Waarom heb ik uberhaupt nog geen geruchten rond verhoek - topclub gehoordquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:39 schreef Frutsel het volgende:
Nou..wanneer gaat er een telefoontje naar Wesley Verhoek? Van mij mag ie wel naar Twente.
Goeie speler
Waarom?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Waarom heb ik uberhaupt nog geen geruchten rond verhoek - topclub gehoord. Overigens moet daarvoor eerst Ruiz weg bij jullie lijkt me.
Van der Gijp lult hier echt onzin en zit te overdrijven.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:06 schreef pberends het volgende:
Van der Gijp: Munsterman slaat onzin uit
Jopie.
quote:Ik drink bier en ik rook wiet, ik ben Theo ajacied. Ook rijd ik mensen bijna dood ik ben Theo een tering jood! #theoverrader!
FCT supporters moeten hem niet zo respectloos behandelen, zonder hem waren jullie niets.quote:
Niets vind ik ook te kort door de bocht, maar ik vind het walgelijk wat sommige mensen durven te zeggen. Theo heeft het heel goed gedaan bij Twente, heeft absoluut Twente beter gemaakt, waar hij ook naartoe gaat hij verdient gewoon inderdaad respect.quote:Op maandag 23 mei 2011 01:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
FCT supporters moeten hem niet zo respectloos behandelen, zonder hem waren jullie niets.
Whehe, wat ga ik lachen als Twente kampioen wordtquote:Op de vraag waarom de middenvelder van FC Twente naar aartsrivaal Ajax wilde, antwoordde hij: „Omdat ik weer kampioen wil worden.”
Welkome aanvulling voor jullie?quote:FC Twente jaagt op Wijnaldum
Nieuw contract in De Kuip verder weg dan ooit
Feyenoord moet serieus rekening houden met een vertrek van Georginio Wijnaldum, nu bekerwinnaar FC Twente zijn zinnen heeft gezet op de Rotterdammer. De 20-jarige speler van Jong Oranje moet komend seizoen in de Grolsch Veste het aanvallende brein op het middenveld worden. Dat meldt het AD.
Zaakwaarnemer Humphrey Nijman sprak afgelopen week voor het eerst over zijn pupil Georginio Wijnaldum met Martin van Geel, de nieuwe technisch directeur van Feyenoord. De Rotterdamse club onderneemt al langere tijd verwoede pogingen om het medio 2012 aflopende contract van de jeugdinternational open te breken en te verlengen. Tot op heden zonder succes.
Nu FC Twente, dat zich nog niet officieel gemeld heeft in de Kuip, op het toneel is verschenen, lijkt een contractverlenging in de Kuip verder weg dan ooit. In Enschede ziet oefenmeester Michel Preud'homme een middenveld met local hero Wout Brama, de bij Roda JC weggeplukte Willem Janssen en talent Wijnaldum, die afgelopen seizoen veertien competitiedoelpunten produceerde voor Feyenoord, als meest vooruitgeschoven pion wel zitten. (redactie)
Lijkt mij wel, heb van hem genoten dit jaar! Maar hebben nog wel een ervaren rot nodig op het middenveld.quote:
Stijn Schaars niks voor Twente?quote:Op maandag 23 mei 2011 09:50 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Lijkt mij wel, heb van hem genoten dit jaar! Maar hebben nog wel een ervaren rot nodig op het middenveld.
Dit.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:55 schreef Spatzmann het volgende:
Nou, in ieder geval Theo bedankt voor je inzet de afgelopen jaren!
Genoeg geruchten over middenvelders die eventueel naar Twente komenquote:FC Twente is bij de zoektocht naar versterking voor het middenveld bij een opvallende naam uitgekomen. De nummer twee van afgelopen seizoen, die zoekt naar een opvolger voor Theo Janssen, heeft volgens De Telegraaf serieuze interesse in FC Utrecht-middenvelder Kevin Strootman.
De 21-jarige Strootman speelt pas een half seizoen bij FC Utrecht en kon reeds in zijn periode bij Sparta Rotterdam op de warme belangstelling van FC Twente rekenen. Meerdere keren leek een transfer naar Enschede dichtbij. In juni vorig jaar leek FC Twente voor slechts 750.000 euro de getalenteerde middenvelder over te nemen van Sparta, maar de Enschedeërs lieten hem uiteindelijk lopen.
In januari maakte Strootman de overstap naar de Domstad, waar hij zelfs uitgroeide tot Oranje-international. FC Twente zal hem nu voor een veel hoger bedrag moeten contracteren. De transferwaarde van Strootman, die nog tot medio 2015 vast ligt bij FC Utrecht, ligt momenteel rond de vier à vijf miljoen euro.
quote:Op maandag 23 mei 2011 09:55 schreef Spatzmann het volgende:
Als ze 5 miljoen willen hebben, wat de geruchten zijn, dan zeg ik laat maar zitten...quote:Op maandag 23 mei 2011 12:01 schreef ReMcOrE het volgende:
volgens AD heeft Utrecht eerste bod op Strootman afgewezen...
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)p-Strootman-af.dhtml
de hoofdprijs betalen is niet erg, maar dan moet je ook een speler hebben die dat geld waard is; en dat vind ik bij Strootman niet het geval... Preud'homme had hem vorig jaar voor 750.000 kunnen kopen, maar liet het op het laatste moment niet doorgaan; en dan nu ineens 5 miljoen op tafel gaan leggen?quote:Op maandag 23 mei 2011 12:07 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk dat twente er aan moet wennen dat ze vaker de hoofdprijs moeten betalen voor spelers. Vooral als je gaten wilt opvullen en mee wilt blijven spelen om de titel.
Chadli is toch bij jullie hetzelfde verhaal?quote:Op maandag 23 mei 2011 12:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de hoofdprijs betalen is niet erg, maar dan moet je ook een speler hebben die dat geld waard is; en dat vind ik bij Strootman niet het geval... Preud'homme had hem vorig jaar voor 750.000 kunnen kopen, maar liet het op het laatste moment niet doorgaan; en dan nu ineens 5 miljoen op tafel gaan leggen?
die heeft een grotere ontwikkeling dan Strootman doorgemaakt afgelopen seizoen...quote:Op maandag 23 mei 2011 12:32 schreef Adames het volgende:
[..]
Chadli is toch bij jullie hetzelfde verhaal?
of misschien Overtoom?quote:Op maandag 23 mei 2011 12:41 schreef andre347 het volgende:
Als ik Twente was had ik eens een poging gedaan om Bakkal bij PSV op te halen. Prima speler, zit op de bank bij PSV doordat hij (denk ik) wat problemen heeft met Rutten. Kost ook niet zoveel volgens mij. Ideaal op het middenveld met Brama en Ruiz.
http://twitter.com/twentefans/status/72675135777275905quote:Theo Janssen maakt definitief de overstap van FC Twente naar Ajax. #fctwente
whehehhe ja idd kk neuze :pquote:Op maandag 23 mei 2011 17:26 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Weet theo gelijk weer hoe het valt om te verliezen :d
Sluit me hier volledig bij aan ze schatten hem daar totaal niet op waarde als jullie dat wel doen net zoals jullie met Theo deden betaalt ie je dubbel en dwars terug.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:41 schreef andre347 het volgende:
Als ik Twente was had ik eens een poging gedaan om Bakkal bij PSV op te halen. Prima speler, zit op de bank bij PSV doordat hij (denk ik) wat problemen heeft met Rutten. Kost ook niet zoveel volgens mij. Ideaal op het middenveld met Brama en Ruiz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |