geeeeen ideequote:
Dat dacht een oud collega van mij ook, totdat hij op 27-12 om 3:00 naar het werk mochtquote:Op maandag 16 mei 2011 12:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
geeeeen idee
Heb ook m'n inloggegevens voor de vpn verbinding gekregen.
Dus vanaf straks ben ik overal bereikbaar en kan ik thuis werken
En later zal ik zelfs storingsdiensten moeten draaien.. die gelukkig rustig zijn
ik doe dat sinds januari, 2 dagen in de week.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:55 schreef Cue_ het volgende:
En later zal ik zelfs storingsdiensten moeten draaien.. die gelukkig rustig zijn
Ik had ineens een MI van chirurgen die voor een operatie over elkaars handen heen staan te pissenquote:Op maandag 16 mei 2011 12:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nope. Ik doe alleen aan schone dingen. Urine is steriel, poep zit ramvol bacteriën.
Dat is nog relatief vaak. Hier 1week per 8 weken ofzo.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:58 schreef rival het volgende:
[..]
ik doe dat sinds januari, 2 dagen in de week.
3 telefoontjes gehad en hooguit 20 minuten mee bezig geweest..... makkelijk geld verdienen
en nu kreeg ik em van chefkoks in een restaurantquote:Op maandag 16 mei 2011 12:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik had ineens een MI van chirurgen die voor een operatie over elkaars handen heen staan te pissen
ik krijg de uren die ik beschikbaar ben betaaldquote:Op maandag 16 mei 2011 13:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is nog relatief vaak. Hier 1week per 8 weken ofzo.
Hier wordt er niet echt voor betaald. of je moet echt uren maken.
Kentucky Pee Chicken.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:00 schreef rival het volgende:
en nu kreeg ik em van chefkoks in een restaurant
Een vriend uit Engeland had het mooi, had altijd stand by dienst, en dat zat bij zijn salaris in. Maar zodra hij gebeld werd, kreeg hij 30 pond per uur, afgerond op hele uren (naar boven). Zodra hij de telefoon opnam: ka-ching, 30 pond. Ook al zei hij daarna alleen: daar kan ik nu vanaf hier niks aan doen.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:01 schreef rival het volgende:
[..]
ik krijg de uren die ik beschikbaar ben betaald
Geef mij Zo'n baanquote:Op maandag 16 mei 2011 13:04 schreef stbabylon het volgende:
Zodra hij de telefoon opnam: ka-ching, 30 pond. Ook al zei hij daarna alleen: daar kan ik nu vanaf hier niks aan doen.
Ook buitenkantoor uren? Is dat bij wet wel toegestaan?quote:Op maandag 16 mei 2011 13:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is nog relatief vaak. Hier 1week per 8 weken ofzo.
Hier wordt er niet echt voor betaald. of je moet echt uren maken.
geen last van. heb de laptop gewoon in de kofferbak en een usb dongel mee...quote:Op maandag 16 mei 2011 13:07 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb een tijd stand-bydiensten gedraaid, maar ben blij dat ik het niet meer hoef te doen. Baalde er heel erg van dat je in principe aan huis en laptop gekluisterd bent.
ik zou daar juist vrolijk van worden? Wie rival? DIE HEEFT VAKANTIEquote:Op maandag 16 mei 2011 13:12 schreef stbabylon het volgende:
Ach, dan heb je je er voor opgegeven, je weet dat het kan. Ik vond bijvoorbeeld een baas die mij om 9:00 belde, terwijl ik in Amerika zat, om mij te vragen om even op een job te reageren veel erger. (hij was vergeten dat ik op vakantie was...)
Eeuh, 9u hier is tussen de 6 en 8u later daarquote:Op maandag 16 mei 2011 13:14 schreef rival het volgende:
[..]
ik zou daar juist vrolijk van worden? Wie rival? DIE HEEFT VAKANTIE
Ik word niet vrolijk als ik met een kater uit bed wordt gebeld terwijl ik in de allerlaatste plaats aan werk wil denkenquote:Op maandag 16 mei 2011 13:14 schreef rival het volgende:
[..]
ik zou daar juist vrolijk van worden? Wie rival? DIE HEEFT VAKANTIE
9u 's ochtends daar, dus eind van de dag hierquote:Op maandag 16 mei 2011 13:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eeuh, 9u hier is tussen de 6 en 8u later daardus StBabs werd tussen 1u en 3u 's nachts gebeld
hmm dan werd het....quote:Op maandag 16 mei 2011 13:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eeuh, 9u hier is tussen de 6 en 8u later daardus StBabs werd tussen 1u en 3u 's nachts gebeld
Ik ben nu ook thuis aan het werkenquote:Op maandag 16 mei 2011 13:32 schreef Nouk84 het volgende:
Sinds ik kan thuiswerken ben ik wat vaker aan het werk. Gisterenavond even de mailtjes van vrijdag wegwerken, want ik was vrij en had gisterenavond toch niets te doen. Maar als ik dat doe, doe ik het alleen als ik er zin in heb en niet omdat het 'moet'. Mijn werktelefoon blijft in het weekend ook gewoon thuis. Ik voel me dan ook iets minder schuldig als ik Fok!.
Ik mag hopen van niet neequote:
Als ik thuiswerk heb ik gewoon mijn privé laptop ernaast staan, waarop ik Fok! en FB enz. Tijd gaat inderdaad heerlijk snel, ik vind het vooral lekker dat je gewoon je eigen gang kunt gaan, geen afspraken enzquote:Op maandag 16 mei 2011 13:34 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ben nu ook thuis aan het werkenDe tijd gaat dan zo lekker snel
Ik zit nu midden in een teleconference, daarvoor en daarna documenten lezen en elearning enzo.. maar daarnaast lekker modderen op fok en facebook. Dat werkt zoveel lekkerder en zelfs productiever, denk ik zelf
![]()
Ach, eventjes flauw doen moet kunnen tochquote:
Van mij wel, ik ben niet zo moeilijkquote:Op maandag 16 mei 2011 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, eventjes flauw doen moet kunnen toch
Haha, as we speak staat mn werklaptop naast me met de web conference aan waarop ik kijk wat ze aan het doen zijnquote:Op maandag 16 mei 2011 13:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als ik thuiswerk heb ik gewoon mijn privé laptop ernaast staan, waarop ik Fok! en FB enz. Tijd gaat inderdaad heerlijk snel, ik vind het vooral lekker dat je gewoon je eigen gang kunt gaan, geen afspraken enzEn inderdaad, stukken productiever, minder afgeleid
Dat had ik vroeger ook, maar toen was ik gewoon niet meer gemotiveerdquote:Op maandag 16 mei 2011 13:39 schreef rival het volgende:
ik zie mijn productiviteit niet omhoog gaan als ik thuis ga werken, in tegendeel....
Dat iddquote:Op maandag 16 mei 2011 13:39 schreef rival het volgende:
ik zie mijn productiviteit niet omhoog gaan als ik thuis ga werken, in tegendeel....
Weet ik tochquote:Op maandag 16 mei 2011 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Van mij wel, ik ben niet zo moeilijk.
Alleen als ik mijn eigen bedrijf had zou ik meer dan het minst mogelijke in mijn werk stoppen.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger ook, maar toen was ik gewoon niet meer gemotiveerd
Recalcitrantjes gegeten voor de lunch of zoquote:Op maandag 16 mei 2011 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, eventjes flauw doen moet kunnen toch
Nee. Jij dan? Zeiksnorren?quote:Op maandag 16 mei 2011 13:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Recalcitrantjes gegeten voor de lunch of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |