Ik drink alleen door de weeks met wat bijzondersquote:Op maandag 16 mei 2011 19:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hier ook gewoon werkweekIk euh.. zet de week goed in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey ajaksquote:![]()
Een vriendin van mij zou een keer een drankje doen met een ander kennis van mij. Ze kennen mij en hebben elkaar ook ooit wel eens gezien. In ieder geval, het drankje ging niet door omdat de kennis ziek was.quote:
Zeer zeker. Maar mannen zijn wel duidelijk en concreet.quote:
En zo hoort hetquote:Op maandag 16 mei 2011 19:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hier ook gewoon werkweekIk euh.. zet de week goed in
Ik snap dat jij het niet snaptquote:Op maandag 16 mei 2011 19:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Een vriendin van mij zou een keer een drankje doen met een ander kennis van mij. Ze kennen mij en hebben elkaar ook ooit wel eens gezien. In ieder geval, het drankje ging niet door omdat de kennis ziek was.
Komt ze nu vier weken na dato mij out of the blue vertellen dat het maar goed was dat hij ziek was, omdat hij ooit wel eens met een meid heeft gepraat die zij niet mag en dat dat vast de hele meet had verpest.
Waarom komt ze daar nu opeens weer mee aanzetten? Ze wist het toen niet, dus hoe dat van belang had kunnen zijn? Verder snap ik niet hoe die meid ooit ter sprake gebracht zou zijn (we hebben wel wat beters te doen dan een vage kennis te bespreken dacht ik zo) en waarom het nu relevant is, omdat de reden achter het drankje (namelijk samen een leuke cabaretvoorstelling zien) alweer achter ons ligt.
Ik snap het niet.
[..]
Zeer zeker. Maar mannen zijn wel duidelijk en concreet.
En dat snap ik dus ook niet. Maar WW je weet toch: Vrouwen, je kan beter kippen houdenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En nu is ze boos omdat ik haar niet snap.
Hmm... Zelfs als vrouw zijnde, snap ik dat niet goedquote:Op maandag 16 mei 2011 19:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Een vriendin van mij zou een keer een drankje doen met een ander kennis van mij. Ze kennen mij en hebben elkaar ook ooit wel eens gezien. In ieder geval, het drankje ging niet door omdat de kennis ziek was.
Komt ze nu vier weken na dato mij out of the blue vertellen dat het maar goed was dat hij ziek was, omdat hij ooit wel eens met een meid heeft gepraat die zij niet mag en dat dat vast de hele meet had verpest.
Waarom komt ze daar nu opeens weer mee aanzetten? Ze wist het toen niet, dus hoe dat van belang had kunnen zijn? Verder snap ik niet hoe die meid ooit ter sprake gebracht zou zijn (we hebben wel wat beters te doen dan een vage kennis te bespreken dacht ik zo) en waarom het nu relevant is, omdat de reden achter het drankje (namelijk samen een leuke cabaretvoorstelling zien) alweer achter ons ligt.
Ik snap het niet.
quote:
laat haar maar zeiken, ze is vast ongesteldquote:Op maandag 16 mei 2011 19:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik snap het niet.
[..]
Zeer zeker. Maar mannen zijn wel duidelijk en concreet.
Ha! Dus het ligt niet eens aan het man-zijn, maar gewoon aan haar.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hmm... Zelfs als vrouw zijnde, snap ik dat niet goed
Er was inderdaad weinig rationaliteit aanwezig.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
laat haar maar zeiken, ze is vast ongesteld
Wie zegt dat?quote:
Whut?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:49 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn.. hond... zit me erg vaag aan te staren.... *don't blink!!!*
honden naar buiten sturen met 1 commando, ik kan datquote:Op maandag 16 mei 2011 19:49 schreef PriemGirl het volgende:
Oh nevermind. Hij wil gewoon op mijn schoot komen liggenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:49 schreef PriemGirl het volgende:
Het ging niet over mijquote:Op maandag 16 mei 2011 19:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
Misschien issie wel net gedoucht, hoor.
Ik ook wel, mits de deur los staatquote:Op maandag 16 mei 2011 19:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
honden naar buiten sturen met 1 commando, ik kan dat
vraag maar aan DaMart
laptop op zijn rugquote:Op maandag 16 mei 2011 19:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh nevermind. Hij wil gewoon op mijn schoot komen liggen
Ja.. dit typt erg handig zo
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat iddquote:
Staarwedstrijd! Als je wegkijkt verlies de positie van roedelleider!quote:Op maandag 16 mei 2011 19:49 schreef PriemGirl het volgende:
Klopt, mij lukte het niet toen ik riep 'Eruit De Cock!'quote:Op maandag 16 mei 2011 19:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vraag maar aan DaMart
Wat voor een hond hebben jullie dan?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ook goedquote:
en de meiden lukte het ook nietquote:Op maandag 16 mei 2011 19:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt, mij lukte het niet toen ik riep 'Eruit De Cock!'
quote:
quote:
quote:
quote:
dat dusquote:Op maandag 16 mei 2011 19:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
Misschien issie wel net gedoucht, hoor.
Dat was echt briljantquote:Op maandag 16 mei 2011 19:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vraag maar aan DaMart
Je deed het ook verkeerdquote:Op maandag 16 mei 2011 19:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt, mij lukte het niet toen ik riep 'Eruit De Cock!'
hmm, dat word een op afstand ontspannings oefening denk ikquote:
tja dan kun je ook geen resultaat verwachtenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:52 schreef Toekito het volgende:
klant eist dat ik hem help zonder enige vorm van informatie..............ja natuurlijk!
Welsh Corgi Pembrokequote:
Tofquote:Op maandag 16 mei 2011 19:52 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
[..]
Yvonne heeft me gered
[..]
![]()
[..]
[..]
dat dus
Lekker handigquote:Op maandag 16 mei 2011 19:52 schreef Toekito het volgende:
klant eist dat ik hem help zonder enige vorm van informatie..............ja natuurlijk!
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:52 schreef Toekito het volgende:
ik welquote:Op maandag 16 mei 2011 19:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben ook geen hondenmens, en dat voelde dat beest volgens mij gewoon.
Ik zou echt te weinig geduld hebben voor dat soort werk!quote:Op maandag 16 mei 2011 19:52 schreef Toekito het volgende:
heb hem nu 5x gevraagd om zijn gegevens die relevant zijn maar blijf ze niet krijgen!quote:Op maandag 16 mei 2011 19:53 schreef crv het volgende:
[..]
tja dan kun je ook geen resultaat verwachten
quote:
Gezondheid! Nou weet ik nog niksquote:
heb deze al verteld dat mijn geduld op raakt.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zou echt te weinig geduld hebben voor dat soort werk!
houding doet een hoop bij een hondquote:Op maandag 16 mei 2011 19:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is zo klein, hond moet groot zijn, Jeff Dunham kan dat goed uitleggen wat wel of niet een hond isquote:
Ik ben ook totaal geen hondenmensquote:Op maandag 16 mei 2011 19:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
die oortjesquote:
Je bent een engelquote:Op maandag 16 mei 2011 19:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hmm, dat word een op afstand ontspannings oefening denk ik![]()
ik pm je wel
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is wel iets groter dan ik zo dacht maar als nog wel klein
Ah. Foto's. Nu snap ik tenminste watvoor hond jij hebtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Gelukkig nietquote:Op maandag 16 mei 2011 19:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Is inderdaad nog steeds 'klein'; maar niet mini
Zolang ze maar stil zijn zijn ze niet zo ergquote:Op maandag 16 mei 2011 19:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Mijn dames.De jongste was toen net een weekje bij mijn ouders.
Lol; die kleinequote:Op maandag 16 mei 2011 19:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Mijn dames.De jongste was toen net een weekje bij mijn ouders.
Yodaquote:Op maandag 16 mei 2011 19:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die oortjeshij lijkt op
[ afbeelding ]
Dat zijn leuke honden! Wat voor karakter heeft hij?quote:
Was erg gezelligquote:
wat heeft zij wat ik niet heb ?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hmm, dat word een op afstand ontspannings oefening denk ik![]()
ik pm je wel
En anders had jij het wel laten afsluiten?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:58 schreef Toekito het volgende:
klant is eindelijk achter zijn tel nummer gekomen en die is administratief afgesloten. Lang leven de scheldende medemens!
Dat weet ik, het ging ook meer om hoe je vakantie wasquote:Op maandag 16 mei 2011 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was erg gezelligEn de bordjes waren maar bijzaak deze keer
Die kleine is nog steeds een sloper.quote:
Dank jequote:
En al zijn haar nogquote:Op maandag 16 mei 2011 19:59 schreef Yuki het volgende:
Jezus, wat heeft Matthijs van Nieuwkerk een vreselijke stropdas om
nee hoor. Heb klant geduldig al uitgelegd waarom hij met zijn gedrag nergens komt. Morgen zal die wel weer schreeuwen tegen andere hier. Prima, part of the jobquote:Op maandag 16 mei 2011 19:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
En anders had jij het wel laten afsluiten?
je hebt vandaag nog een foto gekregen van mij in je pmquote:Op maandag 16 mei 2011 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat heeft zij wat ik niet heb ?
ik krijg nooit leuke pm's
Heeeerlijk karakter ! Hij werkt heel graag voor de baas. Kan zich goed aanpassen aan de omgeving. Erg nieuwsgierig en leergierig! En.... Hij is, naar mij toe, ontzettend knuffeligquote:Op maandag 16 mei 2011 19:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat zijn leuke honden! Wat voor karakter heeft hij?
Hoe vroeg van te voren zet je die soap eigenlijk op de site?quote:
quote:
hoorde dattie een ado stropdas draagt. Wel humor.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:59 schreef Yuki het volgende:
Jezus, wat heeft Matthijs van Nieuwkerk een vreselijke stropdas om
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je hebt vandaag nog een foto gekregen van mij in je pm![]()
nou ja, ik stond er niet op maar hij was wel leuk
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je hebt vandaag nog een foto gekregen van mij in je pm![]()
nou ja, ik stond er niet op maar hij was wel leuk
Maar Ado is ook niet in de top 5 geëindigd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |