Smakelijk !quote:
Ik weet het niet, ik weet alleen dat ze vroeger geestelijk en fysiek is mishandeld door haar ouders,quote:Op maandag 16 mei 2011 18:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is ze misschien zelf vroeger verkracht of aangerand, omdat ze zo paranoia overkomt?
Ben jij nou net zo'n snob als pheno, qua vis?quote:
MIsschien wel grof van mij gedacht en je hoeft het hier niet te melden, omdat zoiets wel erg persoonlijk en gevoelig is.quote:
Nee, dat vind ik ook. Maar zo behandeld ze me welquote:Op maandag 16 mei 2011 18:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoe moet je dan ooit zelfstandig worden.![]()
Het is toch niet meer zo dat je 13 of 14 bent?
dat soort dingen kunnen een grote rol spelen.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:23 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik weet alleen dat ze vroeger geestelijk en fysiek is mishandeld door haar ouders,
op sexueel gebied weet ik het niet
Oeh bahquote:Op maandag 16 mei 2011 18:23 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik weet alleen dat ze vroeger geestelijk en fysiek is mishandeld door haar ouders,
op sexueel gebied weet ik het niet
Jup, maar ik denk wel dat het ook belangrijk is om je kinderen eens los te latenquote:Op maandag 16 mei 2011 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat soort dingen kunnen een grote rol spelen.
Ik vraag me dan af hoe het moet als je op kamers ofzo gaat.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:24 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik ook. Maar zo behandeld ze me wel
ik denk: 'stel dat jij ontvoerd zou worden'. dan denkt je moeder natuurlijk: Wat ben ik een slechte meoder.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:24 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jup, maar ik denk wel dat het ook belangrijk is om je kinderen eens los te laten
Met ruzie het huis uit denk ik.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af hoe het moet als je op kamers ofzo gaat.
Ja, zo denkt zij ookquote:Op maandag 16 mei 2011 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik denk: 'stel dat jij ontvoerd zou worden'. dan denkt je moeder natuurlijk: Wat ben ik een slechte meoder.
Simpsonsquote:
Inderdaad...quote:Op maandag 16 mei 2011 18:24 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jup, maar ik denk wel dat het ook belangrijk is om je kinderen eens los te laten
er zitten ook nadelen aan vast.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:28 schreef RockNijntje het volgende:
Ik wil op mijn 18e het huis uit
Niet omdat het hier nie tuit te houden is of zo... maar vrijheid
Lekker op jezelf.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:28 schreef RockNijntje het volgende:
Ik wil op mijn 18e het huis uit
Niet omdat het hier niet uit te houden is of zo... maar vrijheid
Lijkt me heerlijkquote:
Koken, kleren wassen, schoonmaken?quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 18:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk
[..]
Koken, kleren wassen, schoonmaken?
Zo slecht is dat nog niet, inddquote:Op maandag 16 mei 2011 18:31 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zou nog wel bij mijn ouders willen wonen
Er worden boodschappen gedaan; huis gepoetst; voor je gekookt; kleren gewassen... Af en toe een keer helpen in het huishouden of afwassen en voor de rest alle vrijheden (en je kan sparen)
Ik ben magnetronkokquote:
rekeningen betalenquote:Op maandag 16 mei 2011 18:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk
[..]
Koken, kleren wassen, schoonmaken?
Soms ben ik er nog wel een dag of twee. Ik heb dan alleen niet echt het idee dat ik veel minder doe dan hier in huis.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:31 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zou nog wel bij mijn ouders willen wonen
Er worden boodschappen gedaan; huis gepoetst; voor je gekookt; kleren gewassen... Af en toe een keer helpen in het huishouden of afwassen en voor de rest alle vrijheden (en je kan sparen)
Oeh ja ! Papierwerk......quote:
Die edit.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben magnetronkokOke, koken moet ik dus leren.
Maar dat beetje kleding wassen en wat schoonmaken lijkt me zo erg nog niet
Koken is juist een van de leukste dingen die er zijnquote:
ik heb n grote berg administratie op mn vensterbank liggenquote:
nou... dat gaat nog een staartje krijgenquote:Op maandag 16 mei 2011 18:32 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb net met d'r gepraat. Ik vroeg haar of zij mij niet de hele tijd zo vast wilde houden.
Met als antwoord:
"doe dan maar wat je niet laten kan he? "
En toen keek ze chagrijnig naar de tv![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 mei 2011 18:32 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb net met d'r gepraat. Ik vroeg haar of zij mij niet de hele tijd zo vast wilde houden.
Met als antwoord:
"doe dan maar wat je niet laten kan he? "
En toen keek ze chagrijnig naar de tv![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach ja, hoort erbijquote:
EEN UUR?!quote:Op maandag 16 mei 2011 18:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Die edit.
En als je op kamers gaat ben je inderdaad in een uur door je huisje heen.
je de pleuris werken voor n hongerloontje want nog geen dilpomaquote:
Echt, snel weg daar als je oud genoeg bentquote:Op maandag 16 mei 2011 18:35 schreef summer2bird het volgende:
Wt ik dus niet snap is dat ze mij niet dingen laat doen als naar het station lopen, daarin is ze echt overbeschermerig, maar als ik lichamelijke klachten heb zoals de pijn op de bost en hoofdpijn die ik al een maand of 2 heb, dan is het aanstellerij, en mag ik niet eens naar de huisarts.
(ik zeg ook niks meer van die klachten, misschien dat dat het ook wel is)
Maar toch,![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar ben ik veel te chaotisch voorquote:
Stoffen, zuigen, afwas opruimen. Ik denk het wel ja, zoiets.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Ach ja, hoort erbij
[..]
EEN UUR?!Zo lang?
Afwas; 1x per weekquote:Op maandag 16 mei 2011 18:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Stoffen, zuigen, afwas opruimen. Ik denk het wel ja, zoiets.
quote:Op maandag 16 mei 2011 18:35 schreef summer2bird het volgende:
Wt ik dus niet snap is dat ze mij niet dingen laat doen als naar het station lopen, daarin is ze echt overbeschermerig, maar als ik lichamelijke klachten heb zoals de pijn op de bost en hoofdpijn die ik al een maand of 2 heb, dan is het aanstellerij, en mag ik niet eens naar de huisarts.
Maar toch,![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het lijkt wel een cel daarquote:Op maandag 16 mei 2011 18:35 schreef summer2bird het volgende:
Maar toch,![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat... Helaas is vriendlief nóg chaotischer; dus uiteindelijk doe ik het maar arghhhhhhquote:
Ik krijg ze nog wel, maar doe er niets meer mee. Internetbankieren ftw.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:36 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben nu al slordig met die 3 papiersels per jaar die ik van de bank krijg
Dat ligt toch aan het werk dat je doet...quote:Op maandag 16 mei 2011 18:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je de pleuris werken voor n hongerloontje want nog geen dilpoma
Daar ben ik ook goed in. De rekeningen die betaald moeten worden trek ik er wel tussenuit en krijgen op datum een apart stapeltje.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat... Helaas is vriendlief nóg chaotischer; dus uiteindelijk doe ik het maar arghhhhhh![]()
Papierwerk wordt momenteel opgestapeld in de lade hier![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |