Ik ben nu ook thuis aan het werkenquote:Op maandag 16 mei 2011 13:32 schreef Nouk84 het volgende:
Sinds ik kan thuiswerken ben ik wat vaker aan het werk. Gisterenavond even de mailtjes van vrijdag wegwerken, want ik was vrij en had gisterenavond toch niets te doen. Maar als ik dat doe, doe ik het alleen als ik er zin in heb en niet omdat het 'moet'. Mijn werktelefoon blijft in het weekend ook gewoon thuis. Ik voel me dan ook iets minder schuldig als ik Fok!.
Ik mag hopen van niet neequote:
Als ik thuiswerk heb ik gewoon mijn privé laptop ernaast staan, waarop ik Fok! en FB enz. Tijd gaat inderdaad heerlijk snel, ik vind het vooral lekker dat je gewoon je eigen gang kunt gaan, geen afspraken enzquote:Op maandag 16 mei 2011 13:34 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ben nu ook thuis aan het werkenDe tijd gaat dan zo lekker snel
Ik zit nu midden in een teleconference, daarvoor en daarna documenten lezen en elearning enzo.. maar daarnaast lekker modderen op fok en facebook. Dat werkt zoveel lekkerder en zelfs productiever, denk ik zelf
![]()
Ach, eventjes flauw doen moet kunnen tochquote:
Van mij wel, ik ben niet zo moeilijkquote:Op maandag 16 mei 2011 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, eventjes flauw doen moet kunnen toch
Haha, as we speak staat mn werklaptop naast me met de web conference aan waarop ik kijk wat ze aan het doen zijnquote:Op maandag 16 mei 2011 13:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als ik thuiswerk heb ik gewoon mijn privé laptop ernaast staan, waarop ik Fok! en FB enz. Tijd gaat inderdaad heerlijk snel, ik vind het vooral lekker dat je gewoon je eigen gang kunt gaan, geen afspraken enzEn inderdaad, stukken productiever, minder afgeleid
Dat had ik vroeger ook, maar toen was ik gewoon niet meer gemotiveerdquote:Op maandag 16 mei 2011 13:39 schreef rival het volgende:
ik zie mijn productiviteit niet omhoog gaan als ik thuis ga werken, in tegendeel....
Dat iddquote:Op maandag 16 mei 2011 13:39 schreef rival het volgende:
ik zie mijn productiviteit niet omhoog gaan als ik thuis ga werken, in tegendeel....
Weet ik tochquote:Op maandag 16 mei 2011 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Van mij wel, ik ben niet zo moeilijk.
Alleen als ik mijn eigen bedrijf had zou ik meer dan het minst mogelijke in mijn werk stoppen.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger ook, maar toen was ik gewoon niet meer gemotiveerd
Recalcitrantjes gegeten voor de lunch of zoquote:Op maandag 16 mei 2011 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, eventjes flauw doen moet kunnen toch
Nee. Jij dan? Zeiksnorren?quote:Op maandag 16 mei 2011 13:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Recalcitrantjes gegeten voor de lunch of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |