quote:Op maandag 18 april 2011 15:01 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik log nooit ergens anders in dan dan thuis op fok![]()
Vandaag keek ik in mijn actieve topics en zie ik opeens allemaal topics staan van de tv slowchat waar ik onmogelijk kan posten omdat ik uit eten was . Ik heb gelijk alle clients uitgelogd, paswoord veranderd
Ben benieuwd hoe ze daaraan zijn gekomen, het is toch best wel een moeilijk wachtwoord gemaakt met een wachtwoord generator.
Eens kijken wat die hacker heeft geplaatst. Hij is zo dom geweest niet uit te loggen heb zijn IP dus..![]()
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hey hey dat zijn de regels niet he
Regels zijn regels jaquote:Op zondag 15 mei 2011 22:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hey hey dat zijn de regels niet he
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
peter in de gevangenis?
oja nu weet ik het weer, tietjesshirt episode
Ja ik moest ook even denken wat het ook weer was. Dat met die duikinstructeur en zo. Peter op reis.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
peter in de gevangenis?
oja nu weet ik het weer, tietjesshirt episode
Ik keek maar half.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ze zeiden het toch, ZO HEB JE BEAU NOG NOOIT GEZIEN
Peter in de pickup truckquote:Op zondag 15 mei 2011 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik moest ook even denken wat het ook weer was. Dat met die duikinstructeur en zo. Peter op reis.
Tering Doler, wil je zo graag de gehele tijd bovenaan staan in de statestiekenquote:
Oh ja! Armoedige politie.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dit was toch dat gedoe met HIER RIJDEN DE POLITIES IN VEROTTE AUTO'S, DAT IS IN NEDERLAND ONDENKBAAR!!
en armoedige ziekenhuizen!quote:
Dat was wel treurig ja.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hele aflevering zo'n arm land vergelijken met nederland
1 keer per dag, hoezo?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
had de duikinstructeur die koreaan nog gepakt?
dat gebeurd nou eenmaal als je flink buiten westen, dood of hersendood bentquote:
kan je ook alleen op botten doenquote:Op zondag 15 mei 2011 22:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wel wat meer, ze doen zo nog een sexy
Is al laat moet morgen weer vroeg op 4:20quote:
Altijd een smoesje voor een reis, die Peter.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ze reisden 10.000en kilometers voor 1 moord
noodzakelijke informatie!!!!!!!!!quote:Op zondag 15 mei 2011 22:27 schreef donald_dick het volgende:
De tering, wat een alleveringsopvulling
Wat een baasquote:PeterRdeV Peter R. de Vries
Feest in Amsterdam - Ajax kampioen - en in Rotterdam - Feyenoord heel knap tiende! ;-)
pff das wel echt bizar vroegquote:Op zondag 15 mei 2011 22:27 schreef WcPot het volgende:
[..]
Is al laat moet morgen weer vroeg op 4:20
Je kent Peter toch!quote:Op zondag 15 mei 2011 22:27 schreef donald_dick het volgende:
De tering, wat een alleveringsopvulling
gaap, het enige mooie aan dit zijn de tietjes van Peturrrquote:Op zondag 15 mei 2011 22:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
noodzakelijke informatie!!!!!!!!!
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:28 schreef donald_dick het volgende:
[..]
gaap, het enige mooie aan dit zijn de tietjes van Peturrr
vet sexy!quote:
niks te zien daaroquote:Op zondag 15 mei 2011 22:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Australie, daar wil ik echt nog eens heen
Ik ook, maar geen geld.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Australie, daar wil ik echt nog eens heen
komt gewoon verdacht overquote:Op zondag 15 mei 2011 22:31 schreef Karina het volgende:
Hoezo raadselachtig> Hij werd gestalkt door Peter.
buiten nederland welquote:
Conclusie dat er niets aan de hand was zeker.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
peter gaat nog verklaring waarom juist hij een tunnelvisie had
hij zat in een doos te kijken!quote:Op zondag 15 mei 2011 22:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
peter gaat nog verklaring waarom juist hij een tunnelvisie had
voor niets een drieluikquote:Op zondag 15 mei 2011 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zou wel erg zijn, voor niets een lijk opgegraven.
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:36 schreef Karina het volgende:
Een tijd geleden had je een programma op tv waar ze ECHT autopsies lieten zien
soms in Reportage zie je het welquote:Op zondag 15 mei 2011 22:36 schreef Karina het volgende:
Een tijd geleden had je een programma op tv waar ze ECHT autopsies lieten zien
lijkt de bijlmer welquote:
cannot unthink!quote:Op zondag 15 mei 2011 22:37 schreef amaranta het volgende:
Gatver, eng idee dat rt in zo'n scsn app ook lijken liggen. Nooit bij stilgestaan
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:37 schreef amaranta het volgende:
Gatver, eng idee dat rt in zo'n scsn app ook lijken liggen. Nooit bij stilgestaan
nee de kots van de vorige ligt er nog inquote:Op zondag 15 mei 2011 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
hopelijk maken ze het wel schoon daarna.
ze jagen de paar pissebedden alleen ff wegquote:Op zondag 15 mei 2011 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Goh ik dacht echt niet dat ze het NIET zouden schoonmakenquote:Op zondag 15 mei 2011 22:39 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee de kots van de vorige ligt er nog innatuurlijk maken ze het daarna schoon, je wilt tochniet in de angstzweet van de vorige zitten
mooie schedelquote:Op zondag 15 mei 2011 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Goh ik dacht echt niet dat ze het NIET zouden schoonmaken
hoe wil je anders de hersenen zienquote:Op zondag 15 mei 2011 22:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
huh, het scheldel is afgezaagd??!
dat is de vraag, was het al kapot of heeft iemand een notenkraker gebruiktquote:Op zondag 15 mei 2011 22:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
goed punt.. maar wat is het punt van de kartelrand
kopstoot op de tegelvloer tochquote:Op zondag 15 mei 2011 22:41 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dat is de vraag, was het al kapot of heeft iemand een notenkraker gebruikt
ja iddquote:Op zondag 15 mei 2011 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vraag ik me ook af... denk dat je daar gewoon expert in moet zijn om dat te kunnen zienquote:Op zondag 15 mei 2011 22:42 schreef Karina het volgende:
Ik heb er geen verstand van, maar hoe kun je zien of iemand zijn hoofd heeft gestoten of dat het een klap was?
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja iddOch, wat erg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat hangt af hoe erg het verbrijzeld is, als het zo erg gebrijzelt is, dan kan dat niet door een val gebeuren, maar bij een klapquote:Op zondag 15 mei 2011 22:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
vraag ik me ook af... denk dat je daar gewoon expert in moet zijn om dat te kunnen zien
of een keiharde klap op het achterhoofdquote:
Wie het gedaan verteld een lijk niet zo 123, wel wat er gebeurd isquote:Op zondag 15 mei 2011 22:45 schreef Karina het volgende:
Dit is zo toch helemaal niet meer te bewijzen? En zal zeker niet WIE dit heeft gedaan.
en die pipo zit op de andere kant van de wereld en wil niks zeggenquote:Op zondag 15 mei 2011 22:45 schreef Karina het volgende:
Dit is zo toch helemaal niet meer te bewijzen? En al zeker niet WIE dit heeft gedaan.
Dan houdt het gewoon op lijkt me. Hoe erg ook als het inderdaad moord was.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
en die pipo zit op de andere kant van de wereld en wil niks zeggen
Inderdaad!quote:Op zondag 15 mei 2011 22:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
en die pipo zit op de andere kant van de wereld en wil niks zeggen
met die crappy politie in honduras en nederland.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan houdt het gewoon op lijkt me. Hoe erg ook als het inderdaad moord was.
zo denkt de gemiddelde campingzenderkijker..quote:
Dit zijn gewoon beginnersfoutenquote:Op zondag 15 mei 2011 22:47 schreef donald_dick het volgende:
goh, Honduras voldoet niet aan de standaarden van Nederland..
Nederlandse maatstaven vergelijken met 3de wereldlandenquote:
blauw licht binnen peters schedelquote:
hey waar was jijquote:Op zondag 15 mei 2011 22:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die in Honduras zijn ook een stel lamballen zeg.
gelukkig!quote:
Huilie!quote:
waarom ook echt een schaalquote:Op zondag 15 mei 2011 22:59 schreef donald_dick het volgende:
en ik ben tukken, dromen over de kampioenschaal!
ben blij voor je, topickaper van me!quote:Op zondag 15 mei 2011 22:59 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Maar ik ga straks toch wel nr 1 worden!
slaap lekker donaldquote:Op zondag 15 mei 2011 23:00 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ben blij voor je, topickaper van me!
Komt Peter straks langs!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ga ik niet kijken, schijnt moordlust op te wekken
Oke!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:32 schreef tralalala het volgende:
[..]
Eitje hoort volgens Dexter niet in de samenleving.
Ben momenteel amper thuis. Zo'n 4 dagen per maand. Abbo gaat in juli in want dan ben ik meer thuisquote:
Analoog ja, maar heb ook geen internetquote:Op maandag 16 mei 2011 15:54 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Daar kan je SBS6 toch wel mee ontvangen?
Dan is het wel zonde van het geld ja.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ben momenteel amper thuis. Zo'n 4 dagen per maand. Abbo gaat in juli in want dan ben ik meer thuis
Jawel, maar ik kan op de logeerkamer geen tv kijken.quote:
Behalve SBS6quote:Op maandag 16 mei 2011 16:55 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Als je ziggo heb kan je ook tv online kijken
quote:
Ja, en dan slaat mijn computer vastquote:Op maandag 16 mei 2011 17:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
iemand dat gepimpte videospel al geprobeert
May the force be with youquote:Op maandag 16 mei 2011 18:52 schreef Maraca het volgende:
Fffuuu.. ben mijn starwars DVD's vergeten mee te nemen
Van koos?quote:Op maandag 16 mei 2011 17:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
iemand dat gepimpte videospel al geprobeert
Vast welquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:30 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Is koos ooit wel eens zelf aangehouden?
Geloof het wel, alleen dat was echt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:34 schreef Karina het volgende:
Zo een soort programma was er heel lang geleden toch ook al> Slechtste chauffeur bedoel ik.
Oh is het weer ZO EEN programma.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Geloof het wel, alleen dat was echt.
Met Gijs Staverman?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:38 schreef Karina het volgende:
Het lijkt echt precies op dat vorige programma, zelfde types ook zo een beetje wat ik me kan herinneren.
Dat was een stunt geweestquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:43 schreef tralalala het volgende:
Geen Koooooos in de jury
Wat een pauperprogramma
Echt?!?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:44 schreef WcPot het volgende:
Nederland 1 De allerslechtste chauffeur van Nederland![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:44 schreef WcPot het volgende:
Nederland 1 De allerslechtste chauffeur van Nederland![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |