Katholieken mogen dat!quote:Op maandag 16 mei 2011 00:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
jezus mag je toch helemaal niet afbeelden?
Ik zie het echte werk des Heeres in die mooie vrouwen. Meer dan in zo'n zaadloze preek op zondagochtend althans.
Hoor dat, halve ventquote:Op maandag 16 mei 2011 00:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook gefeli. sjonguh jonguh wijf
De Belgen zelf misschien wel, maar hun snelwegen zijn ruk..quote:Op maandag 16 mei 2011 00:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niets tegen de belgen, belgen zijn über
Raar he met 3 regeringen..quote:Op maandag 16 mei 2011 00:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoor dat, halve vent
[..]
De Belgen zelf misschien wel, maar hun snelwegen zijn ruk..
Ik heb je facebook nietquote:Op maandag 16 mei 2011 00:22 schreef gewoonfaye het volgende:
Kijk gewoon op Facebook, myr. Daar staan lippen
katholieken heb ik sowieso weinig meequote:Op maandag 16 mei 2011 00:22 schreef ToT het volgende:
Sowieso geniaal dat katholicisme: geen valse goden aanbidden....nee, en al die heiligen dan?Sterker nog: stukken van hun lijken aanbidden!
Hihi je zou willen dat je even aan haar tietjes mocht zitten hequote:
Zal me niks verbazen als er stiekem een piemol tussen je benen hangtquote:
Lol wutttt er staat in de bijbel toch ook iets over naastenliefde??quote:Op maandag 16 mei 2011 00:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
katholieken heb ik sowieso weinig meepedofielen dat het er zijn
Geil hequote:Op maandag 16 mei 2011 00:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als er stiekem een piemol tussen je benen hangt
amen broeder. Alleen ik heb dat recht.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hihi je zou willen dat je even aan haar tietjes mocht zitten he
Laat fayke dat dan maar niet horenquote:Op maandag 16 mei 2011 00:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
amen broeder. Alleen ik heb dat recht.
toch dacht jij er net aanquote:
Er staat ook iets in de bijbel over dat je geen leugens mag verkondigen en dat als je iets niet zegt, dat dat dan ook een leugen is. Sowieso: alle liefde voor iedereenquote:Op maandag 16 mei 2011 00:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lol wutttt er staat in de bijbel toch ook iets over naastenliefde??
Ik heb je welles anders gehoordquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 00:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er staat ook iets in de bijbel over dat je geen leugens mag verkondigen en dat als je iets niet zegt, dat dat dan ook een leugen is. Sowieso: alle liefde voor iedereen(behalve ajax) maar ik heb gewoon niets met de katholieken, dat mag toch? Maar, zelfs liefde voor hun...
Katholieken- kattelieken-kattelijkenquote:Op maandag 16 mei 2011 00:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er staat ook iets in de bijbel over dat je geen leugens mag verkondigen en dat als je iets niet zegt, dat dat dan ook een leugen is. Sowieso: alle liefde voor iedereen(behalve ajax) maar ik heb gewoon niets met de katholieken, dat mag toch? Maar, zelfs liefde voor hun...
Niet op die manier..quote:Op maandag 16 mei 2011 00:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
toch dacht jij er net aanviezerik
quote:Op maandag 16 mei 2011 00:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Katholieken- kattelieken-kattelijken
Ik ben katholiek opgegroeid, onze kerken zijn het mooiste
Ja, en hoe zijn die kerken betaald denk je?quote:Op maandag 16 mei 2011 00:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Katholieken- kattelieken-kattelijken
Ik ben katholiek opgegroeid, onze kerken zijn het mooiste
tandloze feeksquote:Op maandag 16 mei 2011 00:27 schreef Myraela het volgende:
Ik krijg mijn lippen niet eens tof op een foto.
Overigens ben ik er wel achter dat ik mooie tanden had, voordat er eentje afbrak.
je geilt gewoon op he/she's geeft niet hoorquote:
Klootjesvolk uitmelken FTW!quote:Op maandag 16 mei 2011 00:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, en hoe zijn die kerken betaald denk je?
pedo-pinpasjes?quote:Op maandag 16 mei 2011 00:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ajax was een griekse held, die hoor je niet te aanbidden alsof het een god wasquote:Op maandag 16 mei 2011 00:26 schreef ToT het volgende:
[..]Behalve Ajax!
Staat dat ook in de Bijbel?
ooh nee hier bij ons is die echt mooiquote:Op maandag 16 mei 2011 00:27 schreef ToT het volgende:
[..]Die betonnen bunker waar ik altijd naar toe moest was echt 3x niks. De Protestantse was veel mooier!
boeit mij dat, ze zijn gwoon het mooistquote:Op maandag 16 mei 2011 00:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lipjes doen raar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
vastgeluld? gevoelige snaar geraakt? je geheime passie ontdekt?quote:
Jij op kleine jochies van onder de 14..quote:Op maandag 16 mei 2011 00:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je geilt gewoon op he/she's geeft niet hoor
Dit is een gave versiequote:Op maandag 16 mei 2011 00:25 schreef Stokstaart het volgende:
Haha deze versie is niet de standaard radio edit
quote:Op maandag 16 mei 2011 00:29 schreef gewoonfaye het volgende:
Lipjes lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lipjes doen raar
Jij hebt idd mooie lippenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Lipjes lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lipjes doen raar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Respect voor Naatje dat hij je niet compleet gaat uitwonen hoor! Dat getuigt van karakter!
???? Dan ken jij andere religieuzen dan ik ken...quote:Op maandag 16 mei 2011 00:29 schreef Stokstaart het volgende:
Ik heb niks tegen religieuzen alleen ze zijn vaak het minst tolerant van alle mensen.
Niets van dat, trutquote:Op maandag 16 mei 2011 00:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vastgeluld? gevoelige snaar geraakt? je geheime passie ontdekt?
quote:Op maandag 16 mei 2011 00:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij op kleine jochies van onder de 14..
Jij hebt wel mooie lippen ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naatje moet je snel doen. Zonde van zoiets moois om er niks mee te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Ik ben het 100% met Stokstaart eens.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
???? Dan ken jij andere religieuzen dan ik ken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
haar lippen hebben al een speekselbeurt gehad, ik hoopte eigenlijk dat dat genoeg zou zijnquote:Op maandag 16 mei 2011 00:30 schreef ToT het volgende:
[..]Respect voor Naatje dat hij je niet compleet gaat uitwonen hoor! Dat getuigt van karakter!
Van die mensen die schijnheilig de tv op zolder hebben. Of hele gristelijke families die uit elkaar flikkeren omdat essentiële zaken onbespreekbaar zijnquote:Op maandag 16 mei 2011 00:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 00:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hehehe, het is een mooie meid!quote:Op maandag 16 mei 2011 00:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
haar lippen hebben al een speekselbeurt gehad, ik hoopte eigenlijk dat dat genoeg zou zijn
Religieuze mensen zijn in het algemeen zeer intolerant tegenover mensen die niet volgens hun standaard regels leven.quote:
zwarte kousen brigadequote:Op maandag 16 mei 2011 00:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Van die mensen die schijnheilig de tv op zolder hebben. Of hele gristelijke families die uit elkaar flikkeren omdat essentiële zaken onbespreekbaar zijn.
Dat is net zoiets als dat je zegt dat de Islam een extreem geloof is, terwijl maar een klein deel het verpest voor de rest...quote:Op maandag 16 mei 2011 00:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Van die mensen die schijnheilig de tv op zolder hebben. Of hele gristelijke families die uit elkaar flikkeren omdat essentiële zaken onbespreekbaar zijn.
Mwoah, zowel in de Koran als in De Bijbel staan echt extreme dingen hoor!quote:Op maandag 16 mei 2011 00:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als dat je zegt dat de Islam een extreem geloof is, terwijl maar een klein deel het verpest voor de rest...
pak gauw je knuffel en kruip onder de dekens.. voordat ik begin te scheldenquote:
Ik wil niet als een bepaald beertje overkomen, maar je bent gewoon een mooie meid!quote:Op maandag 16 mei 2011 00:33 schreef gewoonfaye het volgende:
Ehm, mooie lippen kan ik nog inkomen, maar mooi? Niet lelijk, maar mooi?
jawel.. maar.. maar... niksquote:
Kom dan, hermanquote:Op maandag 16 mei 2011 00:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
pak gauw je knuffel en kruip onder de dekens.. voordat ik begin te schelden
True. Het is maar hoe je die boeken interpreteert, maar hoe sommige mensen uit de bijbel kunnen halen dat je geen TV mag kijken is mij een raadselquote:Op maandag 16 mei 2011 00:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwoah, zowel in de Koran als in De Bijbel staan echt extreme dingen hoor!
Zum kotsenquote:
True, true!quote:Op maandag 16 mei 2011 00:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
True. Het is maar hoe je die boeken interpreteert, maar hoe sommige mensen uit de bijbel kunnen halen dat je geen TV mag kijken is mij een raadsel
Hij heeft die zaken dan ook niet opgeschreven...quote:Op maandag 16 mei 2011 00:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zum kotsen
Net als radicale moslims. Eigenlijk alle gelovigen die een ander iets willen opdringen of in idiote waanbeelden van hun "heiligen" geloven.
Ik bedoel: Wie zegt nou dat Abraham niet gewoon zwaar psychotisch/schizofreen was toen hij al die zaken opschreef?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoek de bovenlip.
Jullie hebben een lage drempelquote:Op maandag 16 mei 2011 00:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wil niet als een bepaald beertje overkomen, maar je bent gewoon een mooie meid!
Teveel inmenging met wereldse zaken toch?quote:Op maandag 16 mei 2011 00:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
True. Het is maar hoe je die boeken interpreteert, maar hoe sommige mensen uit de bijbel kunnen halen dat je geen TV mag kijken is mij een raadsel
Akelige, kleine, achterbakse dwerg.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 00:35 schreef Myraela het volgende:
de decolleté lijdt af..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoek de bovenlip.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |