Oud papier koopt toch alleen nog maar per ton op?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:18 schreef Samzz het volgende:
Had ik trouwens al gezegd dat ik de tekening die ik gisteren heb gemaakt ook meteen verkocht heb?
Dat zal die van mij zeker niet zijn. Maar goed dat geeft niks.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik hoop dat die meuk bij mij voor 7 juni binnen is, kan ik het mooi uitgeven op Tenerife.
15/30 cent per liter tegen 0,15 cent per liter, en komt nog schoon uit de kraan ookquote:Op maandag 16 mei 2011 14:16 schreef Godtje het volgende:
Een liter water kost in Thailand slechts zo een 15/30 cent per liter.
In Europa worden we altijd genaaid.
quote:Op maandag 16 mei 2011 14:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik hoop dat die meuk bij mij voor 7 juni binnen is, kan ik het mooi uitgeven in een hifi-zaak.
Er staat een leuk plaatje op, vandaarquote:Op maandag 16 mei 2011 14:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oud papier koopt toch alleen nog maar per ton op?
Neuh, zou voor mij ook niet erg zijn, maar wel leukquote:Op maandag 16 mei 2011 14:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zal die van mij zeker niet zijn. Maar goed dat geeft niks.
Ik ga er vanuit dat ik bij moet betalen, zou voor mij ook niet erg zijn als dat niet komtquote:Op maandag 16 mei 2011 14:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neuh, zou voor mij ook niet erg zijn, maar wel leukBelasting terug krijgen is extra bij mij, ik ga er niet van uit dat dat ook nog komt.
Winkel, verpakking, transport, opslag en koeling zit ook extra in die prijs.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
15/30 cent per liter tegen 0,15 cent per liter, en komt nog schoon uit de kraan ook
zou begin juni wel gewenst zijn hierquote:Op maandag 16 mei 2011 14:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neuh, zou voor mij ook niet erg zijn, maar wel leukBelasting terug krijgen is extra bij mij, ik ga er niet van uit dat dat ook nog komt.
Ik stel hem altijd zo af dat ik terug krijg.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ik bij moet betalen, zou voor mij ook niet erg zijn als dat niet komt
Als we nou allemaal voor 1/10e van ons salaris hetzelfde werk gaan doen kunnen we hier ook zo goedkoop water drinken en worden we niet meer genaaid!quote:Op maandag 16 mei 2011 14:16 schreef Godtje het volgende:
Zo maar eens belastingaangifte gedaan.
Een liter water kost in Thailand slechts zo een 15/30 cent per liter.
In Europa worden we altijd genaaid.
ben weleens op tv geweest met doet ie et of doet ie et niet....quote:
En onze mega schuld afbetalen die we over houden aan onze huizen.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als we nou allemaal voor 1/10e van ons salaris hetzelfde werk gaan doen kunnen we hier ook zo goedkoop water drinken en worden we niet meer genaaid!
Alweer? Eh, nog steeds.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[TK] Christian Louboutin pumps
Sammz! Koopje!.
Neu, vind ze niet zo mooi.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[TK] Christian Louboutin pumps
Sammz! Koopje!.
quote:
nee bij die vorige was de rode zool helemaal versleten. hier is ie nog als nieuw.quote:
Ik weet het ook nogquote:Op maandag 16 mei 2011 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
nee bij die vorige was de rode zool helemaal versleten. hier is ie nog als nieuw.
waarom weet ik dit
Maar de ad is al van zaterdag 30 april 2011.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:33 schreef rival het volgende:
nee bij die vorige was de rode zool helemaal versleten. hier is ie nog als nieuw.
waarom weet ik dit
de wat? take that as a noquote:Op maandag 16 mei 2011 14:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ola MM... vraagje (vreemd vraagje), speel jij wel eens Starcraft II?
Ben nog steeds ernstig teleurgesteld in Sony. Dat is nog een understatement.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:36 schreef rival het volgende:
Over gamen gesproken, de PS3 kan weer online
Kloptquote:Op maandag 16 mei 2011 14:36 schreef rival het volgende:
Dan de volgende vraag: waar komt jouw naam vandaanquote:
Daar kun je de toffe games niet op doenquote:Op maandag 16 mei 2011 14:36 schreef rival het volgende:
Is toch een bekende uitdrukking in het Latijn? Zie het als nick ook vaak voorbij komen hoor.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan de volgende vraag: waar komt jouw naam vandaan
Want ik zag dus van het weekend een speler genaamd MementoMori
Diablo 3quote:Op maandag 16 mei 2011 14:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar kun je de toffe games niet op doen
Ik heb de film ook nooit gezienquote:Op maandag 16 mei 2011 14:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan de volgende vraag: waar komt jouw naam vandaan
Want ik zag dus van het weekend een speler genaamd MementoMori
jawel op de ps3 en de xbox 360.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
rond 21:00 nog niet, ik niet iigquote:
Duke Nukem Forever komt anders gewoon op de PS3 uit hoor.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jawel. Al met wat bokken soms en eerst de update binnen halen.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
jawel op de ps3 en de xbox 360.
de echte nerdshit heb je idd een pc voor nodig
[..]
rond 21:00 nog niet, ik niet iig
na de update kreeg ik nog de melding, under maintanancequote:Op maandag 16 mei 2011 14:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jawel. Al met wat bokken soms en eerst de update binnen halen.
Oh ja dat was later ook weer.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
na de update kreeg ik nog de melding, under maintanance
als er 1 bedrijf is die ik mijn centjes gun is dat rockstar welquote:Op maandag 16 mei 2011 14:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze geven hem geloof ik niet gratis weg. Dat zal kopen worden.
Mijn verwachtingspatroon is bij Sony gewoon nul, zo voorkom je teleurstellingenquote:Op maandag 16 mei 2011 14:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben nog steeds ernstig teleurgesteld in Sony. Dat is nog een understatement.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |