Ja. Is dialect voor stropdasquote:
Ik vind tuinbroeken tofquote:Op maandag 16 mei 2011 17:33 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb trouwens ook stropdassen2
en ik wil nog steeds bretelsgewoon omdat het kan
Jij studeert voor Jort Kelder.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:33 schreef littledrummergirl het volgende:
ik van die hele baggy lage broeken ook welquote:
ik mis de rode broek nog!quote:
Boyfriend jeansquote:Op maandag 16 mei 2011 17:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik van die hele baggy lage broeken ook welbloesje erop ofzo, petje
en n te groot wit overhemdquote:
Met iets te korte pijpen en hoge bruine schoenen eronder.quote:
Te kort(e) pijpenquote:
Eet smakelijkquote:
standaard hoog water in de p.c.quote:
Stropdassen kunnen wel mooi zijn voor vrouwen, maar ik krijg dan snel de neiging om te denken dat die persoon een behoorlijke pot is.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:33 schreef littledrummergirl het volgende:
het is weer tijd voor katinkaquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 17:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Stropdassen kunnen wel mooi zijn voor vrouwen, maar ik krijg dan snel de neiging om te denken dat die persoon een behoorlijke pot is.![]()
Niks tegen het lesbisch zijn hoor, maar dat vind ik dan weer erg overdreven.
vrouwen die jou dus willen afwimpleen doen het beste dus snel een stropdas omquote:Op maandag 16 mei 2011 17:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Stropdassen kunnen wel mooi zijn voor vrouwen, maar ik krijg dan snel de neiging om te denken dat die persoon een behoorlijke pot is.![]()
Niks tegen het lesbisch zijn hoor, maar dat vind ik dan weer erg overdreven.
bij het ja woordquote:Op maandag 16 mei 2011 17:52 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga maar eens kleding herstellen![]()
3 weken geleden was ik nog gewoon getrouwd en vader van een gezin, waar is het fout gegaan
Mwa, ligt er helemaal aan hoe de vrouw er voor de rest uitziet en beweegt en overkomt.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
vrouwen die jou dussen willen afwimpleen doen het beste dus snel een stropdas om
Life is what happens to you while you're busy making other plansquote:Op maandag 16 mei 2011 17:52 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga maar eens kleding herstellen![]()
3 weken geleden was ik nog gewoon getrouwd en vader van een gezin, waar is het fout gegaan
Dat is een mooie.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Life is what happens to you while you're busy making other plans
raar. vrouwen met een stropdasquote:Op maandag 16 mei 2011 17:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa, ligt er helemaal aan hoe de vrouw er voor de rest uitziet en beweegt en overkomt.
Ooit was er een meisje in de uitgaansgelegenheid waar ik toen veel kwam, waarvan ik vermoed dat ze me leuk vond. Zij droeg dus ook stropdassen. Ik vond dat wel een beetje vreemd, maar ik vond haar ook te jong voor mij en ze kwam te onzeker en nog te meisjesachtig op mij over. Zij was toen 16 ik 21. Ik heb ook nooit de intentie genomen om haar beter te leren kennen, misschien had ik dat wel moeten doen, ookal was de kans op een relatie nihil.
hoe oud is ze nu danquote:Op maandag 16 mei 2011 17:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa, ligt er helemaal aan hoe de vrouw er voor de rest uitziet en beweegt en overkomt.
Ooit was er een meisje in de uitgaansgelegenheid waar ik toen veel kwam, waarvan ik vermoed dat ze me leuk vond. Zij droeg dus ook stropdassen. Ik vond dat wel een beetje vreemd, maar ik vond haar ook te jong voor mij en ze kwam te onzeker en nog te meisjesachtig op mij over. Zij was toen 16 ik 21. Ik heb ook nooit de intentie genomen om haar beter te leren kennen, misschien had ik dat wel moeten doen, ookal was de kans op een relatie nihil.
credits zijn voor john lennonquote:
16+ (mijn leefijd - 21)quote:
Koningquote:Op maandag 16 mei 2011 17:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
credits zijn voor john lennon
* littledrummergirl biedt koen haar schouder aan om tegen te slapenquote:
aah ge ziet er nog wel eens dusquote:Op maandag 16 mei 2011 17:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
16+ (mijn leefijd - 21)![]()
Maar ze zal echt niet meer stropdassen dragen, daar is ze een paar jaar later ofzo al vanaf gestapt.
quote:Op maandag 16 mei 2011 17:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl biedt koen haar schouder aan om tegen te slapen
nieuw staat eropquote:
ik las princes met ketchup smaak en dacht wtfquote:
powernapje doenquote:
Nope al een paar jaar niet gezien. En ik denk ook niet dat ze iets voor me is, zeker niet aangezien ik toen dus gruwelijk gefaald hebquote:Op maandag 16 mei 2011 17:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
aah ge ziet er nog wel eens dus![]()
go get her tiger, rawr
100 km per uur gemiddeld is snelquote:Op maandag 16 mei 2011 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
op je 100 km per uur rijden en dan ben je er snel
live and learnquote:Op maandag 16 mei 2011 17:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nope al een paar jaar niet gezien. En ik denk ook niet dat ze iets voor me is, zeker niet aangezien ik toen dus gruwelijk gefaald heb
oh. dan iets van 1 uur a anderhalf uurquote:Op maandag 16 mei 2011 17:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
100 km per uur gemiddeld is snel
(moet ook stuk over provinciale weg)
mijn record voor die 80 km is 46 minutenquote:Op maandag 16 mei 2011 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
oh. dan iets van 1 uur a anderhalf uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |