Jawel. Al met wat bokken soms en eerst de update binnen halen.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
jawel op de ps3 en de xbox 360.
de echte nerdshit heb je idd een pc voor nodig
[..]
rond 21:00 nog niet, ik niet iig
na de update kreeg ik nog de melding, under maintanancequote:Op maandag 16 mei 2011 14:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jawel. Al met wat bokken soms en eerst de update binnen halen.
Oh ja dat was later ook weer.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
na de update kreeg ik nog de melding, under maintanance
als er 1 bedrijf is die ik mijn centjes gun is dat rockstar welquote:Op maandag 16 mei 2011 14:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze geven hem geloof ik niet gratis weg. Dat zal kopen worden.
Mijn verwachtingspatroon is bij Sony gewoon nul, zo voorkom je teleurstellingenquote:Op maandag 16 mei 2011 14:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben nog steeds ernstig teleurgesteld in Sony. Dat is nog een understatement.
Wel meer bedrijven maar die ook zeker ja.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
als er 1 bedrijf is die ik mijn centjes gun is dat rockstar wel
Ah rightquote:Op maandag 16 mei 2011 14:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik heb de film ook nooit gezienheb mn naam zelf verzonnen, ooit op t vwo kregen we literatuur uit de middeleeuwen en toen ging het over motto's als carpe diem en memento mori en dat is me bijgebleven en vond t wel tof
Ik had dat altijd met Philipsquote:Op maandag 16 mei 2011 14:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn verwachtingspatroon is bij Sony gewoon nul, zo voorkom je teleurstellingen
alsof je je altijd 100% tegen hackers kan beveiligen....quote:Op maandag 16 mei 2011 14:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn verwachtingspatroon is bij Sony gewoon nul, zo voorkom je teleurstellingen
Voor echte games heb je een muis en toetsenbord nodig. De controller zorgt ervoor dat de games veel makkelijker worden gemaakt.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
jawel op de ps3 en de xbox 360.
de echte nerdshit heb je idd een pc voor nodig
Het is niet geworden wat ik er van verwacht had, maar was mooi en heb me er even mee vermaakt..quote:Op maandag 16 mei 2011 14:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wel meer bedrijven maar die ook zeker ja.
Al valt Red dead mij heel erg tegen.
PC games.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor echte games heb je een muis en toetsenbord nodig. De controller zorgt ervoor dat de games veel makkelijker worden gemaakt.
Ik heb er goed van geslapenquote:Op maandag 16 mei 2011 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
Het is niet geworden wat ik er van verwacht had, maar was mooi en heb me er even mee vermaakt..
mijn tegenstanders hebben die controller ook en dus is dat effect weg.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor echte games heb je een muis en toetsenbord nodig. De controller zorgt ervoor dat de games veel makkelijker worden gemaakt.
Ik ben zo goed dat ik helemaal geen tegenstand hebquote:Op maandag 16 mei 2011 14:48 schreef rival het volgende:
[..]
mijn tegenstanders hebben die controller ook en dus is dat effect weg.
Alleen als je online PvP speelt.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:48 schreef rival het volgende:
[..]
mijn tegenstanders hebben die controller ook en dus is dat effect weg.
Als ik je ooit online tegen kom eindig je de avond huilend bij mams op schoot.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben zo goed dat ik helemaal geen tegenstand heb
Hoe lang heeft het wel niet offline gelegen? Dat valt niet meer in de categorie 'shit happens' wmb.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
alsof je je altijd 100% tegen hackers kan beveiligen....
ik zie het meer als een.. shit happens!
Mijn moeder leeft niet meer sick fuck!quote:Op maandag 16 mei 2011 14:50 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik je ooit online tegen kom eindig je de avond huilend bij mams op schoot.
Dit. En ook creditcardgegevens op straatquote:Op maandag 16 mei 2011 14:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe lang heeft het wel niet offline gelegen? Dat valt niet meer in de categorie 'shit happens' wmb.
Dan was het een doodsbedreigingquote:
So? Wordt toch wel vergoed.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit. En ook creditcardgegevens op straat
Wat me trouwens sterk lijkt dat ze daar iets mee kunnen.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit. En ook creditcardgegevens op straat
ik had ook liever dat het na 1 dag weer online kwam en we 2 weken later weer de lul waren...quote:Op maandag 16 mei 2011 14:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe lang heeft het wel niet offline gelegen? Dat valt niet meer in de categorie 'shit happens' wmb.
Vreemd, dat is anders nooit bij hackenquote:
Sony kon niet garanderen dat de cvc code niet ook was uitgelekt, meen ik te hebben gelezen. Als die gegevens echt niet opgeslagen werden dan hadden ze die garantie wel kunnen geven.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat me trouwens sterk lijkt dat ze daar iets mee kunnen.
Bedrijven zoals Sony mogen helemaal geen Cc gegevens in volledigheid bewaren.
Dus een Cc transactie bestaat uit koppeling, Cc, Naam en cvc code.
Die zouden in theorie niet bij Sony aanwezig mogen zijn.
Maak me ook geen zorgen om mijn CC, maarquote:
zeg wat?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zodra je PvM gaat spelen, zijn controllers gewoon spelervaring verminderend.
ik schrok (ff)quote:Op maandag 16 mei 2011 14:55 schreef Godtje het volgende:
Oh en mijn moeder leeft nog gewoon hoor.![]()
Ik zal alleen niet snel bij haar uithuilen.
Zo makkelijk werkt de techniek niet. Ik zou ook een slag om de arm houden.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Sony kon niet garanderen dat de cvc code niet ook was uitgelekt, meen ik te hebben gelezen. Als die gegevens echt niet opgeslagen werden dan hadden ze die garantie wel kunnen geven.
Deze hack was volgens mij ook niet om per sé die gegevens te bemachtigen voor de verkoop.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo makkelijk werkt de techniek niet. Ik zou ook een slag om de arm houden.
Tot nu toe is er een maand na dato in elk geval nog geen enkele transactie gebeurd door deze hack.
die CVC code hebben de hackers niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:53 schreef Godtje het volgende:
Dus een Cc transactie bestaat uit koppeling, Cc, Naam en cvc code.
Die zouden in theorie niet bij Sony aanwezig mogen zijn.
Oh je kent ze?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Deze hack was volgens mij ook niet om per sé die gegevens te bemachtigen voor de verkoop.
Player versus Monster, oftewel gamen tegen de AI. Die is versimpeld op de consoles omdat je het moet aansturen met een gebrekkig systeem. Dat verminderd de spelervaring imho.quote:
En racen is weer lastiger gemaakt omdat je beter kan sturen.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Player versus Monster, oftewel gamen tegen de AI. Die is versimpeld op de consoles omdat je het moet aansturen met een gebrekkig systeem. Dat verminderd de spelervaring imho.
Dat is dus alleen maar een bevestiging van hoe groot de faal is van hun kant...quote:Op maandag 16 mei 2011 14:55 schreef rival het volgende:
[..]
ik had ook liever dat het na 1 dag weer online kwam en we 2 weken later weer de lul waren...
ze hebben het hele netwerk vanaf begin af aan opnieuw opgebouwd, ja dat duurt ff
PvE dus.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:59 schreef stbabylon het volgende:
Player versus Monster, oftewel gamen tegen de AI. Die is versimpeld op de consoles omdat je het moet aansturen met een gebrekkig systeem. Dat verminderd de spelervaring imho.
Vond het iets te toevallig dat het gebeurde vlak nadat die gast die jailbreaks verkocht werd aangeklaagd en de daarop volgende commotie. Gaan wel meer geruchten dat het een hack was omdat het kon.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh je kent ze?Zo te horen heb je informatie die niemand anders heeft.
![]()
Ik hoop in elk geval dat ze gepakt worden.
Ze hebben ontkend dat ze het waren. En er gaan geruchten dat het toch een member is.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vond het iets te toevallig dat het gebeurde vlak nadat die gast die jailbreaks verkocht werd aangeklaagd en de daarop volgende commotie. Gaan wel meer geruchten dat het een hack was omdat het kon.
Er zijn prima genres waar het wel goed werkt. Sportgames, Beat 'm up, Side-scrolling platform bijvoorbeeld. Maar andere genres zijn gewoon minder op de console (RPG, RTS, TBS, Shooters).quote:Op maandag 16 mei 2011 15:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
En racen is weer lastiger gemaakt omdat je beter kan sturen.
En sportgames.
En de hele GTA reeks is ontworpen voor de console dus die hebben ze lastiger gemaakt op de pc. Oh nee toch niet daarom is er ook geen reet aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |