er zit niets anders op dan de cijferlijst inbrekenquote:Op maandag 16 mei 2011 18:49 schreef RockNijntje het volgende:
Verdomme, hebben ze weer een 5,4 ingevoerd op puntenlijst ipv 7,4![]()
Supermarkten om 20u dicht is heel normaal toch?quote:Op maandag 16 mei 2011 18:49 schreef JJH het volgende:
Maar iets met douchen. Want hier sluiten de supermarkten wél om 20u, in tegenstelling tot in de randstad.
Daar ben ik niet echt pro meequote:Op maandag 16 mei 2011 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
er zit niets anders op dan de cijferlijst inbreken
Hier 21:00 of zelfs 22:00quote:Op maandag 16 mei 2011 18:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Supermarkten om 20u dicht is heel normaal toch?
Douche ze![]()
[..]
Daar ben ik niet echt pro mee
Iets anders huren zit er voor mij sowieso niet in, met alle overheidsbemoeienis van de laatste tijd... en eigenlijk ben ik wonen in een flat wel zat, dus ik ben rustig aan het zoeken naar een koophuis nu. Daarvoor geef ik mezelf één a twee jaar. En buiten de regio waar ik ben opgegroeid, omdat het hier allemaal onbetaalbaar is.quote:
dat hebben ze hier niet echtquote:Op maandag 16 mei 2011 18:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Supermarkten om 20u dicht is heel normaal toch?
Douche ze![]()
[..]
Daar ben ik niet echt pro mee
Vandaag al bij twee leraren moeten zeggen dat mijn punt fout was ingevoerd
Ik sta niet lang genoeg ingeschreven om te kunnen verhuizen, en ik verdien te weinig voor een hypotheek.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Iets anders huren zit er voor mij sowieso niet in, met alle overheidsbemoeienis van de laatste tijd... en eigenlijk ben ik wonen in een flat wel zat, dus ik ben rustig aan het zoeken naar een koophuis nu. Daarvoor geef ik mezelf één a twee jaar. En buiten de regio waar ik ben opgegroeid, omdat het hier allemaal onbetaalbaar is.
quote:
Hier moeten die ouwe leraren gewoon eens op computercursus of zoquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 18:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]Dat is handig
[..]
Hier moeten die ouwe leraren gewoon eens op computercursus of zo![]()
"En dan klik je Koekel aan, en dan druk je hier en d... NU IS ALLES WEG![]()
"
![]()
![]()
Met Koekel bedoelt ze trouwens Google
Ik sta überhaupt niet ingeschreven, en al stond ik dat wel, dan verdien ik te veel voor sociale huur... nou ja, dan is het simpel: dan blijf ik gewoon in mijn sociale huurwoning zitten, totdat ik iets heb gevonden dat betaalbaar en leuk is om te kopen.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik sta niet lang genoeg ingeschreven om te kunnen verhuizen, en ik verdien te weinig voor een hypotheek.
Hiep hoi! Ik zit vast in dit krot
Leeftijden van leraren waar ik dit jaar les van hebquote:Op maandag 16 mei 2011 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hier is 15% van de docenten oud.
Meeste oudjes geven M&O en Economie
Dat zou ik ook zeker doen, zij het niet dat ik me echt niet lekker meer voel in dit huisjequote:Op maandag 16 mei 2011 18:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik sta überhaupt niet ingeschreven, en al stond ik dat wel, dan verdien ik te veel voor sociale huur... nou ja, dan is het simpel: dan blijf ik gewoon in mijn sociale huurwoning zitten, totdat ik iets heb gevonden dat betaalbaar en leuk is om te kopen.
wok!quote:Op maandag 16 mei 2011 18:55 schreef wel.o.k het volgende:
ik verdien op papier genoeg maar sta niet ingeschreven, ook leuk
nederlands in de 50quote:Op maandag 16 mei 2011 18:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Leeftijden van leraren waar ik dit jaar les van heb
Nederlands: 55 o.i.d
Frans: 30-35
Duits: 25-30
Engels: 58
Geschiedenis: 62![]()
Wiskunde: 47
Natuurkunde: 32
Scheikunde: uhhhm, iets rond de 40 of zo
Economie: 22
Gym: 55-60
Handvaardigheid: 25-30
Levensbeschouwing: 32
Beetje gemiddeld dusquote:Op maandag 16 mei 2011 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nederlands in de 50
frans rond de 50
Engels in de 30
Geschiedenis 46
Wiskunde 35 ofz
Natuurkunde 55 ofz
Gym in de 40
Levensbeschouwing rond de 30
niets meerquote:
quote:
schiet eens op!quote:Op maandag 16 mei 2011 19:05 schreef DaMart het volgende:
Even afwassen, en over 55 minuten weten jullie wie 112 nodig heeft en welke onrust Barretje met zich mebrengt.
Wat is er gebeurd dan?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh
Alles doet zeer![]()
Ik ben er misselijk van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |