Katholieken mogen dat!quote:Op maandag 16 mei 2011 00:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
jezus mag je toch helemaal niet afbeelden?
Ik zie het echte werk des Heeres in die mooie vrouwen. Meer dan in zo'n zaadloze preek op zondagochtend althans.
Hoor dat, halve ventquote:Op maandag 16 mei 2011 00:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook gefeli. sjonguh jonguh wijf
De Belgen zelf misschien wel, maar hun snelwegen zijn ruk..quote:Op maandag 16 mei 2011 00:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niets tegen de belgen, belgen zijn über
Raar he met 3 regeringen..quote:Op maandag 16 mei 2011 00:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoor dat, halve vent
[..]
De Belgen zelf misschien wel, maar hun snelwegen zijn ruk..
Ik heb je facebook nietquote:Op maandag 16 mei 2011 00:22 schreef gewoonfaye het volgende:
Kijk gewoon op Facebook, myr. Daar staan lippen
katholieken heb ik sowieso weinig meequote:Op maandag 16 mei 2011 00:22 schreef ToT het volgende:
Sowieso geniaal dat katholicisme: geen valse goden aanbidden....nee, en al die heiligen dan?Sterker nog: stukken van hun lijken aanbidden!
Hihi je zou willen dat je even aan haar tietjes mocht zitten hequote:
Zal me niks verbazen als er stiekem een piemol tussen je benen hangtquote:
Lol wutttt er staat in de bijbel toch ook iets over naastenliefde??quote:Op maandag 16 mei 2011 00:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
katholieken heb ik sowieso weinig meepedofielen dat het er zijn
Geil hequote:Op maandag 16 mei 2011 00:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als er stiekem een piemol tussen je benen hangt
amen broeder. Alleen ik heb dat recht.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hihi je zou willen dat je even aan haar tietjes mocht zitten he
Laat fayke dat dan maar niet horenquote:Op maandag 16 mei 2011 00:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
amen broeder. Alleen ik heb dat recht.
toch dacht jij er net aanquote:
Er staat ook iets in de bijbel over dat je geen leugens mag verkondigen en dat als je iets niet zegt, dat dat dan ook een leugen is. Sowieso: alle liefde voor iedereenquote:Op maandag 16 mei 2011 00:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lol wutttt er staat in de bijbel toch ook iets over naastenliefde??
Ik heb je welles anders gehoordquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 00:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er staat ook iets in de bijbel over dat je geen leugens mag verkondigen en dat als je iets niet zegt, dat dat dan ook een leugen is. Sowieso: alle liefde voor iedereen(behalve ajax) maar ik heb gewoon niets met de katholieken, dat mag toch? Maar, zelfs liefde voor hun...
Katholieken- kattelieken-kattelijkenquote:Op maandag 16 mei 2011 00:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er staat ook iets in de bijbel over dat je geen leugens mag verkondigen en dat als je iets niet zegt, dat dat dan ook een leugen is. Sowieso: alle liefde voor iedereen(behalve ajax) maar ik heb gewoon niets met de katholieken, dat mag toch? Maar, zelfs liefde voor hun...
Niet op die manier..quote:Op maandag 16 mei 2011 00:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
toch dacht jij er net aanviezerik
quote:Op maandag 16 mei 2011 00:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Katholieken- kattelieken-kattelijken
Ik ben katholiek opgegroeid, onze kerken zijn het mooiste
Ja, en hoe zijn die kerken betaald denk je?quote:Op maandag 16 mei 2011 00:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Katholieken- kattelieken-kattelijken
Ik ben katholiek opgegroeid, onze kerken zijn het mooiste
tandloze feeksquote:Op maandag 16 mei 2011 00:27 schreef Myraela het volgende:
Ik krijg mijn lippen niet eens tof op een foto.
Overigens ben ik er wel achter dat ik mooie tanden had, voordat er eentje afbrak.
je geilt gewoon op he/she's geeft niet hoorquote:
Klootjesvolk uitmelken FTW!quote:Op maandag 16 mei 2011 00:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, en hoe zijn die kerken betaald denk je?
pedo-pinpasjes?quote:Op maandag 16 mei 2011 00:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ajax was een griekse held, die hoor je niet te aanbidden alsof het een god wasquote:Op maandag 16 mei 2011 00:26 schreef ToT het volgende:
[..]Behalve Ajax!
Staat dat ook in de Bijbel?
ooh nee hier bij ons is die echt mooiquote:Op maandag 16 mei 2011 00:27 schreef ToT het volgende:
[..]Die betonnen bunker waar ik altijd naar toe moest was echt 3x niks. De Protestantse was veel mooier!
boeit mij dat, ze zijn gwoon het mooistquote:Op maandag 16 mei 2011 00:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lipjes doen raar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
vastgeluld? gevoelige snaar geraakt? je geheime passie ontdekt?quote:
Jij op kleine jochies van onder de 14..quote:Op maandag 16 mei 2011 00:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je geilt gewoon op he/she's geeft niet hoor
Dit is een gave versiequote:Op maandag 16 mei 2011 00:25 schreef Stokstaart het volgende:
Haha deze versie is niet de standaard radio edit
quote:Op maandag 16 mei 2011 00:29 schreef gewoonfaye het volgende:
Lipjes lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lipjes doen raar
Jij hebt idd mooie lippenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Lipjes lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lipjes doen raar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Respect voor Naatje dat hij je niet compleet gaat uitwonen hoor! Dat getuigt van karakter!
???? Dan ken jij andere religieuzen dan ik ken...quote:Op maandag 16 mei 2011 00:29 schreef Stokstaart het volgende:
Ik heb niks tegen religieuzen alleen ze zijn vaak het minst tolerant van alle mensen.
Niets van dat, trutquote:Op maandag 16 mei 2011 00:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vastgeluld? gevoelige snaar geraakt? je geheime passie ontdekt?
quote:Op maandag 16 mei 2011 00:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij op kleine jochies van onder de 14..
Jij hebt wel mooie lippen ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naatje moet je snel doen. Zonde van zoiets moois om er niks mee te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Ik ben het 100% met Stokstaart eens.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
???? Dan ken jij andere religieuzen dan ik ken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
haar lippen hebben al een speekselbeurt gehad, ik hoopte eigenlijk dat dat genoeg zou zijnquote:Op maandag 16 mei 2011 00:30 schreef ToT het volgende:
[..]Respect voor Naatje dat hij je niet compleet gaat uitwonen hoor! Dat getuigt van karakter!
Van die mensen die schijnheilig de tv op zolder hebben. Of hele gristelijke families die uit elkaar flikkeren omdat essentiële zaken onbespreekbaar zijnquote:Op maandag 16 mei 2011 00:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 00:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hehehe, het is een mooie meid!quote:Op maandag 16 mei 2011 00:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
haar lippen hebben al een speekselbeurt gehad, ik hoopte eigenlijk dat dat genoeg zou zijn
Religieuze mensen zijn in het algemeen zeer intolerant tegenover mensen die niet volgens hun standaard regels leven.quote:
zwarte kousen brigadequote:Op maandag 16 mei 2011 00:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Van die mensen die schijnheilig de tv op zolder hebben. Of hele gristelijke families die uit elkaar flikkeren omdat essentiële zaken onbespreekbaar zijn.
Dat is net zoiets als dat je zegt dat de Islam een extreem geloof is, terwijl maar een klein deel het verpest voor de rest...quote:Op maandag 16 mei 2011 00:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Van die mensen die schijnheilig de tv op zolder hebben. Of hele gristelijke families die uit elkaar flikkeren omdat essentiële zaken onbespreekbaar zijn.
Mwoah, zowel in de Koran als in De Bijbel staan echt extreme dingen hoor!quote:Op maandag 16 mei 2011 00:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als dat je zegt dat de Islam een extreem geloof is, terwijl maar een klein deel het verpest voor de rest...
pak gauw je knuffel en kruip onder de dekens.. voordat ik begin te scheldenquote:
Ik wil niet als een bepaald beertje overkomen, maar je bent gewoon een mooie meid!quote:Op maandag 16 mei 2011 00:33 schreef gewoonfaye het volgende:
Ehm, mooie lippen kan ik nog inkomen, maar mooi? Niet lelijk, maar mooi?
jawel.. maar.. maar... niksquote:
Kom dan, hermanquote:Op maandag 16 mei 2011 00:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
pak gauw je knuffel en kruip onder de dekens.. voordat ik begin te schelden
True. Het is maar hoe je die boeken interpreteert, maar hoe sommige mensen uit de bijbel kunnen halen dat je geen TV mag kijken is mij een raadselquote:Op maandag 16 mei 2011 00:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwoah, zowel in de Koran als in De Bijbel staan echt extreme dingen hoor!
Zum kotsenquote:
True, true!quote:Op maandag 16 mei 2011 00:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
True. Het is maar hoe je die boeken interpreteert, maar hoe sommige mensen uit de bijbel kunnen halen dat je geen TV mag kijken is mij een raadsel
Hij heeft die zaken dan ook niet opgeschreven...quote:Op maandag 16 mei 2011 00:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zum kotsen
Net als radicale moslims. Eigenlijk alle gelovigen die een ander iets willen opdringen of in idiote waanbeelden van hun "heiligen" geloven.
Ik bedoel: Wie zegt nou dat Abraham niet gewoon zwaar psychotisch/schizofreen was toen hij al die zaken opschreef?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoek de bovenlip.
Jullie hebben een lage drempelquote:Op maandag 16 mei 2011 00:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wil niet als een bepaald beertje overkomen, maar je bent gewoon een mooie meid!
Teveel inmenging met wereldse zaken toch?quote:Op maandag 16 mei 2011 00:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
True. Het is maar hoe je die boeken interpreteert, maar hoe sommige mensen uit de bijbel kunnen halen dat je geen TV mag kijken is mij een raadsel
Akelige, kleine, achterbakse dwerg.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 00:35 schreef Myraela het volgende:
de decolleté lijdt af..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoek de bovenlip.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Kijk dit is gewoon triest. Naatje moet je toch minstens het gevoel geven dat je een mooi meisje bent als die je niet wilt neukenquote:
Wel een mooie onderlipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoek de bovenlip.![]()
Ik kijk alleen naar tietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoek de bovenlip.
Neehoor. Je bent echt een mooi meisje. En ik kan het eerlijk zeggen, want ik wil toch niet met je naar bed. Hoewel. Zoenen?quote:
is ook gewoon zo.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:35 schreef Zokunen het volgende:
En Islam == Christendom, alleen lopen ze 500 jaar achter.
Maar dat is tactloos en ik ga het niet onderbouwen want ik ga slapen
Feit: In de koran komt slechts op 4 plekken 'liefde' voor (bij Isa, Jezus). Om socios te quoten, pertinent onwaar dus dat Islam == Christendom...quote:Op maandag 16 mei 2011 00:35 schreef Zokunen het volgende:
En Islam == Christendom, alleen lopen ze 500 jaar achter.
Maar dat is tactloos en ik ga het niet onderbouwen want ik ga slapen
Die heb ik gelukkig nog wel. Ik zou niet zonder kunnen.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 00:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neehoor. Je bent echt een mooi meisje. En ik kan het eerlijk zeggen, want ik wil toch niet met je naar bed. Hoewel. Zoenen?
Die is prima! Ik vind dat je mooie lippen hebt, ik heb een vriendin die heeft echt een streepjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoek de bovenlip.Anonimity is a bliss
Maar je hebt geen A-cup zoals je laatst beweerdequote:Op maandag 16 mei 2011 00:37 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Die is prima! Ik vind dat je mooie lippen hebt, ik heb een vriendin die heeft echt een streepje
Ah zo'n lipje heb ik ookquote:Op maandag 16 mei 2011 00:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die heb ik gelukkig nog wel. Ik zou niet zonder kunnen.Dat is mijn "ik ben geil dus ik bijt op mijn lip" lipje.
Iets over een kale kano enzo!quote:Op maandag 16 mei 2011 00:37 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Die is prima! Ik vind dat je mooie lippen hebt, ik heb een vriendin die heeft echt een streepje
Ik probeer zo hard als ik kan, maar ze wilt dat rare denkbeeld niet uit haar hoofd brengen. Imho is ze de mooiste van diegene die ik gezien heb, maar dat wil zij niet geloven...quote:Op maandag 16 mei 2011 00:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kijk dit is gewoon triest. Naatje moet je toch minstens het gevoel geven dat je een mooi meisje bent als die je niet wilt neuken?
Whut. Het is gewoon gemeen hoor, jullie mannen telkens maar met meisjes zoenen, en wij mogen dat bijna nooit.quote:
Niks geilers als 2 zoenende meiden hoor!quote:Op maandag 16 mei 2011 00:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Whut. Het is gewoon gemeen hoor, jullie mannen telkens maar met meisjes zoenen, en wij mogen dat bijna nooit.
Hey geef ons eens ongelijk!quote:Op maandag 16 mei 2011 00:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. En mannen die er dan meteen weer tussenin springen.
Altijd voor in, mits ik vrijgezel benquote:Op maandag 16 mei 2011 00:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neehoor. Je bent echt een mooi meisje. En ik kan het eerlijk zeggen, want ik wil toch niet met je naar bed. Hoewel. Zoenen?
Mooie lippen hoor, niets mis mee.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[ afbeelding ]
als we toch lippen posten, dan wil ik ook meedoen
Snap haar wel.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik probeer zo hard als ik kan, maar ze wilt dat rare denkbeeld niet uit haar hoofd brengen. Imho is ze de mooiste van diegene die ik gezien heb, maar dat wil zij niet geloven...
nee kheb ook haast geen bovenlipquote:
Dat regel ik wel. Naatje, mag ik je toestemming om met Fee te zoenen?quote:Op maandag 16 mei 2011 00:39 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Altijd voor in, mits ik vrijgezel ben
quote:Op maandag 16 mei 2011 00:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Snap haar wel.
Waardering voor een mooi gezichtje geef je niet door mooie woorden maar door gewoon keihard klaar te komen op haar gezichtje.
quote:Op maandag 16 mei 2011 00:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat regel ik wel. Naatje, mag ik je toestemming om met Fee te zoenen?
quote:Op maandag 16 mei 2011 00:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als we erbij mogen zitten, of jullie filmpjes opnemen en die na afloop rondsturen
Een hazenlip gehad?quote:Op maandag 16 mei 2011 00:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee kheb ook haast geen bovenlip
Meer als ik.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee kheb ook haast geen bovenlip
Mijn relatie is gebaseerd op wederzijds respect.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Snap haar wel.
Waardering voor een mooi gezichtje geef je niet door mooie woorden maar door gewoon keihard klaar te komen op haar gezichtje.
dat lijkt zo omdat ik haat niet lach op die fotoquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 00:40 schreef Popje-popje het volgende:
Ik heb geen lipfotoalleen grote normale foto's
quote:Op maandag 16 mei 2011 00:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn relatie is gebaseerd op wederzijds respect.
Denk daar maar eens over na
Geen keiharde seks?quote:Op maandag 16 mei 2011 00:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dus geen facials bij jou thuis?quote:Op maandag 16 mei 2011 00:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja mij ook, maar die Mp3 was corrupt helaasquote:Op maandag 16 mei 2011 00:42 schreef ToT het volgende:
@ muziek: doe mij de versie van Ciny Lauper maar!
En vervolgens trekt ze je huis leeg.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn relatie ook, diep respect voor mezelfquote:Op maandag 16 mei 2011 00:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 mei 2011 00:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
het een sluit het ander niet uit
Geloof me, het is minder lekker als melkquote:Op maandag 16 mei 2011 00:43 schreef Redskillz het volgende:
ik zou zelf ook geen melk in mn gezicht willen hebben
Nee dat was een neukfoutquote:Op maandag 16 mei 2011 00:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En vervolgens trekt ze je huis leeg.
erger als melk door je neus vanuit de mond?quote:Op maandag 16 mei 2011 00:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geloof me, het is minder lekker als melk
Het kwakje zal zo maar eens uit de neus komen!quote:Op maandag 16 mei 2011 00:44 schreef Redskillz het volgende:
[..]
erger als melk door je neus vanuit de mond?
Verschillend per man, bij sommige zou ik serieus liever voor de optie melk door mijn neus gaan.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:44 schreef Redskillz het volgende:
[..]
erger als melk door je neus vanuit de mond?
Nou dan wat zeik je dan gast. Meteen de moraalridder uithangen. Alsof ik omdat ik graag keiharde neuksex heb met mijn meisje per definitie geen respect voor haar zou hebben?quote:Op maandag 16 mei 2011 00:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
het een sluit het ander niet uit
dan is er echt iets mis als jouw kwakje uit je neus wit isquote:Op maandag 16 mei 2011 00:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Het kwakje zal zo maar eens uit de neus komen!
quote:Op maandag 16 mei 2011 00:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan is er echt iets mis als jouw kwakje uit je neus wit is
Ik krijg meer aandacht dan goed voor me is, maar dat ik mooi zou zijn, dat is net zoiets als tegen naatje zeggen dat er geen god en jezus is of wasquote:Op maandag 16 mei 2011 00:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Snap haar wel.
Okee er mag dus ECHT aan jouw zelfvertrouwen gesleuteld worden!quote:Op maandag 16 mei 2011 00:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik krijg meer aandacht dan goed voor me is, maar dat ik mooi zou zijn, dat is net zoiets als tegen naatje zeggen dat er geen god en jezus is of was
Jij bent hartstikke mooiquote:Op maandag 16 mei 2011 00:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik krijg meer aandacht dan goed voor me is, maar dat ik mooi zou zijn, dat is net zoiets als tegen naatje zeggen dat er geen god en jezus is of was
Eens.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee er mag dus ECHT aan jouw zelfvertrouwen gesleuteld worden!
Slaap lekkerquote:Op maandag 16 mei 2011 00:47 schreef ToT het volgende:
Hey het is echt een fantastische avond hier in de chat, maar ik ga toch maar eens slapen.
Trusten folks!
Lichamelijke aanraking en zien dat je partner intens van jou geniet geeft je (normaliter) ook weer een stukje zelfvertrouwen mee.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
dromenland jwtz, plezier enzowquote:Op maandag 16 mei 2011 00:47 schreef ToT het volgende:
Hey het is echt een fantastische avond hier in het topic, maar ik ga toch maar eens slapen.
Trusten folks!
en wederom, eens.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:47 schreef ToT het volgende:
Hey het is echt een fantastische avond hier in het topic, maar ik ga toch maar eens slapen.
Trusten folks!
Good night manquote:Op maandag 16 mei 2011 00:47 schreef ToT het volgende:
Trusten folks!
Ik denk dat je best wel snapt wat ik bedoelquote:Op maandag 16 mei 2011 00:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nou dan wat zeik je dan gast. Meteen de moraalridder uithangen. Alsof ik omdat ik graag keiharde neuksex heb met mijn meisje per definitie geen respect voor haar zou hebben?
Het een sluit het ander niet uit zoals je zegt
quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 00:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dromenland jwtz, plezier enzow
Als zij niet ziet dat ik intens van haar geniet, is er echt wat mis met haar. Zelfs al heeft ze geen bril op, dan nog kan je toch wel merken dat iemand geniet...quote:Op maandag 16 mei 2011 00:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lichamelijke aanraking en zien dat je partner intens van jou geniet geeft je (normaliter) ook weer een stukje zelfvertrouwen mee.
Dat is vrouw-eigen denk ik.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Van korte duur.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lichamelijke aanraking en zien dat je partner intens van jou geniet geeft je (normaliter) ook weer een stukje zelfvertrouwen mee.
Hoezo maar van korte duur dan?quote:
Daar ben ik het wel mee eens, maar ik ben ook heel lichamelijk ingesteld. Ik móet aan iemand zitten en ik zit ook overal aan. Als iemand dat niet bij mij doet, krijg ik wel gelijk zo'n stemmetje van zie je nou wel..quote:Op maandag 16 mei 2011 00:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
omdat dat even een ego boost geeft, je even laat denken dat je wel gewild, sexy, mooi whatever bent.. tot hij weer weg is.. dan plop.. bubbel weer kapotquote:
hmmmm okay....quote:Op maandag 16 mei 2011 00:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat dat even een ego boost geeft, je even laat denken dat je wel gewild, sexy, mooi whatever bent.. tot hij weer weg is.. dan plop.. bubbel weer kapot
Dat zie ik ook wel, maar mijn hele school vindt mij de lelijke dikke emo. Daar zou dan wel een kern van waarheid inzittenquote:Op maandag 16 mei 2011 00:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als zij niet ziet dat ik intens van haar geniet, is er echt wat mis met haar. Zelfs al heeft ze geen bril op, dan nog kan je toch wel merken dat iemand geniet...
ja maar als 1 persoon je helemaalquote:Op maandag 16 mei 2011 00:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
hmmmm okay....
maar fayke en naatje hebben al een tijd verkering. Dus in feite "blijft" hij dan toch gewoon?
mmmm.... 2quote:Op maandag 16 mei 2011 00:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja maar als 1 persoon je helemaalvindt,
en 10 mensen jevinden.
je bent aan het puberen dus soberso al gevoelig en onzeker..
1+1=...
quote:Op maandag 16 mei 2011 00:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja maar als 1 persoon je helemaalvindt,
en 10 mensen jevinden.
je bent aan het puberen dus soberso al gevoelig en onzeker..
1+1=...
Ik snap nu een beetje wat je bedoelt.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat zie ik ook wel, maar mijn hele school vindt mij de lelijke dikke emo. Daar zou dan wel een kern van waarheid inzitten
Nooit je school geloven. Serieus, laat ik even heel oud en wijs klinken ookal zijn we ongeveer even oud. Maar ik ben er serieus jaren aan kwijt geraakt. Don't let that happen.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat zie ik ook wel, maar mijn hele school vindt mij de lelijke dikke emo. Daar zou dan wel een kern van waarheid inzitten
Geen onzekerheid, maar ik kan niet meer wennen aan het alleen wakker wordenquote:Op maandag 16 mei 2011 00:53 schreef Myraela het volgende:
Bij alleen een knuffel word ik al onzeker zodra die me loslaat.
Van een zoen kan ik zo'n kwartier genieten.
Naast iemand in slaap vallen is heel rustgevend en geeft je vertrouwen. Maar een paar uur naar het wakker worden is dat ook weer weg, of hij moet een uitstraling van vertrouwen en liefde hebben, dan word ik pas weer onzeker als ik een paar uur thuis ben.
Jij snapt hetquote:Op maandag 16 mei 2011 00:53 schreef Myraela het volgende:
Bij alleen een knuffel word ik al onzeker zodra die me loslaat.
Van een zoen kan ik zo'n kwartier genieten.
Naast iemand in slaap vallen is heel rustgevend en geeft je vertrouwen. Maar een paar uur naar het wakker worden is dat ook weer weg, of hij moet een uitstraling van vertrouwen en liefde hebben, dan word ik pas weer onzeker als ik een paar uur thuis ben.
Eens eens eens eensquote:Op maandag 16 mei 2011 00:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nooit je school geloven. Serieus, laat ik even heel oud en wijs klinken ookal zijn we ongeveer even oud. Maar ik ben er serieus jaren aan kwijt geraakt. Don't let that happen.
herkenbaar, maar denk dat t al te laat voor faye is.. ze heeft school al flink wat laten verpesten als ik het zo hoor/leesquote:Op maandag 16 mei 2011 00:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nooit je school geloven. Serieus, laat ik even heel oud en wijs klinken ookal zijn we ongeveer even oud. Maar ik ben er serieus jaren aan kwijt geraakt. Don't let that happen.
De meerderheid in Nederland gelooft ook dat een beleid onder de VVD het beste is voor dit land, terwijl de wetenschappers toch echt beter weten. Daar ik vooralsnog toch echt wetenschapper over jouw lichaam ben, zou je beter moeten weten dan wat die meerderheid op school zegt...quote:Op maandag 16 mei 2011 00:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
quote:
Mja misschien val je wel buiten de groep vanwege bepaalde karakterologische eigenschappen meer dan dat ze je echt lelijk vinden.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als je die kunt rippen in 256 knps, is er echt iets mis... kilo neukerts per seconde?quote:Op maandag 16 mei 2011 00:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
*komt erachter dat je cd's kunt rippen in 256 knps en 320 kbps*
Nu pas..
Ik typ te snel, bij de 320 zag ik 't welquote:Op maandag 16 mei 2011 00:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je die kunt rippen in 256 knps, is er echt iets mis... kilo neukerts per seconde?
Ik ben ook aan het aftellen. Tis niet zo dat ik mezelf echt lelijk vind, maar ook niet per se mooi en dat dikke is indoctrinatie en feitquote:Op maandag 16 mei 2011 00:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
JIJ BENT NIET DIK!quote:Op maandag 16 mei 2011 00:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben ook aan het aftellen. Tis niet zo dat ik mezelf echt lelijk vind, maar ook niet per se mooi en dat dikke is indoctrinatie en feit
wacht maar tot wij een keer meeten meidquote:Op maandag 16 mei 2011 00:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben ook aan het aftellen. Tis niet zo dat ik mezelf echt lelijk vind, maar ook niet per se mooi en dat dikke is indoctrinatie en feit
gewoon normaal, niet dik, mollig, mager of what ever.. gewoon normaalquote:
amenquote:Op maandag 16 mei 2011 01:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gewoon normaal, niet dik, mollig, mager of what ever.. gewoon normaal
Laatst die foto gezien, maar euhm jij mollig ja?quote:
quote:
dat onderzoek had ik haar al eens laten lezen, en aan fok trouwens ookquote:Op maandag 16 mei 2011 01:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Laatst die foto gezien, maar euhm jij mollig ja?
En bovendien, als je dat dan toch perse wilt geloven. De meeste mannen willen geen heul skinny bitch. Dat is recent onderzocht
Zolang je zo denkt. Beloof me dan alleen dat je iig niet begint met afvallen. Want dat gaat fout.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Vervelend vooruitzicht manquote:Op maandag 16 mei 2011 01:06 schreef mr-green het volgende:
toch maar wel gaan slapen en morgen eerst tandarts om vervolgens weer een week te gaan werken
de dikke kwabzakken waren niet aantrekkelijkquote:Op maandag 16 mei 2011 01:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Laatst die foto gezien, maar euhm jij mollig ja?
En bovendien, als je dat dan toch perse wilt geloven. De meeste mannen willen geen heul skinny bitch. Dat is recent onderzocht
veel plezier in dromenland, sterkte morgenquote:Op maandag 16 mei 2011 01:06 schreef mr-green het volgende:
toch maar wel gaan slapen en morgen eerst tandarts om vervolgens weer een week te gaan werken
Negers vallen wel op jou ja. Wees maar blij dat je niet in rofa woont anders was je nu wrs zwanger van je 3e halfbloedjequote:Op maandag 16 mei 2011 01:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de dikke kwabzakken waren niet aantrekkelijkgoffer de goffer, ik ga wel naar zon bosjesmannen land toe
Ik ben nog niet zwanger. Waarom willen die negers me niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 01:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Negers vallen wel op jou ja. Wees maar blij dat je niet in rofa woont anders was je nu wrs zwanger van je 3e halfbloedje
Ik zeg alleen dat ik dik ben, ik zeur niet dat ik te dik ben, want dat ben ik niet, maar ik ben wel dikker. Ik eet dan ook veel en lekker en zonder etiketten te lezenquote:Op maandag 16 mei 2011 01:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zolang je zo denkt. Beloof me dan alleen dat je iig niet begint met afvallen. Want dat gaat fout.
Ik ga niet zeggen dat je mager of slank bent, want ik weet dat dat alleen maar innerlijk verzet oplevert. En eigenlijk kan ik dat ook helemaal niet weten, want ik heb je nooit irl gezien. Maar waarschijnlijk ben je een stuk slanker dan je jezelf ziet.
negerts hebben we hier ook heurquote:Op maandag 16 mei 2011 01:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Negers vallen wel op jou ja. Wees maar blij dat je niet in rofa woont anders was je nu wrs zwanger van je 3e halfbloedje
Je bent niet dik genoegquote:Op maandag 16 mei 2011 01:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zwanger. Waarom willen die negers me niet.
Onmogelijk.quote:
Misschien heb je geen ghettobooty? Of je hebt je bekkie teveel bij jequote:Op maandag 16 mei 2011 01:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zwanger. Waarom willen die negers me niet.
ghettobooty heb ik ook heul nietquote:Op maandag 16 mei 2011 01:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Misschien heb je geen ghettobooty? Of je hebt je bekkie teveel bij je
Weltrusten, droom maar over supermarkten enzoquote:Op maandag 16 mei 2011 01:07 schreef naatje_1 het volgende:
Faye is niet dik, niet dun, maar normaal. Dat gezegd hebbende ga ik toch ook echt slapen, want dat voornemen had ik al 10 minuten geleden op FOK! gepost.
Volgens die negert van me werk wel hoorquote:Op maandag 16 mei 2011 01:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ghettobooty heb ik ook heul niet
lul niet, ik heb je een keer gezien. je bent gewoon niet dik genoegquote:Op maandag 16 mei 2011 01:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Onmogelijk.Ze toeteren wel altijd als ze met meerdere in zo'n lelijke witte turkenbak zitten.
Te kleine kont. Dat kan wel kloppen.quote:Op maandag 16 mei 2011 01:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
die heeft mijn booty niet gezienquote:Op maandag 16 mei 2011 01:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Volgens die negert van me werk wel hoor
Oh oh, gaat het vanaf nu over booties als in kont?quote:Op maandag 16 mei 2011 01:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wel manquote:Op maandag 16 mei 2011 01:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die heeft mijn booty niet gezien![]()
![]()
quote:Op maandag 16 mei 2011 01:12 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oh oh, gaat het vanaf nu over booties als in kont?
en mijnes omlaagquote:Op maandag 16 mei 2011 01:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Vanaf nu gaat mijn zelfvertrouwen omhoog
Mooi. Dus wanneer gingen we zoenen?quote:Op maandag 16 mei 2011 01:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mooi, neuken?quote:Op maandag 16 mei 2011 01:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nicequote:Op maandag 16 mei 2011 01:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Natuurlijk.Koelkast thuislaten voor deze keer dan. Girls only.
quote:Op maandag 16 mei 2011 01:28 schreef Myraela het volgende:
I'm a bigbigbig girl. In a bigbigbig world.
quote:
Straks een verzoekje voor jullie hoorquote:
Stiffler weet nie wa.. Om het op z'n Knetters te zeggen..quote:Op maandag 16 mei 2011 01:32 schreef Stokstaart het volgende:
Stiffler vind dit een verkrachting van het origineel
wtf, hoezo op zijn knetters, dat is heul niet op zijn knettersquote:Op maandag 16 mei 2011 01:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Stiffler weet nie wa.. Om het op z'n Knetters te zeggen..
Trusten met je lekkere kontjequote:
dat moet een troll zijnquote:Op maandag 16 mei 2011 01:35 schreef Stokstaart het volgende:
Man in lingerie trekt zich af in mijn woonkamer
omg
slaap lekker meis, veel plezier in dromenlandquote:
aan de naam van TS te zien welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |