abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96880614

Alles over je Single bestaan! Zoals . . . het daten en stappen! O+ Verliefd zijn! O+ Je ex vervloeken! }:| Scharrels en seks! :9 Die toch wel heel leuke man/vrouw :9 Je kunt hier serieus zijn, maar dat hoeft zeker niet. Ook niet-singles zijn welkom. :)

Regels
• Zie je dat het topic vol is, kan iedereen een nieuwe openen met open nieuw deel.
• Dit is een SC, net zoals de R&P SC
• Dit is geen datingtopic, maar onschuldig flirten mag best. :7

De OP is hier te vinden. SVP alleen serieuze edits aanbrengen.
Sarcasme. Herken het.
pi_96880694
tvp :7
pi_96880712
quote:
99s.gif Op maandag 16 mei 2011 11:57 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Mensen die weten te melden dat ze mij neukbaar/relatiemateriaal vinden ALS 'iets' niet zo was. Als ze geen relatie hadden, als ze eerder wisten dat het kon, als ik niet een vriend van was. Dat soort mensen... mogen van mij meteen tegen de muur.

Nog erger was de meid die me 4 jaar na dato nog even vertelde dat ze toen nooit iets met me had gedaan, als ik het had geprobeerd, want ik was toen meer een broer voor haar. Terwijl ik uiteraard helemaal toen niet (en nooit niet) achter haar aan heb gezeten.
Het is ook mijn eigen schuld, ik heb ze wel een keer gedaan maar er geen relatie mee. Toen geen zin in, nu wellicht wel. Dat ze het nu alsnog zeggen is natuurlijk ook eigenbelang zoals jij en HW zeggen. Maar ik doe niet anders, het is zoals dat voorbeeld van die kat en die speeltjes eerder.

Ben het overigens helemaal eens met vrouwen die achteraf zeggen 'dat je meer als een broer bent'. Dat zeg je gewoon niet, houd dat anders maar lekker voor je. Dat zeggen ze alleen maar om de indruk te wekken dat ze echt wel gewild zijn. Waarom zou je het anders melden?
pi_96880792
Nog even over deze:

quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 11:56 schreef rival het volgende:

[..]

Wat hypocriet dit zeg :D
Vind ik niet, iemand is zelf verantwoordelijk voor het vernielen van zijn/haar relatie. Daar hoef jij een ander niet op te wijzen. De enige no-go area voor mij is als het relaties van vrienden zijn, dan ben ik iets voorzichtiger. Maar dat is alleen maar uit eigenbelang, ik kan ook mijn eigen vriendschappen ermee beschadigen.
pi_96880808
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:04 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Het is ook mijn eigen schuld, ik heb ze wel een keer gedaan maar er geen relatie mee. Toen geen zin in, nu wellicht wel. Dat ze het nu alsnog zeggen is natuurlijk ook eigenbelang zoals jij en HW zeggen. Maar ik doe niet anders, het is zoals dat voorbeeld van die kat en die speeltjes eerder.

Ben het overigens helemaal eens met vrouwen die achteraf zeggen 'dat je meer als een broer bent'. Dat zeg je gewoon niet, houd dat anders maar lekker voor je. Dat zeggen ze alleen maar om de indruk te wekken dat ze echt wel gewild zijn. Waarom zou je het anders melden?
Die meid voelde zich heel wat, en moest zo nodig dat zeggen. Ik heb haar net niet neer gehoekt.
  maandag 16 mei 2011 @ 12:07:10 #6
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_96880819
Spannende verhalen hiero 8-)
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_96880851
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:06 schreef Mystikvm het volgende:
Nog even over deze:

[..]

Vind ik niet, iemand is zelf verantwoordelijk voor het vernielen van zijn/haar relatie. Daar hoef jij een ander niet op te wijzen. De enige no-go area voor mij is als het relaties van vrienden zijn, dan ben ik iets voorzichtiger. Maar dat is alleen maar uit eigenbelang, ik kan ook mijn eigen vriendschappen ermee beschadigen.
Precies, de enige reden waarom ik niet vreemd ga met de vriendin van een vriend, is vanwege die vriend. Ken ik die kerel niet, dan is het fair game en niet mijn probleem.
pi_96880859
quote:
12s.gif Op maandag 16 mei 2011 11:55 schreef rival het volgende:

[..]

heel simpel, dat doe je zelf.
Onzin. Ik vraag er niet om dat een oud collega me ineens belt met de melding dat hij meer voor me voelt dan vriendschap, of dat ik een ex tegen het lijf loop die me ineens opbiecht dat ik écht serieus voor hem was en die dan maar naar huis gaat omdat hij zichzelf niet met mij vertrouwt, of dat een kennis mijn telefoonnummer aftroggelt van een vriendin en me gaat smsen, of een man met wie ik ruim een half jaar geleden heb gedate ineens weer tegenkom en bij wie ik blijkbaar ook veel meer betekende dan ik had gedacht en ga zo maar door -O- Heel vleiend, maar ook frustrerend.
Sarcasme. Herken het.
pi_96880881
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:06 schreef Mystikvm het volgende:
Je bent minstens net zo triest als de vreemdganger zelf, imo.

Verder HW en Rival gefeliciteerd.

En weer pleite.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 16 mei 2011 @ 12:09:03 #10
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_96880894
quote:
99s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:07 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Precies, de enige reden waarom ik niet vreemd ga met de vriendin van een vriend, is vanwege die vriend. Ken ik die kerel niet, dan is het fair game en niet mijn probleem.
Ik vind dat dubbel. Ik zou niet snel rotzooien met iemand die een vriendin heeft. Nog nooit gedaan ook en ook niet van plan.
  maandag 16 mei 2011 @ 12:12:02 #11
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_96881035
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:08 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Onzin. Ik vraag er niet om dat een oud collega me ineens belt met de melding dat hij meer voor me voelt dan vriendschap, of dat ik een ex tegen het lijf loop die me ineens opbiecht dat ik écht serieus voor hem was en die dan maar naar huis gaat omdat hij zichzelf niet met mij vertrouwt, of dat een kennis mijn telefoonnummer aftroggelt van een vriendin en me gaat smsen, of een man met wie ik ruim een half jaar geleden heb gedate ineens weer tegenkom en bij wie ik blijkbaar ook veel meer betekende dan ik had gedacht en ga zo maar door -O- Heel vleiend, maar ook frustrerend.
Wat je met die info gaat doen. Daar ben je wel zelf bij. Denk dat rival dat bedoelt :7
pi_96881050
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:08 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

En weer pleite.
Ik ben het dus echt daarmee oneens. Ik heb niets te maken met iemand anders haar relatie. Ik vraag hooguit of ze het echt zeker weet.
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:09 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik vind dat dubbel. Ik zou niet snel rotzooien met iemand die een vriendin heeft. Nog nooit gedaan ook en ook niet van plan.
Als het een onbekende is, dan is het een ver-van-mijn-bed-show.

Flirten is gewoon een vrijblijvend iets, dat doe ik dus ook met mensen die bezet zijn. Gaan ze erop in dan vind ik dat ook niet heel integer, maar dat is wel hun eigen fout. Achteraf ga ik dus ook niets ontkennen ofzo. Wie haar billen brandt...
  maandag 16 mei 2011 @ 12:13:17 #13
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_96881090
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:08 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

En weer pleite.
ik dacht de enige te zijn die er zo over denkt hier. Blijkbaar niet :D
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_96881099
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:09 schreef Samzz het volgende:

[..]

Als die meid vreemd gaat met mij, zou ze het ook doen als ik er niet op in ging, maar dan met een ander. Daarbij ben ik er niet om hun relatie te redden, dat moeten ze zelf doen.
  maandag 16 mei 2011 @ 12:13:43 #15
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_96881106
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:12 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik ben het dus echt daarmee oneens. Ik heb niets te maken met iemand anders haar relatie. Ik vraag hooguit of ze het echt zeker weet.
Dan ben je gewoon een ego-tripper, jammer.
pi_96881144
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:13 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dan ben je gewoon een ego-tripper, jammer.
Nee hoor, ik zorg ook heus wel dat zij een leuke nacht heeft :Y)
  maandag 16 mei 2011 @ 12:14:43 #17
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_96881147
Ach, dit soort dingen beoordeel ik wel als ze aan de orde zijn, verschilt van geval tot geval eigenlijk.

Ik heb geen regelboek voor mezelf :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_96881161
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:14 schreef HeatWave het volgende:
Ach, dit soort dingen beoordeel ik wel als ze aan de orde zijn, verschilt van geval tot geval eigenlijk.

Ik heb geen regelboek voor mezelf :P.
Same.
  maandag 16 mei 2011 @ 12:15:14 #19
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_96881162
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:12 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

[..]

Als het een onbekende is, dan is het een ver-van-mijn-bed-show.

Flirten is gewoon een vrijblijvend iets, dat doe ik dus ook met mensen die bezet zijn. Gaan ze erop in dan vind ik dat ook niet heel integer, maar dat is wel hun eigen fout. Achteraf ga ik dus ook niets ontkennen ofzo. Wie haar billen brandt...
Nah. Ik vraag mij af of je het ook zo leuk zou vinden als het jou overkomt. :) Ik ben nog steeds van het motto 'wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet'. :)
quote:
99s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:13 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Als die meid vreemd gaat met mij, zou ze het ook doen als ik er niet op in ging, maar dan met een ander. Daarbij ben ik er niet om hun relatie te redden, dat moeten ze zelf doen.
Je werkt wel mee aan een eventuele breuk. Dat jij daarmee kan leven, prima. Ik zou het niet doen. :)
  maandag 16 mei 2011 @ 12:16:00 #20
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_96881180
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:15 schreef Samzz het volgende:
'wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet'.
+1

Nu echt weg, fijne dag nog allen.
pi_96881183
quote:
99s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:14 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Nee hoor, ik zorg ook heus wel dat zij een leuke nacht heeft :Y)
Dat is het ook: een leuke nacht. Als ik voor mezelf spreek, ga ik echt niet proberen om tussen die man en vrouw te komen, stoken, of hem "af te pakken". Zou ook geen relatie met iemand willen als ik dus al weet dat ie onbetrouwbaar is :') (ja ok, dat is wél hypocriet, I know).
Sarcasme. Herken het.
pi_96881195
quote:

[..]

Nah. Ik vraag mij af of je het ook zo leuk zou vinden als het jou overkomt. :) Ik ben nog steeds van het motto 'wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet'. :)

[..]

Je werkt wel mee aan een eventuele breuk. Dat jij daarmee kan leven, prima. Ik zou het niet doen. :)
En als het initiatief van de ander af komt? Moet je ze dan in bescherming nemen?
pi_96881207
quote:

[..]

[..]

Als mijn vriendin de behoefte krijgt om vreemd te gaan, is de relatie toch voorbij, ook zonder het vreemdgaan. (even gedacht vanuit de situatie dat ik geen open relatie heb :))
  maandag 16 mei 2011 @ 12:17:06 #24
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_96881216
quote:

[..]

[..]

dat ik aan de andere kant gestaan heb, zal zeker aan mijn mening bijdragen.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_96881222
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:16 schreef Godtje het volgende:

[..]

En als het initiatief van de ander af komt? Moet je ze dan in bescherming nemen?
Precies, als we toch de Bijbel gaan quoten: ben ik mijn broeders hoeder?
pi_96881225
quote:

[..]

Het is mij ook overkomen :') Dat is niet de reden dat ik er zo tegenaan kijk, ik heb die andere jongen nooit iets kwalijk genomen en drink nu nog regelmatig een biertje met hem.

Moet wel gezegd worden dat ik zelf wel loyaal ben. Komt vast niet heel overtuigend over als ik dat zeg, maar ik kom mijn afspraken wel altijd na.
pi_96881238
quote:
99s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:16 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Als mijn vriendin de behoefte krijgt om vreemd te gaan, is de relatie toch voorbij, ook zonder het vreemdgaan. (even gedacht vanuit de situatie dat ik geen open relatie heb :))
Je kan toch ook vreemd gaan in een open relatie?
  maandag 16 mei 2011 @ 12:18:08 #28
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_96881255
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:16 schreef Godtje het volgende:

[..]

Dat moet jij niet, dat moet niemand niet. Ik zou het gewoon niet doen. :) Ik vind dat niet fair. Als iemand anders vreemd wil gaan, prima, maar niet met mij.
pi_96881271
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:17 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

dat ik aan de andere kant gestaan heb, zal zeker aan mijn mening bijdragen.
Jij hebt liever dat je relatie door kwakkelt, zij op zoek naar iemand om vreemd te gaan, maar diegene niet vind en dan maar jij blijft 'hangen'?
pi_96881276
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:17 schreef Godtje het volgende:

[..]

In mijn geval was dat waar. We vertelden de ander altijd waar we heengingen en met welke reden, tot een keertje dat ze het bewust verzweeg. Dat was wel de druppel :')
  maandag 16 mei 2011 @ 12:18:48 #31
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_96881277

Funny cos it's tru!
Get woke, go broke!
  maandag 16 mei 2011 @ 12:18:50 #32
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_96881280
Ik snap het vaak niet als bv de vriendin van de vreemdgaande man enorm kwaad wordt op de minnares. En heel vaak niet eens heel erg op haar man. :X
pi_96881288
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:17 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ja klopt, maar ik wil het even simpel houden voor de uitleg :)
  maandag 16 mei 2011 @ 12:19:13 #34
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_96881294
quote:

[..]

Dat is fijn voor je, Babs. Ik zeg gewoon dat ik er niet aan mee wil werken, of die relatie nu gedoemd is te eindigen of niet. Ik moet geen vent die bezet is.
  maandag 16 mei 2011 @ 12:19:44 #35
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_96881310
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:18 schreef Cue_ het volgende:
Ik snap het vaak niet als bv de vriendin van de vreemdgaande man enorm kwaad wordt op de minnares. En heel vaak niet eens heel erg op haar man. :X
Ja, dat snap ik ook niet :')
pi_96881312
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:18 schreef Cue_ het volgende:
Precies! Dat is heel oneerlijk, die ander is niet de aanleiding, alleen het middel. Als iemand mij met een knuppel slaat, dan word ik toch ook niet kwaad op de knuppel?
pi_96881344
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:19 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk de makkelijkste weg he :) Zo kun je hem makkelijker vergeven en gewoon je kop int zand steken :)
Sarcasme. Herken het.
pi_96881366
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:19 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Precies! Dat is heel oneerlijk, die ander is niet de aanleiding, alleen het middel. Als iemand mij met een knuppel slaat, dan word ik toch ook niet kwaad op de knuppel?
Als we op die vergelijking door gaan zou ik wel de knuppel kunnen pakken om terug te slaan.
Oh nee toch geen vergelijking meer want die gaat maar in 1 geval op. ;(
  maandag 16 mei 2011 @ 12:21:15 #39
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_96881378
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:20 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk de makkelijkste weg he :) Zo kun je hem makkelijker vergeven en gewoon je kop int zand steken :)
Ja. Dat is waar. :)
pi_96881384
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:20 schreef Godtje het volgende:

[..]

Als we op die vergelijking door gaan zou ik wel de knuppel kunnen pakken om terug te slaan.
Oh nee toch geen vergelijking meer want die gaat maar in 1 geval op. ;(
MI :')
  maandag 16 mei 2011 @ 12:21:34 #41
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_96881391
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:19 schreef Samzz het volgende:

Mijn beste vriendin van mij werd heel kwaad op mij omdat ik 'een dingetje' had met een getrouwde man.
Ze zij ook echt zo van "als ik die vrouw was geweest was ik echt enorm boos op je geweest
ik had echt zo iets van "je moet boos worden op je vent! die gaat vreemd"
Dat was ze dan ook wel.. maar toch minder :')
pi_96881400
quote:
99s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:19 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ja klopt, maar ik wil het even simpel houden voor de uitleg :)
Ik hou niet van makkelijk.
  maandag 16 mei 2011 @ 12:23:28 #43
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_96881461
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:21 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Mijn beste vriendin van mij werd heel kwaad op mij omdat ik 'een dingetje' had met een getrouwde man.
Ze zij ook echt zo van "als ik die vrouw was geweest was ik echt enorm boos op je geweest
ik had echt zo iets van "je moet boos worden op je vent! die gaat vreemd"
Dat was ze dan ook wel.. maar toch minder :')
Dat slaat nergens op. Ik kan ergens nog snappen dat je als vriendin ook wel boos bent op de minnares. Maar niet boos zijn op je vent slaat echt nergens op :')
  maandag 16 mei 2011 @ 12:24:09 #44
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_96881491
quote:
99s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:18 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Jij hebt liever dat je relatie door kwakkelt, zij op zoek naar iemand om vreemd te gaan, maar diegene niet vind en dan maar jij blijft 'hangen'?
nee, er iets aan doen ipv de makkelijke uitweg :)
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  maandag 16 mei 2011 @ 12:27:01 #45
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_96881590
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:23 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat slaat nergens op. Ik kan ergens nog snappen dat je als vriendin ook wel boos bent op de minnares. Maar niet boos zijn op je vent slaat echt nergens op :')
Niet boos is het andere uiterste.. maar bozer op de minnares.
Het is mij niet gelukt om die gedachtegang te begrijpen :N
pi_96881617
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:27 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar jij valt ook op getrouwde kerels
  maandag 16 mei 2011 @ 12:28:20 #47
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_96881631
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:27 schreef Godtje het volgende:

[..]

Lekker veilig he? :). Wel de lusten, niet de lasten :).
Get woke, go broke!
pi_96881656
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:28 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Lekker veilig he? :). Wel de lusten, niet de lasten :).
Zo te horen had ze er wel last van.
Als je wat vast wil dan is het best lastig.
  maandag 16 mei 2011 @ 12:29:42 #49
141482 Q.
JurassiQ
pi_96881689
quote:

[..]

Jij niet dan?
For great justice!
  maandag 16 mei 2011 @ 12:30:14 #50
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_96881709
quote:

[..]

Nah, boos was ook niet het goede woord. Maar ik kan me voorstellen dat je als vriendin geen warme gevoelens jegens de minnares kan tonen :P
  maandag 16 mei 2011 @ 12:30:18 #51
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_96881712
quote:

Ik vind een man interessant of juist niet. Kan er weinig aan doen dat ze later bezet blijken te zijn. Of dat weet je al maar je gaat ze leuker vinden.
Tot nu toe gelukkig nooit echt verliefd geweest, dat scheelt een hoop gedoe.
  maandag 16 mei 2011 @ 12:31:11 #52
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_96881754
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:30 schreef Samzz het volgende:

Nah, boos was ook niet het goede woord. Maar ik kan me voorstellen dat je als vriendin geen warme gevoelens jegens de minnares kan tonen :P
\Die vrouw van een getrouwde man heeft me ooit een brief geschreven (toen ze er net van gehoord had) en daarin was ze heel begripvol :?
kwam ze later wel iets op terug haha
  maandag 16 mei 2011 @ 12:31:31 #53
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_96881770
quote:

[..]

ik ben ook kwaaier op de gast die moedwillig in onze relatie heeft lopen wrikken, dan op m'n ex die er op in gegaan is. Zal wel met liefde maakt blind te maken hebben.
Was overigens nog kwader op mezelf dat ik haar er vatbaar voor gemaakt heb. :@
Maar uiteindelijk was het wel haar keuze.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_96881784
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:30 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik vind een man interessant of juist niet. Kan er weinig aan doen dat ze later bezet blijken te zijn. Of dat weet je al maar je gaat ze leuker vinden.
Tot nu toe gelukkig nooit echt verliefd geweest, dat scheelt een hoop gedoe.
Tja niks persoonlijks maar ik vind het meestal wel bepaalde typed die het steeds presteren om daar voor te vallen. Ik ken ze ook wel uit mijn omgeving.

Misschien wel het ouderwetse biologische instinct.
  maandag 16 mei 2011 @ 12:33:10 #55
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_96881831
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:31 schreef Godtje het volgende:

Tja niks persoonlijks maar ik vind het meestal wel bepaalde typed die het steeds presteren om daar voor te vallen. Ik ken ze ook wel uit mijn omgeving.

Misschien wel het ouderwetse biologische instinct.
Begrijp ik. Vind het nu ook wel typerend worden. Maar weet ook niet wat ik eraan kan doen/veranderen.
Denk dat het vooral komt doordat zij interesse in mij tonen, ik gevleid ben.. en hen daardoor interessant(er) vindt.
  maandag 16 mei 2011 @ 12:33:31 #56
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_96881847
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:31 schreef Cue_ het volgende:

[..]

\Die vrouw van een getrouwde man heeft me ooit een brief geschreven (toen ze er net van gehoord had) en daarin was ze heel begripvol :?
kwam ze later wel iets op terug haha
Oh, die vrouwen zullen er ook vast zijn. Maar ik kan vrouwen die 'boos' zijn op de minnares ook wel begrijpen. Zo bedoel ik het. :)
  maandag 16 mei 2011 @ 12:33:53 #57
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_96881860
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:33 schreef Samzz het volgende:

[..]

Oh, die vrouwen zullen er ook vast zijn. Maar ik kan vrouwen die 'boos' zijn op de minnares ook wel begrijpen. Zo bedoel ik het. :)
Nee tuurlijk, dat begrijp ik ook wel :)
pi_96881865
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:31 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

ik ben ook kwaaier op de gast die moedwillig in onze relatie heeft lopen wrikken, dan op m'n ex die er op in gegaan is. Zal wel met liefde maakt blind te maken hebben.
lol, je ex is het slachtoffer ja en die gozer de boeman :')
pi_96881900
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:33 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Begrijp ik. Vind het nu ook wel typerend worden. Maar weet ook niet wat ik eraan kan doen/veranderen.
Denk dat het vooral komt doordat zij interesse in mij tonen, ik gevleid ben.. en hen daardoor interessant(er) vindt.
Ik wilde het niet zeggen maar als ik het na ga in mijn omgeving zijn het denk ik de vrouwen die boven gemiddeld gevoelig zijn in interesse.

En dat komt de getrouwde man goed uit, Want de aandacht alleen doet al heel veel. Of het nou een sm, een mail of wat dan ook is. De inhoud doet er denk ik wat minder toe.
pi_96881918
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:24 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

nee, er iets aan doen ipv de makkelijke uitweg :)
Het gaat hier om relatief onbekenden hč? Als ik de partner persoonlijk ken dan spreek ik ze ook wel even aan op hun verantwoordelijkheden :')
  maandag 16 mei 2011 @ 12:35:55 #61
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_96881932
quote:

[..]

Ik zal altijd de behoefte hebben.
Ik zal er alleen niet aan toegeven.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fűt ou le doit ętre.
pi_96881944
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:33 schreef rival het volgende:

[..]

lol, je ex is het slachtoffer ja en die gozer de boeman :')
Ach ik kan het me wel voorstellen. Je houdt van iemand.
Realitisch gezien is niet hoe het werkt en dat geeft Joe ook al aan. Maar de liefde kan inderdaad blind maken.
  maandag 16 mei 2011 @ 12:36:15 #63
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_96881945
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:34 schreef Godtje het volgende:
Ik wilde het niet zeggen maar als ik het na ga in mijn omgeving zijn het denk ik de vrouwen die boven gemiddeld gevoelig zijn in interesse.

En dat komt de getrouwde man goed uit, Want de aandacht alleen doet al heel veel. Of het nou een sm, een mail of wat dan ook is. De inhoud doet er denk ik wat minder toe.
Uhu. ... toch maar minder gevoelig worden :+
pi_96881970
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:36 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Uhu. ... toch maar minder gevoelig worden :+
Ik zeg niet dat ik gelijk heb hoor. En ik weet zeker niet wat het voor jou is.
  maandag 16 mei 2011 @ 12:37:30 #65
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_96881986
And on that bombshell, off to lunch :W
  maandag 16 mei 2011 @ 12:38:07 #66
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_96882005
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:35 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Het gaat hier om relatief onbekenden hč? Als ik de partner persoonlijk ken dan spreek ik ze ook wel even aan op hun verantwoordelijkheden :')
al is het een volkomen onbekende, ik doe er niet aan mee.
Niet dat ik in de gelegenheid kom overigens :')
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  maandag 16 mei 2011 @ 12:38:31 #67
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_96882020
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:37 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ik gelijk heb hoor. En ik weet zeker niet wat het voor jou is.
Weet ik, maar het is wel van toepassing op mij. Dat weet ik wel zeker. Al dacht ik dat ik er minder gevoelig voor ben geworden. Maar daar ben ik tegenwoordig niet meer zo zeker van -O-
pi_96882041
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:36 schreef Godtje het volgende:

[..]

Realitisch gezien is niet hoe het werkt en dat geeft Joe ook al aan. Maar de liefde kan inderdaad blind maken.
Ik kan het een man moeilijk kwalijk nemen dat ie interesse heeft in haar..... ik zou pas boos op de vent worden als ik daarmee bevriend ben oid...
pi_96882051
Ik ben erg blij met mijn open relatie, geen gezeur mogelijk (ja, familie, vrienden, exen, maar daar wil ik het sowieso niet mee :))
  maandag 16 mei 2011 @ 12:40:09 #70
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_96882076
Ik denk dat ik een hoge sms rekening ga krijgen eind Mei :')
L'Amour menaçant:
pi_96882078
quote:
99s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:39 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben erg blij met mijn open relatie, geen gezeur mogelijk (ja, familie, vrienden, exen, maar daar wil ik het sowieso niet mee :))
Ja als jij nou gezellig met Peu gaat keutelen over je open relatie en hij over zijn wijf.....
  maandag 16 mei 2011 @ 12:40:53 #72
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_96882094
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:36 schreef Godtje het volgende:

[..]

dat dus. Zuiver rationeel weet ik ook wel dat dat niet klopt, maar m'n gevoel zegt voortdurend wat anders.
Nog steeds overigens, maar dat probeer ik zoveel mogelijk te negeren.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_96882099
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:39 schreef rival het volgende:

[..]

Ik kan het een man moeilijk kwalijk nemen dat ie interesse heeft in haar..... ik zou pas boos op de vent worden als ik daarmee bevriend ben oid...
Ik vind het knap als je dat niet hebt als je in een relatie zit waar je veel om iemand geeft.
Ook een beetje gek vind ik het.
pi_96882101
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:40 schreef Ang3l het volgende:
Voor dit vermaak wil ik beste een kleine donatie doen hoor :')
pi_96882105
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:40 schreef Ang3l het volgende:
Wat ouderwetsch. :o
pi_96882156
quote:
12s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:40 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ja als jij nou gezellig met Peu gaat keutelen over je open relatie en hij over zijn wijf.....
Als hij nou ook een open relatie neemt, pak ik haar wel eens, kan ik hier een tweede mening over die Goddess geven ;)
  maandag 16 mei 2011 @ 12:42:46 #77
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_96882174
quote:
12s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:40 schreef Godtje het volgende:

[..]

Keutelen? Is ie naast golden showert ook fan van belgian Chocolate dan? :?
L'Amour menaçant:
  maandag 16 mei 2011 @ 12:43:17 #78
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_96882192
quote:
10s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:41 schreef Techno het volgende:

[..]

Wat ouderwetsch. :o
Ja. Ik bedenk me nu ineens: waarom gebruik ik geen whatsapp voor hem? :D Ff zoeken
L'Amour menaçant:
pi_96882200
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:42 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Hoi Ang3l! :D
Beter onethisch dan oneetbaar
pi_96882209
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:41 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ik vind het knap als je dat niet hebt als je in een relatie zit waar je veel om iemand geeft.
Ook een beetje gek vind ik het.
ik heb het meegemaakt. en ja, eerste reactie was: ik draai zijn nek om... maar als je er goed over nadenkt, was hij het niet dan was het wel een ander....
  maandag 16 mei 2011 @ 12:44:24 #81
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_96882226
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:41 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Voor dit vermaak wil ik beste een kleine donatie doen hoor :')
:D Doneer voor de soap!
L'Amour menaçant:
pi_96882236
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:43 schreef rival het volgende:

[..]

ik heb het meegemaakt. en ja, eerste reactie was: ik draai zijn nek om... maar als je er goed over nadenkt, was hij het niet dan was het wel een ander....
Ja daar hadden we het toch over. :D
Of had je dat goed nadenken al na 10 minuten?
pi_96882245
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:44 schreef Ang3l het volgende:

[..]

:D Doneer voor de soap!
waar is een bekertje?
  maandag 16 mei 2011 @ 12:45:37 #84
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_96882266
quote:
17s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:43 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Dag watertornado :)
L'Amour menaçant:
  maandag 16 mei 2011 @ 12:46:05 #85
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_96882275
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:45 schreef rival het volgende:

[..]

waar is een bekertje?
*wijst naar de omgekeerde pet op de virtuele straat*
L'Amour menaçant:
pi_96882277
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:45 schreef rival het volgende:
waar is een bekertje?
2 girls gays, 1 cup. :?
pi_96882286
quote:
17s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:43 schreef Watertornado het volgende:

[..]

De kakker nicht
pi_96882303
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:44 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ja daar hadden we het toch over. :D
Of had je dat goed nadenken al na 10 minuten?
noujah, hij dacht er nu soms nog zo over vertelde hij...
Wel al dezelfde dag dat ik besefte dat ik het hem niet kwalijk kon nemen..
pi_96882311
quote:
10s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:46 schreef Techno het volgende:

[..]

Ah nee... ik moest er ook meteen aan denken. Ik ben getekend voort leven ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_96882319
quote:
10s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:46 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat vraagt om een plaatje!
pi_96882343
Jonathan Jeremiah op 3 fm O+
Sarcasme. Herken het.
  maandag 16 mei 2011 @ 12:48:27 #92
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_96882350
Vanmiddag krijg ik m'n telefoon O+

straks ben ik bereikbaar voor werk ;(
pi_96882360
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:48 schreef Cue_ het volgende:
Vanmiddag krijg ik m'n telefoon O+

straks ben ik bereikbaar voor werk ;(
Een....een..Blackberry? 8-)
pi_96882426
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:42 schreef Ang3l het volgende:

[..]

NEE! :o
  maandag 16 mei 2011 @ 12:51:47 #95
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_96882467
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:48 schreef STING het volgende:

[..]

Een....een..Blackberry? 8-)
Nee een htc desire Z (dacht ik)
pi_96882498
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Voor je werk?

Ik werk bij een pauperbedrijf, blijkbaar :')
pi_96882522
quote:
99s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:50 schreef stbabylon het volgende:

[..]

NEE! :o
niet jouw ding?
  maandag 16 mei 2011 @ 12:53:31 #98
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_96882531
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:52 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Voor je werk?

Ik werk bij een pauperbedrijf, blijkbaar :')
Yup :)
pi_96882580
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En die moet je straks 24/7 aan houden? :P
pi_96882590
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:53 schreef rival het volgende:
niet jouw ding?
[ afbeelding ]