Je bent en blijft een held.quote:
VS keurt hetgeen wat in die film voorkomt helemaal niet goed, hij zegt net zoals ik dat dit een no-go area is.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:06 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ja klopt, het is een film die ellende laat zien die voortkomt uit handelen dat jij goedkeurt.
Zeker, wapenhandel is een van de meest interessante markten vind ik persoonlijk, net wat jij al aangeeft met de overlapping tussen zoveel sectoren en de politiek. Het is vaak een kat en muisspel, en dat maakt het juist zo interessant.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
VS keurt hetgeen wat in die film voorkomt helemaal niet goed, hij zegt net zoals ik dat dit een no-go area is.
Zoals ik aangaf, wapenhandel bestaat uit meer dan alleen maar wapens leveren aan bloedlustige regime's in Afrika. De politie is momenteel bezig met een groot project om nieuwe pistolen te kopen, die halen ze ook niet bij de Intertoys, die moeten ook door iemand verkocht worden. Defensie heeft een groot nieuw project om wielvoertuigen te vervangen (jeeps, vrachtwagens etc.). Daar moeten ook bedrijven / mensen voor zijn die dat soort producten aanbieden.
Dat is een wereld van verschil wat je niet door elkaar mag halen. En dat er duizenden mensen goed van kunnen leven (ook arbeiders), daar hoor je niemand over.
Was dat niet van de baan?quote:Op maandag 16 mei 2011 11:23 schreef GSbrder het volgende:
En wat belachelijk dat de nertsenfok wordt verboden in Nederland.
Vandaag geleerd dat de markt milieuvriendelijke initiatieven verneukt.quote:
Hoe kom je daar nou weer bij.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vandaag geleerd dat de markt milieuvriendelijke initiatieven verneukt.
Vertelde de burgemeester.quote:
Ah, van welk college?quote:
Gaat je niks aan.quote:
Milieuvriendelijke initiatieven worden niet 'verneukt', de markt is minder milieuvriendelijk dan de boomknuffelaars en orkabadderaars willen dat hij is.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vandaag geleerd dat de markt milieuvriendelijke initiatieven verneukt.
Dat zegt al genoeg.quote:
Ligt nu bij de eerste kamer.quote:
Ja als dat de wens is van de milieuhippies dan zij het zo, waarom leed accepteren als je nog meer leed kan veroorzaken. Viva la revolucion verde!quote:Op maandag 16 mei 2011 11:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ligt nu bij de eerste kamer.
Belastingbetaler mag gaan betalen voor een bloeiende markt die doelgericht vernietigd wordt.
Plus; dan halen we het bont uit Rusland, waar ze in kleinere hokjes zitten en inhumaner geslacht worden.
Ook hier gaat "uit het oog, uit het hart" weer op. Zolang we de problemen zelf niet meer kunnen zien, dan bestaat het ook niet meer.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja als dat de wens is van de milieuhippies dan zij het zo, waarom leed accepteren als je nog meer leed kan veroorzaken. Viva la revolucion verde!
Hoe weet jij dat hij een CDA'er is?quote:Op maandag 16 mei 2011 11:28 schreef Voorschrift het volgende:
Oh CDA.
Zitten ze met PvdA of GL in college?
Omdat dat staat op het internet, goeie ouwe John Berends?quote:Op maandag 16 mei 2011 11:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat hij een CDA'er is?
Maar college wordt gevormd door VVD-CDA-CU en een lokale fractie bestaande uit een fusie van GL en D66 leden.
De exacte inhoud van het voorstel is mij niet bekend, hoe gaat de belastingbetaler ervoor betalen? Schadevergoeding voor de nertsenfokkers?quote:Op maandag 16 mei 2011 11:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ligt nu bij de eerste kamer.
Belastingbetaler mag gaan betalen voor een bloeiende markt die doelgericht vernietigd wordt.
Plus; dan halen we het bont uit Rusland, waar ze in kleinere hokjes zitten en inhumaner geslacht worden.
Uiteraard.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De exacte inhoud van het voorstel is mij niet bekend, hoe gaat de belastingbetaler ervoor betalen? Schadevergoeding voor de nertsenfokkers?
Is niet Harderwijk btw. En die burgemeester in kwestie stopt in november.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat dat staat op het internet, goeie ouwe John Berends?
Maar hij heeft er geen kaas van gegeten in ieder geval, snel een andere burgermeester zoeken jij.
Hurr durr zo gaat dat met de linkse hippies van tegenwoordig.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De exacte inhoud van het voorstel is mij niet bekend, hoe gaat de belastingbetaler ervoor betalen? Schadevergoeding voor de nertsenfokkers?
Vertel, welke josti heeft jou deze informatie aangesmeerd dan?quote:Op maandag 16 mei 2011 11:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is niet Harderwijk btw. En die burgemeester in kwestie stopt in november.
Hij heeft iets heel anders gezegd man, ik overdrijf gewoon graag een beetje om jullie vrije markt-aftrekberen op te naaien.quote:
Ik schijt op je linkse humorquote:Op maandag 16 mei 2011 11:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij heeft iets heel anders gezegd man, ik overdrijf gewoon graag een beetje om jullie vrije markt-aftrekberen op te naaien.
Kut.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:36 schreef Voorschrift het volgende:
Goedemorgen heer Erik, hoe was uwe nachtrust?
Linkse humor schopt kont.quote:
quote:
Wat dan, waren Morendo's goed gedragende Ajax hooligans toch niet zo vredelievend voor je huis?quote:
Ik heb te diep geslapen eerder.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat dan, waren Morendo's goed gedragende Ajax hooligans toch niet zo vredelievend voor je huis?
Ugh, studenten.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb te diep geslapen eerder.
Daardoor zie ik eruit alsof ik een grindtegel heb weggekopt.
"Het wetsvoorstel voor een verbod is in 2009 aangenomen, op initiatief van de SP en de PvdA. [...] De fokkers moeten, vindt de senaat, financieel gecompenseerd worden. Want ze investeren sinds 2004 verplicht in grotere hokken en speelmogelijkheden voor de nertsen. [...] Het Landbouw Economisch Instituut heeft berekend dat de nertsenfokkers (170 winstgevende bedrijven, GSbrder) gezamelijk voor een half miljard het schip in gaan."quote:Op maandag 16 mei 2011 11:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
U bent tijdens het slaapwandelen van het balkon gevallen?quote:Op maandag 16 mei 2011 11:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb te diep geslapen eerder.
Daardoor zie ik eruit alsof ik een grindtegel heb weggekopt.
Dank voor de info, half miljard in deze tijden van bezuinigingen moet kunnen.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
"Het wetsvoorstel voor een verbod is in 2009 aangenomen, op initiatief van de SP en de PvdA. [...] De fokkers moeten, vindt de senaat, financieel gecompenseerd worden. Want ze investeren sinds 2004 verplicht in grotere hokken en speelmogelijkheden voor de nertsen. [...] Het Landbouw Economisch Instituut heeft berekend dat de nertsenfokkers (170 winstgevende bedrijven, GSbrder) gezamelijk voor een half miljard het schip in gaan."
Bron: NRC
Ik heb Morendo in elkaar gebeuktquote:Op maandag 16 mei 2011 11:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
U bent tijdens het slaapwandelen van het balkon gevallen?
Een half miljard?!quote:Op maandag 16 mei 2011 11:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
"Het wetsvoorstel voor een verbod is in 2009 aangenomen, op initiatief van de SP en de PvdA. [...] De fokkers moeten, vindt de senaat, financieel gecompenseerd worden. Want ze investeren sinds 2004 verplicht in grotere hokken en speelmogelijkheden voor de nertsen. [...] Het Landbouw Economisch Instituut heeft berekend dat de nertsenfokkers (170 winstgevende bedrijven, GSbrder) gezamelijk voor een half miljard het schip in gaan."
Bron: NRC
Snif, snotter, snik...onze pantsers!quote:Op maandag 16 mei 2011 11:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een half miljard?!
Goddomme, we hadden onze pantserdivisies kunnen laten rijden als nertsjes in Nederland mochten blijven.
U bedoelt dat men een punt heeft om op te richten?quote:Op maandag 16 mei 2011 11:41 schreef Voorschrift het volgende:
Ik haat hippies, in het diepste van m'n hart, ik haat ze.
Plak ze a.u.b. een vredesteken-ster op zodat ze te herkennen zijn.
Je haat mij?quote:Op maandag 16 mei 2011 11:41 schreef Voorschrift het volgende:
Exact!quote:Op maandag 16 mei 2011 11:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Snif, snotter, snik...onze pantsers!
Wie niet?quote:
Speciaal voor Vs:quote:Op maandag 16 mei 2011 11:41 schreef Voorschrift het volgende:
Zie er meer uit als een greenpeace-broek met uitgesneden kontquote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Was vorige in een Star Wars bui.quote:
Erik, wat ben je toch weer een taalvirtuoos, gisteren vermaakte je Friek en mij met je ajakkesliederen, nu dit soort pareltjes!quote:
Hah, 's werelds beroemdste arbeidsongeschikte.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:46 schreef KoosVogels het volgende:
De kogel is door de kerk:
Hawking: er is geen leven na de dood
Dat heeft hij goed gegokt.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:46 schreef KoosVogels het volgende:
De kogel is door de kerk:
Hawking: er is geen leven na de dood
quote:Op maandag 16 mei 2011 11:46 schreef Voorschrift het volgende:
HihihiZucht, ik merk het al, ich kämpfe auf verlorenen Posten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tevens een van de weinige werkende arbeidsongeschikten.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hah, 's werelds beroemdste arbeidsongeschikte.
Hij heeft m.i. wel gelijk.
Volgens sommigen hier zou dat geen excuus zijn geweest om niet te werken, hij had gewoon aardbeien moeten plukken!quote:Op maandag 16 mei 2011 11:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hah, 's werelds beroemdste arbeidsongeschikte.
Hij heeft m.i. wel gelijk.
Ach, hij kan het weten. Die gek staat al veertig jaar met een been in het hiernamaals.quote:
Het is een gave, wat ik je brom.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Erik, wat ben je toch weer een taalvirtuoos, gisteren vermaakte je Friek en mij met je ajakkesliederen, nu dit soort pareltjes!
Ja, maar helaas gezien zijn mentale capaciteiten geen inspiratiebron voor Henk en Ingrid.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tevens een van de weinige werkende arbeidsongeschikten.
Ja, naja... dat is geen metselen volgens mij. Wat zou jij doen als je de heledag in een rolstoel zat?quote:Op maandag 16 mei 2011 11:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tevens een van de weinige werkende arbeidsongeschikten.
De enige inspiratiebron voor Henk en Ingrid is SBS 6.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, maar helaas gezien zijn mentale capaciteiten geen inspiratiebron voor Henk en Ingrid.
Precies!quote:Op maandag 16 mei 2011 11:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Volgens sommigen hier zou dat geen excuus zijn geweest om niet te werken, hij had gewoon aardbeien moeten plukken!
Dat is ook precies wat ik van mijn medemens vraag.quote:
Ik zou hem geen gek willen noemen, maar inderdaad.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, hij kan het weten. Die gek staat al veertig jaar met een been in het hiernamaals.
Maakt toch ook niet uit? Ondanks zijn handicap harkt hij meer binnen en betaalt hij meer belasting dan de gemiddelde Henk uit de Tokkiewijk.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:50 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, naja... dat is geen metselen volgens mij. Wat zou jij doen als je de heledag in een rolstoel zat?
Ziedaar waarom of ik gelijk heb door te stellen dat die mensen gewoon moeten werken.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maakt toch ook niet uit? Ondanks zijn handicap harkt hij meer binnen en betaalt hij meer belasting dan de gemiddelde Henk uit de Tokkiewijk.
Dat zonder twijfel. Mijn oom is ook arbeidsongeschikt, maar werkt harder dan Henk en Ingrid.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maakt toch ook niet uit? Ondanks zijn handicap harkt hij meer binnen en betaalt hij meer belasting dan de gemiddelde Henk uit de Tokkiewijk.
Het enige wat die Henk en Ingrid doen is zeiken hoe hard ze worden genaaid door de hoge geren in Den Haag. Ophangen aan de hoogste boom, dat volk.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:52 schreef mlg het volgende:
[..]
Dat zonder twijfel. Mijn oom is ook arbeidsongeschikt, maar werkt harder dan Henk en Ingrid.
Zo heet eten wij rechtse circlejerk users het nog niet eens.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het enige wat die Henk en Ingrid doen is zeiken hoe hard ze worden genaaid door de hoge geren in Den Haag. Ophangen aan de hoogste boom, dat volk.
Jazeker, liefst deporteer ik ze.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het enige wat die Henk en Ingrid doen is zeiken hoe hard ze worden genaaid door de hoge geren in Den Haag. Ophangen aan de hoogste boom, dat volk.
Idd, mischien moeten we ook een eerlijker pensioenstelsel invoeren.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jawel Jawel, ik wel!quote:Op maandag 16 mei 2011 11:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo heet eten wij rechtse circlejerk users het nog niet eens.
You have done well, apprentice.
Heeft weinig van doen met links of rechts, dunkt mij. Ik kom op voor de sociaal zwakkeren, maar kots op professionele zeikerds zoals Henk en Ingrid.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo heet eten wij rechtse circlejerk users het nog niet eens.
You have done well, apprentice.
Iemand met voldoende hersencapaciteit is dan ook niet snel arbeidsongeschikt. Maar een Henk of Ingrid in een rolstoel heb je natuurlijk economisch gezien weinig meer aanquote:Op maandag 16 mei 2011 11:53 schreef GSbrder het volgende:
Hawking is het bewijs dat arbeidsongeschiktheid een decadente linkse hobby is.
Maar maar wie moet er dan in de productielijn staan!quote:
Antek en Bolek uit Polen, die doen dat voor minder geld & minder geziek.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar maar wie moet er dan in de productielijn staan!
We hebben Henk en Ingrid nodig om post pakketjes rond te brengen op een gammele fiets en dat soort dingen, anders zijn we nergens meer. In deze eeuw zijn we nog niet geavanceerd genoeg om dat volk volledig te vervangen door robots.
Ik zou werken met immigrantencontracten. Je haalt een immigrant binnen, die krijgt afhankelijk van zijn fysieke en mentale specificaties een contract voor bepaalde tijd. Hoe hoger de specificaties, hoe langer het contract.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar maar wie moet er dan in de productielijn staan!
We hebben Henk en Ingrid nodig om post pakketjes rond te brengen op een gammele fiets en dat soort dingen, anders zijn we nergens meer. In deze eeuw zijn we nog niet geavanceerd genoeg om dat volk volledig te vervangen door robots.
quote:Op maandag 16 mei 2011 11:53 schreef GSbrder het volgende:
Hawking is het bewijs dat arbeidsongeschiktheid een decadente linkse hobby is.
Dat kan natuurlijk alleen voor arbeiders van buiten de EUquote:Op maandag 16 mei 2011 11:58 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik zou werken met immigrantencontracten. Je haalt een immigrant binnen, die krijgt afhankelijk van zijn fysieke en mentale specificaties een contract voor bepaalde tijd. Hoe hoger de specificaties, hoe langer het contract.
Immigrantencontracten. Die houden wij erin.
Voor diegenen die Duits kunnen een vergelijk tussen Duitse en Poolse werknemers:quote:Op maandag 16 mei 2011 11:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Antek en Bolek uit Polen, die doen dat voor minder geld & minder geziek.
Uiteraard, dus stoppen met subsidieren en financieren van dat volk, weg met de "dat wij in het rijke westen deze mensen..." mentaliteit en opbokken met het vertroetel en gekneutel "omdat ze er zelf ook niet voor kiezen"quote:Op maandag 16 mei 2011 11:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Iemand met voldoende hersencapaciteit is dan ook niet snel arbeidsongeschikt. Maar een Henk of Ingrid in een rolstoel heb je natuurlijk economisch gezien weinig meer aan
Duitse bouwvakkers drinken bier en Poolse wodka?quote:Op maandag 16 mei 2011 11:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Voor diegenen die Duits kunnen een vergelijk tussen Duitse en Poolse werknemers:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |