DAT DOE JE ANDERS WEL MENEERTJE!quote:Op maandag 16 mei 2011 14:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik eigenlijk ook al, maar heb verder geen verstand van al die sectoren. Ging er in zijn algemeenheid even vanuit dat alle sectoren waar enige vrije markt is altijd wel onethische zaken gebeuren.
Niet dat ik zo de moraalridder wil uithangen verder.
Da's gekquote:
Nu wel.quote:
Rastafari liedjes zijn bij hoge uitzondering een keer te luisteren.quote:
Neem jij nou maar een andere UIquote:Op maandag 16 mei 2011 15:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Rastafari liedjes zijn bij hoge uitzondering een keer te luisteren.
Leuk is anders wat.
Voor jou altijd.quote:
Tyf op met die herriequote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 15:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tyf op met die herrie
Ik heb zin in dat onweer van volgende week
quote:Op maandag 16 mei 2011 15:11 schreef eriksd het volgende:
Titanic heb ik gekocht en toen vooruitgespoeld tot de ijsberg. De rest boeide mij niet.
Heb je toch Kate Winslet (bijna) naakt gemistquote:Op maandag 16 mei 2011 15:11 schreef eriksd het volgende:
Titanic heb ik gekocht en toen vooruitgespoeld tot de ijsberg. De rest boeide mij niet.
De PvdA was trouwens schuldig aan het laten zinken van de Titanic.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:11 schreef eriksd het volgende:
Trek in een Flaming dr. Pepper.quote:
Ja, vuig amateurisme met die klinknagels.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De PvdA was trouwens schuldig aan het laten zinken van de Titanic.
Je leert het wel.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat zielige orkestgroepje was ook het resultaat van een stel Melkertbanen.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, vuig amateurisme met die klinknagels.
Volgens mij hadden de vuige kapitalistische toeleveranciers inferieure klinknagels geleverd.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Daarom kregen ze ook geen plek in de reddingsboten.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat zielige orkestgroepje was ook het resultaat van een stel Melkertbanen.
Niet waar, daar zat de opa van Willem Drees achter.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij hadden de vuige kapitalistische toeleveranciers inferieure klinknagels geleverd.
Wat zeg ik, Willem Drees zelf!quote:Op maandag 16 mei 2011 15:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Niet waar, daar zat de opa van Willem Drees achter.
Je belde een uurtje geleden afquote:Op maandag 16 mei 2011 15:24 schreef KoosVogels het volgende:
Geweldig interview gehad met ware oorlogsheld.
Dan liever de van de toenemende invloed van Israël op onze politiekquote:Op maandag 16 mei 2011 15:25 schreef Voorschrift het volgende:
Heb je niet meteen gevraagd of hij ons ook nog kan bevrijden van de PvdA.
Nou, wat had hij te vertellen?quote:Op maandag 16 mei 2011 15:26 schreef KoosVogels het volgende:
Nee, zonder gekheid. Echt mooi verhaal wat die man had te vertellen.
Ja eigenlijk wel.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan liever de van de toenemende invloed van Israël op onze politiek
Zat ie bij de Prinses Irenebrigade?quote:Op maandag 16 mei 2011 15:26 schreef KoosVogels het volgende:
Nee, zonder gekheid. Echt mooi verhaal wat die man had te vertellen.
Hij heeft gevochten in de oorlog, en gewonnen.quote:
Koop een krant.quote:
Semtex kleefpasta.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:27 schreef eriksd het volgende:
Wat was je presentje voor hem eigenlijk? Kukident?
Heb al toiletpapier.quote:
Die grap was veertig jaar geleden al niet grappig meer.quote:
Dan zoek je het maar lekker uit.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:28 schreef remlof het volgende:
[..]
De Stentor is in Arnhem niet eens te koop
Ik moest om mijn grap lachenquote:Op maandag 16 mei 2011 15:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die grap was veertig jaar geleden al niet grappig meer.
Hierom ook trouwens.quote:
Vergeef me, ik heb die grap ongeveer al 3000 keer gehoord, dus kan er niet echt meer om lachenquote:
Geeft toch blijk van het feit dat mensen de Stentor een kwaliteitskrant vinden, als je zovaak hoort dat ze al genoeg toiletpapier hebben.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vergeef me, ik heb die grap ongeveer al 3000 keer gehoord, dus kan er niet echt meer om lachen
Ik heb nou eenmaal ee hoop vrienden die denken de leukste thuis te zijn.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geeft toch blijk van het feit dat mensen de Stentor een kwaliteitskrant vinden, als je zovaak hoort dat ze al genoeg toiletpapier hebben.
Ik moest lachen.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:27 schreef eriksd het volgende:
Wat was je presentje voor hem eigenlijk? Kukident?
Het zal wel aan m'n hoofd liggen die nu bij andere zaken is, maar wat moet 't uitdragen?quote:
Che Capitulara.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het zal wel aan m'n hoofd liggen die nu bij andere zaken is, maar wat moet 't uitdragen?
Maar Rood!quote:
Klein wijffie heeft ie.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:36 schreef mlg het volgende:
Aaah jongens, die Sharpes is wel de manhttp://www.powned.tv/uitzendinggemist/2011/05/pownews_135.html
Oh nog verder..
Klopt!quote:
Heeft wel wat weg van Ton Elias.quote:
Jouw vlag lijkt nu moeilijk te rijmen met je titelfavoriet van afgelopen weekend, maar ook blauwquote:
Wie bestuurde het ding?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:05 schreef Voorschrift het volgende:
Oeh, er rijdt een vrachtwagen voorbij uit Dedemsvaart.
Dat magische niemandsland bestaat dus toch!
Magisch zou ik dat gehucht niet willen noemen.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:05 schreef Voorschrift het volgende:
Oeh, er rijdt een vrachtwagen voorbij uit Dedemsvaart.
Dat magische niemandsland bestaat dus toch!
Shhh!quote:Op maandag 16 mei 2011 16:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jouw vlag lijkt nu moeilijk te rijmen met je titelfavoriet van afgelopen weekend, maar ook blauw
Kon het niet zien.quote:
"Speciaal"?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Magisch zou ik dat gehucht niet willen noemen.
"Money is my life"quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 16:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jouw vlag lijkt nu moeilijk te rijmen met je titelfavoriet van afgelopen weekend, maar ook blauw
"More cars, less trees"quote:Op maandag 16 mei 2011 16:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
"Money is my life"
En dan in pak door de straten, ahh wat een geweldenaren.
Wat een heldere lichten lopen achter dat spandoek.quote:
Beetje hetzelfde kaliber als die hippies met dien verstande dat deze mensen zichzelf bedruipenquote:Op maandag 16 mei 2011 16:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat een heldere lichten lopen achter dat spandoek.
Privatise more stuff!
Money is my life
Dat zegt men ook tegen verstandelijk gehandicapten.quote:
Zo ongeveer inderdaad.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde kaliber als die hippies met dien verstande dat deze mensen zichzelf bedruipen
Ik zie mezelf zo meelopen, wat een bazen.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
"More cars, less trees"
"Privatise more stuff"
Ik niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zie mezelf zo meelopen, wat een bazen.
Ah. ABC. Bazenband. Met het fantastische album The Lexicon of Love.quote:
"Profit before people".quote:
Daarom ook.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zegt men ook tegen verstandelijk gehandicapten.
Ik vrees echter dat die lui bloedserieus zijn.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
"Profit before people".
Ah come on, ik zie de humor er wel van in.
Daarom, gewoon een ludieke actie van een of ander korps.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:13 schreef GSbrder het volgende:
Daarom, alsof kapitalisten daadwerkelijk demonstreren
Het is gewoon een grapje van een stel gekkies.
Wilde em effe inkoppen.quote:
Ja zo is het wat duidelijker voor de outsiders inderdaad.quote:
Koos, jij hebt wel een baard, niet?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:16 schreef KoosVogels het volgende:
De mooiste baarden en snorren ter wereld.
Natuurlijk niet.quote:
Snorquote:
Ook niet. Heb me wel drie dagen niet geschoren dus er hangt wel weer wat. Maar zou dat geen baard willen noemen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |