Goed denk ik.. weet niet zeker.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:27 schreef Femke3112 het volgende:
Ik heb bij vraag 9: Pacificatie zorgt voor angst voor polarisatie, die een oprechte ideeënstrijd in de weg zit.
Zou dat goed zijn?
Het is juist het tegenovergesteldequote:Op maandag 16 mei 2011 20:44 schreef Etsu het volgende:
Ik had bij die vraag van 'Pacificatie' iets staan van:
Iedereen wil zijn eigen mening doordrammen, daardoor is geen een goed debat mogelijk.
Zal wel weer fout zijn.of niet?
Zie ik Cito wel voor aan.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:47 schreef Daev het volgende:
En de norm wordt straks zeker vast weer 0,0. Flikker toch op, wat een bende.
Waar zie je dat staan?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:49 schreef Tijz het volgende:
Er zijn klachten over dat tekst 2 teveel moeilijke woorden bevatte
Dit kloptquote:Op maandag 16 mei 2011 20:49 schreef Selina het volgende:
Pacificatie is toch dat partijen het sneller met elkaar eens gaan worden, om problemen te voorkomen? En polarisatie dat de tegenstellingen tussen de partijen groter worden... Pff, is geschiedenis toch nog ergens goed voor.
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:49 schreef Tijz het volgende:
Er zijn klachten over dat tekst 2 teveel moeilijke woorden bevatte
Hier heb je nou een woordenboek voor.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:49 schreef Selina het volgende:
Pacificatie is toch dat partijen het sneller met elkaar eens gaan worden, om problemen te voorkomen? En polarisatie dat de tegenstellingen tussen de partijen groter worden... Pff, is geschiedenis toch nog ergens goed voor.
Correctiemodel zegtquote:Op maandag 16 mei 2011 20:27 schreef Femke3112 het volgende:
Ik heb bij vraag 9: Pacificatie zorgt voor angst voor polarisatie, die een oprechte ideeënstrijd in de weg zit.
Zou dat goed zijn?
Weet niet... Ik hoop het. :/quote:Op maandag 16 mei 2011 21:00 schreef knight18 het volgende:
als je 28 punten vd 48 hebt, is dat dan een voldoende (5,5)?
Alinea 9 van de tekst:quote:Op maandag 16 mei 2011 20:58 schreef Selina het volgende:
Haha, al dat polarisatie en pacificatie gedoe, begin er nu zelf ook over te twijfelen.![]()
Als je 'polarisatie zit een oprechte ideeënstrijd in de weg' hebt, is dat toch eigenlijk fout? Want polarisatie zorgt juist voor tegenstellingen, dus een ideeënstrijd... Dan zou er toch echt angst voor polarisatie moeten staan om het goed te rekenen, lijkt mij.
Die laatste zin had ik in m'n gedachten, maar dat waren geen 20 woorden... Dus ik dacht: nee, dat is het hem niet. Blijkt dus toch wel.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:03 schreef Prulez het volgende:
[..]
Alinea 9 van de tekst:
"Een andere belemmering voor een goed debat is de wens van veel politici om snel tot overeenstemming te komen. Deze zogenaamde 'pacificatie' komt van oudsher voor uit de wens om de winnaars en verliezers in het debat te kunnen verenigen. Angst voor polarisatie zit een oprechte ideeenstrijd in de weg."
Op zich ook wel logisch: polarisatie wakkert het debat aan. Als je daar bang voor bent (En dus gaat pacificeren (?)) belemmer je het debat, bla bla bla, bla bla bla bla.
Mijn docent vertelde dat docenten hadden geklaagd dat het van 2010 te makkelijk was.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:03 schreef Selina het volgende:
Ik heb het idee dat het examen van 2010 veel makkelijker was, maar extreem moeilijk was deze ook niet... Misschien iets van 0,5 - 0,9 ofzo? Dan heb je met 28 punten een voldoende.
Sowieso. Vorig jaar was de norm ook al 0.0, en dit jaar zijn er echt heel veel klachten geloof ik. Ze kunnen het niet maken om de norm dit jaar ook 0.0 te laten zijn.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:05 schreef knight18 het volgende:
vraag 19 heb ik juist de ideeengang van de schrijver neergezet XD. Vond dat zo een kutvraag.
En denken jullie dat de norm boven de 0,0 komt?
Bedoel je niet vraag 18? Want daar had ik dat.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:05 schreef knight18 het volgende:
vraag 19 heb ik juist de ideeengang van de schrijver neergezet XD. Vond dat zo een kutvraag.
En denken jullie dat de norm boven de 0,0 komt?
Dat is ook lullig, ga je een beetje je eigen leerlingen naaien.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:05 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Mijn docent vertelde dat docenten hadden geklaagd dat het van 2010 te makkelijk was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |