Het is ook mijn eigen schuld, ik heb ze wel een keer gedaan maar er geen relatie mee. Toen geen zin in, nu wellicht wel. Dat ze het nu alsnog zeggen is natuurlijk ook eigenbelang zoals jij en HW zeggen. Maar ik doe niet anders, het is zoals dat voorbeeld van die kat en die speeltjes eerder.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mensen die weten te melden dat ze mij neukbaar/relatiemateriaal vinden ALS 'iets' niet zo was. Als ze geen relatie hadden, als ze eerder wisten dat het kon, als ik niet een vriend van was. Dat soort mensen... mogen van mij meteen tegen de muur.
Nog erger was de meid die me 4 jaar na dato nog even vertelde dat ze toen nooit iets met me had gedaan, als ik het had geprobeerd, want ik was toen meer een broer voor haar. Terwijl ik uiteraard helemaal toen niet (en nooit niet) achter haar aan heb gezeten.
Vind ik niet, iemand is zelf verantwoordelijk voor het vernielen van zijn/haar relatie. Daar hoef jij een ander niet op te wijzen. De enige no-go area voor mij is als het relaties van vrienden zijn, dan ben ik iets voorzichtiger. Maar dat is alleen maar uit eigenbelang, ik kan ook mijn eigen vriendschappen ermee beschadigen.quote:
Die meid voelde zich heel wat, en moest zo nodig dat zeggen. Ik heb haar net niet neer gehoekt.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is ook mijn eigen schuld, ik heb ze wel een keer gedaan maar er geen relatie mee. Toen geen zin in, nu wellicht wel. Dat ze het nu alsnog zeggen is natuurlijk ook eigenbelang zoals jij en HW zeggen. Maar ik doe niet anders, het is zoals dat voorbeeld van die kat en die speeltjes eerder.
Ben het overigens helemaal eens met vrouwen die achteraf zeggen 'dat je meer als een broer bent'. Dat zeg je gewoon niet, houd dat anders maar lekker voor je. Dat zeggen ze alleen maar om de indruk te wekken dat ze echt wel gewild zijn. Waarom zou je het anders melden?
Precies, de enige reden waarom ik niet vreemd ga met de vriendin van een vriend, is vanwege die vriend. Ken ik die kerel niet, dan is het fair game en niet mijn probleem.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:06 schreef Mystikvm het volgende:
Nog even over deze:
[..]
Vind ik niet, iemand is zelf verantwoordelijk voor het vernielen van zijn/haar relatie. Daar hoef jij een ander niet op te wijzen. De enige no-go area voor mij is als het relaties van vrienden zijn, dan ben ik iets voorzichtiger. Maar dat is alleen maar uit eigenbelang, ik kan ook mijn eigen vriendschappen ermee beschadigen.
Onzin. Ik vraag er niet om dat een oud collega me ineens belt met de melding dat hij meer voor me voelt dan vriendschap, of dat ik een ex tegen het lijf loop die me ineens opbiecht dat ik écht serieus voor hem was en die dan maar naar huis gaat omdat hij zichzelf niet met mij vertrouwt, of dat een kennis mijn telefoonnummer aftroggelt van een vriendin en me gaat smsen, of een man met wie ik ruim een half jaar geleden heb gedate ineens weer tegenkom en bij wie ik blijkbaar ook veel meer betekende dan ik had gedacht en ga zo maar doorquote:
Je bent minstens net zo triest als de vreemdganger zelf, imo.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:06 schreef Mystikvm het volgende:
Vind ik niet, iemand is zelf verantwoordelijk voor het vernielen van zijn/haar relatie. Daar hoef jij een ander niet op te wijzen. De enige no-go area voor mij is als het relaties van vrienden zijn, dan ben ik iets voorzichtiger. Maar dat is alleen maar uit eigenbelang, ik kan ook mijn eigen vriendschappen ermee beschadigen.
Ik vind dat dubbel. Ik zou niet snel rotzooien met iemand die een vriendin heeft. Nog nooit gedaan ook en ook niet van plan.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies, de enige reden waarom ik niet vreemd ga met de vriendin van een vriend, is vanwege die vriend. Ken ik die kerel niet, dan is het fair game en niet mijn probleem.
Wat je met die info gaat doen. Daar ben je wel zelf bij. Denk dat rival dat bedoeltquote:Op maandag 16 mei 2011 12:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Onzin. Ik vraag er niet om dat een oud collega me ineens belt met de melding dat hij meer voor me voelt dan vriendschap, of dat ik een ex tegen het lijf loop die me ineens opbiecht dat ik écht serieus voor hem was en die dan maar naar huis gaat omdat hij zichzelf niet met mij vertrouwt, of dat een kennis mijn telefoonnummer aftroggelt van een vriendin en me gaat smsen, of een man met wie ik ruim een half jaar geleden heb gedate ineens weer tegenkom en bij wie ik blijkbaar ook veel meer betekende dan ik had gedacht en ga zo maar doorHeel vleiend, maar ook frustrerend.
Ik ben het dus echt daarmee oneens. Ik heb niets te maken met iemand anders haar relatie. Ik vraag hooguit of ze het echt zeker weet.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je bent minstens net zo triest als de vreemdganger zelf, imo.
Verder HW en Rival gefeliciteerd.
En weer pleite.
Als het een onbekende is, dan is het een ver-van-mijn-bed-show.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat dubbel. Ik zou niet snel rotzooien met iemand die een vriendin heeft. Nog nooit gedaan ook en ook niet van plan.
ik dacht de enige te zijn die er zo over denkt hier. Blijkbaar nietquote:Op maandag 16 mei 2011 12:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je bent minstens net zo triest als de vreemdganger zelf, imo.
Verder HW en Rival gefeliciteerd.
En weer pleite.
Als die meid vreemd gaat met mij, zou ze het ook doen als ik er niet op in ging, maar dan met een ander. Daarbij ben ik er niet om hun relatie te redden, dat moeten ze zelf doen.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat dubbel. Ik zou niet snel rotzooien met iemand die een vriendin heeft. Nog nooit gedaan ook en ook niet van plan.
Dan ben je gewoon een ego-tripper, jammer.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben het dus echt daarmee oneens. Ik heb niets te maken met iemand anders haar relatie. Ik vraag hooguit of ze het echt zeker weet.
Nee hoor, ik zorg ook heus wel dat zij een leuke nacht heeftquote:Op maandag 16 mei 2011 12:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een ego-tripper, jammer.
Same.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:14 schreef HeatWave het volgende:
Ach, dit soort dingen beoordeel ik wel als ze aan de orde zijn, verschilt van geval tot geval eigenlijk.
Ik heb geen regelboek voor mezelf.
Nah. Ik vraag mij af of je het ook zo leuk zou vinden als het jou overkomt.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben het dus echt daarmee oneens. Ik heb niets te maken met iemand anders haar relatie. Ik vraag hooguit of ze het echt zeker weet.
[..]
Als het een onbekende is, dan is het een ver-van-mijn-bed-show.
Flirten is gewoon een vrijblijvend iets, dat doe ik dus ook met mensen die bezet zijn. Gaan ze erop in dan vind ik dat ook niet heel integer, maar dat is wel hun eigen fout. Achteraf ga ik dus ook niets ontkennen ofzo. Wie haar billen brandt...
Je werkt wel mee aan een eventuele breuk. Dat jij daarmee kan leven, prima. Ik zou het niet doen.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als die meid vreemd gaat met mij, zou ze het ook doen als ik er niet op in ging, maar dan met een ander. Daarbij ben ik er niet om hun relatie te redden, dat moeten ze zelf doen.
+1quote:Op maandag 16 mei 2011 12:15 schreef Samzz het volgende:
'wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet'.
Dat is het ook: een leuke nacht. Als ik voor mezelf spreek, ga ik echt niet proberen om tussen die man en vrouw te komen, stoken, of hem "af te pakken". Zou ook geen relatie met iemand willen als ik dus al weet dat ie onbetrouwbaar isquote:Op maandag 16 mei 2011 12:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zorg ook heus wel dat zij een leuke nacht heeft
En als het initiatief van de ander af komt? Moet je ze dan in bescherming nemen?quote:Op maandag 16 mei 2011 12:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah. Ik vraag mij af of je het ook zo leuk zou vinden als het jou overkomt.Ik ben nog steeds van het motto 'wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet'.
[..]
Je werkt wel mee aan een eventuele breuk. Dat jij daarmee kan leven, prima. Ik zou het niet doen.
Als mijn vriendin de behoefte krijgt om vreemd te gaan, is de relatie toch voorbij, ook zonder het vreemdgaan. (even gedacht vanuit de situatie dat ik geen open relatie hebquote:Op maandag 16 mei 2011 12:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah. Ik vraag mij af of je het ook zo leuk zou vinden als het jou overkomt.Ik ben nog steeds van het motto 'wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet'.
[..]
Je werkt wel mee aan een eventuele breuk. Dat jij daarmee kan leven, prima. Ik zou het niet doen.
dat ik aan de andere kant gestaan heb, zal zeker aan mijn mening bijdragen.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Precies, als we toch de Bijbel gaan quoten: ben ik mijn broeders hoeder?quote:Op maandag 16 mei 2011 12:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
En als het initiatief van de ander af komt? Moet je ze dan in bescherming nemen?
Het is mij ook overkomenquote:Op maandag 16 mei 2011 12:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan toch ook vreemd gaan in een open relatie?quote:Op maandag 16 mei 2011 12:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als mijn vriendin de behoefte krijgt om vreemd te gaan, is de relatie toch voorbij, ook zonder het vreemdgaan. (even gedacht vanuit de situatie dat ik geen open relatie heb)
Dat moet jij niet, dat moet niemand niet. Ik zou het gewoon niet doen.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
En als het initiatief van de ander af komt? Moet je ze dan in bescherming nemen?
Jij hebt liever dat je relatie door kwakkelt, zij op zoek naar iemand om vreemd te gaan, maar diegene niet vind en dan maar jij blijft 'hangen'?quote:Op maandag 16 mei 2011 12:17 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat ik aan de andere kant gestaan heb, zal zeker aan mijn mening bijdragen.
In mijn geval was dat waar. We vertelden de ander altijd waar we heengingen en met welke reden, tot een keertje dat ze het bewust verzweeg. Dat was wel de druppelquote:Op maandag 16 mei 2011 12:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan toch ook vreemd gaan in een open relatie?
Ja klopt, maar ik wil het even simpel houden voor de uitlegquote:Op maandag 16 mei 2011 12:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan toch ook vreemd gaan in een open relatie?
Dat is fijn voor je, Babs. Ik zeg gewoon dat ik er niet aan mee wil werken, of die relatie nu gedoemd is te eindigen of niet. Ik moet geen vent die bezet is.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als mijn vriendin de behoefte krijgt om vreemd te gaan, is de relatie toch voorbij, ook zonder het vreemdgaan. (even gedacht vanuit de situatie dat ik geen open relatie heb)
Ja, dat snap ik ook nietquote:Op maandag 16 mei 2011 12:18 schreef Cue_ het volgende:
Ik snap het vaak niet als bv de vriendin van de vreemdgaande man enorm kwaad wordt op de minnares. En heel vaak niet eens heel erg op haar man.
Precies! Dat is heel oneerlijk, die ander is niet de aanleiding, alleen het middel. Als iemand mij met een knuppel slaat, dan word ik toch ook niet kwaad op de knuppel?quote:Op maandag 16 mei 2011 12:18 schreef Cue_ het volgende:
Ik snap het vaak niet als bv de vriendin van de vreemdgaande man enorm kwaad wordt op de minnares. En heel vaak niet eens heel erg op haar man.
Dat is natuurlijk de makkelijkste weg hequote:
Als we op die vergelijking door gaan zou ik wel de knuppel kunnen pakken om terug te slaan.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Precies! Dat is heel oneerlijk, die ander is niet de aanleiding, alleen het middel. Als iemand mij met een knuppel slaat, dan word ik toch ook niet kwaad op de knuppel?
Ja. Dat is waar.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk de makkelijkste weg heZo kun je hem makkelijker vergeven en gewoon je kop int zand steken
MIquote:Op maandag 16 mei 2011 12:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als we op die vergelijking door gaan zou ik wel de knuppel kunnen pakken om terug te slaan.
Oh nee toch geen vergelijking meer want die gaat maar in 1 geval op.
Mijn beste vriendin van mij werd heel kwaad op mij omdat ik 'een dingetje' had met een getrouwde man.quote:
Ik hou niet van makkelijk.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik wil het even simpel houden voor de uitleg
Dat slaat nergens op. Ik kan ergens nog snappen dat je als vriendin ook wel boos bent op de minnares. Maar niet boos zijn op je vent slaat echt nergens opquote:Op maandag 16 mei 2011 12:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin van mij werd heel kwaad op mij omdat ik 'een dingetje' had met een getrouwde man.
Ze zij ook echt zo van "als ik die vrouw was geweest was ik echt enorm boos op je geweest
ik had echt zo iets van "je moet boos worden op je vent! die gaat vreemd"
Dat was ze dan ook wel.. maar toch minder
nee, er iets aan doen ipv de makkelijke uitwegquote:Op maandag 16 mei 2011 12:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij hebt liever dat je relatie door kwakkelt, zij op zoek naar iemand om vreemd te gaan, maar diegene niet vind en dan maar jij blijft 'hangen'?
Niet boos is het andere uiterste.. maar bozer op de minnares.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op. Ik kan ergens nog snappen dat je als vriendin ook wel boos bent op de minnares. Maar niet boos zijn op je vent slaat echt nergens op
Maar jij valt ook op getrouwde kerelsquote:Op maandag 16 mei 2011 12:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet boos is het andere uiterste.. maar bozer op de minnares.
Het is mij niet gelukt om die gedachtegang te begrijpen
Lekker veilig he?quote:
Zo te horen had ze er wel last van.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker veilig he?. Wel de lusten, niet de lasten
.
Nah, boos was ook niet het goede woord. Maar ik kan me voorstellen dat je als vriendin geen warme gevoelens jegens de minnares kan tonenquote:Op maandag 16 mei 2011 12:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind een man interessant of juist niet. Kan er weinig aan doen dat ze later bezet blijken te zijn. Of dat weet je al maar je gaat ze leuker vinden.quote:
\Die vrouw van een getrouwde man heeft me ooit een brief geschreven (toen ze er net van gehoord had) en daarin was ze heel begripvolquote:Op maandag 16 mei 2011 12:30 schreef Samzz het volgende:
Nah, boos was ook niet het goede woord. Maar ik kan me voorstellen dat je als vriendin geen warme gevoelens jegens de minnares kan tonen
ik ben ook kwaaier op de gast die moedwillig in onze relatie heeft lopen wrikken, dan op m'n ex die er op in gegaan is. Zal wel met liefde maakt blind te maken hebben.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja niks persoonlijks maar ik vind het meestal wel bepaalde typed die het steeds presteren om daar voor te vallen. Ik ken ze ook wel uit mijn omgeving.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind een man interessant of juist niet. Kan er weinig aan doen dat ze later bezet blijken te zijn. Of dat weet je al maar je gaat ze leuker vinden.
Tot nu toe gelukkig nooit echt verliefd geweest, dat scheelt een hoop gedoe.
Begrijp ik. Vind het nu ook wel typerend worden. Maar weet ook niet wat ik eraan kan doen/veranderen.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:31 schreef Godtje het volgende:
Tja niks persoonlijks maar ik vind het meestal wel bepaalde typed die het steeds presteren om daar voor te vallen. Ik ken ze ook wel uit mijn omgeving.
Misschien wel het ouderwetse biologische instinct.
Oh, die vrouwen zullen er ook vast zijn. Maar ik kan vrouwen die 'boos' zijn op de minnares ook wel begrijpen. Zo bedoel ik het.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
\Die vrouw van een getrouwde man heeft me ooit een brief geschreven (toen ze er net van gehoord had) en daarin was ze heel begripvol
kwam ze later wel iets op terug haha
Nee tuurlijk, dat begrijp ik ook welquote:Op maandag 16 mei 2011 12:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, die vrouwen zullen er ook vast zijn. Maar ik kan vrouwen die 'boos' zijn op de minnares ook wel begrijpen. Zo bedoel ik het.
lol, je ex is het slachtoffer ja en die gozer de boemanquote:Op maandag 16 mei 2011 12:31 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ben ook kwaaier op de gast die moedwillig in onze relatie heeft lopen wrikken, dan op m'n ex die er op in gegaan is. Zal wel met liefde maakt blind te maken hebben.
Ik wilde het niet zeggen maar als ik het na ga in mijn omgeving zijn het denk ik de vrouwen die boven gemiddeld gevoelig zijn in interesse.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Begrijp ik. Vind het nu ook wel typerend worden. Maar weet ook niet wat ik eraan kan doen/veranderen.
Denk dat het vooral komt doordat zij interesse in mij tonen, ik gevleid ben.. en hen daardoor interessant(er) vindt.
Het gaat hier om relatief onbekenden hč? Als ik de partner persoonlijk ken dan spreek ik ze ook wel even aan op hun verantwoordelijkhedenquote:Op maandag 16 mei 2011 12:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee, er iets aan doen ipv de makkelijke uitweg
Ik zal altijd de behoefte hebben.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach ik kan het me wel voorstellen. Je houdt van iemand.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:33 schreef rival het volgende:
[..]
lol, je ex is het slachtoffer ja en die gozer de boeman
Uhu. ... toch maar minder gevoelig wordenquote:Op maandag 16 mei 2011 12:34 schreef Godtje het volgende:
Ik wilde het niet zeggen maar als ik het na ga in mijn omgeving zijn het denk ik de vrouwen die boven gemiddeld gevoelig zijn in interesse.
En dat komt de getrouwde man goed uit, Want de aandacht alleen doet al heel veel. Of het nou een sm, een mail of wat dan ook is. De inhoud doet er denk ik wat minder toe.
Ik zeg niet dat ik gelijk heb hoor. En ik weet zeker niet wat het voor jou is.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhu. ... toch maar minder gevoelig worden
al is het een volkomen onbekende, ik doe er niet aan mee.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het gaat hier om relatief onbekenden hč? Als ik de partner persoonlijk ken dan spreek ik ze ook wel even aan op hun verantwoordelijkheden
Weet ik, maar het is wel van toepassing op mij. Dat weet ik wel zeker. Al dacht ik dat ik er minder gevoelig voor ben geworden. Maar daar ben ik tegenwoordig niet meer zo zeker vanquote:Op maandag 16 mei 2011 12:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik gelijk heb hoor. En ik weet zeker niet wat het voor jou is.
Ik kan het een man moeilijk kwalijk nemen dat ie interesse heeft in haar..... ik zou pas boos op de vent worden als ik daarmee bevriend ben oid...quote:Op maandag 16 mei 2011 12:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ach ik kan het me wel voorstellen. Je houdt van iemand.
Realitisch gezien is niet hoe het werkt en dat geeft Joe ook al aan. Maar de liefde kan inderdaad blind maken.
Ja als jij nou gezellig met Peu gaat keutelen over je open relatie en hij over zijn wijf.....quote:Op maandag 16 mei 2011 12:39 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben erg blij met mijn open relatie, geen gezeur mogelijk (ja, familie, vrienden, exen, maar daar wil ik het sowieso niet mee)
dat dus. Zuiver rationeel weet ik ook wel dat dat niet klopt, maar m'n gevoel zegt voortdurend wat anders.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ach ik kan het me wel voorstellen. Je houdt van iemand.
Realitisch gezien is niet hoe het werkt en dat geeft Joe ook al aan. Maar de liefde kan inderdaad blind maken.
Ik vind het knap als je dat niet hebt als je in een relatie zit waar je veel om iemand geeft.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:39 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kan het een man moeilijk kwalijk nemen dat ie interesse heeft in haar..... ik zou pas boos op de vent worden als ik daarmee bevriend ben oid...
Voor dit vermaak wil ik beste een kleine donatie doen hoorquote:Op maandag 16 mei 2011 12:40 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat ik een hoge sms rekening ga krijgen eind Mei
Wat ouderwetsch.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:40 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat ik een hoge sms rekening ga krijgen eind Mei
Als hij nou ook een open relatie neemt, pak ik haar wel eens, kan ik hier een tweede mening over die Goddess gevenquote:Op maandag 16 mei 2011 12:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja als jij nou gezellig met Peu gaat keutelen over je open relatie en hij over zijn wijf.....
Keutelen? Is ie naast golden showert ook fan van belgian Chocolate dan?quote:Op maandag 16 mei 2011 12:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja als jij nou gezellig met Peu gaat keutelen over je open relatie en hij over zijn wijf.....
Ja. Ik bedenk me nu ineens: waarom gebruik ik geen whatsapp voor hem?quote:
Hoi Ang3l!quote:Op maandag 16 mei 2011 12:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Keutelen? Is ie naast golden showert ook fan van belgian Chocolate dan?
ik heb het meegemaakt. en ja, eerste reactie was: ik draai zijn nek om... maar als je er goed over nadenkt, was hij het niet dan was het wel een ander....quote:Op maandag 16 mei 2011 12:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind het knap als je dat niet hebt als je in een relatie zit waar je veel om iemand geeft.
Ook een beetje gek vind ik het.
quote:Op maandag 16 mei 2011 12:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Voor dit vermaak wil ik beste een kleine donatie doen hoor
Ja daar hadden we het toch over.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:43 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb het meegemaakt. en ja, eerste reactie was: ik draai zijn nek om... maar als je er goed over nadenkt, was hij het niet dan was het wel een ander....
Dag watertornadoquote:
*wijst naar de omgekeerde pet op de virtuele straat*quote:
noujah, hij dacht er nu soms nog zo over vertelde hij...quote:Op maandag 16 mei 2011 12:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja daar hadden we het toch over.![]()
Of had je dat goed nadenken al na 10 minuten?
Ah nee... ik moest er ook meteen aan denken. Ik ben getekend voort levenquote:
Een....een..Blackberry?quote:Op maandag 16 mei 2011 12:48 schreef Cue_ het volgende:
Vanmiddag krijg ik m'n telefoon
straks ben ik bereikbaar voor werk
NEE!quote:Op maandag 16 mei 2011 12:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Keutelen? Is ie naast golden showert ook fan van belgian Chocolate dan?
Yupquote:Op maandag 16 mei 2011 12:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Voor je werk?
Ik werk bij een pauperbedrijf, blijkbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |