werkt hier gewoonquote:Op maandag 16 mei 2011 16:50 schreef Syphixx het volgende:
www.buyincoins.com down?
heb mn zaklamp ontvangen maar geen idee waar de batterijen in moeten
quote:
Ik zou gokken op een FEDEX of UPS, maar zeker weten doe ik het niet!quote:Op maandag 16 mei 2011 18:56 schreef Schild het volgende:
Weet iemand bij welke verzendmethode je de minste kans op douane/inklaringskosten hebt?
Heb de keus uit;
TNT
UPS
DHL
FEDEX
Gaat om een pakketje uit China...
Linkquote:
UPSquote:Op maandag 16 mei 2011 18:56 schreef Schild het volgende:
Weet iemand bij welke verzendmethode je de minste kans op douane/inklaringskosten hebt?
Heb de keus uit;
TNT
UPS
DHL
FEDEX
Gaat om een pakketje uit China...
Ga is google gebruiken gast, kijk op z'n site. Probeer is zélf te zoeken voor metteen te vragen.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:06 schreef Loll het volgende:
maar uhh wat is het actuele mail adres van jack
ik ben al sinds topic 95 hier aanwezig hoorquote:Op maandag 16 mei 2011 20:07 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ga is google gebruiken gast, kijk op z'n site. Probeer is zélf te zoeken voor metteen te vragen.
De OPENINGSPOST van dit topic is speciaal voor noobs zoals jij gemaakt (die blijkbaar nog niets weten over china shopping). Daar staat álle informatie in die je nodig hebt, deze wordt tevens gewoon up to date gehouden dus kijk daar maar lekker.
quote:Op maandag 16 mei 2011 16:55 schreef Loll het volgende:
bic heeft weer last van ddos aanvallen. nog ff uit het vorige topic: toen vroeg ik of jack ook fc zwolle shirts had dat ga ik nou vragen maar wat is nu zijn mail adres want die is altijd anders bijna.
quote:Op zondag 15 mei 2011 21:01 schreef Loll het volgende:
[..]
is goed! is het mail adres in de op nog goed?
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:06 schreef Loll het volgende:
maar uhh wat is het actuele mail adres van jack
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:11 schreef Loll het volgende:
[..]
ik ben al sinds topic 95 hier aanwezig hoor![]()
maar je hebt gewoon gelijk en bij deze schaam ik me heel diep![]()
quote:
Haha, ik moest lachenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |