SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Openingspost♥ scars make us who we are ♥
Ajax vond de JC inderdaad heel belangrijk, met Suk in de spits.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:46 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Gast, Ajax heeft een schaal
Twente heeft een beker en een schaal
1 < 2
Gast
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:47 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Kijk weer even naar je ava...
En dan hup de straat op,malloot dat je er rondloopt
Heb geen troost nodig hoor, ik voel me primaquote:Oh, je bedoelt dit seizoen, dan heb je inderdaad meer prijzen. Niet de mooiste prijs, maar als dit je troost hahaha
Ik ben dom omdat Twente dit seizoen meer prijzen heeft? Nou, dan ben ik heel dom en heel blijquote:
Oh jij maakte hemquote:
Terecht tochquote:Op zondag 15 mei 2011 23:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh jij maakte hemIk zag dat een Ajacied de vorige dichtgooide en verwachtte aldus een random TT als "op naar 14:30"
Niettemin mooie TT![]()
Prima meid, helemaal gek tochquote:Op zondag 15 mei 2011 23:49 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik ben dom omdat Twente dit seizoen meer prijzen heeft? Nou, dan ben ik heel dom en heel blij
Het is een beetje simpel en naïef, maar goed als jij er blij mee bent mag dat hoorquote:Op zondag 15 mei 2011 23:49 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik ben dom omdat Twente dit seizoen meer prijzen heeft? Nou, dan ben ik heel dom en heel blij
Het moet ook altijd over Ajax gaan hé. Zelfs in en Twente topicquote:Op zondag 15 mei 2011 23:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mag ik tevens voorstellen om het als Tukkers niet meer over Ajax te hebben? Dan kunnen de Ajacieden hier ook wegblijven.
Vind ik een goed idee overigens. Ik heb altijd de drang om te reageren als er iets negatiefs word gepost over Ajaxquote:Op zondag 15 mei 2011 23:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mag ik tevens voorstellen om het als Tukkers niet meer over Ajax te hebben? Dan kunnen de Ajacieden hier ook wegblijven.
Waarom naïefquote:Op zondag 15 mei 2011 23:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Het is een beetje simpel en naïef, maar goed als jij er blij mee bent mag dat hoor
Dat waren jullie, en dit jaarquote:Op zondag 15 mei 2011 23:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Serieus, wat een hypocriete sukkels hier. Had het niet verwacht van Twente.
Vorig jaar een beker niks waard, en was het een troostprijsje. Het ging om t kampioenschap!
Nu doen ze alsof de beker het hoogst haalbare is.
Succes met jullie feestje! JIPPIE DE BEKER!
Belangrijkste is vandaag achtergelaten in Amsterdam, de SCHAAL!![]()
[ afbeelding ]
Sommige mensen kunnen er niet tegen als andere mensen ook blij zijn.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:53 schreef Hamilcar het volgende:
Heb je iets om feest over te vieren, ga je alsnog je tijd verdoen aan het sarren van anderen. Lutsers
Hoe laat begon het druk te worden dan?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:55 schreef Syd het volgende:
Hengelo om 1 uur
We stondne op het punt te gaan huilen en de trein naar enschede te pakken, gelukkig werd het wel wat drukker.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |