DAT DOE JE ANDERS WEL MENEERTJE!quote:Op maandag 16 mei 2011 14:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik eigenlijk ook al, maar heb verder geen verstand van al die sectoren. Ging er in zijn algemeenheid even vanuit dat alle sectoren waar enige vrije markt is altijd wel onethische zaken gebeuren.
Niet dat ik zo de moraalridder wil uithangen verder.
Da's gekquote:
Nu wel.quote:
Rastafari liedjes zijn bij hoge uitzondering een keer te luisteren.quote:
Neem jij nou maar een andere UIquote:Op maandag 16 mei 2011 15:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Rastafari liedjes zijn bij hoge uitzondering een keer te luisteren.
Leuk is anders wat.
Voor jou altijd.quote:
Tyf op met die herriequote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 15:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tyf op met die herrie
Ik heb zin in dat onweer van volgende week
quote:Op maandag 16 mei 2011 15:11 schreef eriksd het volgende:
Titanic heb ik gekocht en toen vooruitgespoeld tot de ijsberg. De rest boeide mij niet.
Heb je toch Kate Winslet (bijna) naakt gemistquote:Op maandag 16 mei 2011 15:11 schreef eriksd het volgende:
Titanic heb ik gekocht en toen vooruitgespoeld tot de ijsberg. De rest boeide mij niet.
De PvdA was trouwens schuldig aan het laten zinken van de Titanic.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:11 schreef eriksd het volgende:
Trek in een Flaming dr. Pepper.quote:
Ja, vuig amateurisme met die klinknagels.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De PvdA was trouwens schuldig aan het laten zinken van de Titanic.
Je leert het wel.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat zielige orkestgroepje was ook het resultaat van een stel Melkertbanen.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, vuig amateurisme met die klinknagels.
Volgens mij hadden de vuige kapitalistische toeleveranciers inferieure klinknagels geleverd.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Daarom kregen ze ook geen plek in de reddingsboten.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat zielige orkestgroepje was ook het resultaat van een stel Melkertbanen.
Niet waar, daar zat de opa van Willem Drees achter.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij hadden de vuige kapitalistische toeleveranciers inferieure klinknagels geleverd.
Wat zeg ik, Willem Drees zelf!quote:Op maandag 16 mei 2011 15:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Niet waar, daar zat de opa van Willem Drees achter.
Je belde een uurtje geleden afquote:Op maandag 16 mei 2011 15:24 schreef KoosVogels het volgende:
Geweldig interview gehad met ware oorlogsheld.
Dan liever de van de toenemende invloed van Israël op onze politiekquote:Op maandag 16 mei 2011 15:25 schreef Voorschrift het volgende:
Heb je niet meteen gevraagd of hij ons ook nog kan bevrijden van de PvdA.
Nou, wat had hij te vertellen?quote:Op maandag 16 mei 2011 15:26 schreef KoosVogels het volgende:
Nee, zonder gekheid. Echt mooi verhaal wat die man had te vertellen.
Ja eigenlijk wel.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan liever de van de toenemende invloed van Israël op onze politiek
Zat ie bij de Prinses Irenebrigade?quote:Op maandag 16 mei 2011 15:26 schreef KoosVogels het volgende:
Nee, zonder gekheid. Echt mooi verhaal wat die man had te vertellen.
Hij heeft gevochten in de oorlog, en gewonnen.quote:
Koop een krant.quote:
Semtex kleefpasta.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:27 schreef eriksd het volgende:
Wat was je presentje voor hem eigenlijk? Kukident?
Heb al toiletpapier.quote:
Die grap was veertig jaar geleden al niet grappig meer.quote:
Dan zoek je het maar lekker uit.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:28 schreef remlof het volgende:
[..]
De Stentor is in Arnhem niet eens te koop
Ik moest om mijn grap lachenquote:Op maandag 16 mei 2011 15:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die grap was veertig jaar geleden al niet grappig meer.
Hierom ook trouwens.quote:
Vergeef me, ik heb die grap ongeveer al 3000 keer gehoord, dus kan er niet echt meer om lachenquote:
Geeft toch blijk van het feit dat mensen de Stentor een kwaliteitskrant vinden, als je zovaak hoort dat ze al genoeg toiletpapier hebben.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vergeef me, ik heb die grap ongeveer al 3000 keer gehoord, dus kan er niet echt meer om lachen
Ik heb nou eenmaal ee hoop vrienden die denken de leukste thuis te zijn.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geeft toch blijk van het feit dat mensen de Stentor een kwaliteitskrant vinden, als je zovaak hoort dat ze al genoeg toiletpapier hebben.
Ik moest lachen.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:27 schreef eriksd het volgende:
Wat was je presentje voor hem eigenlijk? Kukident?
Het zal wel aan m'n hoofd liggen die nu bij andere zaken is, maar wat moet 't uitdragen?quote:
Che Capitulara.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het zal wel aan m'n hoofd liggen die nu bij andere zaken is, maar wat moet 't uitdragen?
Maar Rood!quote:
Klein wijffie heeft ie.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:36 schreef mlg het volgende:
Aaah jongens, die Sharpes is wel de manhttp://www.powned.tv/uitzendinggemist/2011/05/pownews_135.html
Oh nog verder..
Klopt!quote:
Heeft wel wat weg van Ton Elias.quote:
Jouw vlag lijkt nu moeilijk te rijmen met je titelfavoriet van afgelopen weekend, maar ook blauwquote:
Wie bestuurde het ding?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:05 schreef Voorschrift het volgende:
Oeh, er rijdt een vrachtwagen voorbij uit Dedemsvaart.
Dat magische niemandsland bestaat dus toch!
Magisch zou ik dat gehucht niet willen noemen.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:05 schreef Voorschrift het volgende:
Oeh, er rijdt een vrachtwagen voorbij uit Dedemsvaart.
Dat magische niemandsland bestaat dus toch!
Shhh!quote:Op maandag 16 mei 2011 16:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jouw vlag lijkt nu moeilijk te rijmen met je titelfavoriet van afgelopen weekend, maar ook blauw
Kon het niet zien.quote:
"Speciaal"?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Magisch zou ik dat gehucht niet willen noemen.
"Money is my life"quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 16:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jouw vlag lijkt nu moeilijk te rijmen met je titelfavoriet van afgelopen weekend, maar ook blauw
"More cars, less trees"quote:Op maandag 16 mei 2011 16:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
"Money is my life"
En dan in pak door de straten, ahh wat een geweldenaren.
Wat een heldere lichten lopen achter dat spandoek.quote:
Beetje hetzelfde kaliber als die hippies met dien verstande dat deze mensen zichzelf bedruipenquote:Op maandag 16 mei 2011 16:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat een heldere lichten lopen achter dat spandoek.
Privatise more stuff!
Money is my life
Dat zegt men ook tegen verstandelijk gehandicapten.quote:
Zo ongeveer inderdaad.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde kaliber als die hippies met dien verstande dat deze mensen zichzelf bedruipen
Ik zie mezelf zo meelopen, wat een bazen.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
"More cars, less trees"
"Privatise more stuff"
Ik niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zie mezelf zo meelopen, wat een bazen.
Ah. ABC. Bazenband. Met het fantastische album The Lexicon of Love.quote:
"Profit before people".quote:
Daarom ook.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zegt men ook tegen verstandelijk gehandicapten.
Ik vrees echter dat die lui bloedserieus zijn.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
"Profit before people".
Ah come on, ik zie de humor er wel van in.
Daarom, gewoon een ludieke actie van een of ander korps.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:13 schreef GSbrder het volgende:
Daarom, alsof kapitalisten daadwerkelijk demonstreren
Het is gewoon een grapje van een stel gekkies.
Wilde em effe inkoppen.quote:
Ja zo is het wat duidelijker voor de outsiders inderdaad.quote:
Koos, jij hebt wel een baard, niet?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:16 schreef KoosVogels het volgende:
De mooiste baarden en snorren ter wereld.
Natuurlijk niet.quote:
Snorquote:
Ook niet. Heb me wel drie dagen niet geschoren dus er hangt wel weer wat. Maar zou dat geen baard willen noemen.quote:
Dus niet dit:quote:Op maandag 16 mei 2011 16:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook niet. Heb me wel drie dagen niet geschoren dus er hangt wel weer wat. Maar zou dat geen baard willen noemen.
Moet je dan nu al beginnen?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Zal ik 'm dan maar laten staan voor de meet?
Hoewel vet, bedank ik voor een dergelijke baard.quote:
Vreemd, ook jongelui met zo'n overdreven snor.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:16 schreef KoosVogels het volgende:
De mooiste baarden en snorren ter wereld.
Waarom maak je jezelf er dan altijd zo'n druk over?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:17 schreef mlg het volgende:
Kapitalisten zijn één van de weinige idealistische machten die volledig in de samenleving zijn geïntegreerd. Daarom heeft het kapitalisme ook zoveel invloed op ons leven.
Hippies, communisten etc. zijn vaak rare snuiters, en daarom totaal geen invloed meer.
Ik ben 12, wat is scherenquote:Op maandag 16 mei 2011 16:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoewel vet, bedank ik voor een dergelijke baard.
En moet jij je al scheren, GS?
quote:
Als je php was, dan was die grap overigens leuker geweest.quote:
Wellicht.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als je php was, dan was die grap overigens leuker geweest.
Ik denk dat ik vanavond maar eens ga douchen, ook met oog op de meetquote:Op maandag 16 mei 2011 16:24 schreef Tem het volgende:
Is hip toch? gasten met van die Jan, Piet, Joris en Corneel baarden, als je die baard wegdenkt blijft er alleen niets over.
Maar het gaat nog steeds nergens over.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:24 schreef eriksd het volgende:
De sc topics zijn de laatste tijd een stuk leesbaarder.
quote:Op maandag 16 mei 2011 16:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vanavond maar eens ga douchen, ook met oog op de meet
Met jouw nieuwe UI kom je een stuk serieuzer over.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:24 schreef eriksd het volgende:
Dat is meer doordat fts hier niet meer postquote:Op maandag 16 mei 2011 16:24 schreef eriksd het volgende:
Iemand die dol is op de '80 is inderdaad moeilijk serieus te nemen.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:26 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Met jouw nieuwe UI kom je een stuk serieuzer over.
Mwah, symbolisch gezien zou dit je beter passen:quote:
Star Wars adepten daarentegenquote:Op maandag 16 mei 2011 16:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Iemand die dol is op de '80 is inderdaad moeilijk serieus te nemen.
quote:Op maandag 16 mei 2011 16:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vanavond maar eens ga douchen, ook met oog op de meet
Bedoel qua uiterlijk.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mwah, symbolisch gezien zou dit je beter passen:
[ afbeelding ]
Da's waar ook!quote:Op maandag 16 mei 2011 16:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, je bent vorige maand toch al geweest.
Je bent toch goed op weg, om je streefgewicht te halen 28 mei?quote:
Ik ben 80's en Star Wars adept. Wat nu?quote:
Precies, contact met bacterien maken de mens sterkerquote:Op maandag 16 mei 2011 16:28 schreef dotCommunism het volgende:
Douchen en hygiene leidt tot allergie.
Mijn FB foto heb ik uren op zitten airbrushenquote:Op maandag 16 mei 2011 16:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je bent toch goed op weg, om je streefgewicht te halen 28 mei?
Bah, je bent echt een vieze communiste.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:28 schreef dotCommunism het volgende:
Zijn toch doodnormale lui?quote:
Leg jij hem maar op de stipquote:Op maandag 16 mei 2011 16:28 schreef dotCommunism het volgende:
Vooroordelenquote:
Het is geen cummulatieve distributiefunctiequote:Op maandag 16 mei 2011 16:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben 80's en Star Wars adept. Wat nu?
Quatsch.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mijn FB foto heb ik uren op zitten airbrushen
Professionele shitquote:Op maandag 16 mei 2011 16:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mijn FB foto heb ik uren op zitten airbrushen
Enorm. Genieten van het goede leven.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je bent ook zo'n stiekem dikkertje, Erik?
Nee, gebaseerd op al haar uitspraken in het verleden die samen haar profiel vormen.quote:
Die twee rechts en de yoda links zijn leuk.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zijn toch doodnormale lui?
[ afbeelding ]
Juist, lekker anderhalf-stoelertje van mequote:
ga je nou claimen dat je leugens ook maar enige basis in de realiteit hebben?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:31 schreef mlg het volgende:
[..]
Nee, gebaseerd op al haar uitspraken in het verleden die samen haar profiel vormen.
Wat is jouw doel qua zitoppervlak?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Juist, lekker anderhalf-stoelertje van me
?quote:
quote:
Ik heb lovehandlesquote:Op maandag 16 mei 2011 16:33 schreef Voorschrift het volgende:
Stop met obesitas op te hemelen, jullie geven ze hoop.
Dat is zielig.
Ohjee VS, hoor je dat?quote:
Facebook / Fotoboekquote:
Ohja, dat was mijn muur. Heb er nu meer en zeldzamere.quote:
Ik compenseer het met m'n azuurblauwe ogenquote:
Ik zie er ook niet uit als een Griekse god, maar obesitas "anderhalfstoel" is weer een ander verhaal.quote:
Ja schep maar op, nu raken ze nog meer depri.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik compenseer het met m'n azuurblauwe ogen
quote:Op maandag 16 mei 2011 16:37 schreef GSbrder het volgende:
Griekse goden zijn dan ook voor paupers die de hele dag niets te doen hebben Fok nog niet hebben ontdekt.
quote:Op maandag 16 mei 2011 16:37 schreef GSbrder het volgende:
Griekse goden zijn dan ook voor paupers die de hele dag niets te doen hebben Fok nog niet hebben ontdekt.
Daar valt best aan te werken.quote:
Als elke user hier de sportschool indook op de momenten dat hij online is, zouden we een Sterkste Man - meet kunnen houden in Utrechtquote:
Goed ideequote:Op maandag 16 mei 2011 16:38 schreef Voorschrift het volgende:
Dutchnative, koop een maatpak.
Daar is je uitstraling.
Niet naar VS luisterenquote:
Dat is waar, maar ik hekel de sportschool.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als elke user hier de sportschool indook op de momenten dat hij online is, zouden we een Sterkste Man - meet kunnen houden in Utrecht
Ik heb geen artrosequote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 16:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik hekel de sportschool.
Vol met anabolen paupers, menopauze oma's en Net-5 huisvrouwen
Al jaren.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:40 schreef GSbrder het volgende:
remlof, heb je je bakkebaarden van de baggermeet nog?
Neequote:
Het wil mij maar niet lukken.quote:
Punt voor u.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik hekel de sportschool.
Vol met anabolen paupers en menopauze oma's.
Als je je de hele dag achter je computer wil verschuilen op kantoor, interviews uittypend niet neequote:
Ben jij zo'n lange lat?quote:
185 ofzo.quote:
Dat is een labiel evenwicht.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:41 schreef remlof het volgende:
Ik ben 85kg, mijn ideaal gewicht. Bij minder vind ik mezelf te licht bij meer te zwaar
Wie doet dat dan?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:41 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Als je je de hele dag achter je computer wil verschuilen op kantoor, interviews uittypend niet nee
Adsum qui feci.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Topic titel is te triest voor woorden
Zo kan je wel gewichtige betogen houden.quote:
Ha, een midget.quote:
Hey niet zo hé!quote:
Hé, ukkepuk, ga eens achter VS en mij staan, de ruim- en bijna-1.90'ers.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 16:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hé, ukkepuk, ga eens achter VS en mij staan, de ruim- en bijna-1.90'ers.
Zowel kapitale personen en kapitale lengtesquote:Op maandag 16 mei 2011 16:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hé, ukkepuk, ga eens achter VS en mij staan, de ruim- en bijna-1.90'ers.
En Erik maakt een grapje, hij is 2.03quote:
Compenseer jij je uitstraling ook met je lengtequote:Op maandag 16 mei 2011 16:45 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Zowel kapitale personen en kapitale lengtes
Sssstquote:
Oei, een reus.quote:
GVRquote:
Redelijk, redelijk. Ik heb vooral grote voetenquote:Op maandag 16 mei 2011 16:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Compenseer jij je uitstraling ook met je lengte?
EU mt. 48?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:47 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Redelijk, redelijk. Ik heb vooral grote voeten
Dat nou ook weer nietquote:
Zeg eens, Soms zijn ze slim, soms zijn ze dom, soms hebben ze grote geslachtsdelenquote:Op maandag 16 mei 2011 16:48 schreef eriksd het volgende:
Je weet wat ze zeggen over grote voeten hé.
Verdienen lange mensen per definitie meer geld? Loon wordt opgebouwd uit centimeters?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:49 schreef GSbrder het volgende:
Lange mensen zijn geweldig.
Ze verdienen meer, hebben meer seks en zijn slimmer
Je snapt het principe van "generalisatie"quote:Op maandag 16 mei 2011 16:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Verdienen lange mensen per definitie meer geld? Loon wordt opgebouwd uit centimeters?
Ik ken alleen die van de grote geslachtsdelen. Of was dat nou een grote neus?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:50 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Zeg eens, Soms zijn ze slim, soms zijn ze dom, soms hebben ze grote geslachtsdelen(volgens het fabeltje dan)
quote:Op maandag 16 mei 2011 16:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Verdienen lange mensen per definitie meer geld? Loon wordt opgebouwd uit centimeters?
Nee, dat snap ik niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je snapt het principe van "generalisatie"
Laten we het maar op de eerste houdenquote:Op maandag 16 mei 2011 16:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ken alleen die van de grote geslachtsdelen. Of was dat nou een grote neus?
Psychologisch kan het best wel zo zijn dat lange mensen meer verdienen.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:51 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Was het maar zo. Konden we iig op een eerlijke manier China een lagelonenland houden
Nee. Leven op....quote:Op maandag 16 mei 2011 16:50 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Zeg eens, Soms zijn ze slim, soms zijn ze dom, soms hebben ze grote geslachtsdelen(volgens het fabeltje dan)
Jammer.quote:
Ik ben gewoon vet slim en een goede achternaam dus ik ben per definitie een pimp.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jammer.
Jij zit op het randje met je lengte.
VS, erik en ik verdienen 1,5% meer dan mannen met een gemiddelde lengte.
Staaaaaaaaat niet op de kaartquote:Op maandag 16 mei 2011 16:53 schreef mlg het volgende:
Ik ben 1.83, hoeveel verdien ik gemiddeld meer?
Las onlangs dat iemand met de naam Peter de meeste kans maakt op een topbaan.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben gewoon vet slim en een goede achternaam dus ik ben per definitie een pimp.
Een goede naam is het halve werkquote:Op maandag 16 mei 2011 16:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben gewoon vet slim en een goede achternaam dus ik ben per definitie een pimp.
Een pré, geen vereistequote:
Sympathiek dat je ze dat gunt, maar dan moet je wel eerst met mij overleggenquote:Op maandag 16 mei 2011 16:59 schreef eriksd het volgende:
Jullie mogen allemaal voor mij komen werken later
Excuus. Koos wordt koffiejuffrouw, dutchnative deurmat, Remlof kapstok.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sympathiek dat je ze dat gunt, maar dan moet je wel eerst met mij overleggen
Ik laat niet over me heen lopenquote:Op maandag 16 mei 2011 17:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Excuus. Koos wordt koffiejuffrouw, dutchnative deurmat, Remlof kapstok.
Dan krijg je ook geen bonusquote:
Ik neem ontslagquote:
Prima.quote:
quote:
Hij is toch al de transportmedewerker binnendienst?quote:Op maandag 16 mei 2011 17:05 schreef Dutchnative het volgende:
Ik beveel je overigens PHP aan als deurmat
Je verantwoordelijkheid niet afschuiven.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:05 schreef Dutchnative het volgende:
Ik beveel je overigens PHP aan als deurmat
Mooiquote:Op maandag 16 mei 2011 17:05 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze maar hij is onvindbaar.
Hij kan ook zorgen voor het creëren van een markt. Hij vernielt, jullie repareren.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hij is toch al de transportmedewerker binnendienst?
Sowieso snap ik niet dat Tudor zo'n onderbelicht merk is. Europese dochteronderneming van Rolex maar richten zich op jonger publiek. Mooie modellen tussen, en nog redelijk betaalbaar. Tussen de 2500 en de 5000 euro zitten ze.quote:
Bastiatquote:Op maandag 16 mei 2011 17:06 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Hij kan ook zorgen voor het creëren van een markt. Hij vernielt, jullie repareren.
Tsja, toch het 'jonger broertje'-probleem?quote:Op maandag 16 mei 2011 17:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Sowieso snap ik niet dat Tudor zo'n onderbelicht merk is. Europese dochteronderneming van Rolex maar richten zich op jonger publiek. Mooie modellen tussen, en nog redelijk betaalbaar. Tussen de 2500 en de 5000 euro zitten ze.
Denk het. Ik ga bovenstaande wel kopen, de standaard rolex submariner is nu 8000 dollar zag ik. Absurd duur.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tsja, toch het 'jonger broertje'-probleem?
Mooi, de datum staat al goed op het klokje voor de dag dat jij hem gaat dragen!quote:Op maandag 16 mei 2011 17:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Denk het. Ik ga bovenstaande wel kopen, de standaard rolex submariner is nu 8000 dollar zag ik. Absurd duur.
Denk nog niet dat ik hem dan heb. Doe wel een bescheiden klokje om.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mooi, de datum staat al goed op het klokje voor de dag dat jij hem gaat dragen!
Voor het geval er toch een socialistische user komt delen in je chronografisch genot, of als je het per ongeluk moet gaan gebruiken om de drankrekening mee te betalenquote:Op maandag 16 mei 2011 17:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Denk nog niet dat ik hem dan heb. Doe wel een bescheiden klokje om.
De kerkklok is een prima horlogequote:
Jij hoeft ook niet op tijd te komenquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 17:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Voor het geval er toch een socialistische user komt delen in je chronografisch genot, of als je het per ongeluk moet gaan gebruiken om de drankrekening mee te betalen?
quote:Volgens SP-kamerlid Ewout Irrgang gaat de ingreep van De Jager niet ver genoeg. Hij noemt het daarnaast "teleurstellend" dat het salaris van de AFM-voorzitter niet omlaag gaat.
Radicaaltjesquote:Op maandag 16 mei 2011 17:16 schreef Tem het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)inder-verdienen.html
[..]
Daar tik je iemand inderdaad goed mee ondersteboven.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerder deze, mocht het matten worden.
Ik wel. Twee zonder bandje en één met een breuk in het glas.quote:
Nee, je zou gewoon altijd dezelfde moeten houden. Het verwart mij alleen maarquote:Op maandag 16 mei 2011 17:53 schreef dotCommunism het volgende:
Je moet je UI wel aan je kledingkeuze, mood en/of diner aanpassen hè.
ik heb er maar een stuk of 8 waar ik tussen wissel hoor, die zou je toch wel moeten kennen ondertussen.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, je zou gewoon altijd dezelfde moeten houden. Het verwart mij alleen maar
Een verzameling modeklokjes.quote:
Ik heb deze van je anders nog nooit gezienquote:Op maandag 16 mei 2011 18:08 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
ik heb er maar een stuk of 8 waar ik tussen wissel hoor, die zou je toch wel moeten kennen ondertussen.
Deze heb ik al vaker gehad anders.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb deze van je anders nog nooit gezien
Daarvoor kan je toch gewoon een kleurtje kiezen voor je eigen posts en quotes.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:08 schreef du_ke het volgende:
Ik vind een vaste UI ook wel makkelijk om mijn eigen posts terug te vinden
Dat klinkt ingewikkeld en als iets waarvoor je op fok moet betalenquote:Op maandag 16 mei 2011 18:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Daarvoor kan je toch gewoon een kleurtje kiezen voor je eigen posts en quotes.
Het is makkelijk en gratis!quote:Op maandag 16 mei 2011 18:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat klinkt ingewikkeld en als iets waarvoor je op fok moet betalen
Je denkt toch niets dat ik voor iets op Fok! ga betalen?quote:Op maandag 16 mei 2011 18:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat klinkt ingewikkeld en als iets waarvoor je op fok moet betalen
Ik wel.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je denkt toch niets dat ik voor iets op Fok! ga betalen?![]()
Staat gewoon bij je thema-instellingen.
Ik kan zelfs zien dat je dat niet doetquote:Op maandag 16 mei 2011 18:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je denkt toch niets dat ik voor iets op Fok! ga betalen?![]()
Behalve GSbrdr en ik zijn jullie allemaal paupersquote:Op maandag 16 mei 2011 18:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat kan iedereen dmv. de sterretjes bij de namen.
Ethiek bestaat nietquote:Op maandag 16 mei 2011 18:46 schreef robin007bond het volgende:
Oh god, mensen hier in huis vinden "the pain game" ethisch niet verantwoord
Er zit echt geen enkele functie bij de abbo's dat ik er eentje zou willen.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Behalve GSbrdr en ik zijn jullie allemaal paupers
Ik wil geen ads, dus betaal ik FOK! liever directquote:Op maandag 16 mei 2011 18:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Er zit echt geen enkele functie bij de abbo's dat ik er eentje zou willen.
Mensen blokkeren zou soms van pas komen.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Er zit echt geen enkele functie bij de abbo's dat ik er eentje zou willen.
Fout, maar een leugen die een bepaald slag mens zichzelf graag vertelt om snachts rustig te kunnen slapen.quote:
Hoezo zou je jezelf moeten voorliegen om 's nachts rustig te kunnen slapen?quote:Op maandag 16 mei 2011 18:54 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Fout, maar een leugen die een bepaald slag mens zichzelf graag vertelt om snachts rustig te kunnen slapen.
Ik vind het wel apart dat admins/moderators niet een pimp-account krijgen voor de moeite.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wil geen ads, dus betaal ik FOK! liever direct
Och, dat kan met greasemonkey als je dat wil.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:52 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Mensen blokkeren zou soms van pas komen.
Ja, dat noem je dus jezelf voorliegen dat hetgeen je doet niet erg is.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoezo zou je jezelf moeten voorliegen om 's nachts rustig te kunnen slapen?
Sommige mensen zijn prima in staat om te slapen ondanks dat ze de meest onethische dingen doen.
... of ze vinden het gewoon echt niet erg. Kan natuurlijk ook.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:57 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ja, dat noem je dus jezelf voorliegen dat hetgeen je doet niet erg is.
Jij snapt het!quote:Op maandag 16 mei 2011 18:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
... of ze vinden het gewoon echt niet erg. Kan natuurlijk ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |