heeft de transformer ookquote:Op maandag 16 mei 2011 11:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb al een paar maanden de Xoom op het oog, vanwege de 3.0. Heel veel vergeleken aan alle kanten, en deze kwam er voor mij als beste uit. Wel vervelend dat ik straks al mijn series en films moet converten na het downloaden, maar goed, daar zijn tools voor
Nee, dat ik niet de enige benquote:Op maandag 16 mei 2011 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat mijn gewenste speeltje onder de bank ligt en ik er niet bij kan?!
Gelukkig leeft Q dan nog!quote:Op maandag 16 mei 2011 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het bierinfuus voor tijdens het slapen was kapot.
De rondrit door de stad gisteren was wel heel tof wat ik er van meegekregen heb, vele duizenden mensen op straat om de spelers te huldigen en dat verlies. De verankering van Twente in de regio is natuurlijk wel veel sterker dan bij AZ, daar zal men veel sneller richting Ajax neigen.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gisteren was hij er nogvan.
Wat me het meest is opgevallen zijn de AZ supportersDie hadden in hun topjaar het drukste topic van FOK! Nu post niemand meer.
![]()
Ik vermoed hetzelfde bij twente overigens als die ook zo een smak maken.
Zo gaat dat met al die clubs die incidenteel eens bovenaan meedoenquote:Op maandag 16 mei 2011 11:40 schreef Godtje het volgende:
Wat me het meest is opgevallen zijn de AZ supportersDie hadden in hun topjaar het drukste topic van FOK! Nu post niemand meer.
![]()
How lamequote:Op maandag 16 mei 2011 11:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb al een paar maanden de Xoom op het oog, vanwege de 3.0. Heel veel vergeleken aan alle kanten, en deze kwam er voor mij als beste uit. Wel vervelend dat ik straks al mijn series en films moet converten na het downloaden, maar goed, daar zijn tools voor
Klopt. .maar ik raak het een beetje zat dat altijd als er weer iets interessants gebeurd dat de kerel bezet blijkt te zijn.quote:
Dat was het punt niet. Ajax wordt vaak beticht van succes supporters wat nogal hypocriet is.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:43 schreef Q. het volgende:
[..]
De rondrit door de stad gisteren was wel heel tof wat ik er van meegekregen heb, vele duizenden mensen op straat om de spelers te huldigen en dat verlies. De verankering van Twente in de regio is natuurlijk wel veel sterker dan bij AZ, daar zal men veel sneller richting Ajax neigen.
Daarbij is de (financiele) basis van Twente natuurlijk veel stabieler dan AZ dus ik zie ze de komende jaren nog wel regelmatig in de top 3 eindigen.
Nee... niet om arrogant te doen, maar het is op het moment echt absurd hoeveel keuze ik heb...quote:Op maandag 16 mei 2011 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
Heeft bijna iedereen wel last van gok ik.....
In mijn opinie is die schade er al, anders zou hij niet vreemd gaan. Dat hij het erger maakt... ja true. Maar op zich sta jij er volledig buiten.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt. .maar ik raak het een beetje zat dat altijd als er weer iets interessants gebeurd dat de kerel bezet blijkt te zijn.
Dus je hebt er zo weinig aan. Daarbij breng je wel schade toe in een relatie.
Ik zal mijn PM nog even niet sturen dan.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee... niet om arrogant te doen, maar het is op het moment echt absurd hoeveel keuze ik heb...Ieder weekend krijg ik ongeveer 3 liefdesbetuigingen de laatste weken. Ik word er gek van.
hoiquote:Op maandag 16 mei 2011 11:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee... niet om arrogant te doen, maar het is op het moment echt absurd hoeveel keuze ik heb...Ieder weekend krijg ik ongeveer 3 liefdesbetuigingen de laatste weken. Ik word er gek van.
Well duh, dat kan natuurlijk ook. Maar aangezien ik vorige week van de tweede vriend hoorde over een brief van Vodafone over de fair use policy (continue muziek streamen overal), denk ik dat ik zoveel mogelijk het spul lokaal neer zetquote:Op maandag 16 mei 2011 11:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
How lame.
Airvideo streamer server, geinstalleerd op mijn PC, geconfigureerd dat ie via Internet beschikbaar is, ik kan nu op mijn iPad en iPhone alle films die op mijn PC staan live streamen, overal waar ik internet heb, werkt zelfs via 3G perfect...
Ach man, dat zijn onzekere aandachtshoeren die geilen op jouw aandacht, bevestiging dat ze nog in de markt liggen... als ze single zijn gebeurt er echt nietsquote:Op maandag 16 mei 2011 11:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zal mijn PM nog even niet sturen dan.
Ik ken het verhaal wel van bezette mensen. Op dit moment drie vrouwen die interesse in mij tonen, alledrie met de boodschap 'ik zou je echt wel daten als ik single was!' Daar heb ik dus niks aan
Dat dacht ik dus ook bij het lezen van die postquote:Op maandag 16 mei 2011 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach man, dat zijn onzekere aandachtshoeren die geilen op jouw aandacht, bevestiging dat ze nog in de markt liggen... als ze single zijn gebeurt er echt niets.
Van twee weet ik dat er niet niets gebeurt met mij als ze single zijnquote:Op maandag 16 mei 2011 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach man, dat zijn onzekere aandachtshoeren die geilen op jouw aandacht, bevestiging dat ze nog in de markt liggen... als ze single zijn gebeurt er echt niets.
heel simpel, dat doe je zelf.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat hypocriet dit zegquote:Op maandag 16 mei 2011 11:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
In mijn opinie is die schade er al, anders zou hij niet vreemd gaan. Dat hij het erger maakt... ja true. Maar op zich sta jij er volledig buiten.
Mensen die weten te melden dat ze mij neukbaar/relatiemateriaal vinden ALS 'iets' niet zo was. Als ze geen relatie hadden, als ze eerder wisten dat het kon, als ik niet een vriend van was. Dat soort mensen... mogen van mij meteen tegen de muur.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Van twee weet ik dat er niet niets gebeurt met mij als ze single zijn
Maar je hebt wel gelijk, alleen als mensen in relaties zitten vinden ze het nodig om iedereen te melden hoe leuk ze ze vinden om het ego op te poetsen.
Trekt de batterij dat dan wel?quote:Op maandag 16 mei 2011 11:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
How lame.
Airvideo streamer server, geinstalleerd op mijn PC, geconfigureerd dat ie via Internet beschikbaar is, ik kan nu op mijn iPad en iPhone alle films die op mijn PC staan live streamen, overal waar ik internet heb, werkt zelfs via 3G perfect...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |