is en blijft leuk om te volgen
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kindertjes die vragen, komen in de soap
quote:
gewoon doenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
* PriemGirl puts on bunny suit![]()
Te vroeg op de avond?
Ik wil massagequote:Op maandag 16 mei 2011 20:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ah daar, dan weet ik precies welk gedeelte je bedoeld
de aanstaande vader van broertjes en toyboy van joysaquote:
Of juist niet... donderdag weet je het... of niet....:+.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Joysa heeft d'r eigen soap al
[..]
Kindertjes die vragen, komen in de soap
Ik vind het al vrij laatquote:Op maandag 16 mei 2011 20:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
* PriemGirl puts on bunny suit![]()
Te vroeg op de avond?
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de aanstaande vader van broertjes en toyboy van joysa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |