Het is mij ook overkomenquote:Op maandag 16 mei 2011 12:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah. Ik vraag mij af of je het ook zo leuk zou vinden als het jou overkomt.Ik ben nog steeds van het motto 'wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet'.
Je kan toch ook vreemd gaan in een open relatie?quote:Op maandag 16 mei 2011 12:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als mijn vriendin de behoefte krijgt om vreemd te gaan, is de relatie toch voorbij, ook zonder het vreemdgaan. (even gedacht vanuit de situatie dat ik geen open relatie heb)
Dat moet jij niet, dat moet niemand niet. Ik zou het gewoon niet doen.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
En als het initiatief van de ander af komt? Moet je ze dan in bescherming nemen?
Jij hebt liever dat je relatie door kwakkelt, zij op zoek naar iemand om vreemd te gaan, maar diegene niet vind en dan maar jij blijft 'hangen'?quote:Op maandag 16 mei 2011 12:17 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat ik aan de andere kant gestaan heb, zal zeker aan mijn mening bijdragen.
In mijn geval was dat waar. We vertelden de ander altijd waar we heengingen en met welke reden, tot een keertje dat ze het bewust verzweeg. Dat was wel de druppelquote:Op maandag 16 mei 2011 12:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan toch ook vreemd gaan in een open relatie?
Ja klopt, maar ik wil het even simpel houden voor de uitlegquote:Op maandag 16 mei 2011 12:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan toch ook vreemd gaan in een open relatie?
Dat is fijn voor je, Babs. Ik zeg gewoon dat ik er niet aan mee wil werken, of die relatie nu gedoemd is te eindigen of niet. Ik moet geen vent die bezet is.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als mijn vriendin de behoefte krijgt om vreemd te gaan, is de relatie toch voorbij, ook zonder het vreemdgaan. (even gedacht vanuit de situatie dat ik geen open relatie heb)
Ja, dat snap ik ook nietquote:Op maandag 16 mei 2011 12:18 schreef Cue_ het volgende:
Ik snap het vaak niet als bv de vriendin van de vreemdgaande man enorm kwaad wordt op de minnares. En heel vaak niet eens heel erg op haar man.
Precies! Dat is heel oneerlijk, die ander is niet de aanleiding, alleen het middel. Als iemand mij met een knuppel slaat, dan word ik toch ook niet kwaad op de knuppel?quote:Op maandag 16 mei 2011 12:18 schreef Cue_ het volgende:
Ik snap het vaak niet als bv de vriendin van de vreemdgaande man enorm kwaad wordt op de minnares. En heel vaak niet eens heel erg op haar man.
Dat is natuurlijk de makkelijkste weg hequote:
Als we op die vergelijking door gaan zou ik wel de knuppel kunnen pakken om terug te slaan.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Precies! Dat is heel oneerlijk, die ander is niet de aanleiding, alleen het middel. Als iemand mij met een knuppel slaat, dan word ik toch ook niet kwaad op de knuppel?
Ja. Dat is waar.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk de makkelijkste weg heZo kun je hem makkelijker vergeven en gewoon je kop int zand steken
MIquote:Op maandag 16 mei 2011 12:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als we op die vergelijking door gaan zou ik wel de knuppel kunnen pakken om terug te slaan.
Oh nee toch geen vergelijking meer want die gaat maar in 1 geval op.
Mijn beste vriendin van mij werd heel kwaad op mij omdat ik 'een dingetje' had met een getrouwde man.quote:
Ik hou niet van makkelijk.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik wil het even simpel houden voor de uitleg
Dat slaat nergens op. Ik kan ergens nog snappen dat je als vriendin ook wel boos bent op de minnares. Maar niet boos zijn op je vent slaat echt nergens opquote:Op maandag 16 mei 2011 12:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin van mij werd heel kwaad op mij omdat ik 'een dingetje' had met een getrouwde man.
Ze zij ook echt zo van "als ik die vrouw was geweest was ik echt enorm boos op je geweest
ik had echt zo iets van "je moet boos worden op je vent! die gaat vreemd"
Dat was ze dan ook wel.. maar toch minder
nee, er iets aan doen ipv de makkelijke uitwegquote:Op maandag 16 mei 2011 12:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij hebt liever dat je relatie door kwakkelt, zij op zoek naar iemand om vreemd te gaan, maar diegene niet vind en dan maar jij blijft 'hangen'?
Niet boos is het andere uiterste.. maar bozer op de minnares.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op. Ik kan ergens nog snappen dat je als vriendin ook wel boos bent op de minnares. Maar niet boos zijn op je vent slaat echt nergens op
Maar jij valt ook op getrouwde kerelsquote:Op maandag 16 mei 2011 12:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet boos is het andere uiterste.. maar bozer op de minnares.
Het is mij niet gelukt om die gedachtegang te begrijpen
Lekker veilig he?quote:
Zo te horen had ze er wel last van.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker veilig he?. Wel de lusten, niet de lasten
.
Nah, boos was ook niet het goede woord. Maar ik kan me voorstellen dat je als vriendin geen warme gevoelens jegens de minnares kan tonenquote:Op maandag 16 mei 2011 12:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet boos is het andere uiterste.. maar bozer op de minnares.
Het is mij niet gelukt om die gedachtegang te begrijpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |