Vandaag belde een goede vriendin me op: of ze langs kon komen. Vond het vreemd, want de deur staat altijd voor haar open. Ik zei toe, en toen vroeg ze of ze een vriend mee mocht nemen. Ik zat toch maar in mijn eentje, dus ja hoor, gezellig, waarom niet.
Een uurtje later staat ze voor de deur met de "vriend", een man van zo'n 40 jaar die er normaal en netjes uitzag. Wij wat drinken, de man stelde zich voor en vertelde over zijn gezin en werk.
Ineens komt het gesprek op kleding, en vriendin verteld dat de man graag in lingerie loopt. De man bevestigt dat, ik ben vrij openminded dus ga gewoon geïnteresseerd een gesprek met hem aan over hoe en waarom.
Ineens zegt ie: "ik draag nu ook lingerie." En draait zich om naar mijn vriendin: "Meesteres, mag ik me uitkleden?"
Zij knikt en ineens begint die vent te strippen midden in de woonamer!
Staat ie daar voor me: kousen, jarretels, een soort doorschijnend le Duc achtig korset topje en een stringetje. Ik weet niet wat ik met de situatie aanmoet en knik maar semi-begrijpend.
De kerel begint uit te leggen dat mijn vriendin zijn meesteres is, en hij geregeld haar huis schoonhoudt in lingerie. Ze zijn nooit intiem, maar hij trekt zich na de nodige vernederingen wel altijd af.
Ik weet echt niet hoe ik moet reageren, en dan vraagt ie ook nog of ie wat mag opruimen. Mijn vriendin slaat hem hierbij zo nu en dan op zijn kont en geeft hem opdrachten om op te ruimen etc., en noemt hem "slet" en "geile hoer".
Ik zit echt vol verbazing te kijken, en als klap op de vuurpijl trekt die kerel z'n stringetje opzij en begint zich (MIDDEN IN MIJN WOONKAMER!) af te trekken!!! Vriendin gaf hem een zakdoekje en daarin is hij klaargekomen.
Ze zijn nu weg, maar ik heb GEEN idee wat ik hiervan moet denken.
Klacht: Man in lingerie trekt zich af in mijn woonkamer
subklacht: vriendin is meesteres